geen geld voor een excelquote:Wat een stumpers op dat forum
Zijn vast allemaal van die sjonnie's die zelf niet zoiets kunnen betalen en dan harstikke jaloers zijn
Heb ik 1 woord voor KANSLOOS
Wij zijn de sjonnies? Automaxx is sowieso pauper en dit helpt niet echtquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef Youp het volgende:
nu word hij mooi...
Subaru_mikey zegt:
[..]
geen geld voor een excelgast wat een humor heb jij
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:03 schreef Youp het volgende:
nu word hij mooi...
Subaru_mikey zegt:
[..]
geen geld voor een excelgast wat een humor heb jij
Idd kansloos om al je zuur verdiende centjes van de sociale werkplaats in zo'n barrel te steken.quote:Wat een stumpers op dat forum
Zijn vast allemaal van die sjonnie's die zelf niet zoiets kunnen betalen en dan harstikke jaloers zijn
Heb ik 1 woord voor KANSLOOS
Hier mag je gerust een Hyundai Coupe 2008 model op de oprit parkeren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:37 schreef kabelhaspel het volgende:
Whaha, OOK een Hyundai
Goedkope klote pauperbakken
Ga terug naar het Automaxx Forum waar ze je wel stoer vinden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:52 schreef Jeshter het volgende:
Stelletje stumpers hier ... Echt julllie zitten zeker nog op de fiets of de brommer omdat jullie zo jaloers sjit man respecteer iedereen om wat ze doen .. Kritiek geven is zooooooooooooo 2003 ... GET A FOKIN LIFE HOMO'S !
Gelukkig was je eerste reactie op Fok! eentje om te herinneren.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:56 schreef Jeshter het volgende:
Gaat niet om stoer gevonden worden weet je ... Het aat dat iedereen een hobby heeft en dat gewoon gerespecteerd moet wworden .... Maar je reactie zegt genoeg !
Whaha, gelukkig is Automaxx niet publieke toegankelijkquote:Iemand publiekelijk (ja fok forum) voor lul zetten met foto en al is echt gemakkelijk en laf.
Je snapt zelf ook wat ik bedoel... daar praten ze op een iets andere manier over deze persoon.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:00 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Whaha, gelukkig is Automaxx niet publieke toegankelijk
Dus zet je jezelf daar net zo hard voor lul
Mensen daar vinden zijn auto mooi. Wil je daar zeker geassocieerd mee worden?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:04 schreef Sisckywous het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wat ik bedoel... daar praten ze op een iets andere manier over deze persoon.
Maargoed uit je reactie blijkt al dat je niet verder ONTWIKKELD bent dan je naam al doet vermoeden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |