Daarnaast staat er nog 1?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:05 schreef Youp het volgende:
Die NSX valt een beetje buiten de prijsklasse van de zwakstroom tuner.... Er zijn gelukkig niet veel lui die het in hun hoofd halen zo'n ding te verbouwen...
Die MR2 is simpelweg te extreem gestyled en niet netjes afgewerkt.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:57 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
![]()
![]()
deze vernaggelde mr2bedoelt ie en die andere ken ik niet.
Overigens is deze NSX wel een geile bak, dat dan weer welof hoort die niet bij hun kliekje?
Zo typen en ons dan triest vindenquote:wat een homo´s daar, jalourse rot figuren, allemaal net geen 18 gok ik !!!!
pfffffffffffff get a live, ze kraken zelfs de mr 2 van ivory af, en babbevtec pffffffffffffffffffffff lozersssssssssssssssssssssssss
quote:tu·nen (overgankelijk werkwoord; tunede, heeft getuned; tuner, tuning)
1 (een apparaat of machine) goed instellen
quote:ver·pes·ten (overgankelijk werkwoord; verpestte, heeft verpest; verpesting)
1 (informeel) totaal verknoeien
Van een gast die die tigra uitlachtquote:why has it got a huge spoiler on it? it dusnt go fast enough to need it... an wots wiv the huge micro phone the guys holdin, looks like a duster.. the car sounds like a can as well
geniaal, die serie kende ik nog niet.... hebben we weer wat te lachen op schoolquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:48 schreef kabelhaspel het volgende:
Ik weet nog een leuke op Youtube:
"Kiek op e dyk"![]()
Stelletje zwakstroom LTS-ers zeg, ongelovelijk
Jawel, zelfs die zijn er.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:05 schreef Youp het volgende:
Die NSX valt een beetje buiten de prijsklasse van de zwakstroom tuner.... Er zijn gelukkig niet veel lui die het in hun hoofd halen zo'n ding te verbouwen...
Dan komt het stelletje thuiswonende LTS'ers ons even de les lezen...quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:05 schreef tevebe het volgende:
Het is wachten tot die van Automaxx ons massaal komen afzeiken hier
* Pakt alvast popcorn *
Klopt, maar die zijn toch iets dunner gezaaid dan de corsa/polo/golf/civic verkrachtersquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 22:13 schreef kabelhaspel het volgende:
http://automaxx.nl/forum/showthread.php?t=9287
Vlammen uit je uitlaat zijn natuurlijk wel tha bomb!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |