Als je dochtertje omhoog had gekeken met een paraplu in haar handje welquote:
Ik vind deze wel ontzettend lief, maar twijfel over het verlangende gedeelte.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:50 schreef Gaoxing het volgende:
Vandaag! Ik dacht morgen, en had daar nog een leuk idee voorUk heeft morgen de eerste podiumrepetitie voor haar balletuitvoering, en ik weet dat er een moment is waarop ze iedere keer weer met open mond naar de 'koningin' (een prachtige 16-jarige ballerina) staat te kijken. Die was zo leuk geweest....
We hebben nog wel wat anders geprobeerd, waar dit denk ik de leukste van was:
[ afbeelding ]
Wat denken jullie? Snoep of de kikkertjes?
Jaloers zijn bleek niet nodig: we hebben het ook met zoonlief geprobeerd, maar die kneep steeds z'n ogen dicht: het deed hasstikke zeer, volgens hem, al dat snoep op je hoofdquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:04 schreef Chanty het volgende:
Damn ik word bijna jaloersVroeger was ik dat op Peter Jan Rens in de haribo reclame
Hij is leukquote:Op dinsdag 27 mei 2008 15:02 schreef Gaoxing het volgende:
Ze wilde die lollie wel heeeel erg graag hoor ChantyMaar je hebt gelijk, dat vond ik zelf ook. We hebben wel vreselijk gelachen. Eerst toen ik vrijwel de volledige Halloween-buit (dat is in oktober, ja
) achterin de kast vond, en vervolgens toen dochterlief (inderdaad) 'verlangen' probeerde uit te beelden, iets wat ze steevast met wijdopen mond en gebalde vuistjes deed
![]()
De leukste (maar minst 'verlangende) was deze trouwens:
[ afbeelding ]
Niemand heeft gereageerd op deze...anyone? Ga ervanuit dat het niets is voor de wedstrijd, aangezien geen reacties, maar zu graag toch op en aanmerkingen krijgen, kan ik ook weer van lerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |