abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 mei 2008 @ 17:58:24 #176
17328 methodmich
Nummer 10
pi_58902584
Nee, splitsing van A & B dan eigenlijk. C zal wel intact blijven.

Maar toen speelde ASWH in A bijvoorbeeld tegen Noordwijk, FC Lisse, ARC en Ter Leede, maar ook tegen bijvoorbeeld Bennekom, Hoek en DOVO. Quick Boys, Katwijk, RBB zaten toen in B met Vogels en Spakenburg.

Michael van Dommelen, weinig verrassend, speler van het jaar bij DOTO. Kan dus bij het lijstje!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58903548
Lijkt me niet meer dan logisch dat er een opsplitsing gaat komen. Ze kunnen bij de KNVB toch niet maken dat alle Bollenclubs bij elkaar komen en dan ook nog eventueel bijvoorbeeld Spakenburg of IJsselmeervogels erbij gooien? Dit met het oog op de komende Topklasse. Zo wordt voor elke club kwalificatie daarvoor bijzonder moeilijk!
Leef naar je eigen talent
  zondag 25 mei 2008 @ 19:18:28 #178
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58904074
maar dat maakt het wel extra spannend.... ik vond mijn indeling wel redelijk dacht ik zo....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zondag 25 mei 2008 @ 19:46:44 #179
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58904567
Ik heb geen bezwaar tegen een vertrek van Quick Boys naar B. Voor A zou dan mijn voorkeur hebben:
Lisse
Rijnsburg
Noordwijk
Katwijk
Ter Leede
ARC
Scheveningen
Jodan Boys
Zwaluwen
Volendam
Excelsior M
Barendrecht
Capelle
DOTO

Of anders Volendam en Zwaluwen naar B en dan Hoek en ASWH bij A (niet dat ik Hoek zo graag erbij heb, maar dat ligt dan wel voor de hand).

En die Topklasse gaat er hopelijk niet komen, maar dat wordt komende zaterdag besloten.
  zondag 25 mei 2008 @ 21:08:40 #180
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58906177
quote:
Op zondag 25 mei 2008 18:51 schreef Lissov het volgende:
Lijkt me niet meer dan logisch dat er een opsplitsing gaat komen. Ze kunnen bij de KNVB toch niet maken dat alle Bollenclubs bij elkaar komen en dan ook nog eventueel bijvoorbeeld Spakenburg of IJsselmeervogels erbij gooien? Dit met het oog op de komende Topklasse. Zo wordt voor elke club kwalificatie daarvoor bijzonder moeilijk!
Lijkt mij ook. Topklasse zou betekenen ieder voor zich komend seizoen!
  maandag 26 mei 2008 @ 07:48:41 #181
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58912231
Zoals het er nu naar uitziet gaat de topklasse er niet komen.
pi_58924945
quote:
Op maandag 26 mei 2008 07:48 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet gaat de topklasse er niet komen.
Reken er maar wel op, de KNVB kennende.

Weer een speler weg bij DOTO trouwens. Zolang hebben ze niet om nieuwe spelers te halen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58925054
Ze hebben al een aardig groepje spelers vastgelegd inmiddels, maar gaan dat deze week in één keer naar buiten brengen met een persbericht. Van de huidige groep zouden er maar zes blijven. Rob Prins, Driss El-Akchaoui en Kerem Yilmaz zullen daar wel tussen zitten, de andere drie gok ik op Patrick End, Harvey Wijngaarde en Marlon Dandaré.

Onno Doeland zal vermoedelijk één van de nieuwe spelers zijn.

Qua indeling vind ik het lijstje van zaterdagvoetbal wel aardig, de optie waarin ASWH dan in B zou spelen. Al zou ik die lijst die ik zelf gaf, waarin Rotterdam naar B gaat, ook wel eens leuk vinden.
www.thuisuiteten.nl
pi_58925066
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef methodmich het volgende:

Onno Doeland zal vermoedelijk één van de nieuwe spelers zijn.

Is niet vermoedelijk, is al zeker...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58925137
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:31 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Is niet vermoedelijk, is al zeker...
Staat dat op Omroep Zeeland dan ergens?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:01:59 #186
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58935403
quote:
Op zondag 25 mei 2008 19:46 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Voor A zou dan mijn voorkeur hebben:

Lisse
Rijnsburg
Noordwijk
Katwijk
Ter Leede
ARC
Scheveningen
Jodan Boys
Zwaluwen
Volendam
Excelsior M
Barendrecht
Capelle
DOTO
En Heerjansdam dan? Die in B met ASWH?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_58940748
quote:
Op maandag 26 mei 2008 19:34 schreef methodmich het volgende:

[..]

Staat dat op Omroep Zeeland dan ergens?
Wij hebben het van het weekend gemeld iig... Is al van teletekst af, heb geen bericht meer voor je dus...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_58941601
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 14:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wij hebben het van het weekend gemeld iig... Is al van teletekst af, heb geen bericht meer voor je dus...
Staat ook al op VOZ.
pi_58947087
Ja, jammer genoeg wist ik het niet, had ik Onno zaterdag effe kunnen aanspreken. Was ook op de Molenwei.

DOTO haalt ook Jan-Paul Hoekstra van Nieuwenhoorn. Speelde ooit bij NAC en is in de aanloop naar het seizoen 2006/07 nog even op proef geweest bij ASWH. Toen niet goed genoeg, ben benieuwd wat hij kan nu bij DOTO. Bij Nieuwenhoorn geen basisspeler.

Ook zouden ze Nabieu Kargbo willen halen van JHR. Dat is dan wel iemand die een sensatie zou kunnen worden. Ook Maassluis wil hem hebben.

Quick Boys haalt Bennie van Fruchten terug van FC Rijnvogels.

@Uitje4life: Heerjansdam wil dolgraag naar B!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 27 mei 2008 @ 22:52:13 #190
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58952427
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 10:01 schreef uitje4life het volgende:

[..]

En Heerjansdam dan? Die in B met ASWH?
Alles wat niet in A zit, komt logischerwijs, als we het over de clubs uit het westen hebben, in B. Geografisch lijkt me dat ook het meest voor de hand liggen.
pi_58952481
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 19:03 schreef methodmich het volgende:
Ja, jammer genoeg wist ik het niet, had ik Onno zaterdag effe kunnen aanspreken. Was ook op de Molenwei.

DOTO haalt ook Jan-Paul Hoekstra van Nieuwenhoorn. Speelde ooit bij NAC en is in de aanloop naar het seizoen 2006/07 nog even op proef geweest bij ASWH. Toen niet goed genoeg, ben benieuwd wat hij kan nu bij DOTO. Bij Nieuwenhoorn geen basisspeler.
Hoekstra? Totaal geen fantastische speler, het was niet voor niks dat hij op de bank zat.
  donderdag 29 mei 2008 @ 15:43:49 #192
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58990299
Adil Harfaoui van Quick Boys naar BVO FC Volendam!
pi_59016875
En weer 3 nieuwe spelers voor Lisse. Hoe groot wordt de nieuwe selectie wel niet?

Trouwens ook nog één van den BVO erbij
pi_59018496
John Powel. Wat gaan ze daar nu weer mee doen? Maar goed, misschien schiet ie er wel een paar in.

Veel gebeurd de afgelopen twee dagen. TOGR woedend op DOTO en Capelle. Kort voor de deadline haalt DOTO namelijk drie man weg (de voormalig ASWH'ers Onno Doeland en Boudy Hoogendoorn, plus talent Wessel de Jager) en Capelle twee (ex-ASWH'er Marphe Redjosetiko en Jeroen Koppelaar, ook ASWH-jeugd geweest). DOTO haalt ook een jongen van HVO. Wel gaat Jessey Soares naar TOGR. Dus nu zes man in en zestien uit.

ASWH trekt dus Joshua Brard aan als extra middenvelder en haalt Louis van Kleef terug. Deze held gaat zonder vergoeding spelen. Zal pinch-hitter gaan worden. Wel even afwachten, na twee moeizame jaren bij Capelle en TOGR, maar ik vind het nu al geweldig.

Fop Gouman komt van Roda Boys naar ASWH om in het tweede te gaan spelen en dat team routine te geven.

Keeper Jordy van de Corput komt niet. Hij krijgt de kans om derde keeper van FC Den Bosch te worden. Dus zoeken we nog een jonge keeper, die vooral in 2 moet groeien.

Barendrecht heeft de selectie rond, volgens de technische mensen daar.
www.thuisuiteten.nl
pi_59021719
John Powel gaat in onze regio wonen en wordt gebruikt als pinchhitter. Maar we moeten wel veel mensen halen omdat bijna heel het tweede leegloopt. Maar ik ben opnieuw een tevreden man, de scout heeft zijn werk weer eens prima verricht!
Leef naar je eigen talent
pi_59021878
John Powel nog zo'n held van toen Nieuwenhoorn hoofdklasse speelde
  zaterdag 31 mei 2008 @ 01:14:17 #197
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59025954
Powel, jemig, die hadden wij ook nog.
Ach...... in de eerste klasse deed hij het redelijk .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_59029086
Dat was wel een beetje zijn niveau. Al maakte hij er namens SHO vorig seizoen nog wel meer dan 10. Wel een paar potjes waarin hij er drie inprikte, dat schoot wel op.

Ben wel benieuwd naar de laatste aanwinsten van DOTO. Verwacht vandaag nog wel ergens een bericht.
www.thuisuiteten.nl
pi_59036004
Enige bekendmaking bij DOTO is dat Paul van Dam van Deltasport ook komt. Verder nog afwachten dus.

Overigens treed ik komend seizoen toe tot de staf van ASWH. Theo Smit, de afgelopen seizoenen assistent-trainer, wordt komend seizoen elftalleider. Hij zocht iemand die hem op wedstrijddagen kan ondersteunen qua materialen e.d. Aangezien ik er toch altijd ben, vroeg hij mij. Tijdens de wedstrijden kan ik gewoon doen wat ik wil, dus gewoon met mijn vaste kijkmaten achter de goal staan enzovoort. Wel ga ik dan mee met de bus, ben aanwezig bij de voorbespreking etc. Vanmiddag even alles doorgesproken met Willem Leushuis. Dinsdag ook mee op de selectiefoto.
www.thuisuiteten.nl
pi_59045913
DOTO toch nog een blik met spelers opengetrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')