abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59162031
ASWH gaat hoge ogen gooien volgend jaar als ik zo naar de selectie kijk! Leuk MM!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_59176569
Altijd afwachten hoe eea in elkaar gaat vallen, maar het ziet er wel goed uit natuurlijk.

Rijsdijk, Knüppe en Molenaar vind ik hoofdklassetop. Van den Belt heeft zich als keeper ook wel bewezen bij DOTO en over Pietersma hoor ik ook alleen maar positieve verhalen, van diverse kanten. Petrov is afwachten, maar zou voor de hoofdklasse niet gek moeten zijn. Joshua Brard is veelzijdig en was bij LRC erg goed.

Dan nog Van Dalen, met 270 duels in het betaald voetbal in de benen en desondanks met 29 nog relatief jong. Lijkt me dat hij achterin eveneens van grote waarde kan gaan zijn. Kon trouwens nog naar IJsselmeervogels, maar had toen al zijn ja-woord aan ons gegeven.

Yeboah en Leons zijn spelers met specifieke kwaliteiten, die we nog niet hadden in de groep. Van Kleef kan op termijn, als ie fit is, als pinch-hitter zeker nuttig zijn. Want hoe dan ook, geen enkele verdediging vindt het leuk als hij het veld in komt lopen.

Maar ja, er zullen spelers uit de ploeg vallen en het is ook van belang hoe die daarmee omgaan. Maar dat het er goed uitziet, daar ben ik van overtuigd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 8 juni 2008 @ 11:39:20 #228
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59213433
Bryan Simons gaat dus niet bij ons voetballen volgend seizoen, en stopt misschien zelfs helemaal hoorde ik gister.

Gister 0-2 bij Gemert gewonnen, volgende week dus de finale van de beker tegen Ajax of Achilles '29. Dit wordt waarschijnlijk thuis. Sowieso als de tegenstander Achilles wordt, want die speelden de halve finale thuis en wij uit. Als het Ajax wordt zouden we uit spelen, maar omdat die kunstgras hebben zou het verplaatst kunnen worden naar de Middelmors! De enige prijs die Erwin v.d. Lugt nog niet heeft......
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zondag 8 juni 2008 @ 15:39:19 #229
17328 methodmich
Nummer 10
pi_59219909
Succes vast, Achilles '29 is wel goed, maar misschien vermoeid.

Gisteravond bij ASWH de speler van het jaar verkiezing. Door de blessuregolf waren er maar weinig spelers die aan de vereiste 17 beoordelingen kwamen. Een beoordeling krijg je pas als je 45 minuten of meer speelt.

Dit leverde dus deze top 5 op:

1. Damiën Vereecken
2. Alexander de Jong
3. Johan Sturrus
4. Nixon Dias
5. Wouter van den Berg

Vereecken werd vorig jaar bij Papendrecht ook al speler van het jaar, dus die pakt er twee op een rij. Bij ASWH de opvolger van Arjan Human als speler van het jaar. Human speelde helemaal niet en kon zijn titel dus niet verdedigen. Ook een voormalig winnaar als Ferry van Lare kwam niet aan het aantal benodigde duels.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 juni 2008 @ 13:51:51 #230
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59245869
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:39 schreef uitje4life het volgende:
Bryan Simons gaat dus niet bij ons voetballen volgend seizoen, en stopt misschien zelfs helemaal hoorde ik gister.

Gister 0-2 bij Gemert gewonnen, volgende week dus de finale van de beker tegen Ajax of Achilles '29. Dit wordt waarschijnlijk thuis. Sowieso als de tegenstander Achilles wordt, want die speelden de halve finale thuis en wij uit. Als het Ajax wordt zouden we uit spelen, maar omdat die kunstgras hebben zou het verplaatst kunnen worden naar de Middelmors! De enige prijs die Erwin v.d. Lugt nog niet heeft......
het staat nu vast, de laatste wedstrijd van Erwin van der Lugt is aanstaande zaterdag om 14.30 op de Middelmors, tegen Ajax of Achilles '29! Overigens is er woensdagavond een 7-7 afscheidstoernooi voor Erwin!
http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=2072 voor meer info!

En als we winnen, wil Erwin ook nog meedoen in de wedstrijd om de Supercup (Mag dat eigenlijk wel, het is toch volgend seizoen? Of telt ie nog mee voor dit seizoen....?)
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_59246425
quote:
Op maandag 9 juni 2008 13:51 schreef uitje4life het volgende:

[..]
En als we winnen, wil Erwin ook nog meedoen in de wedstrijd om de Supercup (Mag dat eigenlijk wel, het is toch volgend seizoen? Of telt ie nog mee voor dit seizoen....?)
Dat mag gewoon tenzij hij zich heeft overgeschreven naar een andere vereniging en een bindende wedstrijd heeft gespeeld. (maar dat is onmogelijk)

Oefenprogramma Katwijk:

2 augustus 14:30 Katwijk - DSS
5 augustus 20:00 Katwijk - Hilversum
9 augustus 15:00 Katwijk - Odin '59 (Open Dag)
12 augustus 19.30 Stormvogels- Katwijk (Zilveren Trawler toernooi)
16 augustus 15.00 Jong Telstar - Katwijk (Zilveren Trawlertoernooi)
23 augustus 15:00 SC Genemuiden - Katwijk (Trainingskamp)
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_59250081
Ai, SC Genemuiden. Scheenbeschermers verplicht, lijkt me dan zo. Verder leuk programma.

Zou wel leuk zijn als RBB de beker pakt, dan is die weer terug op de zaterdag. En dan Lisse landskampioen natuurlijk.

Iemand hier die weet of Germain Gotschin deze keer nu toch wel echt weg is bij Ter Leede? En zo ja, waarheen? Of toch maar weer gebleven? Op hun site is het nieuwste bericht van 31 maart....

Al meer spelers van het jaar trouwens?

ASWH: Damiën Vereecken
Capelle: Patrick Molendijk
DOTO: Michael van Dommelen
Excelsior Maassluis: Robbert van de Velde
Katwijk: Jim Nederhand (2 x of de clubverkiezing een ander?)
FC Lisse: Edgar van Schie
Noordwijk: Peter Messemaker
Quick Boys: Niels van Duijn
SHO: Mark van der Hor
Ter Leede: Aan de foto's te zien Thomas Waasdorp, kan me vergissen

[ Bericht 5% gewijzigd door methodmich op 09-06-2008 16:33:41 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_59250812
Is dat zo? Het had een leuker programma kunnen zijn. Nadat Odin uiteindelijk was vastgelegd (na late afzegging van Argon) kwamen er nog een paar leuke kandidaten voorbij voor 9 augustus, oa Excelsior en Ajax A1.

Jim Nederhand is idd ook als Speler vh jaar gekozen.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_59250946
Wij hebben destijds om de Supercup in 2006 tegen SC Genemuiden gespeeld. Zijn behoorlijke schoppers, kregen ook twee rode kaarten. Volgens vaste volgers uit het hoofdklasse C topic spelen ze altijd zo.
www.thuisuiteten.nl
pi_59311968
quote:
Op zondag 8 juni 2008 11:39 schreef uitje4life het volgende:
Hij gaat dus in de 1e klasse spelen bij de Beursbengels.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_59339749
Hoofdklasse A wel weer erg sterk, beter dan afgelopen seizoen?

Hoofdklasse A

ARC*
ASWH
BVV Barendrecht
Capelle
DOTO
Excelsior Maassluis
Heerjansdam*
FC Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijnsburgse Boys
Scheveningen*
Ter Leede
vv Katwijk
pi_59340404
Mwah, wat is beter? Heerjansdam en ARC lijken me gelijkwaardig aan TOGR en SHO, Scheveningen is wellicht beter dan Zwaluwen '30, al deed die club het niet slecht. Wel weer een ijzersterke afdeling, met zo weer een ploeg of vijf, zes die in principe kampioen zouden kunnen worden.

Indeling hoofdklasse bekend
www.thuisuiteten.nl
pi_59340929
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:32 schreef methodmich het volgende:
Mwah, wat is beter? Heerjansdam en ARC lijken me gelijkwaardig aan TOGR en SHO, Scheveningen is wellicht beter dan Zwaluwen '30, al deed die club het niet slecht. Wel weer een ijzersterke afdeling, met zo weer een ploeg of vijf, zes die in principe kampioen zouden kunnen worden.

Indeling hoofdklasse bekend
Het was ook met een vraagteken erachter

Wie denk jij wie kampioen kunnen worden dan?

Zelf denk ik alleen Lisse, Rijnsburg, QB. Jullie en nog een andere club als outsider, ligt er ook aan hoe het gaat draaien met veel nieuwe spelers.
pi_59340967
ASWH, FC Lisse, Rijnsburgse Boys, Quick Boys zijn favoriet lijkt me. Noordwijk en Katwijk kunnen, als ze geen last hebben van blessures / schorsingen, ook gewoon om de titel spelen. DOTO mogelijk alleen als ze profs kunnen halen nog.
www.thuisuiteten.nl
pi_59341633
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 17:59 schreef methodmich het volgende:
ASWH, FC Lisse, Rijnsburgse Boys, Quick Boys zijn favoriet lijkt me. Noordwijk en Katwijk kunnen, als ze geen last hebben van blessures / schorsingen, ook gewoon om de titel spelen. DOTO mogelijk alleen als ze profs kunnen halen nog.
Jullie hebbben een leuke selectie maar bij de favorieten nog niet vind ik, eerst nog maar zien hoe het gaat met zoveel nieuwe spelers en een nieuwe trainer(wel een goeie trouwens).
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:52:57 #241
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_59347839
De grote kanshebbers vind ik Lisse en Rijnsburgse Boys. Met ASWH en qb als voornaamste 'outsiders'.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:31:05 #242
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59351308
Ik weet nog niet of FC Lisse volgend seizoen favoriet is. Het kan best zijn dat er nog wat meer bepalende spelers vertrekken, en dan moet je nog maar zien of dat opgevangen kan worden.
pi_59352233
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:31 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik weet nog niet of FC Lisse volgend seizoen favoriet is. Het kan best zijn dat er nog wat meer bepalende spelers vertrekken, en dan moet je nog maar zien of dat opgevangen kan worden.
Het ziet er niet naar uit....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 07:36:15 #244
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_59354613
Misschien dat er na de strijd om het algeheel kampioenschap nog wat gebeurt? Er leek immers nog genoeg belangstelling te zijn voor Van der Heijden en Plet. Wat mij betreft niet natuurlijk, maar je moet er altijd rekening mee houden.
pi_59368085
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 18:28 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jullie hebbben een leuke selectie maar bij de favorieten nog niet vind ik, eerst nog maar zien hoe het gaat met zoveel nieuwe spelers en een nieuwe trainer(wel een goeie trouwens).
Qua selectie doen we wat mij betreft voor niemand onder, zeker als Human er weer bij is. En met een bewezen toptrainer moet je dan gewoon mee kunnen doen. Natuurlijk even afwachten, maar in principe zijn we er kwalitatief alleen maar op vooruit gegaan. De enige noemenswaardige vertrekker is Dias.

Lisse ook behoorlijk intact gebleven, als ze niemand meer verliezen. Wel Winter en Duarte kwijt. Met name Duarte is lastig te vervangen denk ik, de nieuwelingen Fong Tin Joen en Lammers hebben zeker kwaliteit, maar hebben nog niet volledig kunnen overtuigen bij hun vorige clubs. Afwachten hoe dat gaat. Zitten wel wat onbekende nieuwelingen bij, dus een mogelijke verrassing.

RBB met name voorin behoorlijk versterkt, maar het is afwachten hoe ze het vertrek van Van der Lugt zullen gaan invullen. Was toch een deel van de kracht, die min of meer vaste verdedigingslinie. Minus Simons en minus Van der Lugt is die gehalveerd, afwachten hoe dat zal gaan.

Bij Quick Boys denk ik dat ze het vertrek van Van Duijn zullen gaan voelen en dat van Ros in mindere mate ook wel. Of Sleur nu wel zo goed is? Martha is een topaanwinst, dus voorin zit het wel goed, alleen misschien in de breedte niet. Wat als Onyeike of Martha wegvalt?

Katwijk goede aanwinsten gehaald, met name Cameron, Tuinfort en Blonk verwacht ik wel wat van. Blonk zou best een bescheiden sensatie in A kunnen worden. Als belangrijke krachten als Van Ommeren dan het seizoen zonder veel blessures doormaken, is Katwijk zeker een ploeg om ook bovenin mee te rekenen.

Noordwijk ook, zijn ook grotendeels bijeen gebleven. Messemaker weg, maar Kuipers kan dat wel invullen denk ik. Defensie blijft. Dias komt, als ze er in zullen slagen hem vaker op zijn top te laten spelen dan ASWH gelukt is, is dat een enorme versterking. Nu is het een versterking. Ketting als spits ook niet gek. Alleen of de groep breed genoeg is?

DOTO klinkt wellicht gek, maar kan alle kanten op. Op papier zijn ze verzwakt, maar het groepje blijvers heeft wel kwaliteit. Met Rob Prins, Kerem Yilmaz, Driss El-Akchaoui en eventueel Patrick End heb je al een goed middenveld, Doeland zal zijn goaltjes meepikken zonder echt uit te blinken, Nabieu Kargbo kan als hij zijn overschrijving niet weer intrekt echt een ontdekking worden. Als ze van een BVO nog een spits, eventueel een goede centrale verdediger en een keeper kunnen halen, zou het nog mee kunnen vallen. Maar ja, ik heb niet zo'n vertrouwen in Waslander.

Barendrecht heeft een flinke slag geslagen met de Van Dommelens. Nadeel was alleen wel dat het budget toen op was en andere door Jack gewenste spelers niet meer konden komen. Duo Lodder - Van der Veeke is top, al wordt Xander weer een jaartje ouder. Hierdoor zal Alex van Dommelen wel op zes gaan spelen, terwijl hij eigenlijk beter is als vier. Michael zal hopen dat Van Wetten hem uit de wind houdt, maar die is wel behoorlijk blessuregevoelig. Afwachten dus.

Capelle blijft zichzelf. Een ploeg waar je lastig van kunt winnen. Witteman heeft ervaring zat, maar of hij nog op niveau is? Martijn le Conge is een goede aanwinst, Marphe Redjosetiko kunnen ze goed gebruiken en Jeroen Koppelaar past er wel bij. Maakt Capelle niet zichtbaar sterker, maar zeker niet zwakker. Bovendien is Laurens Visser echt één van de grootste talenten in de regio Rijnmond, waar ze bij Barendrecht niet genoeg in geïnvesteerd hebben. Als Vermunt dat wel gaat doen.... Henk Roeland maakt er weer tien tot twintig, normaliter.

Scheveningen haalt wel aardige namen, maar daar zitten ook explosieve jongens tussen. Kan ook wel eens af en toe uitlopen in flink wat kaarten. Afwachten wat ze kunnen, ziet er op papier wel aardig uit.

Excelsior Maassluis hoopt met Mike Coffie eindelijk weer een echte spits te hebben, die ze al zoeken sinds De Bruijn vorig jaar in augustus nog vertrok. Maar ja, verder zal het wel weer counteren worden. Zijn absoluut degradatiekandidaat, lijkt me.

ARC denk ik ook wel, die hebben op papier meer kwaliteit verloren dan teruggekregen, al zitten er enkele onbekende jongens bij.

Ter Leede is nog even de vraag. Seger Oudshoorn is goed, maar speelde weinig bij Spakenburg. Waarom? Afspraken met bestuurders die anderen wilden zien of kon hij niet goed meer mee op dat niveau? Ook voorin zal er wel wat wijzigen, als Gotschin echt weg is.

Heerjansdam heeft de groep weer bijeen kunnen houden, veel jongens die nu gezamenlijk hun vierde seizoen ingaan. Maar ja, die groep is ook gedegradeerd, dus een garantie is het niet gebleken. De nieuwelingen is afwachten. Ard Hartman heeft talent en kent de trainer, maar of hij al 26 duels in de zware hoofdklasse A goed kan zijn? Lennox Mauris wil nog wel eens het hoofd verliezen, net als Danny van Valen. Die was jaren voorstopper, speelde bij Papendrecht sinds de winterstop in de spits en komt nu als spits. Tja.

Tot zover mijn eerste idee. Kortom, het wordt een mooi seizoen met veel sterke ploegen!

[ Bericht 17% gewijzigd door methodmich op 13-06-2008 17:36:50 ]
www.thuisuiteten.nl
pi_59390110
Rijnsburgse Boys dus de amateurbeker gewonnen, netjes!
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 juni 2008 @ 18:03:23 #247
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59390947
ja, t was geen goede wedstrijd. Je kon echt merken dat het weer een lang seizoen was. Maar Kolder schoot in de 60e minuut raak, en natuurlijk, wie anders dan Martijn Gootjes scoorde de tweede! (afgelopen 3 seizoenen: 50 goals in de competitie) Leuk om Erwin v.d. Lugt in zn laatste seizoen de ontbrekende prijs te kunnen geven En nou doet hij ook nog mee in de wedstrijd om de Supercup (als Ted m opstelt natuurlijk).

Over volgend jaar, ik denk dat Menno van Roosmalen een goede vervanger is voor Erwin van der Lugt, die kan zowel op het middenveld als achterin goed spelen. Daarnaast is Yuri van Es voor dit seizoen al toegevoegd vanuit het tweede, en ook Joey Zandbergen zit op een goed niveau. Ik denk dat je met Dennis Groot, Bart Freke, Menno van Roosmalen en Jelle Bouma een goede verdediging hebt!
pi_59391845
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:03 schreef uitje4life het volgende:
Over volgend jaar, ik denk dat Menno van Roosmalen een goede vervanger is voor Erwin van der Lugt, die kan zowel op het middenveld als achterin goed spelen. Daarnaast is Yuri van Es voor dit seizoen al toegevoegd vanuit het tweede, en ook Joey Zandbergen zit op een goed niveau. Ik denk dat je met Dennis Groot, Bart Freke, Menno van Roosmalen en Jelle Bouma een goede verdediging hebt!
Ziet er alleen niet echt naar uit dat je erop vooruit gaat en dat zal toch moeten wil je kampioen worden.
  zondag 15 juni 2008 @ 09:57:41 #249
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_59401484
Ik denk dat dit een hele goede verdediging is... Tegen FC Volendam op het trainingskamp deed Yuri van Es mee, en speelde een geweldige wedstrijd die ook met 2-1 gewonnen werd. Van Roosmalen is voor mij misschien wel de beste speler dit seizoen, hij deed ook lang nog mee om de speler-van-het-jaar-titel van het Leidsch Dagblad.

Ach... we zien het wel in de voorbereiding voor volgend seizoen!
  zondag 15 juni 2008 @ 11:31:23 #250
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_59402555
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 18:03 schreef uitje4life het volgende:
Ik denk dat je met Dennis Groot, Bart Freke, Menno van Roosmalen en Jelle Bouma een goede verdediging hebt!
Ik vind zelf Groot al jaren dé (enige) zwakke schakel van de Rijnsburgse defensie. M.i. werd hij vaak door met name Van der Lugt uit de wind gehouden. Ik moet eerst nog zien of Van Roosmalen dat ook lukt. Dat heeft namelijk niet alleen met goed voetballen maar ook met slim voetballen/aansturen te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')