en dan graag ook in die volgorde aan het einde van het seizoenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:00 schreef methodmich het volgende:
ASWH zit altijd een beetje op de grens, dus in A of B. Qua kilometers is het inderdaad meer naar pakweg Bennekom en Veenendaal, al rijd je het doorgaans ook wel in een uurtje aan. Zelf zou ik graag het volgende zien:
1 RBB
2 Katwijk
3 Noordwijk
4 Lisse
5 Scheveningen
6 ASWH
7 Capelle
8 DOTO
9 Barendrecht
10 Excelsior M
11 Heerjansdam
12 Kozakken Boys
13 Ter Leede / promovendus ARC
14 Promovendus uit 1C of 1B
ja inderdaad, dat dacht ik al... maar ik vond het opzich niet onlogisch, 16 teams, alleen had ik er nog niets over gehoord dus dát leek me dan wel weer onlogisch.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:29 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Is inderdaad onzin. Dan zou allang bekend moeten zijn hoe die extra promotieplaatsen zouden moeten worden opgevuld. Of waar halen ze anders opeens die 6 extra clubs vandaan?
Dan toch dusquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:57 schreef methodmich het volgende:
Bob Vermunt van Barendrecht naar het Capelle van vader René.
Iemand al een aanvulling?
Dat is al tijden rond, VOZ loopt een beetje achter.quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef uitje4life het volgende:
VoZ meldt dat Duarte naar RBC gaat.....
speler van het jaar is nog niet bekend! Ik vond van Roosmalen wel heel goed spelen dit jaar en die is nog in de race voor het winnen van de speler-van-het-jaar-competitie van het Leidsch Dagblad.... Ook stond ie na de thuiswedstrijd tegen Ter Leede bovenaan in de 'Mulder Transportkoeling bokaal', als speler van het jaar bij RBB.
Wel zonde als zus Joyce dan ook niet meer op de Bongerd te zien is.quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan toch dus. Wel te verwachten na dit jaar.
Speler van het jaar bij ons... lastig, lastig... Ik vind Marco de Borst altijd één van de betere, samen met de degelijke Richard Lodder, de opzienbarende Elwin Spoel, en ehm... Nouja, die drie denk ik. Da Cruz is een persoonlijke favoriet maar speelde te weinig en was op het laatst minder, iemand als Sandvliet was natuurlijk ook waardevol.
Ja, dankzij mijn enorme kennis van het amateurvoetbal natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 19:20 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vriend van me heeft de Champonions van RBB gewonnen.Panic_A, die hier ook af en toe post, is derde geworden. ASWH goed bezig daar.
geen top 5 rode kaarten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:54 schreef methodmich het volgende:
Beetje statistiek.
Van der Geest pakt dus 6 van de slechts 25 kaarten van Noordwijk. Noordwijk dat overigens wel vaak rood kreeg. Over de hele linie in A minder kaarten dan in B, eveneens opmerkelijk.
En qua andere cijfers, Zwaluwen '30 scoort dus erg makkelijk, maar kreeg ze net zo makkelijk tegen. ASWH, in vroeger tijden vaak in het bezit van minst gepasseerde defensie, nu in de tob 5 qua tegengoals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |