Dat is leuk idd, maar er zijn ook mensen die 1,5 op papier hebben staan en geen 1,5 meer rijdenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is trouwens maar één ding sneuer dan een duffe auto snelle looks te geven, en dat is alle autos waar je een kenteken van ziet te rdw-en in de hoop er een uit te kunnen lachen
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is leuk idd, maar er zijn ook mensen die 1,5 op papier hebben staan en geen 1,5 meer rijden
Een 1.6 hoeft niet traag te zijn hoor.....er zijn genoeg VTI's die verneukt zijn door tupperwarequote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:31 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
geloof je zelf, dat er daadwerkelijk 1tje hier boven staat met een cylinderinhoud van meer dan 1.6?
![]()
![]()
honda uitgezonderd..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:34 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Een 1.6 hoeft niet traag te zijn hoor.....er zijn genoeg VTI's die verneukt zijn door tupperware
Mijn civ is op papier ook een 102 pk sterke 1,5, maar dat is in de practijk wel andersquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda uitgezonderd..![]()
B16a![]()
H23a VTEC![]()
F20c![]()
![]()
![]()
de restniks waard..
Zuinig rijden? B16a. 160PK/100PK uit 1L![]()
Iets sneller rijden, en lekker koppel? H23a VTEC. 230PK/100PK uit 1L![]()
Wil je door de toeren heen jagen? F20c!!!![]()
240PK/140PK uit 1L
![]()
Klaar.
En die hebben allemaal een dik vet probleem als dat ze bij een ongeluk betrokken raken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:28 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dat is leuk idd, maar er zijn ook mensen die 1,5 op papier hebben staan en geen 1,5 meer rijden
telt SR20De ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:15 schreef kabelhaspel het volgende:
SR20DE
SR20DET
RB26DETT
NeoVVL
Dat is de shit
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:55 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Mijn civ is op papier ook een 102 pk sterke 1,5, maar dat is in de practijk wel andersEsi Met Bolt on's
Speelgoed waar je je blok niet voor hoeft uit elkaar te halen, zoals een uitlaat spruitstuk met naar achter lopende lijn, een andere nokken as, een ander inlaat spruitstuk met grotere gasklep en ander filter(en opnieuw afstellen van je ECU)quote:
Maar je weet nooit of ze de motor geswapped hebbenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Er is trouwens maar één ding sneuer dan een duffe auto snelle looks te geven, en dat is alle autos waar je een kenteken van ziet te rdw-en in de hoop er een uit te kunnen lachen
Precies!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:23 schreef blup het volgende:
[..]
Maar je weet nooit of ze de motor geswapped hebben
.
ahzooquote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:11 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Speelgoed waar je je blok niet voor hoeft uit elkaar te halen, zoals een uitlaat spruitstuk met naar achter lopende lijn, een andere nokken as, een ander inlaat spruitstuk met grotere gasklep en ander filter(en opnieuw afstellen van je ECU)
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
honda uitgezonderd..![]()
B16a![]()
H23a VTEC![]()
F20c![]()
![]()
![]()
de restniks waard..
Zuinig rijden? B16a. 160PK/100PK uit 1L![]()
Iets sneller rijden, en lekker koppel? H23a VTEC. 230PK/100PK uit 1L![]()
Wil je door de toeren heen jagen? F20c!!!![]()
240PK/140PK uit 1L
![]()
Klaar.
Dan heb jij niet tegen een echte Vtec geredenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:47 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Vtec rommel
Stond laatst achter een honda met onder het kenteken ''You can still read this? wait till vtec kicks in''
Ik heb die gast helemaal zoek gereden met een 1500 zware volvo![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom ze 10.000 euro in een auto steken van 15 jaar oud waar je geen drol aan hebt.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 17:05 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Dan heb jij niet tegen een echte Vtec gereden
Of je hebt gewoon een snelle Volvo
Zeker een 1.4tje dan met mooie stickerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:47 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Vtec rommel
Stond laatst achter een honda met onder het kenteken ''You can still read this? wait till vtec kicks in''
Ik heb die gast helemaal zoek gereden met een 1500 zware volvo![]()
![]()
![]()
Ik snap ook niet waarom ze 10.000 euro in een auto steken van 15 jaar oud waar je geen drol aan hebt.
da ken aukquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een VTEC-e, De zuinige versie...iets wat ze bij Volvo niet kennen
Och, met mijn 850 T5 (ook nog met automaat) haal ik de 1:10 wel (nee, ik rij niet als een ouwe lul). En zo'n tank heeft ook geen strap-on of andere overbodige rommel nodig met 230 pk.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:38 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een VTEC-e, De zuinige versie...iets wat ze bij Volvo niet kennen
Dom van mij, skelters en auto's zijn 2 verschillende dingen.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is VTEC geen Vtec
![]()
En niet elke honda is wat je zegt wauwwww hoor![]()
Maar de meesten zijn al sneller dan de gemiddelde burgerbak, waaronder volvo![]()
![]()
Volvo is een premium merk, honda niet.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is VTEC geen Vtec
![]()
Maar de meesten zijn al sneller dan de gemiddelde burgerbak, waaronder volvo![]()
![]()
Volvo's zijn doorgaans trage burgerbakken jaquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
het is VTEC geen Vtec
![]()
![]()
Het scheeld dat honda al jaren boven in de betrouwbaarheids lijsten staat en Volvo.....tsjah.... absoluut betrouwbaar....maar ik zie het nergens inde lijstenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:05 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Volvo is een premium merk, honda niet.
En met die opmerking laat je al weten dat je er geen klap vanaf weet.
dat komt ook alleen door dat ze geen lichte motoren in hun auto's hangen(wat totaal geen verkeerde denke wijze is)quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:10 schreef PoeK het volgende:
[..]
Volvo's zijn doorgaans trage burgerbakken ja
Om maar iets simpel te zeggen, er zijn meer volvo op de markt met een stand boven de 300.000 dan honda.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:55 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Het scheeld dat honda al jaren boven in de betrouwbaarheids lijsten staat en Volvo.....tsjah.... absoluut betrouwbaar....maar ik zie het nergens inde lijsten
jah dit heb ik getyped toen ik uit de kroeg kam
Ik heb een sjonniebak gepost, wat zeur je nou?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja veromme bok nu eindelijk eens op in elk topic te verkondigen hoe geweldig volvo wel niet isEnkel om het gejank van de volvo fanboys hoef ik zon hok al niet meer
En nu weer sjonnenbakken posten of bek houwe!
ja om de rest van je lege gejank te maskeren. En nu opsokkebolje!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:15 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Ik heb een sjonniebak gepost, wat zeur je nou?
die golf hoort daar niet tussenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:07 schreef bietelboer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwa, ieders eigen smaak, maar ik vind die bumper wel kunnen hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:13 schreef tevebe het volgende:
Die golf lijkt mooie stoeltjes te hebben. Die bumper is wel weer fout, maar niet zo erg als die andere die er bij staan.
BX 4TCquote:
Deze is al eens geplaatst..quote:
Heej, die is van mijn collega! Of geweest dan want ik zie hem al een tijdje niet meer..quote:
Al vraag ik me af wie zo'n gedrocht zou willen kopenquote:Datum aanvang tenaamstelling Klik hier voor informatie 26-04-2008
Volgens het kenteken welquote:
quote:Voertuigsoort Klik hier voor informatie personenauto
Merk Klik hier voor informatie MAZDA
Handelsbenaming Klik hier voor informatie 323 F 1.8I-16V GT U9
Brandstof Klik hier voor informatie Benzine
Te triest. Waarom zou je zo'n auto verneuken?quote:Op zondag 11 mei 2008 12:12 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een verneukte 300ZX..
Die had ik 2 jaar geleden al gepostquote:
Foto's motor elfstedentocht 2008quote:Op zondag 11 mei 2008 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die had ik 2 jaar geleden al gepostMorgen ga ik btw weer naar het evenement waar ik die foto heb gemaakt
Elfstedentocht
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar die MR2 is (voor zover je kunt beoordelen met die kleine foto's) best erg goed gedaan!
Jammer alleen van die luchtinlaten en de te grote spoiler en de hoge kont, maar verder is ie best gaaf eigenlijk
whehe die laatste smileyquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whahahahhahahahahhaah [ afbeelding ][ afbeelding ]
Die velgenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford Fiësta
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Nederland
Datum: 19 mei 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
quote:Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1118 cm3
Vermogen 36 kW
Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t.
Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t.
die auto doet zo: "quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Ford Fiësta
Datum: 19 mei 2008
het zit de opelbezitters kennelijk in het bloed dat ze auto's moeten verneuken. (voor zover de fabrikant deze taak al niet heeft volbracht)quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Opel Vivaro
Datum: 21 mei 2008
Bijzonderheden:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:01 schreef invine het volgende:
haha zitten wat mooie tussen, maar dacht dat jij mijn topic onderhand wel gekaapt het turquaz?
Bij het zien van zijn kenteken, zeg je gewoon spontaan SHITquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef Turquaz52 het volgende:
Net gevonden op het een ander forum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede foto'squote:Op zondag 8 juni 2008 00:30 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is over het algemeen het nut van extreme tuning? Gewoon voor de sier! Om een auto mooier te maken, opvallender, aparter... Zo dus ook met vleugeldeuren.quote:Op zondag 8 juni 2008 02:46 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Goede foto'sIk zie ook bijna dagelijks een opgefokte Mercedes Vito staan waar ik binnenkort foto's van zal posten.
Even nog semi off-topic: wat is het nut van die vleugeldeuren? Ik weet dat het bij sommige supercars standaard is, maar gewone scharnieren die de deuren horizontaal openen zouden toch ook moeten volstaan?
Puur optisch dusquote:Op zondag 8 juni 2008 23:35 schreef glasbak het volgende:
[..]
Wat is over het algemeen het nut van extreme tuning? Gewoon voor de sier! Om een auto mooier te maken, opvallender, aparter... Zo dus ook met vleugeldeuren.
Ze claimen dat het ook veiliger is,, google er maar op los..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |