abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58417235
quote:
'Allochtone jongeren vallen homomodel aan'
donderdag 1 mei 2008 12:59

Een homomodeshow in Amsterdam is ernstig verstoord door allochtone jongeren. Een model werd door tien jongeren van de catwalk gesleurd.

Dat schrijft het Algemeen Dagblad vandaag.

Het homoseksuele model Mike du Pree wilde zich verdedigen tegen klappen van de tien jongeren die hem aanvielen, waarop hij van de catwalk werd gestoten.

Toen een omstander opkwam voor Du Pree ontstond er een vechtpartij. De modeshow was georganiseerd voor tolerantie ten opzichte van homoseksuelen.

Moslims
De sfeer was tijdens de show ook erg gespannen. Een aantal modellen werden uitgescholden. Organisator Jennifer Delano zegt in de krant dat Du Pree zich probeerde te verdedigen maar dat 'de allochtonen begonnen te slaan'.

Volgens haar gaat het om een groep jongeren met een moslimachtergrond. De vechtpartij duurde niet lang, maar de politie kwam te laat.

Delano twijfelt of ze nog eens een tolerantiemodeshow wil organiseren, omdat Amsterdam volgens haar 'geen tolerante stad meer is'. Ze gaat aangifte doen en overweegt gerechtelijke stappen tegen de daders, die nog vrij rondlopen.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/203933/index.html
Tja, Amsterdam. In Rotterdam hebben ze dit probleem gelukkig al opgelost. En nee, niet met thee:
quote:
'Homo's moeten koffiedrinken met buren'
Uitgegeven: 7 juni 2007 14:59
Laatst gewijzigd: 7 juni 2007 15:20

AMSTERDAM - Homoseksuelen uit Rotterdam moeten hun buitenlandse buren op de koffie vragen. Die oproep doet homo-organisatie Rotterdam Verkeert, zo meldt het AD donderdag.

Wie vriendelijk is ontvangen door een homo heeft daarna ook geen vooroordelen meer tegenover homoseksuelen, zo stelt de organisatie.

Directeur Marijke Gerritsma van Rotterdam Verkeert zegt dat het belangrijk is dat homo's er goed aan doen om te laten zien dat zij een gewoon leven leiden. Negatieve publiciteit, zoals het hiv-schandaal in Groningen, komt de acceptatie van homoseksualiteit niet ten goede, zo meent Gerritsma.

Gediscrimineerd

Ze zegt dat allochtonen en homo's meer met elkaar gemeen hebben dan ze zelf denken. "De meeste homo's zijn in hun leven wel eens gediscrimineerd, net zoals de meeste Marokkanen dat wel eens zijn", aldus Gerritsma in de krant.
http://www.nu.nl/news/110(...)nken_met_buren'.html
Wer kämpft für das Recht der hat immer Recht gegen Lüge und Ausbeuterei.
pi_58417329
Welk hiv schandaal?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58417358
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:36 schreef MouzurX het volgende:
Welk hiv schandaal?
Het onderste bericht komt uit medio 2007. Iets met feestjes, drogeren en HIV-besmet bloed inspuiten...
pi_58417410
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:38 schreef GBA het volgende:

[..]

Het onderste bericht komt uit medio 2007. Iets met feestjes, drogeren en HIV-besmet bloed inspuiten...
Oo oke ja ik weet nog wel dat er zoiets was gebeurt.

Nou is het wel zo goed geregeld in rotterdam dan? zijn ze om de thee geweest?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_58417443
Ja, alles is er nu weer koek en ei.
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:46:35 #6
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58417503
Amsterdam als tolerante stad. Stelletje naieve dwazen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:05:22 #7
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58417886
Tolerante mensen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58419590
mensen
  † In Memoriam † donderdag 1 mei 2008 @ 17:58:19 #9
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_58419791
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:46 schreef IHVK het volgende:
mensen
Mja en juist die geef je de macht over jezelf.
Carpe Libertatem
pi_58419960
Het valt allemaal wel mee, het zijn maar incidenten en het komt allemaal wel goed. We moeten gewoon meer thee drinken!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:09:06 #11
213097 GBA
FINALE.
pi_58419982
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 17:58 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Mja en juist die geef je de macht over jezelf.
Normaliter krijg ik de spetterpoep van jouw libertarische geneuzel, maar in dit geval zou ik me wensen dat er private veiligheidsbedrijven waren die daadwerkelijk in een geval als dit mogen ingrijpen. Zoals het nu geregeld is blijft 't tuig dat schuldig is aan het verval van Amsterdam op vrije voeten, in de naam van 'gemeenschapscohesie'.
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:20:50 #12
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58422469
Nou wordt ie wel heel mooi..

Eerst provoceren in een slipje, en dan klagen wanneer je klappen daarvoor krijgt?
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:31:29 #13
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58422653
o jee, gaat het weer om de homosexuele verongelijking

Ik zal ook nog een duit in het zakje doen..
quote:
Het positieve gezicht naar buiten werd bruut verstoord

AMSTERDAM, 2008-04-30 -- Diverse gays, lesbiennes, hetero's en travestiet gingen 30 april 2008 op Rembrandtplein, Amsterdam om 15.00 de catwalk op. Deze catwalk werd georganiseerd door Jennifer Delano van The Artist Advice om op een positieve manier aandacht te vragen voor tolerantie voor gaysexuals. Dit liep anders dan gepland. Terwijl de catwalk nog in volle gang was werd model Mike aangerand en bedreigd.

Terwijl Amsterdam feest en vol vreugde probeert koninginnedag te vieren werd dit positief bedoelde initiatief met bruut geweld verstoord. Nadat Mike zijn tweede ronde liep werd hij tijdens het aflopen van de rode loper door diverse (allochtone) jongeren van de catwalk afgetrokken. Hierna werd hij onzedelijk betast en met geweld bedreigd. Een van de medebezoekers van de catwalk sprong het model te hulp en moest met gevaar voor eigen leven de klappen opvangen.

Jennifer Delano, organisatrice en initiatiefneemster van het project reageert geschokt: 'Ik begrijp niet dat tijdens iets wat zo positief is, er mensen zijn die dit perce willen verstoren. Ik ben erg geschrokken.'

In overleg met het model zal worden besloten over de te nemen juridische stappen.

Jennifer Delano was als model in binnen- en buitenland te zien op catwalks. Daarnaast deed ze tot de sluiting van de ontmoetingsplek van COC Amsterdam vrijwilligerswerk en is ze nu onderdeel van de denktank van de netgenoemde organisatie.

Mike du Pree is al enkele jaren professioneel model en heeft daarnaast ook zangaspiraties. Hij loopt met regelmaat op catwalks en is ook op diverse podia te vinden als zanger.

zucht daar gaan we weer.
Omdat het om een geldgenererende modetrut gaat, is er al snel partij gekozen he?
Niemand komt op het idee dat smakeloze initiatieven misschien ongewenst en beledigend zijn voor een aantal mensen.
En waarom zou het ook daar moeten, er zijn zat homoverzamelplekken waar extravagant en parafilisch gedrag vast beter gewaardeerd wordt, ik noem de reguliersdwarsstraat of de warmoesstraat bijvoorbeeld.

Optiefen met die bagger, kom eerst maar eens met een definitie van heterotolerantie voordat het blijkbaar uitgelegd moet worden waarom homo's zo vreseiljk worden afgetuigd 'altijd'.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:40:31 #14
pi_58422790
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:20 schreef Super7fighter het volgende:

Eerst provoceren in een slipje, en dan klagen wanneer je klappen daarvoor krijgt?
Dat verfoeilijke gedrag hebben ze van de moslims afgekeken!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_58422964
"Ik ben tegen carnavalvierende mensen . Optyfen met die bagger, waarom zou het ook overal moeten zijn, er zijn zat dronken-lui-die-gek-doen-verzamel plekken, ik noem een oeteldonck en zulks. Niemand komt op het idee dat dat soort gedrag smakeloos en beledigend kan zijn voor andere mensen.

Kom eerst maar met een definitie voor carnavaltolerantie voordat ik moet uitleggen waarom je carnavalvierders niet in elkaar mag slaan."
dag
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:49:50 #16
213097 GBA
FINALE.
pi_58422987
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:31 schreef Aoristus het volgende:
Niemand komt op het idee dat smakeloze initiatieven misschien ongewenst en beledigend zijn voor een aantal mensen.
Net als burqa's, Ajax-shirts, overgewicht, VVD-logo's, naveltruitjes, hanekammen, etc.?
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:50:29 #17
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58422998
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 20:48 schreef petre86 het volgende:
"Ik ben tegen carnavalvierende mensen . Optyfen met die bagger, waarom zou het ook overal moeten zijn, er zijn zat dronken-lui-die-gek-doen-verzamel plekken, ik noem een oeteldonck en zulks. Niemand komt op het idee dat dat soort gedrag smakeloos en beledigend kan zijn voor andere mensen.

Kom eerst maar met een definitie voor carnavaltolerantie voordat ik moet uitleggen waarom je carnavalvierders niet in elkaar mag slaan."
ben ik ook tegen
  donderdag 1 mei 2008 @ 20:52:32 #18
213097 GBA
FINALE.
pi_58423052
quote:

Eerst provoceren met een burqa/hoofddoek/djellaba, en dan klagen wanneer je klappen daarvoor krijgt?
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:00:14 #19
213831 Nekokun
Do not want.
pi_58424327
Mensen zijn alleen maar tolerant als ze niet droog staan.
Wake up and smell the vicadin!
pi_58424331
quote:

Dus een slipje dragen is "provoceren"? Want naakt zijn is iets verkeerds?
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
pi_58424421
Niet tolerant? Dat die mocro's niet aangepakt worden is het voorbeeld van tolerantie...of positieve discriminatie
pi_58424430
quote:

Volgens mij provoceer jij nu ook richting een paar klappen. Dus niet klagen zo.
pi_58424466
quote:
o jee, gaat het weer om de homosexuele verongelijking

Ik zal ook nog een duit in het zakje doen..
[..]

zucht daar gaan we weer.
Omdat het om een geldgenererende modetrut gaat, is er al snel partij gekozen he?
En waarom zou het ook daar moeten, er zijn zat homoverzamelplekken waar extravagant en parafilisch gedrag vast beter gewaardeerd wordt, ik noem de reguliersdwarsstraat of de warmoesstraat bijvoorbeeld.

Optiefen met die bagger, kom eerst maar eens met een definitie van heterotolerantie voordat het blijkbaar uitgelegd moet worden waarom homo's zo vreseiljk worden afgetuigd 'altijd'.
Smakeloos is heel erg subjectief in deze.

En als je iets niet mooi vindt, kijk je maar niet, je hoeft er immers niet gelijk op in te slaan of wel?
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:11:19 #24
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58424550
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:06 schreef IHVK het volgende:

[..]

Smakeloos is heel erg subjectief in deze.

En als je iets niet mooi vindt, kijk je maar niet, je hoeft er immers niet gelijk op in te slaan of wel?
Ik heb niet gevraagd om zo'n moralistische boodschap op een feestdag, dus waar bemoei je je mee?
pi_58424598
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:11 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik heb niet gevraagd om zo'n moralistische boodschap op een feestdag, dus waar bemoei je je mee?
Feestdag, waar heb je het over?
"Independence is my happiness, and I view things as they are, without regard to place or person; my country is the world, and my religion is to do good." -- Thomas Paine, The Rights of Man
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:14:31 #26
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_58424607
quote:

Ja, dat heb je in de mode. Slipjes en homo's.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_58424608
quote:

[..]

mwoah. Ik heb je nog niet in elkaar geslagen, en op ene forum kan je verwachten dat mensen op je reageren.

Mensen die deze gebeurtenis aangrijpen om even hun allochtonenhaat uit te spuwen, daar heb ik al helemaal niks mee, maar verder is het gewoon een best trieste actie.
pi_58424648
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:14 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Feestdag, waar heb je het over?
1 Mei.

Hoewel dit is misschien een betere samenvatting van 1 Mei. Maar goed dat is offtopic.
pi_58424705
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:15 schreef IHVK het volgende:

[..]

1 Mei.

Hoewel dit is misschien een betere samenvatting van 1 Mei. Maar goed dat is offtopic.
Ik bedoelde meer dat het ironisch is dat hij klaagt over opdringen op een feestdag, terwijl die feestdag juist wordt opgedrongen.
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:23:46 #30
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58424849
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

mwoah. Ik heb je nog niet in elkaar geslagen, en op ene forum kan je verwachten dat mensen op je reageren.

Mensen die deze gebeurtenis aangrijpen om even hun allochtonenhaat uit te spuwen, daar heb ik al helemaal niks mee, maar verder is het gewoon een best trieste actie.
Ik deel niemand in op een eigenschap, dat doen al die zogenaamde 'toleranten' wel. In dit geval is het nog walgelijker dat er een of andere modetrut bij komt kijken die munt denkt te slaan uit het combineren van een aantal 'succesvolle en populaire' elementen. Doe maar lekker gewoon, dan doe je al gek genoeg en dan hoef je ook niet iets te verdedigen wat niet van jou is.

Amsterdam is mede schuldig aan het feit dat er allemaal gekken en idioten kunnen optreden in Amsterdam. Het beleid is er naar om massa's van buiten de stad aan te trekken, dat past ook prima in het plaatje van de concurrerende stadsdelen, want al is er natuurlijk geen echte winst te behalen, er is wel een criterium om stadsdelen zoveel mogelijk aan de presentatie van het stadsdeel te laten doen
Wat er voor de Amsterdammers van betekenis gebeurt, dat is natuurlijk niet van belang, het gaat er om dat Wim en Janette uit Bovenkarspel een leuke middag genieten, er zijn toch immers allerlei 'leuke' homohappenings en "daar kun je toch niet tegen zijn?". - Nou, ik vind van wel. Als je naar het Rembrandtplein gaat, dan kun je Jantje Smit & Co. verwachten, dat is "vermaak" van een heel andere orde.

Kom maar op met die heterotolerantie, we hebben de homotolerantie nu wel genoeg behandeld
pi_58425114
quote:

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_58425269
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:23 schreef Aoristus het volgende:

Doe maar lekker gewoon, dan doe je al gek genoeg en dan hoef je ook niet iets te verdedigen wat niet van jou is.
Wat is "gewoon" dan?
quote:
Amsterdam is mede schuldig aan het feit dat er allemaal gekken en idioten kunnen optreden in Amsterdam. Het beleid is er naar om massa's van buiten de stad aan te trekken, dat past ook prima in het plaatje van de concurrerende stadsdelen, want al is er natuurlijk geen echte winst te behalen, er is wel een criterium om stadsdelen zoveel mogelijk aan de presentatie van het stadsdeel te laten doen
Wat er voor de Amsterdammers van betekenis gebeurt, dat is natuurlijk niet van belang.
Hoe kom je erbij dat Amsterdammers niets hebben met "die gekken en idioten"?
quote:
Kom maar op met die heterotolerantie, we hebben de homotolerantie nu wel genoeg behandeld
Die is overal geaccepteerd, daarom hebben mensen het over homotolerantie
  donderdag 1 mei 2008 @ 22:43:45 #33
pi_58425273
quote:

[..]

Je bedoelt de moralistische boodschap van de potenrammende mocro's?
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:11:39 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_58425931
Er is nog altijd een groot verschil tussen mensen die gewoon homosexueel zijn (en waar je het verder niet aan zien kunt) en mensen die opzettelijk excessief homofiel gedrag vertonen in het openbaar. Zoals met de gayparade of gisteren dan met die modeshow.
Anno 2008 kan zoiets misschien wel in de een of andere provinciestad, maar in Amsterdam is dat gewoon verleden tijd, en komt denk ik ook nooit meer terug.

Homosexualiteit is nooit de norm geweest en zal ook nooit de norm worden. Dat dit plaatselijk en tijdelijk in Nederland en een paar andere westerse landen tegen het einde van de 20-ste eeuw zo geweest is mag een bijzonderheid genoemd worden. Nu weer terug naar de orde van de dag.
The End Times are wild
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:33:55 #35
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58426461
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:11 schreef LXIV het volgende:
Er is nog altijd een groot verschil tussen mensen die gewoon homosexueel zijn (en waar je het verder niet aan zien kunt) en mensen die opzettelijk excessief homofiel gedrag vertonen in het openbaar. Zoals met de gayparade of gisteren dan met die modeshow.
Anno 2008 kan zoiets misschien wel in de een of andere provinciestad, maar in Amsterdam is dat gewoon verleden tijd, en komt denk ik ook nooit meer terug.

Homosexualiteit is nooit de norm geweest en zal ook nooit de norm worden. Dat dit plaatselijk en tijdelijk in Nederland en een paar andere westerse landen tegen het einde van de 20-ste eeuw zo geweest is mag een bijzonderheid genoemd worden. Nu weer terug naar de orde van de dag.
Je zou je nog versteld staan over de belangenpartijtjes die vinden dat ze al schreeuwende beschermd moeten worden hoor. Het zijn allemaal van die Wildertjes in het klein.

En je hebt gelijk, over tot de orde van de dag.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:40:51 #36
213097 GBA
FINALE.
pi_58426628
quote:

Er is nog altijd een groot verschil tussen mensen die gewoon christen zijn (en waar je het verder niet aan zien kunt) en mensen die opzettelijk excessief christengedrag vertonen in het openbaar. Zoals met de kruisjes, kerkdiensten of de EO-jongerendag.

Christen-zijn had nooit de norm mogen worden en zal ook nooit de norm blijven. Dat dit plaatselijk en tijdelijk in Nederland en een paar andere westerse landen zo geweest was mag een bijzonderheid genoemd worden. Nu weer terug naar de orde van de dag.
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:45:38 #37
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58426730
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:40 schreef GBA het volgende:

[..]

Er is nog altijd een groot verschil tussen mensen die gewoon christen zijn (en waar je het verder niet aan zien kunt) en mensen die opzettelijk excessief christengedrag vertonen in het openbaar. Zoals met de kruisjes, kerkdiensten of de EO-jongerendag.

Christen-zijn had nooit de norm mogen worden en zal ook nooit de norm blijven. Dat dit plaatselijk en tijdelijk in Nederland en een paar andere westerse landen zo geweest was mag een bijzonderheid genoemd worden. Nu weer terug naar de orde van de dag.
en nu weet je waarom tolerantie niet nodig is
  donderdag 1 mei 2008 @ 23:48:07 #38
213097 GBA
FINALE.
pi_58426804
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 23:45 schreef Aoristus het volgende:

[..]

en nu weet je waarom tolerantie niet nodig is
Nee.
pi_58429011
Dit topic heeft niks te zoeken in POL, maar hoort thuis in NWS. Maar ja... daar mag je geen topics meer openen die kunnen uitmonden in moslim-bashen. Die kant kun je per slot van rekening ook op met dit topic.

Die Rotterdamse homo-organisatie kraamt overigens de grootst mogelijke onzin uit. Een homo moet zijn buren niet op de koffie moeten uitnodigen om geaccepteerd te worden, laat staan gewoon met rust gelaten te worden. We hebben het hier gewoon over handhaving van de veiligheid en verstoring van de openbare orde door (in dit geval allochtoon) tuig. Het is zaak om daar keihard tegen op te treden met een zero-tolerance-beleid.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:39:42 #40
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_58429097
Ik denk dat Amsterdam juist te tolerant is. Met name voor dat allochtone tuig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_58429124
quote:
Er is nog altijd een groot verschil tussen mensen die gewoon homosexueel zijn (en waar je het verder niet aan zien kunt) en mensen die opzettelijk excessief homofiel gedrag vertonen in het openbaar. Zoals met de gayparade of gisteren dan met die modeshow. Anno 2008 kan zoiets misschien wel in de een of andere provinciestad, maar in Amsterdam is dat gewoon verleden tijd, en komt denk ik ook nooit meer terug.

Wat een bijzonder stompzinnige en weerzinwekkende post.

Volgens jouw beredenering moet dus iedereen opgaan in de massa en moet je aan iemands uiterlijk niks kunnen afleiden. Dus weg met de keppeltjes, hoofddoekjes, kruisjes, boerka's en alle andere religieuze uitingen (waarbij ik nog even opmerk dat religieus-zijn gewoon een menselijke keuze is). Wat is 'normaal' in jouw wereld? Dat groepen jongeren op zondagochtend in Staphorst de kerkgangers gaan lastigvallen, mishandelen en intimideren? Want tja, dergelijke zwarte-kousentypes zijn toch niet 'normaal' of wel?

Er is niet zoiets als 'normaal'. Homoseksualiteit hoeft ook helemaal geen norm te worden; wat een onzin. Maar om dan meteen alles wat niet de norm is onmogelijk te maken... Het gaat er gewoon om dat een dergelijke modeshow op een normale manier kan plaatshebben. Net zoals de politie moet optreden tegen voetbalhooligans die niet voor het voetbal maar voor het vechten naar een stadion gaan, moet er ook worden optreden tegen rellende (allochtone) jongen die maar met één doel naar zo'n modeshow komen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 01:58:57 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_58429261
quote:
Wat ben jij voor een idioot. Hoe denk jij dat 300 man een 1.000.000 leger hebben kunnen tegenhouden. En wat denk je waar Plato het over heeft met de Platonische liefde.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 08:56:19 #43
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_58430445
De Marokkaanse Hitlerjügend eist dat zij niet gediscrimineerd wordt door de Nederlandse samenleving maar ondertussen meppen zij andere mnderheden in elkaar. Hoe valt dat te rijmen?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:36:55 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_58430786
quote:

In het stenen tijdperk deed men er ook niet moeilijk over
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:48:52 #45
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_58430893
quote:

Bedoel je te zeggen dat het fout was om homo's NIET in elkaar te meppen?
pi_58431040
De opnames terugkijken, die jongeren arresteren en op 20.000 meter hoogte boven Marokko uit het vliegtuig trappen!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 10:09:56 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58431145
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:02 schreef Roellio het volgende:
De opnames terugkijken, die jongeren arresteren en op 20.000 meter hoogte boven Marokko uit het vliegtuig trappen!
Nee hoor, gewoon niet in een groepje maar alleen bij een groepje slachtoffers in een kamertje zetten. In hun eentje zijn het allemaal van die aardige jongens!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58431354
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:02 schreef Roellio het volgende:

Juist, op dit tuig zitten we toch niet te wachten. Weg ermee. Verziek de boel elders maar.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:17:39 #49
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_58433494
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon niet in een groepje maar alleen bij een groepje slachtoffers in een kamertje zetten. In hun eentje zijn het allemaal van die aardige jongens!
Ja, de Cohen aanpak laat ze thee gaan drinken met de slachtoffers

Nee, hard aanpakken dat tuig en hard straffen. Doen ze in Marokko ook
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:17:56 #50
208984 Ziggenmufter
In permanente staat
pi_58433502
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 10:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon niet in een groepje maar alleen bij een groepje slachtoffers in een kamertje zetten.
"Broek naar beneden en bukken slet"
  vrijdag 2 mei 2008 @ 12:28:59 #51
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58433722
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:23 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik deel niemand in op een eigenschap, dat doen al die zogenaamde 'toleranten' wel. In dit geval is het nog walgelijker dat er een of andere modetrut bij komt kijken die munt denkt te slaan uit het combineren van een aantal 'succesvolle en populaire' elementen. Doe maar lekker gewoon, dan doe je al gek genoeg en dan hoef je ook niet iets te verdedigen wat niet van jou is.

Wat er voor de Amsterdammers van betekenis gebeurt, dat is natuurlijk niet van belang, het gaat er om dat Wim en Janette uit Bovenkarspel een leuke middag genieten, er zijn toch immers allerlei 'leuke' homohappenings en "daar kun je toch niet tegen zijn?". - Nou, ik vind van wel. Als je naar het Rembrandtplein gaat, dan kun je Jantje Smit & Co. verwachten, dat is "vermaak" van een heel andere orde.

Ik mag best wel even zeggen dat je een bord voor je kop heb....
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
pi_58436275
quote:
zucht daar gaan we weer. Omdat het om een geldgenererende modetrut gaat, is er al snel partij gekozen he? Niemand komt op het idee dat smakeloze initiatieven misschien ongewenst en beledigend zijn voor een aantal mensen.
Dus de eerstvolgende keer als ik een mevrouw in een boerka zie lopen mag ik erop af stappen en haar helemaal in elkaar timmeren? Wat ik "smakeloos" vind, bepaal ik immers zelf; aan wetten heb ik me niet te houden? Dit type reacties vind ik echt te verbijsterend voor woorden. De homofobie druipt ervan af, maar ja... dat mag je natuurlijk niet zeggen anno 2008. Dat is een non-argument. En homofoob zijn is in de huidige samenleving steeds makkelijker aan het worden, vanwege de steun voor dit soort ziekelijke ideeën uit allochtone hoek.
quote:
En waarom zou het ook daar moeten, er zijn zat homoverzamelplekken waar extravagant en parafilisch gedrag vast beter gewaardeerd wordt, ik noem de reguliersdwarsstraat of de warmoesstraat bijvoorbeeld. Optiefen met die bagger, kom eerst maar eens met een definitie van heterotolerantie voordat het blijkbaar uitgelegd moet worden waarom homo's zo vreseiljk worden afgetuigd 'altijd'.
Waarom zou het daar NIET moeten? Dingen die onze allochtone medemens en andere kortzichtige, orthodoxe figuren niet welgevallig zijn, allemaal ergens achteraf wegstoppen? Wat is je bedoeling? Dat straks een Gay Pride in Amsterdam ook niet meer kan plaatshebben, net als in Moskou? Mensen stukje bij beetje hun vrijheden ontnemen? Net zolang totdat ook JOUW vrijheden worden aangetast? Ik heb nieuws voor je: er zijn al meldingen van Marokkaans tuig dat specifiek naar straten als Reguliersdwarsstaat gaat om homo's in elkaar te meppen. Moet van de koran.

Als je het AD-bericht leest, zul je ontdekken dat publiek de hele tijd heeft staan kijken en allerlei opmerkingen heeft lopen maken. De allochtone jongeren die hier hebben lopen rellen, zijn daar puur op uit geweest. Als je op straat iets ziet, waar je liever niet naar kijkt, kun je gewoon doorlopen. Dat hebben ze NIET gedaan; ze hebben geweld gebruikt. En waar hebben we het in hemelsnaam over? Een f*cking modeshow. Een mo-de-show! Het is me wat hoor. Dat er mensen zijn die zomaar openbaar op een catwalk durven te gaan lopen.

Heterotolerantie is een non-issue, hoewel het helaas misschien eerst een issue moet worden, voordat er dingen in dit land fundamenteel veranderen. Ik heb nog nooit gehoord van homo's die andere mensen in elkaar slaan omdat ze hetero zijn en daarmee te koop lopen. Maar wat versta je precies onder heterotolerantie wat niet allang in de wet vastligt? Een vrijbrief voor hetero's om homo's in elkaar te meppen?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 14:50:59 #53
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58436307
Echt, iedereen die dit ook maar op welke wijze ook probeert goed te praten kan OOK meteen het land uit!

.
Get woke, go broke!
pi_58436433
Jennifer Delano van The Artist Advice

Zo'n bedrijfje waar je veel geld moet betalen om "gemanaged" te worden, en vervolgens mag je zo'n show lopen.

Hoe vaak staat die naam Jennifer Delano nou in dat artikel? Zou me niet verbazen als het on scene is gezet, genoeg acteurs in haar bestand, lol!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2008 14:58:57 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 15:56:59 #55
213097 GBA
FINALE.
pi_58437443
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef Toeps het volgende:
Jennifer Delano van The Artist Advice

Zo'n bedrijfje waar je veel geld moet betalen om "gemanaged" te worden, en vervolgens mag je zo'n show lopen.

Hoe vaak staat die naam Jennifer Delano nou in dat artikel? Zou me niet verbazen als het on scene is gezet, genoeg acteurs in haar bestand, lol!
verkapt-kijk-mij-into-dat-wereldje-zijn.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:23:29 #56
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58437888
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:50 schreef HeatWave het volgende:
Echt, iedereen die dit ook maar op welke wijze ook probeert goed te praten kan OOK meteen het land uit!

.
mee eens.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:41:15 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58438171
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:23 schreef Jerruh het volgende:

[..]

mee eens.
Homo .
Get woke, go broke!
pi_58438322
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 14:58 schreef Toeps het volgende:
Ach kom nou toch!
quote:
Homo’s: Amsterdam wordt onveiliger
gepubliceerd op 11 juni 2007

AMSTERDAM - Burgemeester Cohen van Amsterdam is bereid op korte termijn met het COC te praten over al dan niet toegenomen geweld tegen homoseksuelen. Maar Cohen verwerpt de kritiek van de homobelangenorganisatie als zou de gemeente te weinig stelling nemen tegen geweld tegen homo’s.

‘Ik doe niet anders. Bestrijding van discriminatie in het algemeen is voor ons een topprioriteit. We houden campagnes tegen geweld tegen homo’s, ondersteunen de Gay Pride. Dat is allemaal niet voor niets.’

Cohen reageerde dit weekeinde op de stelling van het COC Amsterdam dat ‘het ouderwetse potenrammen weer helemaal terug is in Amsterdam’. Volgens voorzitter Dennis Boutkan van COC Amsterdam is er in de hoofdstad alleen al dit jaar minstens vier keer sprake geweest van ernstige mishandeling van homo’s vanwege hun seksuele geaardheid.

Nog in maart van dit jaar concludeerde de gemeente in een ‘veiligheidsmonitor’ dat Amsterdam de afgelopen jaren veiliger is geworden voor homo’s en lesbo’s. Die conclusie strookt niet met de bevindingen van COC Amsterdam, zegt Boutkan. ‘Wij merken juist dat het aantal meldingen bij het Meldpunt Discriminatie over intimidaties en anti-homoseksueel geweld in drie jaar tijd is verdubbeld.’

Boutkan belegde zaterdag een persconferentie met slachtoffers van geweld. ‘Om het geweld een gezicht te geven, want de ernst daarvan wordt zeer onderschat.’ Het slachtoffer van de meest recente mishandeling, de 28-jarige Patrick die eind mei in de Vijzelstraat zwaar werd toegetakeld door twee Canadese militairen, meldde zich zaterdag op het laatste moment af. Boutkan: ‘Hij is er fysiek en mentaal slecht aan toe.’

Volgens Boutkan maakte de mishandeling van Patrick een ‘noodkreet’ noodzakelijk. ‘Die Canadese militairen hebben Patrick eerst naar zijn geaardheid gevraagd en vervolgens zwaar mishandeld. Duidelijker kun je het niet hebben.’ De Canadezen, beiden 21 jaar, zitten sinds twee weken in voorlopige hechtenis. Vandaag beslist de raadkamer van de rechtbank of hun hechtenis wordt verlengd.

Boutkan vindt dat het gemeentebestuur geweld tegen homoseksuelen en intimidatie bagatelliseert tot ‘gevalletjes overlast’. Hij noemt het ‘beschamend’ dat dat vraagstuk niet voorkomt in de gemeentelijke veiligheidsnota 2007-2010. Wel is hij te spreken over de samenwerking met de politie.

Landelijk onderzoek wijst uit dat steeds meer homoseksuelen zich onveilig voelen, zo maakte het Instituut Politie en Wetenschap vorig jaar maart bekend. Vooral Amsterdam werd toen in ongunstige zin genoemd.
Bron: Volkskrant

En zoek anders zelf even verder op Google naar homo's en Amsterdam; ik heb namelijk geen zin om tientallen berichten te gaan knippen en plakken.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:50:06 #59
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58438340
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Homo .
.

het is toch hypocriet als mensen eerst ergens roepen dat die agressieve reljeugd mag opzouten en een paar topics later opeens 180 graden draaien en zeggen dat homo's erom vragen dat ze worden gerost... maar goed, dat is voor een paar hier hun geloof: als het hen uitkomt, gebruiken ze het, komt het hen niet uit, dan moet er tegen gestreden worden. In dit geval gaat het om een homo, dus komt het ze uit dus is het goed te keuren.
put
your
clothes
on!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:56:46 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58438448
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:50 schreef Jerruh het volgende:

[..]

.

het is toch hypocriet als mensen eerst ergens roepen dat die agressieve reljeugd mag opzouten en een paar topics later opeens 180 graden draaien en zeggen dat homo's erom vragen dat ze worden gerost... maar goed, dat is voor een paar hier hun geloof: als het hen uitkomt, gebruiken ze het, komt het hen niet uit, dan moet er tegen gestreden worden. In dit geval gaat het om een homo, dus komt het ze uit dus is het goed te keuren.
I know.

Selectief tolerant, als ik de Burka/hoofddoek niet mooi vind is het discriminatie, maar dit kan zomaar want das geen geloof .

Oh well, we moeten het accepteren .
Get woke, go broke!
pi_58438754
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:50 schreef Jerruh het volgende:
Mooi verwoord. Selectieve (in)tolerantie. Zelf noem ik het ook wel pseudo-tolerantie als ik weer eens zo'n orthodoxe SGP'er of moslim hoor zeggen dat 'homo-zijn' volgens geloof niet veroordeeld wordt, maar homoseksualiteit (een volstrekt logisch en menselijk gevolg daarvan) wél.

De hypocrisie die je beschrijft, komt in Nederland helaas maar al te vaak voor.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:45:50 #62
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_58439343
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 17:15 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Mooi verwoord. Selectieve (in)tolerantie. Zelf noem ik het ook wel pseudo-tolerantie als ik weer eens zo'n orthodoxe SGP'er of moslim hoor zeggen dat 'homo-zijn' volgens geloof niet veroordeeld wordt, maar homoseksualiteit (een volstrekt logisch en menselijk gevolg daarvan) wél.

De hypocrisie die je beschrijft, komt in Nederland helaas maar al te vaak voor.
Kijk, ik zal niet de laatste zijn die zegt dat ie nooit hypocriet is, ik denk dat wat dat betreft iedereen wel eens een moment van hypocrisie heeft. Maar als je je levensstijl en alles wat je aanhangt van een geloof afleidt, dan kom je, lijkt het wel, altijd wel een botsing tegen tussen twee dezelfde momenten met een verschillende inhoud. Maar keer op keer wordt blijkbaar weer een van de belangrijkste geboden in het geloof, heb uw naasten lief, ondergeschoven omdat de interpretatie van een klein stukje tekst blijkbaar een goede verklaring is voor de nijd die je tegen een ander zou kunnen hebben... wat dat betreft heb ik nog liever een hooligan die zegt dat hij een homo in zijn vriendenkring kut vind omdat het een half wijf is dan een gelovige die zegt dat in de bijbel staat, dus dat hij het zo vind...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:20:31 #63
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58439928
Dat zal allemaal best, maar een nationale feestdag is niet de gelegenheid om morele standpunten te misbruiken om kleren te verkopen. Ik vind dat nogal beschamend en weinig sympathie opwekkend.

Homotolerantie zou hand in hand moeten gaan met heterotolerantie en misschien is dit wel zo'n signaal dat er eens wat kritischer gekeken moet worden naar het opdringerige gedrag wat steeds vaker van overheidswege lijkt te moeten gelden. Schijnbaar is het normbesef er naar dat Amsterdam steeds verwijfder en homoistischer moet worden om vooral mensen van buiten de stad naar de aapjes te laten kijken.

Daarbij komt dat het ingekleurde bericht waar dit topic mee opent me al vrij snel met de hakken in het zand doet belanden. De dader is bekend, dus hebben we een mening. -Niet dus, ik hekel dat soort nieuwsvoorziening.

Wat ik niet zeker weet en dus niet onderschrijf, is dat dit een gerichtte homofobe aktie is, maar je kan er wel uit herleiden dat de zogenaamde 'toleranten' lang niet zo tolerant zijn als dat men beweert.

Eigenlijk is dit een herhaling van wat ik en anderen al geschreven hebben.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:35:21 #64
pi_58440183
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:20 schreef Aoristus het volgende:
Dat zal allemaal best, maar een nationale feestdag is niet de gelegenheid om religieuze standpunten te misbruiken om kleren te verkopen. Ik vind dat nogal beschamend en weinig sympathie opwekkend.

Reli-tolerantie zou hand in hand moeten gaan met ongelovigentolerantie en misschien is dit wel zo'n signaal dat er eens wat kritischer gekeken moet worden naar het opdringerige gedrag wat steeds vaker van religieuze zijde lijkt te moeten gelden. Schijnbaar is het normbesef er naar dat Amsterdam steeds religieuzer en islamitischer moet worden om vooral mensen van buiten de stad naar de aapjes te laten kijken.

Daarbij komt dat het ingekleurde bericht waar dit topic mee opent me al vrij snel met de hakken in het zand doet belanden. De dader is bekend, dus hebben we een mening. -Niet dus, ik hekel dat soort nieuwsvoorziening.

Wat ik niet zeker weet en dus niet onderschrijf, is dat dit een gerichtte Islamofobe aktie is, maar je kan er wel uit herleiden dat de zogenaamde 'toleranten' lang niet zo tolerant zijn als dat men beweert.

Maar we mogen geen mocro's in elkaar slaan omdat ze zich onaangepast gedragen?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:38:35 #65
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58440208
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar we mogen geen mocro's in elkaar slaan omdat ze zich onaangepast gedragen?
Wat hebben Marokkaanse jongeren daar mee te maken? Zullen we het element respect wel even in ere houden..
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:01:37 #66
pi_58440596
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:38 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wat hebben Marokkaanse jongeren daar mee te maken? Zullen we het element respect wel even in ere houden..
Zolang dat respect zich niet beperkt tot 1 bevolkingsgroep....
pi_58440765
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 15:56 schreef GBA het volgende:

[..]

verkapt-kijk-mij-into-dat-wereldje-zijn.
Ja want dat is hip of zo?

Nee serieus, kijk die site nou even.
http://www.theartistadvice.nl/index.php?l=nl&m=4

Ze zijn er zoooo trots op. Die geilt gewoon op elk centimetertje media-aandacht.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:24:52 #68
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58440958
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Zolang dat respect zich niet beperkt tot 1 bevolkingsgroep....
Dat is nu precies het soort hufterigheid wat die homotolerantie met zich meebrengt. Het wordt niet direct uitgesproken, maar de conclusie zit alvast in het verhaal. Als je zo mans bent, waarom stap je dan niet als organisatie op die lui af in plaats van dat je het door de media laat 'oplossen' ?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:28:00 #69
pi_58441018
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat is nu precies het soort hufterigheid wat die homotolerantie met zich meebrengt. Het wordt niet direct uitgesproken, maar de conclusie zit alvast in het verhaal. Als je zo mans bent, waarom stap je dan niet als organisatie op die lui af in plaats van dat je het door de media laat 'oplossen' ?
Je mist het punt volledig. Je loopt homo's te bashen alsof het normaal is om ze te discrimineren maar o!, Ach! en Weeh, als er iets over rellende potenrammende mocro's word gezegd, dan is Fok! te klein.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:30:13 #70
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58441062
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je mist het punt volledig. Je loopt homo's te bashen alsof het normaal is om ze te discrimineren maar o!, Ach! en Weeh, als er iets over rellende potenrammende mocro's word gezegd, dan is Fok! te klein.
Je schijnt precies te weten hoe de vork in de steel zit he?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:33:02 #71
pi_58441120
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:30 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Je schijnt precies te weten hoe de vork in de steel zit he?
Ja. De vrijheden en rechten van minderheden hangen met elkaar samen. Je kan als Marokkaan geen respect eisen zonder het te geven. En dat gelul over homo's die zich "te erg" profileren slaat nergens op.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:35:47 #72
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58441177
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ja. De vrijheden en rechten van minderheden hangen met elkaar samen. Je kan als Marokkaan geen respect eisen zonder het te geven. En dat gelul over homo's die zich "te erg" profileren slaat nergens op.
met zo'n houding komt het vast goed met de tolerantie..
  vrijdag 2 mei 2008 @ 19:38:20 #73
pi_58441227
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 19:35 schreef Aoristus het volgende:

[..]

met zo'n houding komt het vast goed met de tolerantie..
Met potenrammen maak je jezelf niet populair, dat klopt.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:01:05 #74
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_58441724
Ah, ze worden wakker...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  vrijdag 2 mei 2008 @ 20:38:09 #75
213097 GBA
FINALE.
pi_58442504
quote:
Anders ga je even ergens anders lopen trollen.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:00:18 #76
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58442991
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 20:38 schreef GBA het volgende:

[..]

Anders ga je even ergens anders lopen trollen.
flikker zelf maar op
pi_58443668
quote:
Dat zal allemaal best, maar een nationale feestdag is niet de gelegenheid om morele standpunten te misbruiken om kleren te verkopen. Ik vind dat nogal beschamend en weinig sympathie opwekkend.

Homotolerantie zou hand in hand moeten gaan met heterotolerantie en misschien is dit wel zo'n signaal dat er eens wat kritischer gekeken moet worden naar het opdringerige gedrag wat steeds vaker van overheidswege lijkt te moeten gelden. Schijnbaar is het normbesef er naar dat Amsterdam steeds verwijfder en homoistischer moet worden om vooral mensen van buiten de stad naar de aapjes te laten kijken.

Wat ik niet zeker weet en dus niet onderschrijf, is dat dit een gerichtte homofobe aktie is, maar je kan er wel uit herleiden dat de zogenaamde 'toleranten' lang niet zo tolerant zijn als dat men beweert.

Eigenlijk is dit precies het soort kritiek dat op islamieten wordt gegeven. Je mag er wel zijn, maar ga je eigen identiteit niet al te opzichtig tonen (door luidsprekers aan de moskee, halalsupermarkten of door homo-modeshows), want "de Nederlandse identiteit" moet de toon blijven aangeven.
Die Nederlandse identiteit is christelijk, blank en hetero. Dáár heb je het toch over met je doe maar lekker gewoon, dan doe je al gek genoeg? Minderheden die zich moeten aanpassen aan de dominante partij en hun eigen identiteit maar netjes in een schuilkerk vieren?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:50:13 #78
pi_58443961
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:37 schreef lightbearer het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit precies het soort kritiek dat op islamieten wordt gegeven. Je mag er wel zijn, maar ga je eigen identiteit niet al te opzichtig tonen (door luidsprekers aan de moskee, halalsupermarkten of door homo-modeshows), want "de Nederlandse identiteit" moet de toon blijven aangeven.
Die Nederlandse identiteit is christelijk, blank en hetero. Dáár heb je het toch over met je doe maar lekker gewoon, dan doe je al gek genoeg? Minderheden die zich moeten aanpassen aan de dominante partij en hun eigen identiteit maar netjes in een schuilkerk vieren?
En als de Islamiet of de bling-bling-Antilliaan te opvallend over straat gaat mag hij worden aangerand?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:52:51 #79
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444028
waarom proberen jullie dat niet gewoon een keer? Zeg je zoiets als: hee roetmop, waar heb je al dat goud gevonden? of iets in die trant. Moet je eens opletten wat er gebeurt
Ik heb geen zin meer in dit topic, het verstoort mijn natuurlijke tolerantiegrens
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:54:16 #80
pi_58444059
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:52 schreef Aoristus het volgende:
waarom proberen jullie het niet gewoon een keer? Ik heb geen zin meer in dit topic, het verstoord mijn natuurlijke tolerantiegrens
Wat? Mensen in elkaar slaan?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:56:26 #81
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444112
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Wat? Mensen in elkaar slaan?
Ik weet zeker dat ze de krant niet nodig hebben om hun gram te halen. Probeer het eens joh
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:00:42 #82
pi_58444204
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 21:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat ze de krant niet nodig hebben om hun gram te halen. Probeer het eens joh
Dus jij leeft graag in een maatschappij waarin mensen elkaar om niets de hele tijd in elkaar slaan? Wil je misschien verhuizen naar Zimbabwe?
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:04:38 #83
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444299
doe maar
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:06:14 #84
pi_58444326
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:04 schreef Aoristus het volgende:
doe maar
Er gaat morgen een vliegtuig, kan je daar verder discussieren.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:10:17 #85
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58444431
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Er gaat morgen een vliegtuig, kan je daar verder discussieren.
Hoeveel meer bewijs is er nodig dat het homofascisme bestaat? Bedankt
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:17:35 #86
pi_58444594
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Omdat ik tegen geweld ben bestaat homofascisme? Vreemde redenatie heb jij.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 22:29:17 #87
182269 sneakypete
On the edge
pi_58444888
Tja ik heb eerlijk gezegd niet zo gruwelijk veel op met homosexuelen en sympathisanten die er een sport van maken om op te vallen. Kan zelfs zeer irritant zijn imo. Maar smaken verschillen en ik vind de gewelddadige reactie van deze pipo's nogal ver gaan. En let maar op, zodra ze flink aangepakt worden, gaan zíj zich opeens beroepen op burgerrechten en dergelijke.

Ik heb liever een land waarin ik me kan ergeren aan opzichtige nichten, dan een land waarin het verboden en weggemoffeld is, of onmogelijk gemaakt door gewelddadige kankerlijertjes.
pi_58445147
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef sneakypete het volgende:

Ik heb liever een land waarin ik me kan ergeren aan opzichtige nichten, dan een land waarin het verboden en weggemoffeld is, of onmogelijk gemaakt door gewelddadige kankerlijertjes.
Precies, net zoals ik liever een land heb waar ik beledigd kan worden, dan een land waarin het verboden is om iets te zeggen dat door bepaalde mensen als beledigend zou kunnen worden opgevat.
pi_58445156
quote:

Daar moet je respect voor hebben. Dat is onze cultuur.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_58445251
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:10 schreef Aoristus het volgende:

[..]

homofascisme
pi_58447051
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:29 schreef sneakypete het volgende:Ik heb liever een land waarin ik me kan ergeren aan opzichtige nichten, dan een land waarin het verboden en weggemoffeld is, of onmogelijk gemaakt door gewelddadige kankerlijertjes.
Amen.
pi_58450207
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 22:41 schreef Seneca het volgende:
Daar moet je respect voor hebben. Dat is onze cultuur.
Vergeefse moeite om de orthodoxe Super7fighter daarvan te doordringen. Respect is bij een overgrote meerderheid van de moslims een eenrichtingsweg. Ontvangen maar niet geven.
quote:
Voortaan alle modeshows verbieden? Of voor aanvang de seksuele oriëntatie van alle deelnemende mannequins screenen? Waar wil je in vredesnaam heen? Een onschuldige modeshow op Koninginnedag... nou nou, het is me wat zeg.
quote:
Homoïsme. De enige die ik deze absurde kreet eerder heb zien opschrijven op Fok, is BansheeBoy. Kloon van jou ofzo? Ergens in een zijstraat is een modeshow, maar jij doet net voorkomen alsof het evenement groot op de voorpagina van de Telegraaf is geadverteerd. Wat is er precies zo opdringerig aan een mannequin (man/vrouw, homo/hetero) die tijdens een modeshow over een catwalk loopt? Waar wil je in vredesnaam heen met je zielige betoog voor heterotolerantie? Worden mensen in Nederland op straat in elkaar geslagen omdat ze hetero zijn? Waarom wil je een niet bestaand probleem 'oplossen' voordat je een bestaand probleem serieus neemt?
quote:
En ik hekel jouw opstelling, waarbij je dit geweld wegwimpelt en gaat lopen lullen over een non-issue als hetero-tolerantie.
quote:
Wat ik niet zeker weet en dus niet onderschrijf, is dat dit een gerichtte homofobe aktie is, maar je kan er wel uit herleiden dat de zogenaamde 'toleranten' lang niet zo tolerant zijn als dat men beweert. Eigenlijk is dit een herhaling van wat ik en anderen al geschreven hebben.
Er zijn meer dan voldoende aanwijzingen om ervan uit te gaan dat het hier gaat om homofoob geweld. Zeker als je kijkt dat homofoob geweld in Amsterdam toeneemt en dat bepaalde moslimjongeren de confrontatie bewust opzoeken, door homo's in elkaar te gaan slaan in de Reguliersdwarsstraat. Maar zelfs al zou voor 100 procent vaststaan dat het hier om een homofobe actie gaat, dan zou jij nog wel één of andere reden vinden om dit geweld goed te praten. Jij kiest liever partij voor de intoleranten.
pi_58450464
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 05:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vergeefse moeite om de orthodoxe Super7fighter daarvan te doordringen. Respect is bij een overgrote meerderheid van de moslims een eenrichtingsweg. Ontvangen maar niet geven.
Ach, ik wilde wel eens zien hoe hij op die uitspraak zou reageren
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 09:07:08 #94
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_58450562
quote:

Ga jij eens een rijdende trein van heel dichtbij bekijken
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 3 mei 2008 @ 09:29:46 #95
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58450686
Lol, jullie zijn al zo gehersenspoeld dat het niet meer uit maakt wat er gebeurt, de gelijkhebbende partij staat bij voorbaat vast. Dat kun je vrij verdrietig noemen, maar wat echt verschrikkelijk is, is dat jullie niet eens op basis van feitelijke argumenten een ander de woorden in mond proberen te leggen om homoactiviteiten goed te praten
Het element geweld heb ik nergens gebruikt. Maar een klap op je bek krijg je wel eens in het leven. Daar heb ik vrede mee. Amsterdam is nooit groot geworden om zijn tolerantie, Amsterdam is groot geworden om zijn barmhartigheid, heldhaftig -en vastberadenheid
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:19:09 #96
pi_58451058
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 09:29 schreef Aoristus het volgende:
Lol, jullie zijn al zo gehersenspoeld dat het niet meer uit maakt wat er gebeurt, de gelijkhebbende partij staat bij voorbaat vast. Dat kun je vrij verdrietig noemen, maar wat echt verschrikkelijk is, is dat jullie niet eens op basis van feitelijke argumenten een ander de woorden in mond proberen te leggen om Islamitische activiteiten goed te praten
Het element geweld heb ik nergens gebruikt. Maar een klap op je bek krijg je wel eens in het leven. Daar heb ik vrede mee. Amsterdam is nooit groot geworden om zijn tolerantie, Amsterdam is groot geworden om zijn barmhartigheid, heldhaftig -en vastberadenheid
Je hebt gelijk, waar maken we ons druk om. Laat iedereen elkaar lekker in elkaar slaan.

Niet klagen als er een paar straatschoffies af en toe hard aan worden gepakt, hé?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 10:23:04 #97
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58451104
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, waar maken we ons druk om. Laat iedereen elkaar lekker in elkaar slaan.

Niet klagen als er een paar straatschoffies af en toe hard aan worden gepakt, hé?
doekje er bij?
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:42:48 #98
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58451922
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:23 schreef Aoristus het volgende:

[..]

doekje er bij?
Ik dacht dat dit topic je tolerantiegrens verstoorde? wat doe je hier dan nog man!? Ga je moeder pesten, en trek die te strak aangetrokken reetveter uit je reet!
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:56:43 #99
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_58452113
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:42 schreef Red_Cat het volgende:

[..]

Ik dacht dat dit topic je tolerantiegrens verstoorde? wat doe je hier dan nog man!? Ga je moeder pesten, en trek die te strak aangetrokken reetveter uit je reet!
Zeg, ik scheld jullie toch ook niet uit, lieve homofascistjes van me..
  zaterdag 3 mei 2008 @ 12:00:47 #100
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_58452173
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 11:56 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Zeg, ik scheld jullie toch ook niet uit, lieve homofascistjes van me..
Leer lezen

Ik schold je niet uit..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')