Die heeft een tijd bij ons rondgereden.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:55 schreef mrarie het volgende:
Deze vond ik in de fobo van TheSorrow.
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
omg hoe focking triest ben je dan...
Hahaha, ja, je vuist paste erinquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:03 schreef Amigoow het volgende:
Zie ik nou een potentiele biergreppel in je deur zitten?
ik vind beide auto's masterlijk, Marbella zelfs nog vetter met die letterlijk vuistdikke uitlaat.
Die TT kan de eigenaar ook niks aan doen dat ie er zo uitziet. hij heeft die wagen gewonnen bij een of andere wedstrijd en was verplicht om nog een tijdlang in gelijke staat (inclusief stickers) rond te rijden. Hij heeft hem inmiddels verkocht en rijdt nu in een nieuw type 5 serie.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Afgelopen zondag op CPZ geweest voor timeattack, maar er waren ook de nodige plastic fantastic clubjes uitgenodigd...
Het effect van red bull ipv motorolie:
[ afbeelding ]
Alles past met een hamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De doffe kleur wordt gecompenseerd door wat bescheiden chroompaint
[ afbeelding ]
En als er een schaap over de dam is...
[ afbeelding ]
Helaas lopen er ook barbaren rond.
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Nou snap ik best dat het liefhebbers zijn die hun favoriete auto wat willen personaliseren en aggresiever laten ogen, maar waarom moet dat zo extreem 'over the top'?
Smaak kun je inderdaad wel overlaten aan iemand die een traag Golfhok bewerkt met een turbotimer en verdonkerde lichtkappen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:36 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
![]()
Hmmm.. beetje carbon moet kunnen en je bent niet meteen een barbaar als je optisch wat veranderd aan je auto...
Zeker niet. Ligt er aan WAT en HOE en WAARIN je het veranderd
gastquote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef RSie het volgende:
[..]
Die TT kan de eigenaar ook niks aan doen dat ie er zo uitziet. hij heeft die wagen gewonnen bij een of andere wedstrijd en was verplicht om nog een tijdlang in gelijke staat (inclusief stickers) rond te rijden. Hij heeft hem inmiddels verkocht en rijdt nu in een nieuw type 5 serie.
En die teamDotz MR2 is inderdaad een lid van het Dotz team, ik las hierboven ergens dat iemand daar een opmerking over maakte namelijk.
de paint op die Celica is overigens niet dof hoor, dat zal wel aan je camera liggen. dat die wagen geen toonbeeld van goeie smaak is, dar is inderdaad een feit. al is de "Van Helsing" special paint wel ongelofelijk netjes gedaan.
en die S2000 mogen ze zo bij mij voor de deur neerzetten, al gaat dat gele kleurtje er dan wel heel snel weer vanaf!
Jij houdt wel van verneukte auto's zo te lezen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 12:32 schreef RSie het volgende:
[..]
Die TT kan de eigenaar ook niks aan doen dat ie er zo uitziet. hij heeft die wagen gewonnen bij een of andere wedstrijd en was verplicht om nog een tijdlang in gelijke staat (inclusief stickers) rond te rijden. Hij heeft hem inmiddels verkocht en rijdt nu in een nieuw type 5 serie.
En die teamDotz MR2 is inderdaad een lid van het Dotz team, ik las hierboven ergens dat iemand daar een opmerking over maakte namelijk.
de paint op die Celica is overigens niet dof hoor, dat zal wel aan je camera liggen. dat die wagen geen toonbeeld van goeie smaak is, dar is inderdaad een feit. al is de "Van Helsing" special paint wel ongelofelijk netjes gedaan.
en die S2000 mogen ze zo bij mij voor de deur neerzetten, al gaat dat gele kleurtje er dan wel heel snel weer vanaf!
Is dat die hyundai?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:54 schreef blup het volgende:
Dat moet otch een uitlaat van een motorfiets voorstellen?
[ afbeelding ]
BY AMG.
heb jaren geleden wel in dit wereldje gezeten ja. maar ben er inmiddels allang van afgekickt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:51 schreef tevebe het volgende:
[..]
Jij houdt wel van verneukte auto's zo te lezen?
die uitlaat is echt übersjon! ik zag er hier laatst een calibra mee rijden en toen ik dat zag droop de reuzel letterlijk in mijn broek..dat moet toch niet kunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |