abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:48:09 #51
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58521309
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:25 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Voor jou wel ja. Voor mij niet.
Woon je niet in Lisse dan?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_58534830
Kwartfinale AD / RD Cup binnen voor ASWH. 0-5 bij BVCB, regelmatige zege.

De loting is vrij gunstig.

Thuis tegen HVO, tweede klasse zaterdag. Bij winst ook de halve finale thuis, tegen de winnaar van RVVH - Nieuwenhoorn.

Barendrecht heeft eerst uit geloot tegen het naar de eerste klasse gepromoveerde Strijen. Bij winst speelt BVV tegen OVV of Heinenoord.

Finale op 31 mei tussen Barendrecht en ASWH bij DRL is dus zeer goed mogelijk en zou leuk zijn!

Overigens versterkt Katwijk zich met Maarten Cieremans van Sportlust '46.

De overschrijving van Kevin van der Geest van Noordwijk naar Scheveningen zou op losse schroeven staan.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:28:20 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_58535478
Barendrecht - ASWH of Barendrecht - RVVH graag .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 7 mei 2008 @ 17:32:47 #54
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58536834
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:48 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Woon je niet in Lisse dan?
Nee, al bijna 10 jaar niet meer. Maar nog steeds een even groot supporter, al zie ik minder wedstrijden dan vroeger.
  donderdag 8 mei 2008 @ 00:02:55 #55
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58545039
Ok, dan snap ik t wel... Ik woon hier over een paar jaar waarschijnlijk ook niet meer, mn ouders willen naar het oosten gaan verhuizen.....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_58546710
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 00:02 schreef uitje4life het volgende:
Ok, dan snap ik t wel... Ik woon hier over een paar jaar waarschijnlijk ook niet meer, mn ouders willen naar het oosten gaan verhuizen.....
Over een paar jaar ben je vast oud en wijs genoeg om te blijven wonen waar je nu bent. En anders kan je altijd nog HHC supporter worden
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58557001
De overgang van Nilton Tavares Ramos van Excelsior Maassluis naar SHO zou dan toch van de baan zijn.

Martijn le Conge van Excelsior naar Capelle
www.thuisuiteten.nl
pi_58561811
Mijn goede Lisse bron weet te melden dat er nog 2 spelers komen naar Lisse, ieder geval één uit het betaald voetbal.
  donderdag 8 mei 2008 @ 22:51:58 #59
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58564065
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 21:20 schreef F1Bas het volgende:
Mijn goede Lisse bron weet te melden dat er nog 2 spelers komen naar Lisse, ieder geval één uit het betaald voetbal.
Ik verwacht geen namen, maar weet je misschien voor welke posities?
pi_58565286
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 22:51 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Ik verwacht geen namen, maar weet je misschien voor welke posities?
Nee is nog niet bekend. Hoorde dat er door het kampioenschap en de komende topklasse er extra geld is door nieuwe sponsoren.

Wellicht komen er zelfs drie en het zou pas bekend worden na de zaterdagcompetitie.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 00:11:59 #61
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58566614
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 02:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Over een paar jaar ben je vast oud en wijs genoeg om te blijven wonen waar je nu bent. En anders kan je altijd nog HHC supporter worden
denk je dat ik ooit supporter van een andere club word.... Maarja een studie dwingt je toch op kamers te gaan als t ver weg is!
pi_58578519
Morgen dus een spannende dag voor met name Excelsior Maassluis en Ter Leede. Ik ben benieuwd.

Verder zouden ook Yilmaz en El-Akchaoui nu twijfelen over hun verblijf bij DOTO, omdat er zoveel spelers vertrekken en nog niets bijkomt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:52:51 #63
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58578551
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:38 schreef uitje4life het volgende:
wat me wel opvalt is dat het speelschema voor het zaterdagkampioenschap wat beter is dan 2 jaar geleden voor ons. Toen was het schema voor RBB zo:

donderdag 25 mei 2006 17:00 IJsselmeervogels - Rijnsburgse Boys
zaterdag 27 mei 2006 14:30 Rijnsburgse Boys - ONS Sneek
zaterdag 3 juni 2006 14:30 Rijnsburgse Boys - IJsselmeervogels
maandag 5 juni 2006 17:00 ONS Sneek - Rijnsburgse Boys

4 wedstrijden in 11 dagen....

Nu is het voor Lisse zo:

zaterdag 17 mei 2008 ??.?? Spakenburg/Sparta Nijkerk - FC Lisse
dinsdag 20 mei 2008 20.00 FC Lisse - HHC Hardenberg/Be Quick '28
zaterdag 31 mei 2008 14.30 FC Lisse - Spakenburg/Sparta Nijkerk
dinsdag 3 juni 2008 20.00 HHC Hardenberg/Be Quick '28 - FC Lisse

4 wedstrijden in 17 dagen!
Twee jaar geleden moest het waarschijnlijk allemaal in een redelijk kort tijdsbestek gebeuren (wellicht vanwege de WK?). Voor de volledigheid moet je dan natuurlijk ook vorig jaar even melden, want nu doe je net of Rijnsburg benadeeld is.

Zo geweldig is het schema voor Lisse overigens niet. Twee keer een zaterdag/dinsdag combinatie, met daartussen anderhalve week geen wedstrijd. Vergelijk dat eens met het schema van de kampioen van B: 4 opeenvolgende zaterdagen (17,24,31 mei en 7 juni)! Die hebben goed onderhandeld.
pi_58578572
Je moet gewoon spelen volgens het "thuis winnen" en "uit gelijk" model. Dan ben je altijd kampioen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:56:41 #65
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58578605
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:51 schreef methodmich het volgende:
Morgen dus een spannende dag voor met name Excelsior Maassluis en Ter Leede. Ik ben benieuwd.

Verder zouden ook Yilmaz en El-Akchaoui nu twijfelen over hun verblijf bij DOTO, omdat er zoveel spelers vertrekken en nog niets bijkomt.
Maassluis heeft in de laatste 8 jaar 6x gewonnen bij Quick Boys, dus ik kijk niet vreemd op als die zich opnieuw gaan redden. Excelsior Maassluis is trouwens nooit een makkelijke tegenstander voor Quick Boys.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 16:58:31 #66
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58578648
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:54 schreef methodmich het volgende:
Je moet gewoon spelen volgens het "thuis winnen" en "uit gelijk" model. Dan ben je altijd kampioen.
Ja... Of gewoon alles winnen.
pi_58578718
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:56 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Maassluis heeft in de laatste 8 jaar 6x gewonnen bij Quick Boys, dus ik kijk niet vreemd op als die zich opnieuw gaan redden. Excelsior Maassluis is trouwens nooit een makkelijke tegenstander voor Quick Boys.
Mogelijk zal Jasper de Muijnck zijn toekomstige spelers gebeld hebben.... Weet wel dat EM naar ons heeft gebeld om maar vooral te winnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_58578863
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Twee jaar geleden moest het waarschijnlijk allemaal in een redelijk kort tijdsbestek gebeuren (wellicht vanwege de WK?). Voor de volledigheid moet je dan natuurlijk ook vorig jaar even melden, want nu doe je net of Rijnsburg benadeeld is.

Zo geweldig is het schema voor Lisse overigens niet. Twee keer een zaterdag/dinsdag combinatie, met daartussen anderhalve week geen wedstrijd. Vergelijk dat eens met het schema van de kampioen van B: 4 opeenvolgende zaterdagen (17,24,31 mei en 7 juni)! Die hebben goed onderhandeld.
Jammer dat er waarschijnlijk ook een paar spelers tegen Spakenburg meedoen omdat ze op kunstgras spelen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:37:05 #69
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58586119
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 17:09 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jammer dat er waarschijnlijk ook een paar spelers tegen Spakenburg meedoen omdat ze op kunstgras spelen.
je bedoelt niet meespelen?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 23:39:52 #70
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58586167
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 16:52 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Dit jaar is natuurlijk het EK ook, dus ik denk niet dat dát er iets mee te maken heeft.

Maar ik zette dit neer omdat mij toen op is gevallen, dat er zo weinig tijd was tussen 2 wedstrijden! Nu zie ik ook dat wij vorig jaar 4 wedstrijden in 19 dagen speelden, dat zal elk jaar wel weer anders geprogrammeerd zijn denk ik? Dat gevoel van benadelen valt wel mee hoor, het viel me gewoon op!

wat me ook opviel is dat er geen zaterdag/maandag combinatie meer is of een donderdag/zaterdag combinatie. Dat is nu een woensdag/zaterdag of zaterdag/dinsdag combinatie geworden. Dat voetbalt een stuk lekkerder! Hebben wij zelf ook moeten doen dit seizoen omdat we later in de competitie kwamen.
pi_58586576
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:37 schreef uitje4life het volgende:

[..]

je bedoelt niet meespelen?
Uhh ja.
pi_58590420
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 23:39 schreef uitje4life het volgende:

[..]

wat me ook opviel is dat er geen zaterdag/maandag combinatie meer is
het is je ook opgevallen dat Pinksteren dit jaar wat vroeg is ... ?
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:08:14 #73
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58591115
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 09:54 schreef Insistor het volgende:

[..]

het is je ook opgevallen dat Pinksteren dit jaar wat vroeg is ... ?
jep

Excelsior M wint vanmiddag van QB, en wij pakken die 2e plek! En Capelle - Katwijk wordt een gelijkspel, en dan hebben we ook nog een periodetitel
pi_58591321
Als wij vandaag gelijkspelen, pakken wij "gewoon" de periode

Nieuwe speler bij Lisse: Kay Eijspaart. Gezien het verleden een goeie speler voor de FC, jong en gretig:

http://www.odin59.nl/News/news_item.asp?NewsID=366
Leef naar je eigen talent
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:28:21 #75
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58591361
Lisse krijgt dus Kay Eijspaart van Stormvogels/Telstar erbij. Nooit van gehoord, maar we wachten maar af. Wordt zo wel druk voor de linkerspits positie, volgens mij hebben we daar straks 3 man voor als Stolp blijft. Rechts dacht ik alleen Leitoe, als die toch zou blijven.
pi_58591377
Eijspaart wordt toegevoegd aan het overzicht.

Toch jammer voor onze penningmeester dat het vandaag ASWH - Ter Leede is. Een regioclub of een bollenclub met meer fans was leuker geweest.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:32:53 #77
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58591419
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 11:25 schreef Lissov het volgende:
Als wij vandaag gelijkspelen, pakken wij "gewoon" de periode
Ja. En gezien de eerdere kampioenschappen zou een gelijkspel passend zijn, dan wordt het weer 16-6-4. Persoonlijk hoop ik op een overwinning en een evenaring van het clubrecord uit 1995 van 17 overwinningen.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:34:23 #78
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58591436
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 11:29 schreef methodmich het volgende:
Toch jammer voor onze penningmeester dat het vandaag ASWH - Ter Leede is. Een regioclub of een bollenclub met meer fans was leuker geweest.
Het is voor Ter Leede toch een belangrijke wedstrijd, wellicht dat ze toch wat meer fans meebrengen.
pi_58591485
Vorig jaar hadden ze er 6 meegenomen geloof ik. Misschien nu 12 dan.

Ben benieuwd hoe het afscheid van de vertrekkende spelers zal zijn. Toch best veel jongens die al snel weer vertrekken.

Mochten we winnen en zowel Katwijk, DOTO, Noordwijk als Barendrecht gaat onderuit, dan worden we vijfde. Dan lijkt het toch nog iets....
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:57:02 #80
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58595808
Die vijfde plaats zat er een klein beetje in, maar dat zou uiteindelijk niet gelukt zijn. Het linkerrijtje hadden jullie wel gehaald, dat dat nu niet gelukt is zal toch wel een tegenvaller zijn neem ik aan.

De ranglijst aller tijden 2008 is nu definitief.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:56:13 #81
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58597611
Onnodige Katwijk-nederlaag vanmiddag in Capelle. Aan het einde van de eerste helft werd maar weer eens een cadeautje uitgedeeld. Ondanks het betere veldspel en een aanvallende speelwijze kwamen we de klap niet meer te boven.
pi_58598231
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 16:57 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Die vijfde plaats zat er een klein beetje in, maar dat zou uiteindelijk niet gelukt zijn. Het linkerrijtje hadden jullie wel gehaald, dat dat nu niet gelukt is zal toch wel een tegenvaller zijn neem ik aan.

Tja, dankzij de scheids en zijn assistent.... Lees vooral het dikgedrukte deel aandachtig, zou ik zeggen.

Oh ja, idd exact 12 man van Ter Leede achter de goal!

Al met al wel een matig seizoen, al zijn de oorzaken grotendeels bekend. Op naar volgend jaar!

ASWH EINDIGT COMPETITIE MET REMISE TEGEN TER LEEDE

ASWH speelde vanmiddag op eigen veld de laatste competitiewedstrijd in de hoofdklasse A. Vooraf was berekend dat ASWH, indien alle concurrenten zouden verliezen, bij winst nog op een plek zou kunnen eindigen die recht gaf op KNVB-bekervoetbal. Tegenstander Ter Leede had eveneens een duidelijke opdracht. De Sassenheimers moesten winnen en hopen dat Excelsior Maassluis punten zou verspelen. Een gelijkspel kon de ploeg wellicht ook nog helpen. Na negentig minuten voetbal in de warmte stond het 2-2. Beide teams schoten hier niets mee op. ASWH mist de beker, Ter Leede moet een wedstrijd om lijfsbehoud gaan spelen.

Trainer Dogan Corneille begon met Raymon Kuipers in de goal. Hij verving de geblesseerde Paul Verboom. Voorin mocht Mike van Gool beginnen in plaats van de eveneens geblesseerde Jeroen van Wetten, terwijl Nixon Dias op het middenveld mocht starten. Daardoor zat Jan Willem Schep op de bank. ASWH begon aanvankelijk vrij offensief en feller dan het voor de laatste kansen strijdende Ter Leede. Gaandeweg werd dit echter minder en zo ontstond er een matige en gezapige eerste helft. De beste kans voor ASWH ontstond na een goede aanval over links, waarbij Ivar Eltenberg voorzette en Mike van Gool rakelings naast kopte. Het was de beste aanval en mogelijkheid die ASWH voor rust kreeg. Verder waren het vooral wat schoten van afstand, van Nixon Dias en Ferry van Lare, die voor een beetje gevaar zorgden.

Ter Leede stelde daar lange tijd weinig tegenover. De voorwaartsen zaten totaal niet in de wedstrijd. Exemplarisch was een kans voor Sergio Ommel, die echter hopeloos over de bal heen maaide. In het slotkwartier van de eerste helft kwamen de bezoekers echter opzetten. In de wetenschap dat concurrent Excelsior Maassluis op voorsprong was gekomen, moest men wel vol voor de winst gaan. Omdat ASWH in die fase niet best voor de dag kwam, kregen de Sassenheimers diverse mogelijkheden. Een vreemde scrimmage liep wonderwel goed af, toen een ASWH-verdediger de bal van de lijn haalde. De gasten raakten ook nog eens twee keer de paal naast Kuipers. Op slag van rust was het wel raak. De ingevallen Jamal Ahaddouch kon richting Kuipers lopen, schoot langs de keeper op doel, maar tegen een ASWH’er. De rebound werd door Ahaddouch echter wel benut en zo was het 0-1 bij rust.

De tweede helft was koud begonnen toen ASWH, met Stefan van Dam voor Jordi Boogers, weer op gelijke hoogte kwam. In de wetenschap dat veel concurrenten op achterstand stonden, moest ASWH dus voor winst gaan. Een goede pass van Ivar Eltenberg eindigde bij Mike van Gool. De spits was sneller dan de uitlopende Waasdorp, passeerde de doelman en schoof de bal in de lege goal. Daarna bleef ASWH de betere partij en zocht het een tweede goal. Die leek er te komen toen Damiën Vereecken een corner goed inkopte. De bal werd op of achter de doellijn gekeerd door Houssin Bezzai. Deze deed dit overduidelijk met de hand. Scheidsrechter Van der Wielen wees resoluut naar de middenstip en dus was het 2-1 voor ASWH. De grensrechter stond echter te vlaggen. Waar het in de lijn der verwachtingen lag dat deze ging aangeven dat de bal niet in de goal was geweest en het dus rood en een strafschop moest zijn, verbaasde deze man iedere aanwezige op het sportpark. Nog vreemder was het dat de scheidsrechter de beslissing van zijn assistent ineens overnam en, omdat hij het allemaal niet meer wist, een opstuitbal gaf. Een arbitrale dwaling als deze hoort ongetwijfeld in de videocompilatie die Willem van Hanegem nog wil gaan maken thuis. Om het nog lachwekkender te maken werd de terecht protesterende assistent-trainer Ruud Dorst nog weggestuurd ook.

De scheidsrechter bleek daarna de weg volledig kwijt, want in het restant van de wedstrijd bekeurde hij nog drie ASWH-spelers.
Gelukkig trok ASWH het zich niet al te zeer aan en nam het sportief wraak. Een prima pass van Ferry van Lare werd door Sjoerd van der Waal goed meegenomen, waarna de clubtopscorer heerlijk uithaalde en de bal hoog en droog tegen de touwen werkte: 2-1. Helaas kon ASWH de voorsprong, die een mooie sprong op de ranglijst had betekend, niet vasthouden. Een voorzet van rechts kon te makkelijk gegeven worden, waarop Jamal Ahaddouch de 2-2 achter Kuipers werkte. In extra tijd kreeg ASWH nog een prima kans om toch nog te winnen. Sjoerd van der Waal verscheen oog in oog met Waasdorp, wist de bal over de kale goalie te wippen, maar helaas ging zijn inzet over de goal. Een knal van Nixon Dias geselde daarna nog de buitenkant van de paal en zo bleef ASWH op een gelijkspel steken.

De Ambachters werden dus slachtoffer van een niet te verklaren arbitrale dwaling, maar daar mag uiteraard niet alles op worden afgeschoven. Door de puntendeling eindigt ASWH het seizoen als negende, al heeft het net zoveel punten behaald als de nummer zeven en acht. Bij winst was ASWH zesde geworden. Ter Leede kan de komende weken nog flink aan de bak in een poging hoofdklasser te blijven. Voor ASWH zit er mogelijk nog een prijs in, in de vorm van de AD Cup. Daarin wacht dinsdag op eigen veld HVO.

ASWH – Ter Leede 2-2 (0-1)
45 (+1). 0-1 Jamal Ahaddouch 47. 1-1 Mike van Gool 74. 2-1 Sjoerd van der Waal 81. 2-2 Jamal Ahaddouch
Scheidsrechter: Van der Wielen

ASWH: Raymon Kuipers; Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Johan Sturrus, Ivar Eltenberg; Jordi Boogers (46. Stefan van Dam), Nixon Dias, Ferry van Lare, Alexander de Jong (81. Jan Willem Schep); Mike van Gool en Sjoerd van der Waal

Ter Leede: Thomas Waasdorp; Michan Verbeek, Rivallino Sleur, Brian Mussche, Frank de Groot; Houssin Bezzai, Thijs de Jong, Erik Koot (46. Kasper Zijm); Germain Gotschin, Sergio Ommel (34. Jamal Ahaddouch) en Richard Corts (79. Alan Campfens)

Morgen update etc.
www.thuisuiteten.nl
pi_58599861
Gerucht: IJsselmeervogels komend seizoen in de hoofdklasse A.

[ Bericht 1% gewijzigd door F1Bas op 10-05-2008 21:59:43 ]
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:34:47 #84
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58600493
In dat geval Quick Boys naar B neem ik aan.
pi_58604117
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:34 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
In dat geval Quick Boys naar B neem ik aan.
Waar kan ik tekenen?
  zondag 11 mei 2008 @ 11:58:19 #86
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58607378
Leuke wedstrijd gisteren, alleen jammer dat er weinig supporters waren.... het RBB sfeerteam had weer wat dingen geregeld voor de vertrekkende spelers, maar er waren te weinig mensen. Vooral Erwin had meer verdiend vind ik, maar al met al was het toch leuk!

Ook leuk was dat Frank Zinhagel (ook vertrekkend) en Danny van der Vijver werden vervangen door A1-spelers Thijs Haselhoff en Vincent Mulder, die nog bijna scoorde ook! Die 2 zaten vorig jaar nog bij mij op school, altijd leuk natuurlijk
  zondag 11 mei 2008 @ 12:01:27 #87
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58607420
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:06 schreef F1Bas het volgende:
Gerucht: IJsselmeervogels komend seizoen in de hoofdklasse A.
dat wordt dan geen Topklasse het seizoen daarop voor de Vogels
pi_58607614
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:01 schreef uitje4life het volgende:

[..]

dat wordt dan geen Topklasse het seizoen daarop voor de Vogels
Haha. Volgend seizoen hebben we gewoon weer een team die mee kan doen om de titel.

Trouwens, remember de 4-1 van Vogels - RBB.
  zondag 11 mei 2008 @ 12:44:18 #89
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58607901
weet ik.. maar een kampioenscompetitie is toch heel wat anders als de gewone competitie!
pi_58608244
quote:
Op zondag 11 mei 2008 12:44 schreef uitje4life het volgende:
weet ik.. maar een kampioenscompetitie is toch heel wat anders als de gewone competitie!
Jaartje in A lijkt mij wel eens interessant, zitten mooie clubs bij. Alleen iets meer reizen met de bus maar dat is geen probleem.
pi_58609560

He Methodmich, ambitites tot fotomodel??
Leef naar je eigen talent
  zondag 11 mei 2008 @ 15:05:16 #92
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58609907
Methodmich begint er een traditie van te maken.

Het 'hondstrouwe' publiek van qb was gisteren overigens met 300 man aanwezig gisteren tijdens de laatste thuiswedstrijd.
pi_58610752
Haha, waar heb je die vandaan dan? Trouwens wel te verklaren, dat Van Gool scoort is een wonder natuurlijk.

Vogels in A, kan leuk zijn. ASWH weet nog niet of het A of B wil. En welke club gaat Flo Cornelia oppikken?
www.thuisuiteten.nl
pi_58610890
Speelronde 26

ASWH - Ter Leede 2-2 (0-1)
45 (+1). 0-1 Jamal Ahaddouch 47. 1-1 Mike van Gool 74. 2-1 Sjoerd van der Waal 81. 2-2 Jamal Ahaddouch
Rood: Ruud Dorst (assistent-trainer ASWH)

Capelle - Katwijk 1-0 (1-0)
43. 1-0 Henk Roeland

FC Lisse - Barendrecht 3-2 (3-1)
7. 1-0 Glynor Plet 20. 1-1 Jermaine Sandvliet 33. 2-1 Glynor Plet 41. 3-1 Michael van der Heijden 59. 3-2 Elwin Spoel

Quick Boys - Excelsior Maassluis 1-3 (0-2)
30. 0-1 Royama Ibrahim 45. 0-2 Nilton Tavares Ramos 48. 1-2 Maarten Bak 65. 1-3 Demis Xanthopoulos

Rijnsburgse Boys - Noordwijk 2-0 (2-0)
22. 1-0 Jelle Bouma 40. 2-0 Martijn Gootjes

TOGR - SHO 1-4 (1-0)
43. 1-0 Marphe Redjosetiko 57. 1-1 Erwin de Geus 73. 1-2 Geert Bakker 82. 1-3 Andrew Dias d'Ullois 90. 1-4 Martijn Hoek

Zwaluwen '30 / Henver - DOTO 2-2 (0-0)
60. 1-0 Peter Neuvel 78. 1-1 Michael van Dommelen 90 (+2). 2-1 Elzou Braafheid 90 (+4). 2-2 Michael van Dommelen

EINDSTAND

1. FC Lisse 26-53 *

2. Rijnsburgse Boys 26-47
3. Quick Boys 26-46
4. Capelle 26-40
5. DOTO 26-36
6. Katwijk 26-34 **
7. Noordwijk 26-33 (+9) **
8. Barendrecht 26-33 (+3)
9. ASWH 26-33 (-3)
10. Zwaluwen '30 / Henver 26-31
11. Excelsior Maassluis 26-30

12. Ter Leede 26-27 ***

13. SHO 26-21 ****
14. TOGR 26-19 ****

*= drie punten in mindering, kampioen
**= één punt in mindering
***= vier punten in mindering, p/d
****= gedegradeerd

Topscorers

1. Michael van Dommelen (DOTO) 22
2. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 17
3. Roel de Vries (Zwaluwen '30 / Henver) 16
4. Henk Roeland (Capelle) 15
5. Glynor Plet (FC Lisse) 14
6. Maarten Bak (Quick Boys) 11
Chima Onyeike (Quick Boys) 11
8. Onno Doeland (TOGR) 10
Peter Freke (Rijnsburgse Boys) 10
Sjoerd van der Waal (ASWH) 10
Maik van Zanten (Noordwijk) 10

Maakte er weer twee, schonk DOTO bekervoetbal en werd topscorer: Michael van Dommelen
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 mei 2008 @ 16:32:07 #95
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58611227
quote:
[b]Op zondag 11 mei 2008 16:02
Vogels in A, kan leuk zijn. ASWH weet nog niet of het A of B wil.
Ik denk zelf dat alle clubs qua voorkeur afwachten totdat er uitsluitsel m.b.t. de topklasse gegeven is. Als de topklasse er doorkomt dan verwacht ik bijvoorbeeld een opdeling van de bollenstreekclubs.
pi_58611364
Het 2004/05 model. Heb ik goede herinneringen aan.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 mei 2008 @ 16:41:49 #97
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_58611441
Alleen zal nu de insteek zijn om zo min mogelijk aansprekende clubs te treffen.
pi_58611489
Klein rondje statistiek alvast.

Het aantal speelminuten van de ASWH-selectie in competitieverband:
quote:
Johan Sturrus 2257
Wouter van den Berg 2155
Damiën Vereecken 1980
Alexander de Jong 1866
Nixon Dias 1850
Paul Verboom 1710
Sjoerd van der Waal 1558
Ferry van Lare 1499
Stefan van Dam 1456
Mike van Gool 1424
Danny Versluis 1227
Ivar Eltenberg 1056
Jan Willem Schep 1032
Jordi Boogers 1005
Jeroen van Wetten 880
Izaäk Verhoeven 720
Raymon Kuipers 644
Danny Slingerland 610
Rory van der Weijden 285
Roël Gorré 206
Erik Abels 94
Ard Hartman 61
Marlon Huijser 0
Arjan Human 0
Murat Onar 0
Robert-Jan de Vos 0
De oudste speler die de meeste minuten maakt, hulde!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 11 mei 2008 @ 16:54:48 #99
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58611643
dat wordt dan ook veel en ver reizen MM, als je in B wil! Bij ons waren er gister 800 toeschouwers, dat is dan nog redelijk vergeleken met QB.....
  zondag 11 mei 2008 @ 17:00:12 #100
17328 methodmich
Nummer 10
pi_58611726
ASWH zit altijd een beetje op de grens, dus in A of B. Qua kilometers is het inderdaad meer naar pakweg Bennekom en Veenendaal, al rijd je het doorgaans ook wel in een uurtje aan. Zelf zou ik graag het volgende zien:

1 RBB
2 Katwijk
3 Noordwijk
4 Lisse
5 Scheveningen
6 ASWH
7 Capelle
8 DOTO
9 Barendrecht
10 Excelsior M
11 Heerjansdam
12 Kozakken Boys