Dat is leuk idd, maar er zijn ook mensen die 1,5 op papier hebben staan en geen 1,5 meer rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is trouwens maar één ding sneuer dan een duffe auto snelle looks te geven, en dat is alle autos waar je een kenteken van ziet te rdw-en in de hoop er een uit te kunnen lachen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is leuk idd, maar er zijn ook mensen die 1,5 op papier hebben staan en geen 1,5 meer rijden
Een 1.6 hoeft niet traag te zijn hoor.....er zijn genoeg VTI's die verneukt zijn door tupperwarequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
geloof je zelf, dat er daadwerkelijk 1tje hier boven staat met een cylinderinhoud van meer dan 1.6?
![]()
![]()
honda uitgezonderd..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Een 1.6 hoeft niet traag te zijn hoor.....er zijn genoeg VTI's die verneukt zijn door tupperware
Mijn civ is op papier ook een 102 pk sterke 1,5, maar dat is in de practijk wel andersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda uitgezonderd..![]()
B16a![]()
H23a VTEC![]()
F20c![]()
![]()
![]()
de restniks waard..
Zuinig rijden? B16a. 160PK/100PK uit 1L![]()
Iets sneller rijden, en lekker koppel? H23a VTEC. 230PK/100PK uit 1L![]()
Wil je door de toeren heen jagen? F20c!!!![]()
240PK/140PK uit 1L
![]()
Klaar.
En die hebben allemaal een dik vet probleem als dat ze bij een ongeluk betrokken raken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is leuk idd, maar er zijn ook mensen die 1,5 op papier hebben staan en geen 1,5 meer rijden
telt SR20De ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:15 schreef kabelhaspel het volgende:
SR20DE
SR20DET
RB26DETT
NeoVVL
Dat is de shit
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Mijn civ is op papier ook een 102 pk sterke 1,5, maar dat is in de practijk wel andersEsi Met Bolt on's
Speelgoed waar je je blok niet voor hoeft uit elkaar te halen, zoals een uitlaat spruitstuk met naar achter lopende lijn, een andere nokken as, een ander inlaat spruitstuk met grotere gasklep en ander filter(en opnieuw afstellen van je ECU)quote:
Maar je weet nooit of ze de motor geswapped hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is trouwens maar één ding sneuer dan een duffe auto snelle looks te geven, en dat is alle autos waar je een kenteken van ziet te rdw-en in de hoop er een uit te kunnen lachen
Precies!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:23 schreef blup het volgende:
[..]
Maar je weet nooit of ze de motor geswapped hebben
.
ahzooquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:11 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Speelgoed waar je je blok niet voor hoeft uit elkaar te halen, zoals een uitlaat spruitstuk met naar achter lopende lijn, een andere nokken as, een ander inlaat spruitstuk met grotere gasklep en ander filter(en opnieuw afstellen van je ECU)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda uitgezonderd..![]()
B16a![]()
H23a VTEC![]()
F20c![]()
![]()
![]()
de restniks waard..
Zuinig rijden? B16a. 160PK/100PK uit 1L![]()
Iets sneller rijden, en lekker koppel? H23a VTEC. 230PK/100PK uit 1L![]()
Wil je door de toeren heen jagen? F20c!!!![]()
240PK/140PK uit 1L
![]()
Klaar.
Dan heb jij niet tegen een echte Vtec geredenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:47 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Vtec rommel
Stond laatst achter een honda met onder het kenteken ''You can still read this? wait till vtec kicks in''
Ik heb die gast helemaal zoek gereden met een 1500 zware volvo![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom ze 10.000 euro in een auto steken van 15 jaar oud waar je geen drol aan hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:05 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dan heb jij niet tegen een echte Vtec gereden
Of je hebt gewoon een snelle Volvo
Zeker een 1.4tje dan met mooie stickerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:47 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Vtec rommel
Stond laatst achter een honda met onder het kenteken ''You can still read this? wait till vtec kicks in''
Ik heb die gast helemaal zoek gereden met een 1500 zware volvo![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom ze 10.000 euro in een auto steken van 15 jaar oud waar je geen drol aan hebt.
da ken aukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een VTEC-e, De zuinige versie...iets wat ze bij Volvo niet kennen
Och, met mijn 850 T5 (ook nog met automaat) haal ik de 1:10 wel (nee, ik rij niet als een ouwe lul). En zo'n tank heeft ook geen strap-on of andere overbodige rommel nodig met 230 pk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een VTEC-e, De zuinige versie...iets wat ze bij Volvo niet kennen
Dom van mij, skelters en auto's zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is VTEC geen Vtec
![]()
En niet elke honda is wat je zegt wauwwww hoor![]()
Maar de meesten zijn al sneller dan de gemiddelde burgerbak, waaronder volvo![]()
![]()
Volvo is een premium merk, honda niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is VTEC geen Vtec
![]()
Maar de meesten zijn al sneller dan de gemiddelde burgerbak, waaronder volvo![]()
![]()
Volvo's zijn doorgaans trage burgerbakken jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is VTEC geen Vtec
![]()
![]()
Het scheeld dat honda al jaren boven in de betrouwbaarheids lijsten staat en Volvo.....tsjah.... absoluut betrouwbaar....maar ik zie het nergens inde lijstenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Volvo is een premium merk, honda niet.
En met die opmerking laat je al weten dat je er geen klap vanaf weet.
dat komt ook alleen door dat ze geen lichte motoren in hun auto's hangen(wat totaal geen verkeerde denke wijze is)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
Volvo's zijn doorgaans trage burgerbakken ja
Om maar iets simpel te zeggen, er zijn meer volvo op de markt met een stand boven de 300.000 dan honda.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Het scheeld dat honda al jaren boven in de betrouwbaarheids lijsten staat en Volvo.....tsjah.... absoluut betrouwbaar....maar ik zie het nergens inde lijsten
jah dit heb ik getyped toen ik uit de kroeg kam
Ik heb een sjonniebak gepost, wat zeur je nou?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja veromme bok nu eindelijk eens op in elk topic te verkondigen hoe geweldig volvo wel niet isEnkel om het gejank van de volvo fanboys hoef ik zon hok al niet meer
En nu weer sjonnenbakken posten of bek houwe!
ja om de rest van je lege gejank te maskeren. En nu opsokkebolje!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik heb een sjonniebak gepost, wat zeur je nou?
die golf hoort daar niet tussenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:07 schreef bietelboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwa, ieders eigen smaak, maar ik vind die bumper wel kunnen hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef tevebe het volgende:
Die golf lijkt mooie stoeltjes te hebben. Die bumper is wel weer fout, maar niet zo erg als die andere die er bij staan.
BX 4TCquote:
Deze is al eens geplaatst..quote:
Heej, die is van mijn collega! Of geweest dan want ik zie hem al een tijdje niet meer..quote:
Al vraag ik me af wie zo'n gedrocht zou willen kopenquote:Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 26-04-2008
Volgens het kenteken welquote:
quote:Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenauto
Merk Klik hier voor informatie MAZDA
Handelsbenaming Klik hier voor informatie 323 F 1.8I-16V GT U9
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Te triest. Waarom zou je zo'n auto verneuken?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:12 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een verneukte 300ZX..
Die had ik 2 jaar geleden al gepostquote:
Foto's motor elfstedentocht 2008quote:Op zondag 11 mei 2008 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die had ik 2 jaar geleden al gepostMorgen ga ik btw weer naar het evenement waar ik die foto heb gemaakt
Elfstedentocht
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar die MR2 is (voor zover je kunt beoordelen met die kleine foto's) best erg goed gedaan!
Jammer alleen van die luchtinlaten en de te grote spoiler en de hoge kont, maar verder is ie best gaaf eigenlijk
whehe die laatste smileyquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahahhahahahahhaah [ afbeelding ][ afbeelding ]
Die velgenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford Fiësta
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 19 mei 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1118 cm3
Vermogen 36 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
die auto doet zo: "quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford Fiësta
Datum: 19 mei 2008
het zit de opelbezitters kennelijk in het bloed dat ze auto's moeten verneuken. (voor zover de fabrikant deze taak al niet heeft volbracht)quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Opel Vivaro
Datum: 21 mei 2008
Bijzonderheden:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef invine het volgende:
haha zitten wat mooie tussen, maar dacht dat jij mijn topic onderhand wel gekaapt het turquaz?
Bij het zien van zijn kenteken, zeg je gewoon spontaan SHITquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Net gevonden op het een ander forum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede foto'squote:Op zondag 8 juni 2008 00:30 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is over het algemeen het nut van extreme tuning? Gewoon voor de sier! Om een auto mooier te maken, opvallender, aparter... Zo dus ook met vleugeldeuren.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:46 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Goede foto'sIk zie ook bijna dagelijks een opgefokte Mercedes Vito staan waar ik binnenkort foto's van zal posten.
Even nog semi off-topic: wat is het nut van die vleugeldeuren? Ik weet dat het bij sommige supercars standaard is, maar gewone scharnieren die de deuren horizontaal openen zouden toch ook moeten volstaan?
Puur optisch dusquote:Op zondag 8 juni 2008 23:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wat is over het algemeen het nut van extreme tuning? Gewoon voor de sier! Om een auto mooier te maken, opvallender, aparter... Zo dus ook met vleugeldeuren.
Ze claimen dat het ook veiliger is,, google er maar op los..quote:
Suicide doors zijn deuren die van voor naar achter opengaan, dus geen vleugeldeurenquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef bietelboer het volgende:
Vleugel deuren veilig? dingen heten niet voor niets suicide doors
Vleugeldeuren zijn helemaal geen suicide doorsquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef bietelboer het volgende:
probeer maar eens een normale deur te openen als je een koprol hebt gemaakt waardoor je ene deur vast zit, en je op de zijkant op je andere deur ligt en je auto in de brand staat, pure zelfmoordquote:Op maandag 9 juni 2008 15:59 schreef bietelboer het volgende:
probeer maar eens een deur te openen als je op de kop ligt en je wagen staat in de brand, pure zelfmoord die deuren
Niet de betweter uit hangen jijquote:Op maandag 9 juni 2008 15:40 schreef bietelboer het volgende:
De ophanging waarmee die deuren vasthangen is van dermate zielige kwaliteit dat zodra je er hard aan trekt of tegenaanduwt het mechanisme van het chassis afbreekt.quote:Op maandag 9 juni 2008 15:59 schreef bietelboer het volgende:
probeer maar eens een deur te openen als je op de kop ligt en je wagen staat in de brand, pure zelfmoord die deuren
en:quote:The LSD vertical opening has an aperture of about 30°. The LSD doors are tested safe by the company in the Kraftfahrtbundesamt laboratory where a side-crash test was conducted. Apart from these safety measures taken by the company, it also guarantees safety as per the rules 96/27/EG.
ff snel gegoogled op "LSD Doors Safe"quote:Their new product is Audi A4 convertible. The stylish car with stylish element. Maybe the doors look dangerous, but that’s not true. We need to set you right. The doors fulfill all European safety conditions and the German certificate TUV of course. This car successfully passed a side crash test in a laboratory in Kraftfahrtbundesamt. And the result is that these doors are safe as the stock ones, maybe more (96/27/EG rule).
Ahhh, de Porsche 930 T Slant Nosequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:40 schreef Turquaz52 het volgende:
Een Skoda 911 diablo::![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!111einzweidrei!!:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(heeft wel de blok achterin liggen) ()
omg dat heeft een geld gekost... zou die gast nu echt niet snappen dat het gewoon een hyundai excel blijft, het ding gewoon tering langzaam is, een slecht weggedrag heeft, etc. etc....?quote:
MIJN EERSTE GEDACHTEquote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef Youp het volgende:
[..]
omg dat heeft een geld gekost... zou die gast nu echt niet snappen dat het gewoon een hyundai excel blijft, het ding gewoon tering langzaam is, een slecht weggedrag heeft, etc. etc....?
en nee, niemand vind het een ruige bak
Whoohooo!!! Rene Exceltuner van het Automaxx forumquote:
Helaas wel, de mensen die zelf ook in een soortgelijk hok rijden...quote:Op dinsdag 10 juni 2008 16:07 schreef Youp het volgende:
[..]
omg dat heeft een geld gekost... zou die gast nu echt niet snappen dat het gewoon een hyundai excel blijft, het ding gewoon tering langzaam is, een slecht weggedrag heeft, etc. etc....?
en nee, niemand vind het een ruige bak
Can I has those with medium sized braek discs?!quote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:24 schreef Youp het volgende:
wat een hoop kansloosheid bij elkaar zeg
oh, wacht ik heb er ook nog een op mijn telefoon staan.... een moment...
Dat is genoeg reden voor mij om niet naar die school te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat staat dan op de parkeerplaats van de HTS autotechniek... ik schaam me er gewoon voor
Die S2000 is dus echt niet verneukt hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Afgelopen zondag op CPZ geweest voor timeattack, maar er waren ook de nodige plastic fantastic clubjes uitgenodigd...
Het effect van red bull ipv motorolie:
[ afbeelding ]
Alles past met een hamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doffe kleur wordt gecompenseerd door wat bescheiden chroompaint
[ afbeelding ]
En als er een schaap over de dam is...
[ afbeelding ]
Helaas lopen er ook barbaren rond.
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Nou snap ik best dat het liefhebbers zijn die hun favoriete auto wat willen personaliseren en aggresiever laten ogen, maar waarom moet dat zo extreem 'over the top'?
Motorkap is een beetje teveel van t goede en die sticker helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die S2000 is dus echt niet verneukt hoor
Die Manta ernaast is een stuk tofferquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat staat dan op de parkeerplaats van de HTS autotechniek... ik schaam me er gewoon voor
eensquote:
Barbaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die S2000 is dus echt niet verneukt hoor
Die is van mn buurman, past wel bij hemquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef tevebe het volgende:
Lelijke blauwe kleur ook van dat bestelbusje.
Jealousy is a bitch.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef mrarie het volgende:
Deze vond ik in de fobo van TheSorrow.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
omg hoe focking triest ben je dan...
Inderdaad ja en een Panda is een kutwagen eerste klas waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.quote:
quote:
ten eerste is het een marbella en ten tweede is het een rijdend statement.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:18 schreef NED het volgende:
[..]
Inderdaad ja en een Panda is een kutwagen eerste klas waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.
Laat staan als ie matzwart met de roller is met Slayer op de zijkant.
Get your facts straightquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:18 schreef NED het volgende:
[..]
Inderdaad ja en een Panda is een kutwagen eerste klas waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.
Laat staan als ie matzwart met de roller is met Slayer op de zijkant.
Ow sorry, zag ik je Seat Marbello per ongeluk aan voor een Fiat Panda?quote:
En ten derde zo hondslelijk als de nacht!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ten eerste is het een marbella en ten tweede is het een rijdend statement.
Zeg hoor eens vrind, we gaan toch niet schelden hequote:Op donderdag 12 juni 2008 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Een Slayer Lancia zou ook wel gaaf zijn....
Die heeft een tijd bij ons rondgereden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef mrarie het volgende:
Deze vond ik in de fobo van TheSorrow.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
omg hoe focking triest ben je dan...
Hahaha, ja, je vuist paste erinquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:03 schreef Amigoow het volgende:
Zie ik nou een potentiele biergreppel in je deur zitten?
ik vind beide auto's masterlijk, Marbella zelfs nog vetter met die letterlijk vuistdikke uitlaat.
Die TT kan de eigenaar ook niks aan doen dat ie er zo uitziet. hij heeft die wagen gewonnen bij een of andere wedstrijd en was verplicht om nog een tijdlang in gelijke staat (inclusief stickers) rond te rijden. Hij heeft hem inmiddels verkocht en rijdt nu in een nieuw type 5 serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Afgelopen zondag op CPZ geweest voor timeattack, maar er waren ook de nodige plastic fantastic clubjes uitgenodigd...
Het effect van red bull ipv motorolie:
[ afbeelding ]
Alles past met een hamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doffe kleur wordt gecompenseerd door wat bescheiden chroompaint
[ afbeelding ]
En als er een schaap over de dam is...
[ afbeelding ]
Helaas lopen er ook barbaren rond.
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Nou snap ik best dat het liefhebbers zijn die hun favoriete auto wat willen personaliseren en aggresiever laten ogen, maar waarom moet dat zo extreem 'over the top'?
Smaak kun je inderdaad wel overlaten aan iemand die een traag Golfhok bewerkt met een turbotimer en verdonkerde lichtkappen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Hmmm.. beetje carbon moet kunnen en je bent niet meteen een barbaar als je optisch wat veranderd aan je auto...
Zeker niet. Ligt er aan WAT en HOE en WAARIN je het veranderd
gastquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef RSie het volgende:
[..]
Die TT kan de eigenaar ook niks aan doen dat ie er zo uitziet. hij heeft die wagen gewonnen bij een of andere wedstrijd en was verplicht om nog een tijdlang in gelijke staat (inclusief stickers) rond te rijden. Hij heeft hem inmiddels verkocht en rijdt nu in een nieuw type 5 serie.
En die teamDotz MR2 is inderdaad een lid van het Dotz team, ik las hierboven ergens dat iemand daar een opmerking over maakte namelijk.
de paint op die Celica is overigens niet dof hoor, dat zal wel aan je camera liggen. dat die wagen geen toonbeeld van goeie smaak is, dar is inderdaad een feit. al is de "Van Helsing" special paint wel ongelofelijk netjes gedaan.
en die S2000 mogen ze zo bij mij voor de deur neerzetten, al gaat dat gele kleurtje er dan wel heel snel weer vanaf!
Jij houdt wel van verneukte auto's zo te lezen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef RSie het volgende:
[..]
Die TT kan de eigenaar ook niks aan doen dat ie er zo uitziet. hij heeft die wagen gewonnen bij een of andere wedstrijd en was verplicht om nog een tijdlang in gelijke staat (inclusief stickers) rond te rijden. Hij heeft hem inmiddels verkocht en rijdt nu in een nieuw type 5 serie.
En die teamDotz MR2 is inderdaad een lid van het Dotz team, ik las hierboven ergens dat iemand daar een opmerking over maakte namelijk.
de paint op die Celica is overigens niet dof hoor, dat zal wel aan je camera liggen. dat die wagen geen toonbeeld van goeie smaak is, dar is inderdaad een feit. al is de "Van Helsing" special paint wel ongelofelijk netjes gedaan.
en die S2000 mogen ze zo bij mij voor de deur neerzetten, al gaat dat gele kleurtje er dan wel heel snel weer vanaf!
Is dat die hyundai?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:54 schreef blup het volgende:
Dat moet otch een uitlaat van een motorfiets voorstellen?
[ afbeelding ]
BY AMG.
heb jaren geleden wel in dit wereldje gezeten ja. maar ben er inmiddels allang van afgekickt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
Jij houdt wel van verneukte auto's zo te lezen?
die uitlaat is echt übersjon! ik zag er hier laatst een calibra mee rijden en toen ik dat zag droop de reuzel letterlijk in mijn broek..dat moet toch niet kunnen.quote:
geen geld voor een excelquote:Wat een stumpers op dat forum
Zijn vast allemaal van die sjonnie's die zelf niet zoiets kunnen betalen en dan harstikke jaloers zijn
Heb ik 1 woord voor KANSLOOS
Wij zijn de sjonnies? Automaxx is sowieso pauper en dit helpt niet echtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef Youp het volgende:
nu word hij mooi...
Subaru_mikey zegt:
[..]
geen geld voor een excelgast wat een humor heb jij
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef Youp het volgende:
nu word hij mooi...
Subaru_mikey zegt:
[..]
geen geld voor een excelgast wat een humor heb jij
Idd kansloos om al je zuur verdiende centjes van de sociale werkplaats in zo'n barrel te steken.quote:Wat een stumpers op dat forum
Zijn vast allemaal van die sjonnie's die zelf niet zoiets kunnen betalen en dan harstikke jaloers zijn
Heb ik 1 woord voor KANSLOOS
Hier mag je gerust een Hyundai Coupe 2008 model op de oprit parkeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Whaha, OOK een Hyundai
Goedkope klote pauperbakken
Ga terug naar het Automaxx Forum waar ze je wel stoer vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:52 schreef Jeshter het volgende:
Stelletje stumpers hier ... Echt julllie zitten zeker nog op de fiets of de brommer omdat jullie zo jaloers sjit man respecteer iedereen om wat ze doen .. Kritiek geven is zooooooooooooo 2003 ... GET A FOKIN LIFE HOMO'S !
Gelukkig was je eerste reactie op Fok! eentje om te herinneren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:56 schreef Jeshter het volgende:
Gaat niet om stoer gevonden worden weet je ... Het aat dat iedereen een hobby heeft en dat gewoon gerespecteerd moet wworden .... Maar je reactie zegt genoeg !
Whaha, gelukkig is Automaxx niet publieke toegankelijkquote:Iemand publiekelijk (ja fok forum) voor lul zetten met foto en al is echt gemakkelijk en laf.
Je snapt zelf ook wat ik bedoel... daar praten ze op een iets andere manier over deze persoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:00 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Whaha, gelukkig is Automaxx niet publieke toegankelijk
Dus zet je jezelf daar net zo hard voor lul
Mensen daar vinden zijn auto mooi. Wil je daar zeker geassocieerd mee worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:04 schreef Sisckywous het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wat ik bedoel... daar praten ze op een iets andere manier over deze persoon.
Maargoed uit je reactie blijkt al dat je niet verder ONTWIKKELD bent dan je naam al doet vermoeden
Zegt degene wiens naam een koe-soort isquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:01 schreef Jeshter het volgende:
Iamand met de naam Kabelhaspel kan je niet eens serieus nemen ...
http://eurogenes.dk/nieuws.php?nieuwsid=16&archief=1&taalid=1quote:DTG Oracle van Diamond Genetics heeft onlangs gekalfd en staat er uitstekend voor. Deze Jesther-dochter die in gezamenlijk eigendom is met Genefix Italie en Twin Genetics is een dochter van de bekende Fatal-dochter Alta JR Orie EX-92.
Wat maakt het nou uit wat andere mensen vinden... als je het zelf maar mooi vind. Ik zit ook op dat forum zo nu en dan, ik vind die wagen ook niet mooi, maar heb wel respect voor de keuzes van een ander! Als hij dat nou mooi vind? Wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:05 schreef tevebe het volgende:
[..]
Mensen daar vinden zijn auto mooi. Wil je daar zeker geassocieerd mee worden?
Je hebt al 2 punten... je gaat echt op voor de gouden kanslozen award!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:08 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Zegt degene wiens naam een koe-soort is![]()
![]()
![]()
[..]
http://eurogenes.dk/nieuws.php?nieuwsid=16&archief=1&taalid=1
[ afbeelding ]
Moooooooh![]()
Ja je kunt ook wel respect hebben voor de keuzes van een ander. Ik vraag me alleen af wat zo'n jongen bezielt om zo'n lelijke auto - standaard al een gedrocht - te 'tunen'.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:08 schreef Sisckywous het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wat andere mensen vinden... als je het zelf maar mooi vind. Ik zit ook op dat forum zo nu en dan, ik vind die wagen ook niet mooi, maar heb wel respect voor de keuzes van een ander! Als hij dat nou mooi vind? Wat is daar mis mee?
Je mag er best een mening over geven maar ga die jongen niet belachelijk maken door zijn foto's met onderschriften op dit forum te droppen, zeg gewoon het is mijn smaak niet, ik vind het niet mooi of iets dergelijks!
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:08 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Zegt degene wiens naam een koe-soort is![]()
![]()
![]()
[..]
http://eurogenes.dk/nieuws.php?nieuwsid=16&archief=1&taalid=1
[ afbeelding ]
Moooooooh![]()
Moet hij zelf niet zo dom zijn om op zo'n manier zn foto's op internet te zetten.quote:Je mag er best een mening over geven maar ga die jongen niet belachelijk maken door zijn foto's met onderschriften op dit forum te droppen
Dat is nou het hele punt waarom het draait: JIJ VIND HEM LELIJK... hij blijkbaar niet!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:12 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ja je kunt ook wel respect hebben voor de keuzes van een ander. Ik vraag me alleen af wat zo'n jongen bezielt om zo'n lelijke auto - standaard al een gedrocht - te 'tunen'.
En dat geeft jou het recht om hem belachelijk te maken? Hij is trots op zijn auto, hij is trots op het werk wat hij erin heeft zitten en hij is vast trots dat hij dat helemaal zelf bij elkaar gespaard heeft...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:13 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Moet hij zelf niet zo dom zijn om op zo'n manier zn foto's op internet te zetten.
We mogen toch ook wel een beetje kritiek uiten op de keuzes van anderen.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:15 schreef Sisckywous het volgende:
[..]
Dat is nou het hele punt waarom het draait: JIJ VIND HEM LELIJK... hij blijkbaar niet!
Dus laat hem lekker
Ik zie dat jij een r32 te koop hebt staan... persoonlijk ook niet mijn smaak, doe mij maar een r33 maar zolang JIJ hem maar mooi vind!
Kritiek is geweldig, zowel positieve als negatieve, maar kritiek uit zich meestal in de feiten welke mooi en lelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:17 schreef tevebe het volgende:
[..]
We mogen toch ook wel een beetje kritiek uiten op de keuzes van anderen.
Leuk maar veel van die gasten zijn een kankergezwel in de ogen van andere wegebruikers.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:56 schreef Jeshter het volgende:
Gaat niet om stoer gevonden worden weet je ... Het aat dat iedereen een hobby heeft en dat gewoon gerespecteerd moet wworden .... Maar je reactie zegt genoeg !
Ik zou dit niet pikken als ik zo'n mooie getunede auto had hoor!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:16 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Leuk maar veel van die gasten zijn een kankergezwel in de ogen van andere wegebruikers.
1. kanker geluid uit uitlaat
2. Xenon wat lekker in de ogen van andere mensen schijnt
3. Gevaarlijk rijden zoals; spontaan van baan verwisselen, omdat je sneller optrekt meteen al denken dat je hem uitdaagt voor een race.
En dit zijn echt geen uitzonderingen!
Mijn standaard volvo van 1500 kilo is vaak sneller dan dat rijdend schroot.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:19 schreef shroomer het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken als ik zo'n mooie getunede auto had hoor!
Maar die posts van de mensen van het tunersforum zijn grappigquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:26 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Mijn standaard volvo van 1500 kilo is vaak sneller dan dat rijdend schroot.
Echt veel heb ik te vrezen van dat tuig.
http://www.mysticriders.nl/pagina's/Babes.htmlquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:29 schreef shroomer het volgende:
[..]
Maar die posts van de mensen van het tunersforum zijn grappig
Wat een lading mosselpotten bij elkaarquote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:31 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
http://www.mysticriders.nl/pagina's/Babes.html![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.mysticriders.nl/pagina's/Riders.html
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:43 schreef Youp het volgende:
[..]
Wat een lading mosselpotten bij elkaaren die "dames" zijn ook al niet om over naar huis te schrijven
quote:wat een homo´s daar, jalourse rot figuren, allemaal net geen 18 gok ik !!!!
pfffffffffffff get a live, ze kraken zelfs de mr 2 van ivory af, en babbevtec pffffffffffffffffffffff lozersssssssssssssssssssssssss
Daarnaast staat er nog 1?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:05 schreef Youp het volgende:
Die NSX valt een beetje buiten de prijsklasse van de zwakstroom tuner.... Er zijn gelukkig niet veel lui die het in hun hoofd halen zo'n ding te verbouwen...
Die MR2 is simpelweg te extreem gestyled en niet netjes afgewerkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:57 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
![]()
![]()
deze vernaggelde mr2bedoelt ie en die andere ken ik niet.
Overigens is deze NSX wel een geile bak, dat dan weer welof hoort die niet bij hun kliekje?
Zo typen en ons dan triest vindenquote:wat een homo´s daar, jalourse rot figuren, allemaal net geen 18 gok ik !!!!
pfffffffffffff get a live, ze kraken zelfs de mr 2 van ivory af, en babbevtec pffffffffffffffffffffff lozersssssssssssssssssssssssss
quote:tu·nen (overgankelijk werkwoord; tunede, heeft getuned; tuner, tuning)
1 (een apparaat of machine) goed instellen
quote:ver·pes·ten (overgankelijk werkwoord; verpestte, heeft verpest; verpesting)
1 (informeel) totaal verknoeien
Van een gast die die tigra uitlachtquote:why has it got a huge spoiler on it? it dusnt go fast enough to need it... an wots wiv the huge micro phone the guys holdin, looks like a duster.. the car sounds like a can as well
geniaal, die serie kende ik nog niet.... hebben we weer wat te lachen op schoolquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:48 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik weet nog een leuke op Youtube:
"Kiek op e dyk"![]()
Stelletje zwakstroom LTS-ers zeg, ongelovelijk
Jawel, zelfs die zijn er.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:05 schreef Youp het volgende:
Die NSX valt een beetje buiten de prijsklasse van de zwakstroom tuner.... Er zijn gelukkig niet veel lui die het in hun hoofd halen zo'n ding te verbouwen...
Dan komt het stelletje thuiswonende LTS'ers ons even de les lezen...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:05 schreef tevebe het volgende:
Het is wachten tot die van Automaxx ons massaal komen afzeiken hier
* Pakt alvast popcorn *
Klopt, maar die zijn toch iets dunner gezaaid dan de corsa/polo/golf/civic verkrachtersquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef kabelhaspel het volgende:
http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9287
Vlammen uit je uitlaat zijn natuurlijk wel tha bomb!
Maar dan kunnen ze wel blijven opscheppen dat ze vroegah, want zo praten ze, een Impreza hebben gehad.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:11 schreef Youp het volgende:
[..]
Dan komt het stelletje thuiswonende LTS'ers ons even de les lezen...
Een oud klasgenoot van me "back in the day" op de MTS stopte met de niveau 4 opleiding om niveau 2 te gaan doen (4 dagen werken 1 dag leren) en die kwam ik nog eens tegen met stappen. Toen begon z'n vriendin tegen me "bla bla en mijn vriend verdient nu geld en dadelijk kopen we een dikke Impreza bla bla bla hier en daar bla"..... Ik zei, "meid wat ben JIJ dom". Ga eens lekker op jezelf wonen, krijg een koter en kom er achter dat je nooit meer iets beters als een oude polo kunt betalen.
Echt van dat typische Automaxx volk
Ohja die is ook wel bekend op de saxo16vclub....quote:
Zoiets hebben wij ook ooit eens gehad! ff zoeken....quote:
Zo da's een oudjequote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:29 schreef Youp het volgende:
[..]
Zoiets hebben wij ook ooit eens gehad! ff zoeken....
[ afbeelding ]
Een heuze Subaru 1.6 (geen verdere typeaanduiding)
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:35 schreef Youp het volgende:
Hier de rest
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00435.JPG
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00314.JPG
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00327.JPG
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00339.JPG
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00340.JPG
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00342.JPG
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00589.JPG
http://members.home.nl/youpclaessen/linkshit/bla/DSC00601.JPG
Subaru power
Wel goed tellen hequote:Op zondag 15 juni 2008 03:33 schreef Jeshter het volgende:
OMG wel 11 paginas lang aandacht besteedt aan die wagens NATTE dromen jongens kunnen jullie het niet met rust laten HAHAAH
AUTOMAXX FORUM RULES BIG UP naar julliie daar gasten !!!!
Hoe gaat t met jouw gepimpte waggiequote:Op zondag 15 juni 2008 03:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel goed tellen he14*13 paginas + 11 pagina's is...
een heleboel
No-budget tuning for life jeweetsquote:
Hoezo pauperquote:Op zondag 15 juni 2008 10:15 schreef osmo het volgende:
Volgens mij heeft ergens een of ander pauperforum dit topic ontdekt
* osmo wuift naar sjonnie'S met het petjeS
Hoe weet jij nou in godsnaam wat mijn rijstijl is??!!quote:maar dat doen jullie ook en alle andere mensen ook inclusief ik
Nee, wij kiezen er gewoon voor om er hartelijk om te lachen. Dat doe ik ook als ik zoiets in het "wild" tegen kom. Even met mn maten hard lachen om wat voor een fantast daar weer rijdt.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:54 schreef haja_electric het volgende:
jong jonge jongens, waar gaat het heen iedereen aflopen kraken terwijl jullie zelf nog erger zijn,
toon eens een beetje respect voor de mensen die dat leuk vinden en die er een passie voor hebben.
ik rij dan wel een lease-bak en vind dat ze ook soms asso rijden, maar dat doen jullie ook en alle andere mensen ook inclusief ik![]()
toon respect en hou op met andere af te kraken, vinden jullie ook niet leuk als hun dat bij jullie doen.
als mensen dat leuk vinden om te doen, laat ze dan lekker gaan.
TOON RESPECT
groeten een Lease-rijder, haja_electric
Roverquote:Op zondag 15 juni 2008 02:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Tssk, beweren dat ik in een Visa rijdt. Heb er twee in de garage staan inderdaad, maar ik RIJDT in een Rover. Tot op de volgende meeting jongens, dan zet ik jullie auto's weer op de foto en ga ik er stoer over doen.
Kan me trouwens niet herinneren iets negatiefs over die Excel gezegd te hebben
Ohja, interpunctie enzoquote:jongends kan dit even op een nieuw topic in offtopic jullie staan mijn toppic te verzieken met die klote discussies als jullie van vok niks zinnigs te melden hebben donder dan een eind op als je niet van styling en tuning houd wat doe je dan op automaxx
dus graag discussie ergends anders voeren en niet op mijn topic dank je
groeten exceltuner
hoe spelt je dat?!?!?!quote:
Check die Honda deur gammel wiebelenquote:ik ben trots lid van mystic riders en das ook me enige club
de excel staat even op een laag pitje omdat ik deze week met een civic van een vriend van me bezig ben gisteren de hele dag bezig geweest hier resultaat van de eerste vordering van de verbouwing
ik spreek jullie weer groeten exceltuner en zie iedereen wel op automaxx summer
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:19 schreef ThaFreak het volgende:
eigenaren belachelijk maken wil ik vanaf nu niet meer zien.....
foei enzo!!!
Ik had het dan ook niet tegen jouquote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef kabelhaspel het volgende:
De eigenaar van die Honda is nergens te zien
Dat is bovendien geen echte Honda deur, die kunnen niet gammel zijn.quote:Op zondag 15 juni 2008 12:07 schreef kabelhaspel het volgende:
De eigenaar van die Honda is nergens te zien
Geen uitzondering voor mensen die Honda's verkrachten?quote:Op zondag 15 juni 2008 12:20 schreef Alexxxxx het volgende:
In deel 16 hoef ik trouwens geen automaxx geneuzel meer te zien he?Leven en laten leven.
Dus niet en masse alles van daar af gaan zeiken.
Nope, sorryquote:Op zondag 15 juni 2008 12:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen uitzondering voor mensen die Honda's verkrachten?
Dat wil ik ookquote:Op zondag 15 juni 2008 12:58 schreef fotostarter het volgende:
http://www.car-illusions.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=288&sid=addf97ba8696abc5697f62fe9e477f2d dat remlicht
je wilt niet zeggen dat jij nooit eens het gas helemaal indrukt ???quote:Op zondag 15 juni 2008 11:16 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou in godsnaam wat mijn rijstijl is??!!![]()
![]()
en hun lachen jullie waarschijnlijk uit voor jullie sjonnie bakken.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef Youp het volgende:
[..]
Nee, wij kiezen er gewoon voor om er hartelijk om te lachen. Dat doe ik ook als ik zoiets in het "wild" tegen kom. Even met mn maten hard lachen om wat voor een fantast daar weer rijdt.
het is zeker een vrij land, maar laat mensen in hun waarden. als zij dat leuk vinden laat ze dan lekker.quote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef Youp het volgende:
Het is een vrij land en ik wil kunnen lachen om de wansmaak en geldverkwisting van mijn zwakstroom medeburger.
en als hun dat niet bevallenquote:Op zondag 15 juni 2008 11:49 schreef Youp het volgende:
Als die Automaxx lui dat niet bevalt, moeten ze hier maar niet komen.
Geniaal :quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:54 schreef kabelhaspel het volgende:
Geniaal:
http://automaxx.nl/forum/forumdisplay.php?f=21
Een apart Anita-hok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |