abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juni 2008 @ 18:10:06 #276
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_59736179
quote:
'Quick Boys - Katwijk naar doordeweeks'
Door GertJan van Geen

Katwijk - Als het aan de gemeente Katwijk ligt dan worden de derby's in de Hoofdklasse A tussen Quick Boys en Katwijk voortaan niet meer op zaterdag gespeeld. De laatste twee keer troffen rivaliserende supportersgroepen elkaar voorafgaand aan het duel met ernstige ongeregeldheden tot gevolg.

Voorzitter Jaap Kuijt van Quick Boys bevestigt dat de gemeente dat voorstel heeft gedaan aan beide clubs, maar dat de zaak nog heel prematuur is. Gedacht wordt aan een woensdag. ,,We zijn aan het kijken wat de mogelijkheden zijn en hoe zich dat in het dorp gaat verhouden. Het is twee keer faliekant misgegaan. Door wat voor oorzaak dan ook.''
Niet alleen aanhangers van de clubs uit het dorp waren bij de ongeregeldheden betrokken. De gemeente heeft aanwijzingen dat er mensen op afkomen die zich afficheren met ADO Den Haag, Ajax en Feyenoord. Burgemeester Jos Wienen kondigde in februari in deze krant al maatregelen aan. Dat was daags na het onderlinge duel op Nieuw Zuid. Groepen supporters waren elkaar te lijf gegaan in de Tramstraat, waarbij een gewonde viel. Eerder in het seizoen ging het mis op het Hoornesplein, nabij sportpark De Krom waar Katwijk zijn thuiswedstrijden speelt. Wienen opperde toen de mogelijkheid de risicowedstrijd te verbieden of beide ploegen niet meer in competitieverband tegen elkaar te laten spelen. Dat zou betekenen dat één van de twee clubs in een andere hoofdklasse zou moeten uitkomen. Voor beide clubs is dat echter geen optie, hoewel Quick Boys op eigen verzoek in het seizoen 2006/2007 in de Hoofdklasse B werd geplaatst. Kuijt: ,,Iedereen is het erover eens dat we bijelkaar in dezelfde hoofdklasse moeten spelen."
Doordeweeks voetballen zou enerzijds mensen van buiten kunnen ontmoedigen naar Katwijk te komen en zou kunnen voorkomen dat er enorme hoeveelheden alcohol voor de wedstrijd genuttigd worden. Vaak zijn er drank en/of drugs in het spel.,,In het verleden hadden ze de hele zaterdag om zich in te drinken'', zegt Kuijt. ,,We zouden wel heel Katwijk droog kunnen leggen, maar daar tref je de kroegen mee."
Volgens persvoorlichter Rob de Leede van de KNVB bestaan er geen vaste richtlijnen voor het verplaatsen van een wedstrijd naar een doordeweekse dag. Wel spelen zondagclubs uit Rotterdam of Eindhoven soms op zaterdag. ,,Dat is om concurrentie tegen te gaan als Feyenoord of PSV op zondagmiddag thuis spelen. Ik zie op dit moment geen bezwaren of voordelen van een wedstrijd op woensdag, maar kan er niets over zeggen. Als er een brief van de burgemeetser komt met het verzoek, zullen wij er op ons gemak naar kijken."
De eerste derby staat op 27 september gepland. De woensdag ervoor is geen mogelijkheid voor Quick Boys, omdat op die dag ook de tweede ronde van de betaalde beker op het programma staat en de Katwijkers daaraan deelnemen. Kuijt verwacht geen actie op korte termijn. ,,We tillen het over de vakantie heen."
Leidsch Dagblad
pi_59737650
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 10:45 schreef Insistor het volgende:
Ik m oet zeggen dat ik die print (nieuwe hoofdsponsor?) ook behoorlijk lelijk vindt. Bij Katwijk worden de foto's overigens pas over een maand gemaakt.
Nieuwe hoofdsponsor qua bedrijfsnaam, de persoon is dezelfde. Moet zeggen dat ik de visgerelateerde sponsoring mooier vond ja. Die donkere shirts zijn overigens uitshirts, volgens mij trekken de keepers iets anders aan.

Nog wat pasfoto's van enkele hier bekende spelers dan, wellicht leuk voor enkele volgers.

En mijn favoriete speler, op Louis na:

http://www.aswh.nl/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=7&Itemid=10 voor de nieuwe serie
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:03:02 #278
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59738719
MM, hebben wij nou eigenlijk ook een spelert van het haar?
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_59739169
Geen idee, jij bent de Barendrechter. Heb die nieuwsbrief van jullie niet meer ontvangen, daar stond het vorig jaar in. Niks op de site te vinden?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 27 juni 2008 @ 20:27:05 #280
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_59739289
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 20:21 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, jij bent de Barendrechter. Heb die nieuwsbrief van jullie niet meer ontvangen, daar stond het vorig jaar in. Niks op de site te vinden?
Volgens mij bestaat die niet meer . En op de site staat niks nee, die volg ik regelmatig. Maar jij als amateurman had dat wel geweten, dact ik .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_59758923
Is er geen feestavond oid geweest? Anders zal ik Richard eens vragen of hij wat weet.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 juli 2008 @ 12:30:45 #282
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59816245
Bij ons word er volgens mij geen speler van het jaar gekozen. Niets op de site te vinden en er is ook geen feestavond geweest. Er is wel een vrijwilliger van het jaar gekozen bij ons. En de beoordelingen voor de Mulder Transportkoelingbokaal is blijven hangen na de 3-0 overwinning op Ter Leede.

Vandaag ook het rookverbod in de kantines ingegaan! Heerlijk nooit meer een rookpluim in je mond als je net lekker van je broodje frikandel mét staat te genieten.

-Edit- Menno van Roosmalen is speler van het jaar geworden! Wel leuk, in je eerste jaar bij een nieuwe club gelijk beste speler!

[ Bericht 11% gewijzigd door uitje4life op 03-07-2008 00:59:44 ]
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_59872317
ASWH kan aan de bak in de districtsbeker Zuid I. Zijn gekoppeld aan Kozakken Boys, Unitas zondag (de bekerhouder) en GJS. Wel mooie potjes.

En uitje, goed dat jullie toch een speler van het jaar hadden. Soort trend, nieuwelingen die gelijk winnen. Zie ook Katwijk en ASWH.
www.thuisuiteten.nl
pi_59879967
Leuke loting Mich...

Scout je Kozakken Boys alvast voor me?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59892505
Is goed hoor. We beginnen 23 augustus thuis tegen ze, daarna spelen we tegen GJS (weet nog niet of dat thuis of uit is) op de 26e en dan de 30e afsluiten tegen Unitas (ook niet bekend waar).

Overigens zou volgens een Lisse-fan op QB-forum Michael van der Heijden naar Swansea gaan... Weet Lissov er iets van?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:38:20 #286
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59899749
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens zou volgens een Lisse-fan op QB-forum Michael van der Heijden naar Swansea gaan... Weet Lissov er iets van?
Die geruchten worden wel sterker, maar ik heb geen idee hoe betrouwbaar die zijn. Maar dat hij vertrekt lijkt wel zeker. Dat wordt toch lastig op te vangen, het belangrijke dynamische middenveld is komend seizoen weg. We hebben Rik Vermeulen natuurlijk nog, maar ik denk niet dat hij nu al de leider op het middenveld kan worden zoals Van der Heijden en Winter dat waren.
pi_59996296
Wel leuk hoor, een poster van FC Lisse midden in de VI. Alleen is Patrick Duarte ineens onder een valse pas gaan spelen?
www.thuisuiteten.nl
pi_60011583
Van der Heijden dus op proef bij RBC, hij verdient beter dan dat denk ik.
  donderdag 10 juli 2008 @ 22:52:20 #289
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_60030671
De VI van deze week? Dan moet ik die maar snel eens gaan halen.
pi_60047840
Onze nieuwe keeper Ariën Pietersma is op proef bij Willem II en schijnt, volgens Leushuis, erg goed te bevallen. Mogelijk raken we die dus nog kwijt en dan moeten we nog voor dinsdag snel op zoek naar een andere keeper...
www.thuisuiteten.nl
pi_60074944
Denk volgende week als de selecties echt rond zijn maar eens een topic voor volgend seizoen openen!

Nu nog even \'Doelman Pietersma naar Willem II\' ASWH praat met twee keepers momenteel.

Noordwijk - AZ slechts 0-3 gisteren, erg knap!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 juli 2008 @ 21:52:33 #292
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_60084064
Maar over wie zegt dat het meeste, Noordwijk of AZ?
pi_60087399
Speler van Jong FC Utrecht komt als vervanger van vd Heijden. vd Beld heet hij geloof ik.
  maandag 14 juli 2008 @ 17:51:39 #294
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_60101682
Alweer goed geïnformeerd!
pi_60103595
En Serge van den Ban (MVV) wordt de nieuwe keeper van ASWH. Althans, hij gaat concurreren met Jacob van den Belt.

EDIT: Alsnog afgeketst... Hij gaat naar Roemenië voor testduels.

[ Bericht 25% gewijzigd door methodmich op 14-07-2008 20:07:20 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_60127877
Vreemd verhaal rond Van den Ban.

Om half 2 's middags kreeg ik een SMS van Willem Leushuis dat Serge van den Ban naar ASWH zou komen. Van den Ban was op dat moment onderweg vanuit Hendrik-Ido-Ambacht naar Maastricht om zijn overschrijvingsformulier te halen. Aardige rit, die je niet onderneemt als je niet serieus bent. Op dat moment kwam het ook op de site, hoewel Leushuis tot de avond had willen wachten, maar de webmaster was dus wat sneller. Kwam ook in de krant en op www.voetbalrotterdam.nl e.d.

Drie uur later belde Van den Ban op met het Roemenië-verhaal. Een zaakwaarnemer is er dus tussen gaan zitten en heeft de speler, die in de gesprekken met ASWH geen enkele ambitie richting buitenland toonde, vermoedelijk het hoofd op hol gebracht. De club waar hij stage kan gaan lopen is niet eens bekend.... Bovendien zou hij weer naar het westen verhuizen, dat wilde hij graag.

Hoe dan ook, diezelfde zaakwaarnemer heeft Ariën Pietersma onder druk gezet naar Willem II te gaan. Pietersma krijgt daar een vrij schamel bedragje en moet in Jong Willem II gaan keepen. Zaakwaarnemer zei echter: "Als je het niet doet, zorg ik dat geen enkele makelaar je meer wil." Die jongen is 21 en wilde via ASWH weer naar de profs, dus die koos eieren voor zijn geld.

Dat spelers liever naar een BVO gaan vind ik overigens niet vreemd, alleen de manier waarop is soms een beetje opmerkelijk. Plus het feit dat de transferdeadlines verschillen, dat is voor clubs in de hoofdklasse wel eens frustrerend.

FC Lisse trekt ook Ronald Breinburg van Emmen aan, Scheveningen haalt nog Geoffrey Knijnenburg van ADO Den Haag en Bennie van Noord van SC Cambuur-Leeuwarden zou naar Rijnsburgse Boys gaan.

ASWH heeft een keeper, maar wacht nog even tot zondag met het naar buiten brengen. Mogelijk gaat deze ook nog ergens een contract krijgen, dus we zijn even voorzichtig met de info naar buiten nu. Is niet te hopen trouwens, want anders hebben we alleen maar Jacob als keeper met hoofdklasse-ervaring!
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 16 juli 2008 @ 08:05:16 #297
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_60137115
Soms ben ik blij dat ik niet weet wat zich allemaal in dat schimmige wereldje van spelersmakelaars afspeelt...
pi_60167228
vd Ban dus niet naar Roemenië, gaat hij nu nog naar ASWH of hebben jullie al een ander gehaald of helemaal geen keeper erbij?
pi_60172713
Wij hebben al iemand anders, maar wachten nog even tot zondag. Zie ook enkele posts hoger. Van den Ban kan sowieso niet meer naar een amateurclub, aangezien hij nergens een overschrijvingsformulier heeft ingeleverd. Lekker dus, schimmig avontuur in Roemenië en dat gaat dus niet door.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 juli 2008 @ 23:07:06 #300
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_60177285
Ik begrijp dat Plet naar Telstar kan. Zo worden het middenveld en de aanval van afgelopen seizoen behoorlijk gekortwiekt. Nou ja, de tol van het succes, zeggen ze. Kunnen we dit seizoen gewoon weer opnieuw beginnen. Nieuwlaat komend seizoen dan maar eens vast in de basis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')