weerspiegeling in water is dus weer geen spiegeling omdat water beweegtquote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef -Robbedoes- het volgende:
FF lopen zoeken op wiki.
Daar komt het volgende uit:
Spiegeling is een afbeelding uit de meetkunde, meer specifiek een affiene transformatie.
Een affiene transformatie is een transformatie van de affiene meetkunde, waarbij de meetkundige structuur (punten blijven punten, rechten blijven rechten, vlakken blijven vlakken) en parallellisme behouden blijven.
Het wordt er niet duidelijker op.
Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor weerspiegeling al komt dat woord weer niet voor in de grote wikipedia.
Hmmm volgens mij is die van mij ook meer in balans zoals jij zegt. ff zoekenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Kamermans het volgende:
@ BrandX Ik vind het zeker wat hebben, de bijna 90o spiegeling van het gebouw, en de spiegeling in het water. Alleen had het wat rustiger gemogen, dus fonteintje weg, en de poppetjes weg. Dan blijft dus het lijnenspel en de spiegelingen over, dan zou dit echt super2 zijn geweest
, nu is die gewoon super
quote:Op zondag 1 juni 2008 18:56 schreef Kamermans het volgende:
@ BrandX Ik vind het zeker wat hebben, de bijna 90o spiegeling van het gebouw, en de spiegeling in het water. Alleen had het wat rustiger gemogen, dus fonteintje weg, en de poppetjes weg. Dan blijft dus het lijnenspel en de spiegelingen over, dan zou dit echt super2 zijn geweest
, nu is die gewoon super
Wat mij betreft zoeken we er geen beperking op. Alles wat iemand met spiegeling te maken vindt hebben mag. Dus ook weerspiegeling, dus ook een spiegelei wat mij betreftquote:Op zondag 1 juni 2008 17:57 schreef blomst het volgende:
is weerspiegeling nu het zelde als spiegelen ofmoet ik bij spiegeling denken aan herhaling van lijnen oid?
Ik zie niets??quote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterennacht kwam dit tussen mijn kastdeuren uit:
[ afbeelding ]
En ik vind het best een tof resultaat.
Wel een mooie plaat, maar ik heb geen idee waarnaar ik zit te kijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterennacht kwam dit tussen mijn kastdeuren uit:
[ afbeelding ]
En ik vind het best een tof resultaat.
Ik heb op mijn klerenkast spiegels zitten, en de deuren gaan naar elkaar open, dus die heb ik bijna helemaal open gezet zodat de spiegels elkaar spiegelen, en toen kreeg ik dit (met een lampje er in gericht). Iets abstracts en ik blijf er zelf naar kijkenquote:Op zondag 1 juni 2008 21:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Wel een mooie plaat, maar ik heb geen idee waarnaar ik zit te kijken
Crea bea jijquote:Op zondag 1 juni 2008 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb op mijn klerenkast spiegels zitten, en de deuren gaan naar elkaar open, dus die heb ik bijna helemaal open gezet zodat de spiegels elkaar spiegelen, en toen kreeg ik dit (met een lampje er in gericht). Iets abstracts en ik blijf er zelf naar kijken.
Denk dat je het jezelf wat moeilijk maakt.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:21 schreef -Robbedoes- het volgende:
FF lopen zoeken op wiki.
Daar komt het volgende uit:
Spiegeling is een afbeelding uit de meetkunde, meer specifiek een affiene transformatie.
Een affiene transformatie is een transformatie van de affiene meetkunde, waarbij de meetkundige structuur (punten blijven punten, rechten blijven rechten, vlakken blijven vlakken) en parallellisme behouden blijven.
Het wordt er niet duidelijker op.
Ik zou persoonlijk gewoon gaan voor weerspiegeling al komt dat woord weer niet voor in de grote wikipedia.
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:22 schreef Dickies het volgende:
[..]
Denk dat je het jezelf wat moeilijk maakt.![]()
tvp dus ook..
Interessante fotoquote:Op zondag 1 juni 2008 22:56 schreef kvdv het volgende:
Denk dat ik de mijne ook al heb, vandaag geschoten:
[ afbeelding ]
EOS 350D + Helios 44-2, cam in B&W mode.
Niemand gaat natuurlijk geloven dat dit maar 1 foto is. Toch is het zo, het was een afgebroken gebouw, met dubbelglas. Dat glas was gedeeltelijk ingegooid, waardoor de buitenste ruit schuin naar binnen tegen de achterste laag glas lag. Daardoor zie je mij 3 keer. Verder stond er een deur in het gebouw open waardoor je gedeeltelijk naar binnen kijkt.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:54 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ja dit heet FOT en dan is het de bedoeling dat je dingen gaat zoeken die er niet zijn.
![]()
Was een beetje spottend bedoeld.quote:Op maandag 2 juni 2008 13:25 schreef Dickies het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Je bent vrij er een draai aan te geven. Juist dat maakt het leuk/spannend. Maar dat hoeft niet te betekenen dat een schoolvoorbeeld van spiegeling of de exacte definitie ervan geen leuk plaatje op kan leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |