ASWH wil wel meer spelers maar dat gaat wel vaker niet door toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:17 schreef methodmich het volgende:
ASWH morgen gesprekken met twee spelers. De één is een vrij toonaangevende hoofdklassespeler, zou mooi zijn als het wat oplevert. De ander is een speler uit een beloftenteam van een BVO in de regio.
Als Barendrechter heb ik de laatste jaar bitter weinig ervaring met Hoofdklassers kunnen opdoen hequote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:09 schreef methodmich het volgende:
Vorige week was je toch nog niet zo tegen QB BVO? Snel veranderd!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 18:41 schreef Lissov het volgende:
KAMPIOENEN! KAMPIOENEN!
Daar mag ik op hopenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:55 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
En natuurlijk Barendrecht bedankt, prachtig moment toen we hoorden dat het 2-2 was geworden, ongeveer net zo mooi als toen de 0-2 viel. Misschien dat jullie volgende week als dank iets terugkrijgen van Lisse (ik hoop het niet, maar het is niet onmogelijk).
Meneer van Dommelen staat volgens mij al heel wat weekjes droog qua goals.quote:Op zondag 4 mei 2008 15:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Daar mag ik op hopen.
In het linkerrijtje eindigen zou tof zijn.
Gezien de laatste wedstrijden + de versterkingen (tweemaal Van Dommelen en ook nog Van Wetten), heb ik er vertrouwen in voor komend seizoen. Hopen dat er nog een wat ervaren man voor de verdediging/middenveldcontrole kan worden gehaald.
Schorsing + gezeik bij DOTO + gedachten bij dé club van Rijnmond.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Meneer van Dommelen staat volgens mij al heel wat weekjes droog qua goals.
Twee potjes geschorst inderdaad, maar daarvoor ook wat mindere weken. Van Wetten gisteren weer na 20 minuten uitgevallen met een blessure. De man is goed, maar ook van glas. Hoop voor jullie dat hij meer kan spelen dan bij ASWH.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Schorsing + gezeik bij DOTO + gedachten bij dé club van Rijnmond.
I mean, like duh.
Wij hadden ook altijd een schaal, in 2006 zelfs 3 volgens mij!!quote:Op zondag 4 mei 2008 16:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
Twee potjes geschorst inderdaad, maar daarvoor ook wat mindere weken. Van Wetten gisteren weer na 20 minuten uitgevallen met een blessure. De man is goed, maar ook van glas. Hoop voor jullie dat hij meer kan spelen dan bij ASWH.
En toen ASWH de titels won, was er altijd een schaal trouwens. Gek dat RBB die niet had dan.
Hier in de kantine hangen ook een paar schalen. Al kan ik me van het eerste kampioenschap herinneren dat het een idioot grote beker was.quote:Op zondag 4 mei 2008 16:30 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wij hadden ook altijd een schaal, in 2006 zelfs 3 volgens mij!!
Leitoe wilde eerder blijven maar niet voor zoveel geld, nu neemt hij uiteindelijk met minder genoegen.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:07 schreef Lissov het volgende:
Het schijnt inderdaad dat zowel Richal Leitoe als Robin Stolp de FC toch trouw blijven. Wordt vervolgd!
Ach, je hoort nog wel eens watquote:Op maandag 5 mei 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
Die F1Bas weet ook alles van Lisse.
RBB heeft natuurlijk ook Kuhlmann en Cairo al, met daarbij nog Van Egmond, Ascencion en Gootjes lijkt Leitoe me niet zo nodig.
Erik Abels verruilt ASWH voor Alblasserdam. Mede door flink blessureleed, waardoor hij nauwelijks kon trainen, niet in staat geweest de verwachtingen die er toch wel waren in te lossen.
Van Egmond zijn we tot na de winterstop kwijt.... en we spelen nog wel eens met 4 aanvallers, dus er mag er nog wel 1 bij.....quote:Op maandag 5 mei 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
RBB heeft natuurlijk ook Kuhlmann en Cairo al, met daarbij nog Van Egmond, Ascencion en Gootjes lijkt Leitoe me niet zo nodig.
Spakenburg uit... inderdaad een leuke wedstrijd!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 17:03 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, maar dan wordt er ook gespeeld in de kampioenscompetitie...
Vind ik toch nog net even belangrijker.
Voor jou wel ja. Voor mij niet.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:17 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Spakenburg uit... inderdaad een leuke wedstrijd!
24 mei is Lisse vrij zag ik, dan is de bekerfinale tegen QB 2 of Xerxes DZB 1 in Noordwijk! Dus das nog dichtbij ook!
Woon je niet in Lisse dan?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Voor mij niet.
Nee, al bijna 10 jaar niet meer. Maar nog steeds een even groot supporter, al zie ik minder wedstrijden dan vroeger.quote:
Over een paar jaar ben je vast oud en wijs genoeg om te blijven wonen waar je nu bent. En anders kan je altijd nog HHC supporter wordenquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef uitje4life het volgende:
Ok, dan snap ik t wel... Ik woon hier over een paar jaar waarschijnlijk ook niet meer, mn ouders willen naar het oosten gaan verhuizen.....![]()
Ik verwacht geen namen, maar weet je misschien voor welke posities?quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:20 schreef F1Bas het volgende:
Mijn goede Lisse bron weet te melden dat er nog 2 spelers komen naar Lisse, ieder geval één uit het betaald voetbal.
Nee is nog niet bekend. Hoorde dat er door het kampioenschap en de komende topklasse er extra geld is door nieuwe sponsoren.quote:Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Ik verwacht geen namen, maar weet je misschien voor welke posities?
denk je dat ik ooit supporter van een andere club word....quote:Op donderdag 8 mei 2008 02:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Over een paar jaar ben je vast oud en wijs genoeg om te blijven wonen waar je nu bent. En anders kan je altijd nog HHC supporter worden
Twee jaar geleden moest het waarschijnlijk allemaal in een redelijk kort tijdsbestek gebeuren (wellicht vanwege de WK?). Voor de volledigheid moet je dan natuurlijk ook vorig jaar even melden, want nu doe je net of Rijnsburg benadeeld is.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef uitje4life het volgende:
wat me wel opvalt is dat het speelschema voor het zaterdagkampioenschap wat beter is dan 2 jaar geleden voor ons. Toen was het schema voor RBB zo:
donderdag 25 mei 2006 17:00 IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys
zaterdag 27 mei 2006 14:30 Rijnsburgse Boys - ONS Sneek
zaterdag 3 juni 2006 14:30 Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels
maandag 5 juni 2006 17:00 ONS Sneek - Rijnsburgse Boys
4 wedstrijden in 11 dagen....
Nu is het voor Lisse zo:
zaterdag 17 mei 2008 ??.?? Spakenburg/Sparta Nijkerk - FC Lisse
dinsdag 20 mei 2008 20.00 FC Lisse - HHC Hardenberg/Be Quick '28
zaterdag 31 mei 2008 14.30 FC Lisse - Spakenburg/Sparta Nijkerk
dinsdag 3 juni 2008 20.00 HHC Hardenberg/Be Quick '28 - FC Lisse
4 wedstrijden in 17 dagen!
Maassluis heeft in de laatste 8 jaar 6x gewonnen bij Quick Boys, dus ik kijk niet vreemd op als die zich opnieuw gaan redden. Excelsior Maassluis is trouwens nooit een makkelijke tegenstander voor Quick Boys.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
Morgen dus een spannende dag voor met name Excelsior Maassluis en Ter Leede. Ik ben benieuwd.
Verder zouden ook Yilmaz en El-Akchaoui nu twijfelen over hun verblijf bij DOTO, omdat er zoveel spelers vertrekken en nog niets bijkomt.
Ja... Of gewoon alles winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
Je moet gewoon spelen volgens het "thuis winnen" en "uit gelijk" model. Dan ben je altijd kampioen.
Mogelijk zal Jasper de Muijnck zijn toekomstige spelers gebeld hebben.... Weet wel dat EM naar ons heeft gebeld om maar vooral te winnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Maassluis heeft in de laatste 8 jaar 6x gewonnen bij Quick Boys, dus ik kijk niet vreemd op als die zich opnieuw gaan redden. Excelsior Maassluis is trouwens nooit een makkelijke tegenstander voor Quick Boys.
Jammer dat er waarschijnlijk ook een paar spelers tegen Spakenburg meedoen omdat ze op kunstgras spelen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Twee jaar geleden moest het waarschijnlijk allemaal in een redelijk kort tijdsbestek gebeuren (wellicht vanwege de WK?). Voor de volledigheid moet je dan natuurlijk ook vorig jaar even melden, want nu doe je net of Rijnsburg benadeeld is.
Zo geweldig is het schema voor Lisse overigens niet. Twee keer een zaterdag/dinsdag combinatie, met daartussen anderhalve week geen wedstrijd. Vergelijk dat eens met het schema van de kampioen van B: 4 opeenvolgende zaterdagen (17,24,31 mei en 7 juni)! Die hebben goed onderhandeld.
je bedoelt niet meespelen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer dat er waarschijnlijk ook een paar spelers tegen Spakenburg meedoen omdat ze op kunstgras spelen.
Dit jaar is natuurlijk het EK ook, dus ik denk niet dat dát er iets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Twee jaar geleden moest het waarschijnlijk allemaal in een redelijk kort tijdsbestek gebeuren (wellicht vanwege de WK?). Voor de volledigheid moet je dan natuurlijk ook vorig jaar even melden, want nu doe je net of Rijnsburg benadeeld is.
Zo geweldig is het schema voor Lisse overigens niet. Twee keer een zaterdag/dinsdag combinatie, met daartussen anderhalve week geen wedstrijd. Vergelijk dat eens met het schema van de kampioen van B: 4 opeenvolgende zaterdagen (17,24,31 mei en 7 juni)! Die hebben goed onderhandeld.
het is je ook opgevallen dat Pinksteren dit jaar wat vroeg is ... ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:39 schreef uitje4life het volgende:
[..]
wat me ook opviel is dat er geen zaterdag/maandag combinatie meer is
jepquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:54 schreef Insistor het volgende:
[..]
het is je ook opgevallen dat Pinksteren dit jaar wat vroeg is ... ?
Ja. En gezien de eerdere kampioenschappen zou een gelijkspel passend zijn, dan wordt het weer 16-6-4. Persoonlijk hoop ik op een overwinning en een evenaring van het clubrecord uit 1995 van 17 overwinningen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:25 schreef Lissov het volgende:
Als wij vandaag gelijkspelen, pakken wij "gewoon" de periode
Het is voor Ter Leede toch een belangrijke wedstrijd, wellicht dat ze toch wat meer fans meebrengen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef methodmich het volgende:
Toch jammer voor onze penningmeester dat het vandaag ASWH - Ter Leede is. Een regioclub of een bollenclub met meer fans was leuker geweest.
Tja, dankzij de scheids en zijn assistent.... Lees vooral het dikgedrukte deel aandachtig, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:57 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Die vijfde plaats zat er een klein beetje in, maar dat zou uiteindelijk niet gelukt zijn. Het linkerrijtje hadden jullie wel gehaald, dat dat nu niet gelukt is zal toch wel een tegenvaller zijn neem ik aan.
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:34 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
In dat geval Quick Boys naar B neem ik aan.
dat wordt dan geen Topklasse het seizoen daarop voor de Vogelsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef F1Bas het volgende:
Gerucht: IJsselmeervogels komend seizoen in de hoofdklasse A.
Haha. Volgend seizoen hebben we gewoon weer een team die mee kan doen om de titel.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:01 schreef uitje4life het volgende:
[..]
dat wordt dan geen Topklasse het seizoen daarop voor de Vogels
Jaartje in A lijkt mij wel eens interessant, zitten mooie clubs bij. Alleen iets meer reizen met de bus maar dat is geen probleem.quote:Op zondag 11 mei 2008 12:44 schreef uitje4life het volgende:
weet ik.. maar een kampioenscompetitie is toch heel wat anders als de gewone competitie!![]()
Ik denk zelf dat alle clubs qua voorkeur afwachten totdat er uitsluitsel m.b.t. de topklasse gegeven is. Als de topklasse er doorkomt dan verwacht ik bijvoorbeeld een opdeling van de bollenstreekclubs.quote:
De oudste speler die de meeste minuten maakt, hulde!quote:Johan Sturrus 2257
Wouter van den Berg 2155
Damiën Vereecken 1980
Alexander de Jong 1866
Nixon Dias 1850
Paul Verboom 1710
Sjoerd van der Waal 1558
Ferry van Lare 1499
Stefan van Dam 1456
Mike van Gool 1424
Danny Versluis 1227
Ivar Eltenberg 1056
Jan Willem Schep 1032
Jordi Boogers 1005
Jeroen van Wetten 880
Izaäk Verhoeven 720
Raymon Kuipers 644
Danny Slingerland 610
Rory van der Weijden 285
Roël Gorré 206
Erik Abels 94
Ard Hartman 61
Marlon Huijser 0
Arjan Human 0
Murat Onar 0
Robert-Jan de Vos 0
en dan graag ook in die volgorde aan het einde van het seizoenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef methodmich het volgende:
ASWH zit altijd een beetje op de grens, dus in A of B. Qua kilometers is het inderdaad meer naar pakweg Bennekom en Veenendaal, al rijd je het doorgaans ook wel in een uurtje aan. Zelf zou ik graag het volgende zien:
1 RBB
2 Katwijk
3 Noordwijk
4 Lisse
5 Scheveningen
6 ASWH
7 Capelle
8 DOTO
9 Barendrecht
10 Excelsior M
11 Heerjansdam
12 Kozakken Boys
13 Ter Leede / promovendus ARC
14 Promovendus uit 1C of 1B
ja inderdaad, dat dacht ik al... maar ik vond het opzich niet onlogisch, 16 teams, alleen had ik er nog niets over gehoord dus dát leek me dan wel weer onlogisch.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Is inderdaad onzin. Dan zou allang bekend moeten zijn hoe die extra promotieplaatsen zouden moeten worden opgevuld. Of waar halen ze anders opeens die 6 extra clubs vandaan?
Dan toch dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:57 schreef methodmich het volgende:
Bob Vermunt van Barendrecht naar het Capelle van vader René.
Iemand al een aanvulling?
Dat is al tijden rond, VOZ loopt een beetje achter.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef uitje4life het volgende:
VoZ meldt dat Duarte naar RBC gaat.....
speler van het jaar is nog niet bekend! Ik vond van Roosmalen wel heel goed spelen dit jaar en die is nog in de race voor het winnen van de speler-van-het-jaar-competitie van het Leidsch Dagblad.... Ook stond ie na de thuiswedstrijd tegen Ter Leede bovenaan in de 'Mulder Transportkoeling bokaal', als speler van het jaar bij RBB.
Wel zonde als zus Joyce dan ook niet meer op de Bongerd te zien is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan toch dus. Wel te verwachten na dit jaar.
Speler van het jaar bij ons... lastig, lastig... Ik vind Marco de Borst altijd één van de betere, samen met de degelijke Richard Lodder, de opzienbarende Elwin Spoel, en ehm... Nouja, die drie denk ik. Da Cruz is een persoonlijke favoriet maar speelde te weinig en was op het laatst minder, iemand als Sandvliet was natuurlijk ook waardevol.
Ja, dankzij mijn enorme kennis van het amateurvoetbal natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vriend van me heeft de Champonions van RBB gewonnen.Panic_A, die hier ook af en toe post, is derde geworden. ASWH goed bezig daar.
geen top 5 rode kaarten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:54 schreef methodmich het volgende:
Beetje statistiek.
Van der Geest pakt dus 6 van de slechts 25 kaarten van Noordwijk. Noordwijk dat overigens wel vaak rood kreeg. Over de hele linie in A minder kaarten dan in B, eveneens opmerkelijk.
En qua andere cijfers, Zwaluwen '30 scoort dus erg makkelijk, maar kreeg ze net zo makkelijk tegen. ASWH, in vroeger tijden vaak in het bezit van minst gepasseerde defensie, nu in de tob 5 qua tegengoals.
Succes met Simonsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:15 schreef uitje4life het volgende:
Joost Kuhlmann en Bryan Simons waren er ook, en met de aanwezigheid van de tweede lijkt het erop dat ook hij na dit seizoen terugkeert bij RBB!
Hier was hij altijd top... bij jullie minder.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Succes met Simons
En MM, ik dacht dat wij veel verloop hadden in de selectie maar jullie kunnen er ook wat van
Valt wel mee hoor. Zijn vrijwel allemaal reservespelers die gaan. Maar ja, is wel anders dan vroeger, toen kon er gerichter gewerkt worden. Nadeel van het huidige wereldje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:36 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Succes met Simons
En MM, ik dacht dat wij veel verloop hadden in de selectie maar jullie kunnen er ook wat van
Jim Nederhand is forza Katwijker vh Jaar, geen speler vh Jaar. die wordt pas op 31 mei uitgereikt.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:39 schreef methodmich het volgende:
Jim Nederhand dus speler van het jaar bij Katwijk. Lijkt me niet onterecht. Bewaarde zijn twee minste potten voor de duels tegen ASWH.
Dus we hebben nu definitief
Noordwijk: Peter Messemaker
Katwijk: Jim Nederhand
Hopelijk woensdag nog ff online om te melden of ASWH de finale van de AD Cup heeft gehaald en dan zal vermoedelijk ook onze verrassende spits naar buiten zijn gebracht. Anders vrijdag commentaar.
Meer nieuwe spelers voor Lisse, mijn bron laat mij meestal niet in de steekquote:Iwan Axwijk afkomstig van hfc Haarlem. Iwan is een speler met verdedigende kwaliteiten, die zich ook op het middenveld heeft bewezen. Hij heeft een 3-tal jaren in de Jupiler-league gespeeld voor Haarlem en was daar basisspeler. Iwan heeft gekozen voor zijn maatschappelijke ontwikkeling en wil graag bij FC Lisse op het hoogste amateurniveau spelen.
Henrik Kroon afkomstig van v.v. Kennermerland. Henrik is een vleugelspeler en heeft de afgelopen jaren bij 2e klasser Kennemerland in Haarlem op rechts gespeeld. Henrik heeft de ambitie om te kijken tot hoever zijn kwaliteiten op amateurniveau reiken.
Sander Kempes afkomstig van NFC uit Amstelveen. Sander is met NFC kampioen geworden in de 4e klasse en speelt in de verdediging. Hij is een jonge speler en woonachtig in Nieuw Vennep.
Raymond Abadier is geen onbekende bij FC Lisse. Afgelopen jaar heeft hij in Quick Boys A1 gespeeld op 1e divisie niveau-landelijk. In de jaren daarvoor heeft hij zijn volledige opleiding bij de FC Lisse genoten. Raymond wordt bij FC Lisse herenigd met voor hem bekende spelers als Jeroen v.d. Zijden, Stefan Assendelft en Kevin Weijers. Wij zijn verheugd weer een FC Lisse-er aan de selektie toe te kunnen voegen
Nou, we hebben anders geen naam gezien...quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Meer nieuwe spelers voor Lisse, mijn bron laat mij meestal niet in de steek
Nee maar wel dat er nog 2 profs zouden komen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, we hebben anders geen naam gezien...
Eijspaart van Telstar was al eerder gehaald.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Okee. Ik tel er maar één met Axwijk.
Ach ja het maakt ook niet uit en hoef ook niet mijn gelijk te hebben maar waarschijnlijk komt er nog éénquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:58 schreef methodmich het volgende:
Tja, die speelde in het jeugdteam, nooit in 1 gezeten. Maar goed, technisch gezien komt ie van een BVO idd. Maar iemand als Pietersma die naar ons komt tel ik ook niet als echte prof.
Wordt het niet een beetje veel allemaal?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:06 schreef Lissov het volgende:
Ik denk dat er nog een 20-jarige middenvelder van Haarlem komt
Tja, maar als je bedenkt dat Zoet, Stolp, Winter, Leitoe en Duarte zeker weggaan, en mogelijk ook nog Van der Heijden (hopelijk niet, maar de kans is aanwezig), dan is het nog niet overdreven.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:08 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wordt het niet een beetje veel allemaal?
Jeffrey Sam Sim?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:06 schreef Lissov het volgende:
Ik denk dat er nog een 20-jarige middenvelder van Haarlem komt
Nee, hij oogt nog erg fit. Was er gisteravond al even. Natuurlijk nog zien hoe het op het veld gaat, maar denk dat hij best van waarde kan zijn, al is het maar in delen van de wedstrijd. Kon overigens nog gewoon naar TOP Oss, dus dat versleten zal wel meevallen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:00 schreef F1Bas het volgende:
Youri Petrov![]()
Nu maar hopen dat hij niet oud en versleten is.
Inderdaad. Bedoelde waarschijnlijk Hoek.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:14 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Lisse won ooit (9 jaar terug) bij Capelle met 6-1, niet andersom. Twee jaar terug won Capelle wel met 4-0 van FC Lisse, waar Lisse toen eigenlijk moest winnen en na een vroege 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten werd uitgecounterd.
Ik zie alleen niet zo goed in wat dat met dit seizoen te maken heeft?
Inderdaad. Heb altijd al weinig met de Amateurcompetitie gehad, maar was destijds speler van de plaatselijke B2 en ging met een paar gasten naar het hoofdveld, om even Capelle onderuit te zien gaan. Niets bleek minder waar..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:16 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Niet toevallig.
Twee jaar terug op 8 april 2006 Capelle-Hoek 7-4, die bedoel je misschien.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:56 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik begrijp niet waar die verwachting van destijds op gebaseerd was. Hoek stond toen op de 12e plaats, Capelle was 8e met 10 punten meer.
Middelmorstoernooi gezien inderdaad. Ze waren volop bezig. Damesteam speelde ook mee zag ik. En een team van A3 met oranje shirts met Hé lul achterop.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef uitje4life het volgende:
Dan was je er tijdens het middelmorstoernooi? Alle senioren en de A-teams mochten inschrijven, van 10-16 uur toernooi en daarna gratis BBQalleen vond ik t waardevoller om naar Noordwijk te gaan voor de bekerfinale. 2-0, waar 6-0 meer op zn plaats was geweest. Die keeper stond geweldig te keepen!
overigens laatste geworden op t middelmorstoernooi... maarja, das geen schande als je als laagste team meedoet
ja klopt, er was ook een team dat een oranje tenue i.v.m. aankomende EK had laten maken, maar wel met het RBB logo op de borst. Ik weet niet of dat de A3 was., daar heb ik niet op gelet moet ik zeggen. Het 2e speelde in hun kampioensshirts en het 7e heeft ook eigen shirts laten maken, een tijdje geleden al. Wij waren er gewoon in ons "Tante Kee-tenue".quote:Op zondag 25 mei 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Middelmorstoernooi gezien inderdaad. Ze waren volop bezig. Damesteam speelde ook mee zag ik. En een team van A3 met oranje shirts met Hé lul achterop.
Lijkt mij ook. Topklasse zou betekenen ieder voor zich komend seizoen!quote:Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef Lissov het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat er een opsplitsing gaat komen. Ze kunnen bij de KNVB toch niet maken dat alle Bollenclubs bij elkaar komen en dan ook nog eventueel bijvoorbeeld Spakenburg of IJsselmeervogels erbij gooien? Dit met het oog op de komende Topklasse. Zo wordt voor elke club kwalificatie daarvoor bijzonder moeilijk!
Reken er maar wel op, de KNVB kennende.quote:Op maandag 26 mei 2008 07:48 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet gaat de topklasse er niet komen.
Is niet vermoedelijk, is al zeker...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:
Onno Doeland zal vermoedelijk één van de nieuwe spelers zijn.
Staat dat op Omroep Zeeland dan ergens?quote:Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is niet vermoedelijk, is al zeker...
En Heerjansdam dan? Die in B met ASWH?quote:Op zondag 25 mei 2008 19:46 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Voor A zou dan mijn voorkeur hebben:
Lisse
Rijnsburg
Noordwijk
Katwijk
Ter Leede
ARC
Scheveningen
Jodan Boys
Zwaluwen
Volendam
Excelsior M
Barendrecht
Capelle
DOTO
Wij hebben het van het weekend gemeld iig... Is al van teletekst af, heb geen bericht meer voor je dus...quote:Op maandag 26 mei 2008 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staat dat op Omroep Zeeland dan ergens?
Staat ook al op VOZ.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wij hebben het van het weekend gemeld iig... Is al van teletekst af, heb geen bericht meer voor je dus...
Alles wat niet in A zit, komt logischerwijs, als we het over de clubs uit het westen hebben, in B. Geografisch lijkt me dat ook het meest voor de hand liggen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef uitje4life het volgende:
[..]
En Heerjansdam dan? Die in B met ASWH?
Hoekstra? Totaal geen fantastische speler, het was niet voor niks dat hij op de bank zat.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:03 schreef methodmich het volgende:
Ja, jammer genoeg wist ik het niet, had ik Onno zaterdag effe kunnen aanspreken. Was ook op de Molenwei.
DOTO haalt ook Jan-Paul Hoekstra van Nieuwenhoorn. Speelde ooit bij NAC en is in de aanloop naar het seizoen 2006/07 nog even op proef geweest bij ASWH. Toen niet goed genoeg, ben benieuwd wat hij kan nu bij DOTO. Bij Nieuwenhoorn geen basisspeler.
Grote selectie hoor, bij ''ons" doen we het gewoon met 21 spelers, inclusief 3 keepers.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:19 schreef methodmich het volgende:
Dit wordt de selectie van ASWH voor komend seizoen trouwens, met tussen de haakjes de positie, leeftijd per 1-9-08, hoeveelste seizoen, vorige club:
1 Jacob van den Belt (D, 26, 1e, DOTO)
2 Ariën Pietersma (D, 21, 1e, NAC Breda)
3 Lee Quincy Cheuk-A-Lam (D, 18, 1e, FC Omniworld)
4 Roël Gorré (V, 28, 12e, Willem II)
5 Wouter van den Berg (V, 22, 2e, Excelsior)
6 Brian Berends (V, 19, 1e, RBC Roosendaal)
7 Damiën Vereecken (V, 23, 2e, Papendrecht zondag)
8 Leon van Dalen (V, 29, 1e, TOP Oss)
9 Jeroen Rijsdijk (V/M, 31, 1e, IJsselmeervogels)
10 Danny Versluis (V/M, 26, 4e, Barendrecht)
11 Johan Sturrus (V, 36, 10e, SC Feyenoord)
12 Ivar Eltenberg (V/M, 23, 2e, DOTO)
13 Joshua Brard (M/V, 22, 1e, LRC Leerdam)
14 Jan Willem Schep (M, 24, 2e, Capelle)
15 Alexander de Jong (M, 30, 6e*, IJsselmeervogels)
16 Ferry van Lare (M, 26, 6e, FC Dordrecht)
17 Dennis Knüppe (M, 28, 1e, IJsselmeervogels)
18 Stefan van Dam (M, 25, 4e, TOP Oss)
19 Richard Yeboah (A/M, 21, 1e, SHO)
20 Brian Leons (A/M, 21, 1e, Barendrecht)
21 Youri Petrov (A, 34, 1e, FC Volendam)
22 Arjan Human (A, 29, 5e, Hoek)
23 Sander Molenaar (A, 28, 1e, DOTO)
24 Sjoerd van der Waal (A, 23, 4e*, IJsselmeervogels)
25 Louis van Kleef (A, 32, 9e*, TOGR)
26 Carlo Exposito Diaz (A, 19, 1e, eigen gelederen)
Dat wordt wel lastig, als dat nu nog niet zeker is...quote:Op maandag 2 juni 2008 00:16 schreef uitje4life het volgende:
(Misschien Bryan Simons nog, dat is nog niet zeker.)
Ik weet het niet... maar de afgelopen tijd werd er telkens op vrijdag een stukje over de A-selectie geschreven, dus misschien houden ze dat zo....quote:Op maandag 2 juni 2008 17:02 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Waarom zouden ze dat nu nog stilhouden? De overschrijvingstermijn is toch al verstreken?
Al Rijsdijk niet geblesseerd raakt dan gaat dat echt jullie leider worden, let maar op!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:22 schreef methodmich het volgende:
Al met al zeer gezellig. Ging zelf tegen elven weg (vanaf zes uur) en toen was nog niet iedereen weg. Knüppe was blij om nu eens in een kwartier thuis te kunnen zijn vanaf de club, net als Rijsdijk. En ze vonden het fijn om in A te mogen spelen, zijn voor hen weer nieuwere clubs natuurlijk.
het staat nu vast, de laatste wedstrijd van Erwin van der Lugt is aanstaande zaterdag om 14.30 op de Middelmors, tegen Ajax of Achilles '29! Overigens is er woensdagavond een 7-7 afscheidstoernooi voor Erwin!quote:Op zondag 8 juni 2008 11:39 schreef uitje4life het volgende:
Bryan Simons gaat dus niet bij ons voetballen volgend seizoen, en stopt misschien zelfs helemaal hoorde ik gister.![]()
Gister 0-2 bij Gemert gewonnen, volgende week dus de finale van de beker tegen Ajax of Achilles '29. Dit wordt waarschijnlijk thuis. Sowieso als de tegenstander Achilles wordt, want die speelden de halve finale thuis en wij uit. Als het Ajax wordt zouden we uit spelen, maar omdat die kunstgras hebben zou het verplaatst kunnen worden naar de Middelmors! De enige prijs die Erwin v.d. Lugt nog niet heeft......
Dat mag gewoon tenzij hij zich heeft overgeschreven naar een andere vereniging en een bindende wedstrijd heeft gespeeld. (maar dat is onmogelijk)quote:Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef uitje4life het volgende:
[..]
En als we winnen, wil Erwin ook nog meedoen in de wedstrijd om de Supercup (Mag dat eigenlijk wel, het is toch volgend seizoen? Of telt ie nog mee voor dit seizoen....?)
Hij gaat dus in de 1e klasse spelen bij de Beursbengels.quote:Op zondag 8 juni 2008 11:39 schreef uitje4life het volgende:
Bryan Simons gaat dus niet bij ons voetballen volgend seizoen, en stopt misschien zelfs helemaal hoorde ik gister.![]()
Het was ook met een vraagteken erachterquote:Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Mwah, wat is beter? Heerjansdam en ARC lijken me gelijkwaardig aan TOGR en SHO, Scheveningen is wellicht beter dan Zwaluwen '30, al deed die club het niet slecht. Wel weer een ijzersterke afdeling, met zo weer een ploeg of vijf, zes die in principe kampioen zouden kunnen worden.
Indeling hoofdklasse bekend
Jullie hebbben een leuke selectie maar bij de favorieten nog niet vind ik, eerst nog maar zien hoe het gaat met zoveel nieuwe spelers en een nieuwe trainer(wel een goeie trouwens).quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:59 schreef methodmich het volgende:
ASWH, FC Lisse, Rijnsburgse Boys, Quick Boys zijn favoriet lijkt me. Noordwijk en Katwijk kunnen, als ze geen last hebben van blessures / schorsingen, ook gewoon om de titel spelen. DOTO mogelijk alleen als ze profs kunnen halen nog.
Het ziet er niet naar uit....quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:31 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik weet nog niet of FC Lisse volgend seizoen favoriet is. Het kan best zijn dat er nog wat meer bepalende spelers vertrekken, en dan moet je nog maar zien of dat opgevangen kan worden.
Qua selectie doen we wat mij betreft voor niemand onder, zeker als Human er weer bij is. En met een bewezen toptrainer moet je dan gewoon mee kunnen doen. Natuurlijk even afwachten, maar in principe zijn we er kwalitatief alleen maar op vooruit gegaan. De enige noemenswaardige vertrekker is Dias.quote:Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jullie hebbben een leuke selectie maar bij de favorieten nog niet vind ik, eerst nog maar zien hoe het gaat met zoveel nieuwe spelers en een nieuwe trainer(wel een goeie trouwens).
Ziet er alleen niet echt naar uit dat je erop vooruit gaat en dat zal toch moeten wil je kampioen worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:03 schreef uitje4life het volgende:
Over volgend jaar, ik denk dat Menno van Roosmalen een goede vervanger is voor Erwin van der Lugt, die kan zowel op het middenveld als achterin goed spelen. Daarnaast is Yuri van Es voor dit seizoen al toegevoegd vanuit het tweede, en ook Joey Zandbergen zit op een goed niveau. Ik denk dat je met Dennis Groot, Bart Freke, Menno van Roosmalen en Jelle Bouma een goede verdediging hebt!
Ik vind zelf Groot al jaren dé (enige) zwakke schakel van de Rijnsburgse defensie. M.i. werd hij vaak door met name Van der Lugt uit de wind gehouden. Ik moet eerst nog zien of Van Roosmalen dat ook lukt. Dat heeft namelijk niet alleen met goed voetballen maar ook met slim voetballen/aansturen te maken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 18:03 schreef uitje4life het volgende:
Ik denk dat je met Dennis Groot, Bart Freke, Menno van Roosmalen en Jelle Bouma een goede verdediging hebt!
jawel, dat was wel een optie, want hij speelt dan geen wedstrijd voor een andere club. En tot het moment dat een speler een bindende wedstrijd speelt voor een club (competitiewedstrijd denk ik), mag hij gewoon voor een andere club spelen. Eerst zou hij wel meedoen geloof ik, maar uiteindelijk toch niet.quote:Op maandag 16 juni 2008 16:33 schreef Hoornes het volgende:
Volgens mij hoort die wedstrijd officieel bij het volgende seizoen. Ik denk dus dat het sowieso geen optie was.
Wanneer iedereen fit is dan beschikt Katwijk over een topverdediging en een topmiddenveld. Veel zal afhangen van de wijze waarop de aanvallers zich zullen manifesteren. Vooral de spitspositie is met de wisselvallige Jonker en/of de talentvolle Van der Poel dé onberekenbare factor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Katwijk goede aanwinsten gehaald, met name Cameron, Tuinfort en Blonk verwacht ik wel wat van. Blonk zou best een bescheiden sensatie in A kunnen worden. Als belangrijke krachten als Van Ommeren dan het seizoen zonder veel blessures doormaken, is Katwijk zeker een ploeg om ook bovenin mee te rekenen.
ASWH - Rijnsburg dus, meteen een mooie wedstrijd!quote:Op maandag 16 juni 2008 17:24 schreef methodmich het volgende:
Klopt, Supercup is altijd in het seizoen erop pas. FC Lisse - Rijnsburgse Boys zou wel een leuke zijn, al moet Lisse nog even aan de bak natuurlijk.
Ik ben wel benieuwd of ASWH volgend seizoen weer tegen Capelle het seizoen gaat beginnen.
Ik vermoed dat Katwijk per abuis - want niet meer dan een outsider - in dat rijtje terecht is gekomen, maar dat is in ieder geval voor de winterstop in HIAquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:02 schreef methodmich het volgende:
Wat een voordeel kan zijn: op RBB na alle sterk geachte ploegen (QB, Noordwijk, Katwijk, Lisse) voor de winterstop uit en na de winterstop dus thuis. Plus thuis eindigen tegen Heerjansdam, is altijd leuk, zelfs als het nergens meer om zou gaan.
Van der Heijden gaat naar een profclub heeft hij gister gezegd.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 07:36 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Misschien dat er na de strijd om het algeheel kampioenschap nog wat gebeurt? Er leek immers nog genoeg belangstelling te zijn voor Van der Heijden en Plet. Wat mij betreft niet natuurlijk, maar je moet er altijd rekening mee houden.
Bij ons zaterdag de 26ste.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:45 schreef methodmich het volgende:
Haha, wanneer begint Lisse weer? 21 juli ook?
Van harte met de titels!
Dus vermoedelijk ook niet meer bij SHO volgend seizoen, al weet je het nooit. Tukker hoopt van wel.quote:Plezier is weg Verboom bergt spullen op
Door RENÉ DONS
SCHIEDAM - Zijn afscheid voltrok zich bijna in volstrekte anonimiteit.
De mededeling dat Paul Verboom per direct een einde maakte aan zijn actieve voetballoopbaan bij ASWH was niet meer dan een klein berichtje in de krant. Toch speelde de Schiedamse doelman met SHO, IJsselmeervogels en ASWH tweehonderd wedstrijden in de hoofdklasse, vierde hij kampioenschappen in de tweede, eerste en hoofdklasse en werd hij zaterdagkampioen van Nederland. Maar een paar weken geleden gaf hij er ineens de brui aan.
Over de aanleiding wil de hoofdpersoon niet al te veel kwijt. Paul Verboom kreeg op de training ruzie met een ploeggenoot. ,,Maar dat was niet de reden om direct te stoppen. Ik kwam op mijn negentiende in het eerste elftal van Leonidas - mijn leukste tijd - en ik heb in al die jaren vaker bonje met een medespeler gehad. Als de ergste emoties verdwenen zijn, dan praat je weer met elkaar, je drinkt een pils en dan ga je weer verder. De reden dat ik stop is dat ik het niet meer naar mijn zin had. Ik heb een mooie carrière achter de rug. Alleen is het laatste jaar zwaar tegen gevallen. Ik was naar ASWH gekomen om voor de prijzen te spelen, maar tot even voor het eind van de competitie was het billenknijpen om niet in de gevarenzone te komen. Daar heeft ook de sfeer binnen de groep onder geleden.”
ASWH werd van tevoren getipt als een belangrijke kampioenskandidaat. Met Verboom haalden de Ambachters de doelman van zaterdagkampioen IJsselmeervogels binnen. ,,Daar ben ik vertrokken, omdat het niet meer te doen was om vier keer in de week naar Spakenburg op en neer te rijden. Tegenwoordig sta je op de aanvoerwegen naar de rijksweg al in de file. Het reizen naar Spakenburg was niet meer te doen. Zeker niet omdat ik samen met mijn broer in Maassluis nog een autozaak heb. Ik ben ondernemer, dus moet er zelf voor zorgen dat er ook brood op de plank komt. Met mijn werk en ASWH dacht ik niettemin een leuke combinatie te hebben, maar het is één groot rampseizoen geworden. We hebben ook waanzinnig veel pech gehad. Vanaf het begin hadden we zeven of acht geblesseerde spelers. Dat bleef heel lang zo. Geen enkele club in de hoofdklasse kan zich dat permitteren. We hebben het hele seizoen geen beroep kunnen doen op Arjan Human. Dat is de beste spits van de hoofdklasse en de waardevolste kracht bij ASWH. Dit is hetzelfde als het Nederlands elftal op het EK geen beroep had kunnen doen op Wesley Sneijder. We hebben met ASWH geen enkele keer het niveau gehaald, wat we hadden kunnen bereiken.”
De 30-jarige Paul Verboom is ook kritisch op zichzelf. ,,Ik weet dat ik zelf geen goed seizoen achter de rug heb. Pech met blessures en ik ben ook een jongen die gevoelig is voor sfeer. Iemand die het naar zijn zin moet hebben om goed te kunnen presteren. Ik heb mijzelf te vaak geërgerd in de afgelopen maanden. Op het laatst ging ik met de pest in mijn lijf naar de trainingen. We hebben in een paar maanden tijd drie trainers gehad. Bill Tukker stapte vrij snel op, nadat bekend was geworden dat zijn contract niet werd verlengd. Dat vond ik jammer, want Bill is een prima trainer. Daarna kwam Henk Wisman, een Amsterdammer onder de rook van Rotterdam. Dat werkte niet. Het was een verkeerde keuze en vervolgens heeft Dogan Corneille ASWH voor de hoofdklasse kunnen behouden. Meer zat er niet in. De finale van de AD Rotterdams Dagblad Cup heeft ASWH niet eens gehaald.”
Paul Verboom heeft wel overschrijving aangevraagd naar SHO, maar maakt daar geen deel uit van de selectie. ,,SHO heeft in Rogier Schomaker en Donovan Levestone twee doelverdedigers. Stel dat ze allebei hun been breken, wat ik overigens niet hoop, dan mag SHO voor één of voor twee wedstrijden een beroep op mij doen. Maar verder wil ik alleen maar met wat vrienden langs het voetbalveld staan én het vooral naar mijn zin hebben.”
Paultje mag best een bij ons langskomen. Niet mijn favoriete keeper maar wel een aardige vent vind ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dus vermoedelijk ook niet meer bij SHO volgend seizoen, al weet je het nooit. Tukker hoopt van wel.
Leidsch Dagbladquote:'Quick Boys - Katwijk naar doordeweeks'
Door GertJan van Geen
Katwijk - Als het aan de gemeente Katwijk ligt dan worden de derby's in de Hoofdklasse A tussen Quick Boys en Katwijk voortaan niet meer op zaterdag gespeeld. De laatste twee keer troffen rivaliserende supportersgroepen elkaar voorafgaand aan het duel met ernstige ongeregeldheden tot gevolg.
Voorzitter Jaap Kuijt van Quick Boys bevestigt dat de gemeente dat voorstel heeft gedaan aan beide clubs, maar dat de zaak nog heel prematuur is. Gedacht wordt aan een woensdag. ,,We zijn aan het kijken wat de mogelijkheden zijn en hoe zich dat in het dorp gaat verhouden. Het is twee keer faliekant misgegaan. Door wat voor oorzaak dan ook.''
Niet alleen aanhangers van de clubs uit het dorp waren bij de ongeregeldheden betrokken. De gemeente heeft aanwijzingen dat er mensen op afkomen die zich afficheren met ADO Den Haag, Ajax en Feyenoord. Burgemeester Jos Wienen kondigde in februari in deze krant al maatregelen aan. Dat was daags na het onderlinge duel op Nieuw Zuid. Groepen supporters waren elkaar te lijf gegaan in de Tramstraat, waarbij een gewonde viel. Eerder in het seizoen ging het mis op het Hoornesplein, nabij sportpark De Krom waar Katwijk zijn thuiswedstrijden speelt. Wienen opperde toen de mogelijkheid de risicowedstrijd te verbieden of beide ploegen niet meer in competitieverband tegen elkaar te laten spelen. Dat zou betekenen dat één van de twee clubs in een andere hoofdklasse zou moeten uitkomen. Voor beide clubs is dat echter geen optie, hoewel Quick Boys op eigen verzoek in het seizoen 2006/2007 in de Hoofdklasse B werd geplaatst. Kuijt: ,,Iedereen is het erover eens dat we bijelkaar in dezelfde hoofdklasse moeten spelen."
Doordeweeks voetballen zou enerzijds mensen van buiten kunnen ontmoedigen naar Katwijk te komen en zou kunnen voorkomen dat er enorme hoeveelheden alcohol voor de wedstrijd genuttigd worden. Vaak zijn er drank en/of drugs in het spel.,,In het verleden hadden ze de hele zaterdag om zich in te drinken'', zegt Kuijt. ,,We zouden wel heel Katwijk droog kunnen leggen, maar daar tref je de kroegen mee."
Volgens persvoorlichter Rob de Leede van de KNVB bestaan er geen vaste richtlijnen voor het verplaatsen van een wedstrijd naar een doordeweekse dag. Wel spelen zondagclubs uit Rotterdam of Eindhoven soms op zaterdag. ,,Dat is om concurrentie tegen te gaan als Feyenoord of PSV op zondagmiddag thuis spelen. Ik zie op dit moment geen bezwaren of voordelen van een wedstrijd op woensdag, maar kan er niets over zeggen. Als er een brief van de burgemeetser komt met het verzoek, zullen wij er op ons gemak naar kijken."
De eerste derby staat op 27 september gepland. De woensdag ervoor is geen mogelijkheid voor Quick Boys, omdat op die dag ook de tweede ronde van de betaalde beker op het programma staat en de Katwijkers daaraan deelnemen. Kuijt verwacht geen actie op korte termijn. ,,We tillen het over de vakantie heen."
Nieuwe hoofdsponsor qua bedrijfsnaam, de persoon is dezelfde. Moet zeggen dat ik de visgerelateerde sponsoring mooier vond ja. Die donkere shirts zijn overigens uitshirts, volgens mij trekken de keepers iets anders aan.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:45 schreef Insistor het volgende:
Ik m oet zeggen dat ik die print (nieuwe hoofdsponsor?) ook behoorlijk lelijk vindt. Bij Katwijk worden de foto's overigens pas over een maand gemaakt.
Volgens mij bestaat die niet meerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:21 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, jij bent de Barendrechter. Heb die nieuwsbrief van jullie niet meer ontvangen, daar stond het vorig jaar in. Niks op de site te vinden?
Die geruchten worden wel sterker, maar ik heb geen idee hoe betrouwbaar die zijn. Maar dat hij vertrekt lijkt wel zeker. Dat wordt toch lastig op te vangen, het belangrijke dynamische middenveld is komend seizoen weg. We hebben Rik Vermeulen natuurlijk nog, maar ik denk niet dat hij nu al de leider op het middenveld kan worden zoals Van der Heijden en Winter dat waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens zou volgens een Lisse-fan op QB-forum Michael van der Heijden naar Swansea gaan... Weet Lissov er iets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |