Nee, hij oogt nog erg fit. Was er gisteravond al even. Natuurlijk nog zien hoe het op het veld gaat, maar denk dat hij best van waarde kan zijn, al is het maar in delen van de wedstrijd. Kon overigens nog gewoon naar TOP Oss, dus dat versleten zal wel meevallen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:00 schreef F1Bas het volgende:
Youri Petrov![]()
Nu maar hopen dat hij niet oud en versleten is.
Inderdaad. Bedoelde waarschijnlijk Hoek.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 13:14 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Lisse won ooit (9 jaar terug) bij Capelle met 6-1, niet andersom. Twee jaar terug won Capelle wel met 4-0 van FC Lisse, waar Lisse toen eigenlijk moest winnen en na een vroege 1-0 achterstand in de laatste 10 minuten werd uitgecounterd.
Ik zie alleen niet zo goed in wat dat met dit seizoen te maken heeft?
Inderdaad. Heb altijd al weinig met de Amateurcompetitie gehad, maar was destijds speler van de plaatselijke B2 en ging met een paar gasten naar het hoofdveld, om even Capelle onderuit te zien gaan. Niets bleek minder waar..quote:Op zaterdag 24 mei 2008 15:16 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Niet toevallig.
Twee jaar terug op 8 april 2006 Capelle-Hoek 7-4, die bedoel je misschien.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:56 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik begrijp niet waar die verwachting van destijds op gebaseerd was. Hoek stond toen op de 12e plaats, Capelle was 8e met 10 punten meer.
Middelmorstoernooi gezien inderdaad. Ze waren volop bezig. Damesteam speelde ook mee zag ik. En een team van A3 met oranje shirts met Hé lul achterop.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:56 schreef uitje4life het volgende:
Dan was je er tijdens het middelmorstoernooi? Alle senioren en de A-teams mochten inschrijven, van 10-16 uur toernooi en daarna gratis BBQalleen vond ik t waardevoller om naar Noordwijk te gaan voor de bekerfinale. 2-0, waar 6-0 meer op zn plaats was geweest. Die keeper stond geweldig te keepen!
overigens laatste geworden op t middelmorstoernooi... maarja, das geen schande als je als laagste team meedoet
ja klopt, er was ook een team dat een oranje tenue i.v.m. aankomende EK had laten maken, maar wel met het RBB logo op de borst. Ik weet niet of dat de A3 was., daar heb ik niet op gelet moet ik zeggen. Het 2e speelde in hun kampioensshirts en het 7e heeft ook eigen shirts laten maken, een tijdje geleden al. Wij waren er gewoon in ons "Tante Kee-tenue".quote:Op zondag 25 mei 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Middelmorstoernooi gezien inderdaad. Ze waren volop bezig. Damesteam speelde ook mee zag ik. En een team van A3 met oranje shirts met Hé lul achterop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |