Ja, die laatste is echt mooiquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:17 schreef Sugar het volgende:
Zo, hier moest ik maar eens een paar oude foto's plaatsen als start naar de zoektocht...
1
[ afbeelding ]
2
][ afbeelding ]
3
[ afbeelding ]
Deze mag ik zo niet eens gebruiken, hoor, want bewerkt door Starfighter_pilot en Klappernoot
4
[ afbeelding ]
Grappig idee, maar ik vind hem een beetje te donker Robbedoes.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 09:24 schreef -Robbedoes- het volgende:
Past deze een beejte naar jullie smaak in het onderwerp.
Verlangen naar een schoon milieu
[ afbeelding ]
Zal nog eens wat aan de schuiven trekken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Grappig idee, maar ik vind hem een beetje te donker Robbedoes.
Mwjah...niet zo'n sterk beeld eigenlijk. Wat heeft dit met verlangen naar te maken?quote:
Ok. Dan vind ik hem best ver gezocht eigenlijkquote:Op zondag 4 mei 2008 09:02 schreef Sugar het volgende:
Oh, dit was antwoord op PdeHoog, die letterlijk vroeg wat het ermee te maken heeft.
Een lege plek aan de muur is misschien beter danquote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef Shark.Bait het volgende:
Goed om te zien dat mijn vriendjes bijna allemaal dezelfde smaak hebben! Voor deze maand kan ik een mooie foto insturen van mezelf naast een leeg canvas, mijn "verlangen" *kuch* naar een prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |