Dat is genoeg reden voor mij om niet naar die school te gaan.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat staat dan op de parkeerplaats van de HTS autotechniek... ik schaam me er gewoon voor
Die S2000 is dus echt niet verneukt hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Afgelopen zondag op CPZ geweest voor timeattack, maar er waren ook de nodige plastic fantastic clubjes uitgenodigd...
Het effect van red bull ipv motorolie:
[ afbeelding ]
Alles past met een hamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doffe kleur wordt gecompenseerd door wat bescheiden chroompaint
[ afbeelding ]
En als er een schaap over de dam is...
[ afbeelding ]
Helaas lopen er ook barbaren rond.
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Nou snap ik best dat het liefhebbers zijn die hun favoriete auto wat willen personaliseren en aggresiever laten ogen, maar waarom moet dat zo extreem 'over the top'?
Motorkap is een beetje teveel van t goede en die sticker helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die S2000 is dus echt niet verneukt hoor
Die Manta ernaast is een stuk tofferquote:Op dinsdag 10 juni 2008 20:29 schreef Youp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en dat staat dan op de parkeerplaats van de HTS autotechniek... ik schaam me er gewoon voor
eensquote:
Barbaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Die S2000 is dus echt niet verneukt hoor
Die is van mn buurman, past wel bij hemquote:Op woensdag 11 juni 2008 21:05 schreef tevebe het volgende:
Lelijke blauwe kleur ook van dat bestelbusje.
Jealousy is a bitch.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef mrarie het volgende:
Deze vond ik in de fobo van TheSorrow.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
omg hoe focking triest ben je dan...
Inderdaad ja en een Panda is een kutwagen eerste klas waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.quote:
quote:
ten eerste is het een marbella en ten tweede is het een rijdend statement.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:18 schreef NED het volgende:
[..]
Inderdaad ja en een Panda is een kutwagen eerste klas waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.
Laat staan als ie matzwart met de roller is met Slayer op de zijkant.
Get your facts straightquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:18 schreef NED het volgende:
[..]
Inderdaad ja en een Panda is een kutwagen eerste klas waar ik nog niet dood in gevonden zou willen worden.
Laat staan als ie matzwart met de roller is met Slayer op de zijkant.
Ow sorry, zag ik je Seat Marbello per ongeluk aan voor een Fiat Panda?quote:
En ten derde zo hondslelijk als de nacht!quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ten eerste is het een marbella en ten tweede is het een rijdend statement.
Zeg hoor eens vrind, we gaan toch niet schelden hequote:Op donderdag 12 juni 2008 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Een Slayer Lancia zou ook wel gaaf zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |