abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58390122
Vorig topic: Wachten op een tweede streepje - Deel 107

Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je evt. ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

27 maart Beessie-Jen (12-2007) NOD
28 april hellennelleh (07-2007) NOD
23 mei Fruppel (06-2007) NOD
23 mei Happyme28 (07-2007) NOD
25 mei wachtff NOD
26 mei Mammamia (07-2007) NOD
eind mei Vicky (12-2007) NOD

Again (05-2007)
Koningin (01-2008)
Vlindur (01-2008)
Dee-Dee (01-2008) NOD

NOD = Niet Ongi Dag
KvK = Klussen voor Kids
FvF = Fucken voor Fun
Ongi = menstruatie
HA = Huisarts
Gyn = Gynaecoloog
MMM = medische malle molen
(sommige dingen zullen open deurtjes zijn, maar goed) Aanvullingen zijn altijd welkom

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vruchtbaarheidskalender
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Uitslag zwangerschapstest enquete
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
Cyclusbanner Babybrabbel
Cyclusbanner Lilypie.

Melonovy gooide 'm dicht...

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 10-05-2008 18:28:01 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58390775
Gefeliciteerd Mefke!! Wauw das inderdaad nog eens een leuke manier om de Koninginnenacht in te gaan
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58394478
Gefeliciteerd Mefke!! Hoezee hoezee hoezee!!

mijn NOD mag trouwens naar 24 mei
pi_58394564
Mefke gefeliciteerd!
pi_58394565
Mefke, gefeliciteerd !
pi_58394975
Gefeliciteerd Mefke!
  woensdag 30 april 2008 @ 10:16:14 #8
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58395144
Gefeliciteerd Mefke!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_58396206
pff, dank voor alle felicitaties. Ik hoop dat er snel nog een heleboel meiden mij mogen volgen. Ik ga maar eens de eerste 2009 baby melden...heel voorzichtig, dat wel. En ik blijf hier ook gewoon kijken hoor, ik wil jullie toch een beetje in de gaten houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_58399914
Mefke, wat goed, gefeliciteerd
Ik vang ook liever de urine op in een potje, onder zo'n straal werkt naar mijn idee niet echt.
pi_58405952
Bea, leuk dagje gehad?
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:23:26 #12
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58411273
Volgens mij zijn het er twee, toch?

We kunnen het niet echt geloven hier.
pi_58411351
Dat zijn er echt wel twee! Niet te missen! Gefeliciteerd
pi_58411363
Dat zijn er zeker 2 ja gefeliciteerd hoor!
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:48:59 #15
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58411472
Yep, ik zie er duidelijk twee. Gefeliciteerd
  donderdag 1 mei 2008 @ 09:54:19 #16
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58411517
Ik sluit me aan bij de andere meiden, gefeliciteerd
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:03:18 #17
24188 Belana
kloon van belana
pi_58411579
van harte
stormy waters...
sailin'
pi_58411624
Het zijn er twee!
Gefeliciteerd!!!!
  donderdag 1 mei 2008 @ 10:17:13 #19
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58411714
Wow, wat een zwangerschappen achter elkaar hier! Mefke en DolleMina (moet een beetje lachen om je naam in combinatie met je nieuws! ) gefeliciteerd

(ik lurk meestal alleen maar hier maar wilde toch even feliciteren )
pi_58411780
Gefelciteerd! Het regent tweede streepjes
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_58412262
DolleMina, van harte!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:12:58 #22
100412 mefke79
komt goed!
pi_58412348
DolleMina, dat zijn er echt twee hoor! Gefeliciteerd!
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:16:01 #23
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_58412387
streepjesregen

Gefeliciteerd dames!
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 1 mei 2008 @ 11:29:43 #24
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58412622
Nu ik het weet krijg ik spontaan klachten...

Nah, de klachten vallen wel mee, ik heb alleen een beetje van die krampjes?
pi_58412630
Waauw, Ik heb wat gemist!

Ingrid, Mefke en Dollemina: Gefeliciteerd!!! Wat gaaf!

En voor al die lieve meiden die *weer* langer moeten blijven:
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_58412819
streepjes van harte
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58412829
DolleMina van harte gefeliciteerd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_58412979
Gefeliciteerd DolleMina! Dat alles maar voorspoedig mag verlopen!
GENIET ervan!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_58413000
joepie dollemina!
pi_58413198
Het gaat goed hier met de streepjes... wie volgt??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator donderdag 1 mei 2008 @ 12:08:37 #31
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58413241
Wauw geweldig dollemina, gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 1 mei 2008 @ 12:14:22 #32
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58413314
Dolle Mina, proficiat!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58413906
DolleMina gefeliciteerd meis!! Geniet ervan!
pi_58414806
Streepjesregen!!! gefeliciteerd allemaal!
Wens jullie een voorspoedige zwangerschap, en hoop dat er snel meer uit dit topic zullen volgen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_58415033
Dolle Mina, van harte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_58415982
Mefke en DolleMina, gefeliciteerd! Wat een heerlijk nieuws!
pi_58416749
DolleMina gefeliciteerd!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:00:07 #38
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58419824
Mefke en Dollemina gefeliciteerd, Ik hoop dat alles op zijn plek blijft zitten.

Mijn NOD mag in de OP als een van de modjes dat wil doen graag. 25 mei hoop ik niet ongesteld te worden.

Herkennen jullie dat trouwens? Dat als je sex hebt gehad rond je eisprong dat je je meteen zwanger waant? Ik kan maar niet stoppen met er aan denken.
oude bekende ;)
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:11:52 #39
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58420043
gefeliciteerd meiden!
  donderdag 1 mei 2008 @ 18:45:00 #40
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58420592
Gefeliciteerd Mefke en DolleMina!
pi_58422220
Mefke en Dollemina, van harte
Fake it till you make it...
pi_58422311
Dollemina 2 streepjes
Gefeliciteerd!!!
Een streepjesregen...
quote:
Op woensdag 30 april 2008 22:28 schreef Again het volgende:
Bea, leuk dagje gehad?
Enig dagje gehad...
pi_58435243
Wachtff, ben je al uit de kast gekomen en heb ik dat gemist, of blijf je nog even een kloon?

(Je mag me best even PM-en hoor, als je even je hart wilt luchten!)
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:51:05 #44
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58438355
Ik was eigenlijk ook wel benieuwd hoe lang wachtff een kloon blijft, ook tijdens je zwangerschap?
pi_58450731
Hee Again, hoe gaat het met jou? Moet vaak aan je denken de laatste tijd.
pi_58455607
Wat lief Reinhilde!
Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Wacht weer op de duivels, ben er weinig mee bezig momenteel. Hebben alleen for fun gefuckt haha. Dus zal wel niet op de goede dagen geweest zijn, maar we zien wel.

Deze maand ben ik écht een jaar bezig (actief dan) en vind de stap naar de HA nog steeds heel eng..
pi_58458625
Kan me voorstellen dat je dat eng vind... het is ook niet niks, vooral het aan jezelf 'toegeven' dat het allemaal niet zo makkelijk gaat, lijkt me. Fijn dat alles verder wel goed gaat, en ik ga gewoon door met duimen!
  maandag 5 mei 2008 @ 09:40:08 #48
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58486105
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 16:12 schreef Again het volgende:
Wat lief Reinhilde!
Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Wacht weer op de duivels, ben er weinig mee bezig momenteel. Hebben alleen for fun gefuckt haha. Dus zal wel niet op de goede dagen geweest zijn, maar we zien wel.

Deze maand ben ik écht een jaar bezig (actief dan) en vind de stap naar de HA nog steeds heel eng..
Again, ik snap je helemaal hoor! Het lijkt een behoorlijke stap. Ik probeer er luchtig over te zijn, zo van 'joh, baat het niet dan schaadt het niet' en je kunt het maar beter nu weten, dan 'verspil je in ieder geval geen tijd'. Anyway, moest toch even slikken toen ik ging bellen vanmorgen, maar ben er nu heel blij mee dat ik de stap gezet heb.

Wij zijn nu 10 maanden bezig. Morgenochtend gaan we praten en vragen of we een aantal onderzoeken kunnen laten doen om in ieder geval te weten hoe en wat. Het kan nooit kwaad toch?
  maandag 5 mei 2008 @ 09:48:15 #49
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58486209
Pff again, het is dan ook een hele stap. Ik vind het zo vervelend dat je die misschien zult moeten zetten, al hoop ik dat het deze maand raak zal zijn
Ik herinner me nog de eerste keer dat ik bij de dokter moest. Samen met mijn ma, want alleen durfde ik niet (ik was toen wel nog maar 19 jaar). Wat was ik blij dat ze bij mij was die uren in de wachtzaal (bij mijn vorige gyn was het standaard dat je er om 8u al zat te wachten om maar rond 11.30u aan de beurt te komen). En het jaar erna is ze opnieuw meegegaan

Tegenwoordig ga ik makkelijker alleen, al moet ik eerlijk toegeven dat ik de afspraak vaak zo probeer te plannen als mijn man niet moet werken
pi_58487246
DolleMina, gefeliciteerd!
pi_58488253
Hallo allemaal,

Kom me ook maar even melden hier. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD was/is... Ben nu een half jaartje aan het ont-pillen en nog steeds heel erg onregelmatig. 4 keer getest de afgelopen maanden en jammer genoeg steeds niets aan de hand.

Afgelopen anderhalve week dacht ik dat het eindelijk bingo was. Gigantische borsten, erg gevoelige tepels, emotioneel en twee kilo aangekomen (terwijl mijn gewicht al jaren op de kilo gelijk is).

Omdat ik niet weet wanneer mijn NOD is weet ik ook niet wanneer ik kan testen. Maar eergister besloot ik dat het toch maar weer eens tijd werd. Was ik gister opeens ongesteld (dacht/denk ik) met redelijk wat oud bloed. Vandaag niets meer aan de hand....

Ga vanmiddag dus toch maar even een testje halen... Hebben jullie je ook wel eens voor de gek laten houden door (halve) duivels???

Groet Eline
pi_58488638
Gefeliciteerd alle dames die zwanger zijn!!! Hoop dat het een beetje afstraalt op de al wat langer wachtenden!

Heb er wel weer zin in, de klusperiode die voor de deur staat! Deze week trouwens afspraak bij de dokter, me toch even laten doorverwijzen naar een gynaecoloog. Baat het niet, dan schaadt het niet, denk ik maar zo...

Mijn NOD mag trouwens naar 26 mei...
pi_58489191
Welkom ElineSophie!

Ik denk dat we dat allemaal wel herkennen, dat je lichaam je voor de gek houdt.. Ergens vind ik dat ook wel fascinerend, al is het natuurlijk ook lastig Ben benieuwd hoe het bij jou dit keer uitpakt, maar zomaar kilo's aangekomen heb ik nog niet meegemaakt (althans, niet opeens op korte termijn ), dus wie weet

Mijn lichaam houdt mij de ene maand beter voor de gek dan de andere maand. Deze maand weinig (schijn)symptomen bij mij, maar toch is het altijd weer een beetje spannend. En een dezer dagen worden de weer verwacht..
pi_58489753
Nieuwe mama's in spé: proficiat!!!

Wachtende mama's in spé: nu jullie hé!!!
pi_58493646
Welkom ElineSophie!

Happyme en Leonieke bedankt voor de lieve woorden!!
Ik ben vanmorgen ongesteld geworden!
Wat een T*F*Sdag haha.

Gisteravond door mijn rug gegaan, zat op slot en kon me amper nog bewegen. Vannacht veel pijn gekregen, vanmorgen ziek gemeld. Nieuwe regels; moet eerst naar dokter. Dus contact gehad met een doktersassistente die vertelde dat ik het eerst wat rust moest geven (maar niet teveel, beweging is goed) en dat ik langs moet komen als het niet minder wordt.
Dus doorgegeven aan werk.. Toen ongesteld geworden. Kon er ook nog wel bij, bah. Beetje jankerig en met 2 ibuprofennen (nu mocht het weer..) bed in gedoken. Schrik half 3 wakker, vriend staat naast me. Kwam even kijken hoe het met me was. Had een brief gevonden in de brievenbus dat de arbocontroleur langs geweest is, terwijl ik sliep. Niks gehoord.. Staat op de brief dat ik niet thuis was.
Pff het bleef maar doorgaan al het slechte nieuws...
Morgen contact met mijn baas, hoop maar dat het goed afloopt. Ben er niet gerust op.

Duik zo met een diclofenacje terug mijn bed in, wens jullie allemaal een fijne avond!

(Oja en mijn cyclus is na 3 rare lange maanden weer op zijn oude 'lengte'!)
pi_58493695
Happy, wat goed dat je toch de stap naar de dokter hebt gezet! Veel succes!

ElineSophie, welkom. Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gek houden!!
pi_58493861
Wat balen, Again
Lekker in bed blijven en morgen weer een dag!

Kan me je angst wel voorstellen, dat is wel vaker met naar een HA gaan, toch altijd een beetje bang dat er wat engs uitkomt.. Maar wie weet is er wel heel makkelijk iets aan te doen, of is er toch niets aan de hand.

PS en niet te druk maken om die arboarts! je hebt niets verkeerds gedaan en dat van je rug is ook aantoonbaar. dat komt wel goed
  maandag 5 mei 2008 @ 19:28:03 #58
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58496469
Again wat vervelend meisie dat je toch weer ongesteld geworden bent, neem lekker de tijd voor jezelf he en laat je niet gek maken door je baas en de nieuwe regels!

Welkom ElineSophie!

Happy & mammamia wat goed dat jullie de stad richting dokter gezet hebben!

Ik heb verder geen nieuws o het moment. Ben begonnen op mijn nieuwe werk en zal de komende tijd niet veel online zijn daardoor.
We zitten nu ongeveer in mijn klusdagen maar ik heb besloten het deze maand niet te willen weten, we gaan lekker fucken for fun en dan zien we het wel weer!
Even lekker "rust"!
pi_58502675
@ElineSophie, alweer getest??

@Fruppel, Succes op je nieuwe werk!
pi_58505451
Again..
pi_58506531
Again, wat vervelend allemaal zeg!

Fruppel, je nieuwe werk kan je misschien wat afleiding bieden zodat je er deze maand niet zo mee bezig bent.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 10:28:51 #62
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58507431
Goedemorgen!

Vanmorgen bij de HA geweest, was heel positief gesprek. Heeft bloeddruk gemeten en gewogen (tsja ... overgewicht..) alles ok. HA zei inderdaad dat we het lang genoeg geprobeerd hadden om gewoon eens wat dingen uit te laten zoeken. Ben blij dat we gegaan zijn!

Hubby gaat zwemmers laten onderzoeken en ik krijg eerst een urine test om zwangerschap uit te sluiten (had laatste keer amper bloed en eigenlijk allemaal bruinig/donker rood dus HA wilde zwangerschap uitsluiten). En ik kan nu ook afspraak maken met Gyn.

Weet niet of ik moet verhuizen naar ander topic, maar wil eigenlijk zolang er nog geen 'afwijking' geconstateerd is, hier nog even blijven hangen als dat mag ....
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:00:49 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58508018
Je moet helemaal niks hoor.
Zelfs als je met behandelingen aan de slag zou zijn zou je hier gewoon kunnen blijven posten hoor. Alleen is het vaak voor jezelf op een gegeven moment wat minder prettig om hier tussen de hyperende meiden te zitten die pas net beginnen. Die kijken er toch anders tegenaan.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:05:14 #64
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58508105
Hahaha, ja daar heb je gelijk in, maar dat zie ik dan wel weer! Voorlopig blijf ik hier nog gewoon wachten op een 2e streepje

In ieder geval komen de klusdagen er weer aan komend weekend en we gaan lekker een lang weekend relaxen in Zuid Limburg, dus dat komt mooi uit
  dinsdag 6 mei 2008 @ 11:36:06 #65
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58508708
Happy, ik post hier ook nog mee...voel me in het andere topic nog niet heel erg thuis...
Maar inderdaad, je moet niets he! Lekker doen waar je je goed bij voelt!

Ik hoop dat nu ik het druk heb met mijn nieuwe werk dat k mijn gedachten kan verzetten.
En natuurlijk hoop ik dat het een positieve uitwerking heeft op het zwanger worden.
Aan het einde van de maand gaan we verder met de onderzoeken bij . Nu eerst een paar weken "rust".
Het werd een te beladen iets waardoor we besloten hebben het even te laten en de natuur mogelijk zijn werk te laten doen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:31:39 #66
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58516356
Groot gelijk hoor Fruppel!

Net een mail van het zkh ontvangen. Heb (pas) 11 juli een afspraak bij de gynaecoloog. Tot die tijd lekker onbezorgd klussen en de zwemmers laten checken en dan zien we wel verder.

Ga ook niet ovulatietesten deze maand, ik laat het lekker op zijn beloop. Weet dat de dagen eraan komen en we zijn van donderdag t/m maandag vrij en gaan lekker weg, dus wie weet help die ontspanning nog wel!

Mijn NOD is trouwens 23 mei, zag dat het nog niet gewijzigd was
pi_58528664
Happyme, w gaan lekker gelijk op he!
Ook bij HA geweest en ook doorverwezen naar gyn. Nog geen jaar bezig, maar de leeftijd he..!
Hadden al testjes gedaan bij HA (bloed, zwemmers, uitstrijjkje etc.), die allemaal goed waren. Vandaag gebeld voor een afspraak en kan half juni al terecht. Vind het eigenlijk wel spannend en het geeft ook een soort rust.
  woensdag 7 mei 2008 @ 12:00:59 #68
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58529519
Ja, we zitten met een paar hier tussen het 'normale wachten' en de MMM, ik zie het nog niet als de MMM totdat er ook echt iets afwijkends gevonden is. Ik heb hetzelfde gevoel, spannend en het geeft een rust.

Wat heeft de HA bekeken bij je bloed en het uitstrijkje? Dat heeft ie bij ons niet gedaan. Misschien een idee omdat ik tot nog 2 maanden moet wachten tot de gyn.

Overigens vanmorgen urine weggebracht omdat de HA voor de zekerheid een zwangerschapstest wilde doen. Hoewel ik overtuigd ben dat ik gewoon niet zwanger ben, ben ik toch een beetje zenuwachtig en denk ik ineens allemaal krampen te voelen die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap Maar goed, morgenochtend even aan HA doorgeven wanneer de afspraak bij de gyn is en uitslag vragen voor de vorm haha.
pi_58530524
Dag dames ,

Spannend Happy en Mammamia dat jullie de volgende stap hebben genomen!

Fruppel, weet je ook wat voor onderzoeken ze aan het einde van de maand gaan doen?

Again, Als je nou samen met je vriend naar de dokter zou gaan, denk je dan dat je er minder tegen op ziet? Of je moeder oid? Ik hoop dat je het toch kunt!

Alle andere meiden wens ik veel plezier voor het 2e streepje!
En ElineSophie, Welkom!

Ik heb 10 dagen die provera geslikt en zou na 3 tot 7 dagen een bloeding moeten krijgen..
Vandaag zitten we op dag 4. Vrijdag gaan we met de motor 4 dagen naar Duitsland, dus ik hoop dat het mee zal vallen.
Ik heb er echt zin in om er even tussen uit te gaan. Lekker toeren door de bossen en allemachtig aan de riesen schnitzels! We moeten mevrouw Sonja maar even thuis laten deze 4 dagen

Verder heb ik ook goed nieuws!
Mijn schoonzus is zwanger! Nadat ze 3 jaar aan het proberen waren, onderzoeken laten doen. Probleem gevonden en verholpen door medicijnen, bij de 2e IUI zwanger maar helaas naar 6 weken een miskraam. Ze was er kapot van en de hele familie ook. Bij de 3e IUI weer zwanger en inmiddels is ze 14 weken zwanger! al met al zijn ze 5 jaar bezig geweest. Ze krijgt al echt een buikje! En de echo's zijn prachtig en het hartje heeft ze al horen kloppen. Ben zo blij voor hun!

Zo, lang verhaal dit keer. Iedereen een dikke knuffel en sterkte, succes en alle goeds voor jullie!
liefs!
pi_58531240
Hallo Allemaal!

Wat fijn om veel herkenbare zaken te lezen!
Ben nu zelf 14 maanden gestopt met de pil. Helaas ONregelmatige cyclussen van 3/4/5 weken. Gek wordt je ervan!
Wil liever eigenlijk nog niet in de Medische Molen... Had namelijk gehoord van een vriendin dat zij met een REgelmatige cyclus er 10 maanden over deed! Dus...
Hoe is het tot nu toe bij jullie? Hoe lang zijn jullie al "bezig?"

Groetjes Ammy.
pi_58531328
Vlindur, je klinkt erg positief. Geniet lekker van je weekendje en natuurlijk gefeliciteerd met je schoonzus

Ammy, 14 maanden is toch wel al een tijdje. Normaal mag je ongeveer na een jaar wel naar de dokter gaan.
Wat heb je al allemaal geprobeerd?
pi_58532330
Ammy ik zou gewoon eens gaan hoor! (zegt zij die zelf niet durft!)
Ik ben nu 1,5 jaar gestopt met de pil en sinds 12 maanden echt aan het opletten wanneer ik ovuleer enzo.

Vlindur gefeliciteerd!! Hoe voel je je er zelf bij?
Ik weet nog dat mijn schoonzus na een lang traject zwanger was, ik was echt superblij voor ze maar had ook heel stiekum zoiets van "en ik dan?" Gelukkig was dat vrijwel meteen over. Alleen, toen liep het mis in de familie haha dus word ik alsnog geen tante Lekker genieten en leuke dingetjes kopen voor ze! Jouw tijd komt ook!

Ik heb echt gigantische buikpijn, bah. Was ik maar een man
pi_58532387
Again, Ik ben echt super blij voor dr, ik hoopte altijd dat ze vóór mij zwanger zou raken, ze waren al 5 jaar bezig he, ik pas 1..

Mannen hebben piemels, wij lekker niet! Ik ben blij dat ik een meisje ben

Ammy: Ik ben vorig jaar maart gestopt met de Prikpil. Sinds januari zeer onregelmatig ongesteld. Ben al bij HA geweest.
pi_58532499
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Vlindur het volgende:
Mannen hebben piemels, wij lekker niet! Ik ben blij dat ik een meisje ben
Hm om dát nou als reden op te geven om blij als meisje te zijn?
pi_58532828
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef Again het volgende:

[..]

Hm om dát nou als reden op te geven om blij als meisje te zijn?

Ik ben blij met m'n borsten!

Is dat een betere reden?
pi_58532873
Ja daar ben ik het mee eens!
pi_58532903
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:36 schreef Again het volgende:
Ja daar ben ik het mee eens!

Jij bent ook blij met mijn borsten?

Dank je!!
pi_58533090
pi_58533285
Zo. Dat was nog eens ff offtopic.
Maar hoe gaat het nu met jou? Je moet wel naar de HA gaan hoor, Het is echt niet zo eng. Gewoon verstand op nul en gaan. Alleen hij/zij kan je verder helpen.. En als je bent gegaan valt er sowizo een 'last' van je schouder.. Misschien klinkt het debiel, hoe ik het tiep, maar ik bedoel het goed..

xx
pi_58533310
Ja ik heb me al aangemeld bij de huisarts
Nu nog een afspraak maken......
pi_58533578
Goedzo!

Wanneer ga je bellen? En neem je iemand mee? Wel doen hoor!
pi_58533922
Hé push niet zo
Ik weet niet. Ik neem sowieso mijn vriend mee.. Die ontkomt er niet aan, gna gna
pi_58534318
Hallo!

ElineSophie: ik weet ook niet precies wanneer mijn NOD is!

Vlindur: wat zei de dokter dan?

Sinds 1/2 jaar houd ik bij in mijn agenda wanneer en hoe lang ik menstrueer en zijn we ook serieuzer bezig.

Temperaturen heeft mi. geen zin bij een zeer onregelmatige cyclus?

Voor de rest wil ik er ook niet te krampachtig mee bezig zijn. Ik las wel eens dat iemand ieder uur naar 't toilet liep om te "checken" Nu doe ik dat zelf soms ook, haha!!

Groetjes!
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:41:29 #84
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58534362
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 15:20 schreef Again het volgende:
Hé push niet zo
Ik weet niet. Ik neem sowieso mijn vriend mee.. Die ontkomt er niet aan, gna gna
En het 'leuke' is. Ze zullen eerst hem gaan onderzoeken Maar inderdaad, bij mij viel ook een soort van last van me af. Zeker nu ik weet dat ik nog 2 maanden moet wachten op een afspraak bij de gyn.

En ondertussen blijven we het gewoon proberen en hopenlijk kan ik de afspraak dan alsnog afzeggen

@Ammy, temperaturen heeft juist wel zin bij een onregelmatige cyclus want dan kun je uitzoeken wanneer de eisprong (verhoogde temp.) plaats heeft gevonden. Ovu testen kan uiteraard ook helpen.
pi_58534488
Ammy: ik heb pillen gekregen om een chemische curritage te maken. Dus dat het de baarmoeder schoonmaakt.

Ik was steeds 4 dagen ongesteld, dan 4 dagen niet enzovoort, maar toen ineens bijna 2 maanden lang ongesteld. Sinds ik de 23e april bij de dokter ben geweest ben ik niet meer ongesteld geweest.

Again, sorry, zo bedoel ik het niet he

Happy, kan het niet sneller dan?
  woensdag 7 mei 2008 @ 15:58:14 #86
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58534750
Nee helaas, wachttijd....

Maar ik vind het niet zo heel erg hoor, dan zijn we op dat moment precies 1 jaar bezig.
pi_58534954
Happy: Oh, nou ja, als je het niet zo erg vind.. Vind je het spannend?
pi_58535051
Hallo allemaal

@Vlindur, gefeliciteerd met je schoonzus
@Ammy, welkom! Was je voor de pil wel regelmatig ongesteld?
Met temperaturen kan je volgens mij ook bepalen OF je een eisprong hebt
@Again, goed dat je de eerste stap hebt gezet

Hier overigens geen nieuws, hoewel ik al een paar dagen ziek thuis zit
Het wachten is dus nog steeds op de duivels, die wellicht vandaag of morgen nog komen en anders krijg ik weer een klein beetje hoop
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:19:29 #89
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58535243
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef Vlindur het volgende:
Happy: Oh, nou ja, als je het niet zo erg vind.. Vind je het spannend?
Ja op zich wel, maar heb het wel van me af gezet en zie tegen die tijd wel. Ik verbaas mezelf hoe rustig ik er onder ben. Denk dat de 'paniek' pas komt als er iets gevonden wordt.

Nu eerst spannend hoe het met de zwemmers van m'n hubby is, maar dat gaan we na de pinkster doen.
pi_58535377
@Happyme, de zwemmers kunnen ze dus wel gelijk doen?
toch wel spannend hoor!
pi_58535390
Juttertje, dank je

Again, succes alvast! Misschien valt het allemaal wel reuze mee!
pi_58535464
Danku danku!
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:34:19 #93
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58535624
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef juttertje het volgende:
@Happyme, de zwemmers kunnen ze dus wel gelijk doen?
toch wel spannend hoor!
Ja die wel, die worden gewoon via de HA gedaan. Da's wel spannend inderdaad maar ik probeer er zo licht mogelijk over te doen haha
pi_58535641
joh, laat je uit! Daar is dit topic toch voor?
Gooi het er maar uit hoor!
pi_58535740
Goooo fishies!!
pi_58541016
Happyme: Ik zie het nu ook nog niet als de MMM. En als ze iets afwijkends vinden is het fijn, want dan is er iets aan te doen (hoop je dan). Vinden ze niets, ook goed, gaan we gewoon door! Maar dan weten we dat ook zeker.

Dokter heeft in bloed gekeken naar ontstekingen, bloedarmoede en bij het inwendig onderzoek naar schimmels... En eh... Moet het even nakijken . Stom he, alles was goed, dat heb ik onthouden!
pi_58557464
Ik ben (denk ik) ongesteld geworden!

Vanaf morgen met ik met mn vriend 4 dagen naar Duitsland.

Dus allen een fijn weekend! En tot dinsdag ofzo!

Groetjes!!
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:48:16 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58558198
Wrsch ook of je ooit Chlamydia hebt gehad Mammamia, dat checken ze volgens mij ook altijd omdat dat onvruchtbaarheid of verminderde vruchtbaarheid kan veroorzaken.
pi_58558677
en je hormoonlevel/waarden ofzoiets? Dat testen ze toch ook?
  donderdag 8 mei 2008 @ 18:30:06 #100
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58558847
Again wat goed dat je toch de stap naar de huisarts gemaakt hebt! Nu nog de afspraak maken he !

Vlindur ze gaan bij mijn vriend een tweede spermaonderzoek doen om te kijken of er veranderingen zijn ten opzichte van de vorige slechte test!
Pas daarna gaan we bekijken wat we verder gaan doen in overleg met huisarts/gyn
pi_58568625
Hoe zit het eigenlijk met medicijnen als je probeert zwanger te worden?
Zoals paracetamol of andere pijnstillers? Hebben die nog ergens invloed op?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 08:05:01 #102
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58568664
Volgens mij kan ibuprofen een nadelig effect hebben op de innesteling, dacht ik hier ooit eens gelezen te hebben.
pi_58568739
Klopt, heb ik ook gelezen (bijvoorbeeld hier). Ibuprofen beter niet nemen. Paracetamol kan wel.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 11:03:59 #104
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58571504
Jammer dat de streepjesregen weer even gestopt is. Zo'n fris buitje kunnen wij allemaal wel gebruiken

Ik heb mij een hele week gek zitten maken omdat ik dacht dat ik van alles voelde. Ik moest veel plassen, kramp in mijn onderbuik en mijn borsten voelden raar. Nu is er echter niets meer van dat alles
De NOD die ik uitgerekend had klopt niet, het is wat eerder, maar ik hou nog maar even een slag om de arm.
oude bekende ;)
pi_58571615
Spannend wachtff!

(de streepjesregen heeft zich gewoon naar een ander topic verplaatst )
pi_58572619
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef owlet het volgende:
(de streepjesregen heeft zich gewoon naar een ander topic verplaatst )
Ja, dat gaat goed daar!

Spannend, wachtff!

Hier zijn de duivels ook nog steeds niet gearriveerd maar doordat ik van de week ziek was ga ik er maar vanuit dat ze vertraging hebben opgelopen want last van symptomen heb ik niet. Of in ieder geval niet meer dan normaal wanneer er ook niets aan de hand is
pi_58573418
Wachtff, spannend hoor!

Oe, Juttertje, ook spannend! Wanneer is je NOD?
pi_58573614
@Reinhilde, ik heb er niet zo'n goed zicht op. Vroeger was het altijd 25 dagen ofzo, dus toen ik stopte met de pil en het de tweede ronde weer 25 dagen was, dacht ik dat het weer zo regelmatig verder zou gaan. Maar de maand erna was het na 27 dagen. We zitten nu in ieder geval op dag 28 Maar vorige keer had ik mezelf nadat de 25ste dag voorbij was ook blij gemaakt met een dooie mus dus daar trap ik niet nog een keer in.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 14:17:29 #109
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58575361
Spannend hoor, hoop dat ze geen vertraging opgelopen hebben maar gewoon lekker weg blijven en jij zwanger bent!

Ik heb besloten een beetje afstand van het forum te nemen, niet dat ik het hier niet leuk vind maar omdat ik echt wil proberen me minder te focussen op het zwanger worden...wie weet komt het eea ten goede!
Heb op het moment naast mijn relatie een aantal zaken die mijn volledige aandacht nodig hebben en dat ook gaan krijgen
Zal jullie absoluut nog blijven volgen meiden
pi_58575503
Hee Fruppel, ik zal je wel missen (hoop dat je er nog wel af en toe bent!), maar je moet doen wat voor jou goed voelt
  vrijdag 9 mei 2008 @ 15:35:27 #111
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58576999
Ik ga ook niet echt weg-weg maar gewoon even minder aanwezig zijn.
Ben zo druk met van alles op het moment dat fokken er even bij inschiet en ik merk dat wanneer ik minder op Fok ben ik ook minder bezig ben met het niet zwanger zijn tot nu toe etc.
Vandaar dus!
pi_58580070
Juttertje, toch wel spannend hoor! Hopelijk blijven de duivels weg.

Fruppel, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Hopelijk kom je hier over een tijdje gewoon melden dat je zwanger bent
pi_58590392
Vanmorgen getest en kijk!!!!!:

Twee streepjes!!!

Het ging wel een beetje raar, na 5 minuten was de controlestreep nog nauwelijks zichtbaar en het testvenster kon ik niet goed zien door condens al leek het wel of ik iets zag schemeren..

Na ongeveer een kwartier zag het er uit als op de foto.. en tot een half uur na testen is de uitslag geldig toch??

We zijn heel blij, maar ik durf het toch nog niet helemaal te geloven dus ga denk ik vandaag toch nog een testje halen!

Ik moet het even tot me laten doordringen hoor
(en ben nog steeds de hele tijd bang dat ik ongesteld word )
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:34:37 #114
61183 leonieke
Dan toch?
pi_58591513
Juttertje van harte
  zaterdag 10 mei 2008 @ 11:47:44 #116
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58591632
Wat een streepjesregen de laatste tijd zeg! Heerlijk!

Gefeliciteerd!
pi_58591641
Juttertje van harte !

Dat er hier maar gauw meer 2e streepjes mogen volgen meiden . Het zijn er aardig wat zo na elkaar, mogen er nog best meer worden!
pi_58591652
Gefeliciteerd juttertje
pi_58591806
Dankjulliewel

Dat er nog maar veel meer streepjes mogen vallen de komende tijd

PS en ook zonder duidelijke symptomen kan je dus zwanger zijn
pi_58592121
2009 babies alweer!
Gefeliciteerd Marie en Juttertje!
Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator zaterdag 10 mei 2008 @ 12:25:04 #121
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58592147
Juttertje gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 10 mei 2008 @ 13:11:11 #122
108648 cattie
lieve moeder
pi_58592828
Gefeliciteerd Juttertje!
pi_58593003
Gefeliiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 13:55:27 #124
24188 Belana
kloon van belana
pi_58593383
jutteretje van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
pi_58593904
Juttertje, Gefeliciteerd!
Dus toch geen lange cyclus.
pi_58594332
Gefeliciteerd Juttertje!
  Moderator zaterdag 10 mei 2008 @ 15:23:26 #127
5428 crew  miss_sly
pi_58594523
jutertje, gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:38:05 #128
34891 melonovy
La Kutschie
pi_58594762
goed gedaan! gefeli!
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 15:38:55 #129
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58594783
Kijk! het miezert weer! Gefeliciteerd Juttertje!
Dat van die zonder duidelijke symptomen vindik een goeie.

bij mijzelf geconstateerd:
moe (moet ik maar op tijd naar bed gaan )
geen zin in brood, wel in zuivel ( geen excuus voor)
emotioneel ( ben gewoon een emotiepje)
meer zin in sex ( komt volgens husb door de warmte)

nouja nog een dag of 9 op zijn minst...
oude bekende ;)
pi_58594844
juttertje gefeliciteerd!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58595355
Juttertje gefeliciteerd!!!!
STREEEEEEPJESREGEN
  zaterdag 10 mei 2008 @ 16:40:37 #132
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58595563
Juttertje, gefeliciteerd
pi_58596697
Wauw Juttertje!! Iedereen gaat weg!!
Maarrrrrrr gefeliciteerd meis, genieten!!
pi_58596751
Nogmaals dank allemaal

Ook een tweede test (zonder condensruitje ) heeft zojuist een tweede streepje laten zien, dus het is echt zo!!

Kan het nog nauwelijks geloven!!

PS. @ Wachtff, als ik dan toch een symptoom moet noemen dan is het dat ik de laatste tijd veel oprispingen had maar voor de rest dus niets wat ik in eerdere maanden niet heb gevoeld (de "nep-symptomen" zeg maar). En ik was afgelopen week ziek, misschien heeft dat er achteraf toch ook mee te maken gehad! Maar misschien is dat ook toeval.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:08:51 #135
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58596975
@Juttertje: Gefeliciteerd!! Mooi 2e streepje hoor. We zijn net terug van een paar dagen Zuid-Limburg en ik had al een vermoeden toen ik zoveel nieuwe pagina's zag

Hier lag trouwens bij thuiskomst een envelop van de gynaecoloog met 2 vragenlijsten voor mij en hubby voor de eerste afspraak dus daar gaan we binnnekort maar eens rustig voor zitten. Verder lekker aan het klussen de afgelopen dagen met dat mooie weer en lekker een paar dagen vrij.

Fijn weekend nog allemaal!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 22:07:41 #136
94046 PM-girl
pi_58601191
Jeej!! De zon doet goed, voor de streepjesregen! Gefeliciteerd Juttertje! Z&G stroomt vol!
*
  zaterdag 10 mei 2008 @ 23:29:25 #137
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58602644
Juttertje hier ook nog even van harte gefeliciteerd
Make love, not war ☮
  maandag 12 mei 2008 @ 22:03:15 #138
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58634175
Juttertje wat onwijs leuk !!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Wie weet spot ik je nog wel een keer in de buurt met een zwangere buik !
pi_58634897

ik jou hopelijk ook, Fruppel

sowieso verwacht ik jullie allemaal binnenkort in Z&G
  maandag 12 mei 2008 @ 23:25:26 #140
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58635829
Ik kon vanmiddag geen beslissing maken of ik nou wel een stukje wilde fietsen of niet. Uiteindelijk ff om niks gehuild bij husb. Nog een dag of zes, pfffff, wachtFF noem ik mijzelf dan ook nog
oude bekende ;)
pi_58636892
Juttertje, gefeliciteerd!
pi_58638647
quote:
Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef wachtff het volgende:
Ik kon vanmiddag geen beslissing maken of ik nou wel een stukje wilde fietsen of niet. Uiteindelijk ff om niks gehuild bij husb. Nog een dag of zes, pfffff, wachtFF noem ik mijzelf dan ook nog

Volgens mij heb ik vandaag mijn eisprong. Gisteravond al beetje buikpijn, maar vandaag veel meer buikpijn...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:39:26 #143
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_58639540
Ik kom me bijna hier melden, ik moet nog even mijn komende ongesteldheid afwachte, daarna gaan we beginnen.
Spannend, vorige keer ging het heel snel, maar afwachten hoe dat nu gaat.
pi_58639545
wat leuk ik80!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 13 mei 2008 @ 10:07:31 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58639966
Spannend ik80! Leuk!

[ Bericht 17% gewijzigd door BE op 13-05-2008 10:33:07 ]
pi_58641262
Juttertje! Gefeliciteerd!

Fruppel, Suc6 er mee meid. Ik hoop dat je toch snel mag doorschuiven!

Ik80, welkom

Hier is de 'lekkage' minimiaal geweest. 3 dagen ofzo. En alleen helder bloed. Wel wat meer dan ik normaal heb. Dus dat ik wel goed. Ben benieuwd wanneer ik nu weer ongesteld word..

Duitsland was heerlijk!
pi_58642516
Welkom Ik80!
pi_58646910
He Ik80, welkom. Hopelijk ben je dan deze keer hier ook weer snel weg.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 19:20:10 #149
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58650616
Welkom Ik80!

Hier is het wachten weer begonnen maar ik heb deze maand geen ovutesten gedaan dus het is een beetje op de gok gegaan. Hopenlijk toch spontaan goed gegokt.

Hubby mag volgende week dinsdag de zwemmers inleveren. Ze vroegen nog of er misschien een ruimte gereserveerd moest worden omdat het nog best een stukje rijden is, maar hij wil het eerst zo proberen omdat dat toch wel wat 'relaxter' is. Dus hopen dat het lukt om er op tijd te komen.
pi_58668588
Hallo allemaal!

(Een paar dagen geleden heb ik me bij jullie aangemeld.)

Even een hart onder de riem steken:

Sinds het weekend weet ik dat ik zwanger ben!
Na 14 maanden gestopt te zijn met de pil is het toch gelukt!! Een positieve zwangerschaps test!
Deze site brengt zeker geluk!

Liefs Ammy.
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:11:33 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58668815
Gefeliciteerd Ammy!
  woensdag 14 mei 2008 @ 18:39:04 #152
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58669317
Gefeliciteerd Ammy! Mooi dat je na 14 maanden spontaan zwanger bent geworden. Dat geeft de burger moed
pi_58669447
Wat goed! Gefeliciteerd!

Happy; Spannend voor jou lees ik!
Succes er mee!!
pi_58669715
Gefeliciteerd Ammy! Mij brengt het helaas geen geluk hier te schrijven, máár jouw berichtje doet me wel goed! Er is nog hoop voor mij
Geniet er maar van!!
pi_58674994
Wat fijn, Ammy! Gefeliciteerd!!!
pi_58678316
Ammy, gefeliciteerd. Dat geeft idd toch nog wel wat moed.
Heb je het na een tijdje anders aangepakt? Of gewoon steeds op de oude manier doorgegaan?

Ik zit in mijn wachtdagen...maar ik voel niets, helemaal niets. Geen kwaaltjes of wat dan ook. Weer erg vreemd. Rustig wachten dus.
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:01:14 #157
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58678400
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 08:53 schreef Koningin het volgende:
Ik zit in mijn wachtdagen...maar ik voel niets, helemaal niets. Geen kwaaltjes of wat dan ook. Weer erg vreemd. Rustig wachten dus.
Ik ook Koningin, nog minimaal 1 week wachten. Ik haaaaaaat wachten

Trouwens, weet iemand misschien hoe lang je moet wachten op de uitslag als de zwemmers worden gecheckt? Het wordt volgende week dubbel spannend
pi_58678714
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Trouwens, weet iemand misschien hoe lang je moet wachten op de uitslag als de zwemmers worden gecheckt? Het wordt volgende week dubbel spannend
Ik minder als een week (theoretisch gezien dan).
Maar ik verwacht niets.
pi_58678725
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Bij ons wat dat een drietal dagen.
pi_58679116
Hier was dat 10 dagen
  donderdag 15 mei 2008 @ 09:51:22 #161
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58679255
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:21 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik minder als een week (theoretisch gezien dan).
Maar ik verwacht niets.
Ik ook niet hoor, maar je weet maar nooit

Ik zit nu op dag 24, ik wacht in ieder geval tot dag 35 voor ik ga testen maar bij dag 31 krijg ik wel een beetje hoop al hihi. Tenzij we natuurlijk een dramatische uitslag krijgen van de zwemmers maar daar ga ik niet vanuit

@Basimah, jee wat lang, hoop niet dat we zo lang moeten wachten, maar helaas kun je er niets aan doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door happyme28 op 15-05-2008 10:04:51 ]
pi_58679339
Ammy gefeliciteerd!
pi_58682319
Ammy, gefeliciteerd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58699889
Ammy en Juttertje: proficiat!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:52:25 #165
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58700280
Dag meiden ik ben er weer even! Op mijn nieuwe werk geen tijd voor Fok helaas en door de KPN storing ook thuis geen kans gehad om thuis tegen jullie aan te kleppen!

Ammy van harte gefeliciteerd met je welverdiende streepje na 14 maanden! Heel veel geluk meis!

Ik heb nog geen nieuws eigenlijk, weet niet precies wanneer mijn NOD is vanwege mijn iets rommelende cyclus.
Voorlopig hou ik het op de 23ste dan weet ik zeker dat ik goed zit
Wel last van rare steekjes in mijn buik wat ik een beetje herken van de keer die verkeerd gegaan is....maar durf niet te hopen!

Gister de doorverwijzing voor het ziekenhuis weer opgehaald, dus volgende week gaan de zwemmers weer richting ziekenhuis.
Hopelijk doen ze nu beter hun best
pi_58700746
Oh Fruppel! Stiekem blijf ik gewoon keihard duimen

Maar, ik zal niet super-enthousiast gaan doen totdat je hier 2 streepjes kan posten, want ik kan me die teleurstelling zo goed voorstellen..
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:08:39 #167
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58701861
Ik ook hoor haha, je weet het maar nooit! Maar ik weet na bijna een jaar ook maar al te goed hoe mijn lichaam me in de zeik kan nemen!
Hoop doet rare dingen met je
  vrijdag 16 mei 2008 @ 11:46:41 #168
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58702711
Oe, spannend weer Fruppel!

Uhhmmzz... in het kader van 'wat heeft dit nu weer te betekenen?' ... ik heb sinds gisteren ineens last van behoorlijk wat afscheiding, veelal kleurloos maar ook een beetje troebel. Is mij nog niet eerder zo opgevallen.

Ik zit nu circa 1 week voor mijn NOD. Iemand hier ervaring mee of enig idee waar het door kan komen?
pi_58704769
Is dat niet je vruchtbare slijm?
Ik weet niet hoor..
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:56:25 #170
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58705562
Ik heb dat ook Happy, zit nu ongeveer een week voor mijn NOD ook en heb ook last van veel "slijm" soms kleurloos soms wittig. Heb het eigenlijk wel vaker zo voor mijn NOD.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 19:07:24 #171
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58711506
@Again, in principe zou dat niet kunnen want dat zou wel erg laat zijn, mijn eisprong zou al een dag of 4 geleden moeten zijn, maar ik dacht daar zelf ook aan wat dus weer erg verwarrend is....

Nou ja, we wachten het maar weer af... bedankt voor het reageren allebei
pi_58722042
Happy, ik zou eigenlijk niet weten wat dat zou kunnen betekenen.

Ik ben na gister misselijk te zijn geweest, vandaag weer ongesteld geworden
En das best vreemd, want ik ben normaal nooit misselijk / buikpijn voordat ik ongesteld moet worden. Meestal heb ik een dag koppijn....
Nou ja, weer verder naar de volgende ronde.
pi_58722045
he balen koningin
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58722100
Balen koningin..

Voor Fruppel en Happy is het spannend!
Again, hoe gaat het bij jou?

Hier geen nieuws. Heb geen idee hoe het zit, vind het allemaal wel best, we zien wel hoe het loopt.
Vandaag eerst lekker mn verjaardag vieren. Alle vlaggen die uithangen zijn voor mij!!

Dukke tut dames!
pi_58722183
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:27 schreef Vlindur het volgende:
Balen koningin..

Voor Fruppel en Happy is het spannend!
Again, hoe gaat het bij jou?

Hier geen nieuws. Heb geen idee hoe het zit, vind het allemaal wel best, we zien wel hoe het loopt.
Vandaag eerst lekker mn verjaardag vieren. Alle vlaggen die uithangen zijn voor mij!!

Dukke tut dames!
Gefeliciteerd

Hier ook geen nieuws... Vruchtbare dagen zijn voorbij en nu dus weer afwachten.. we zien eht wel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:46:42 #176
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58722717
Gefeliciteerd Vlindur.. Happy Birthday! Maak er een mooie dag van!

De rest allemaal een heel fijn weekend gewenst! Wij gaan lekker even onze zinnen verzetten en leuke dingen doen buitenshuis

ik verga overigens van de pijn in mijn onderrug/linkerbil. Gek wordt ik er van pfff
  zaterdag 17 mei 2008 @ 17:40:45 #177
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58729174
Vlindur, gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een leuke dag van ondanks het slechte weer!

Ik ben bek en bek af...heb net gewoon een uurtje geslapen want ik leek wel een sombie....ben nu eigenlijk nog te moe om wat te doen maar ben toch maar aan het eten begonnen.
Vanavond "gezellig" naar een verjaardag maar eigenlijk heb ik niet zoveel zin.
Ow en ik heb mega zere borsten...zouden het nou eindelijk eens een keer goede tekenen zijn van mijn lichaam...?
Wat heb ik toch een hekel aan wachten!
pi_58730062
Mooi om te lezen van jou Frups dat je toch elke maand weer zo'n hoop hebt.. Dat bewonder ik hoor. Ik let al niet eens meer op mijn lijf, want 'het zal toch wel weer mis zijn'.
Hoop voor je!!
Vlinder gefeliciteerd!!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 19:28:01 #179
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58730755
De hoop is niet weggeweest, ik weet zeker dat het ons eens gaat lukken...en jullie ook Again, niet de moed opgeven hoor!
pi_58734108
Ik geef de moed niet op hoor, maar die maandelijkse hoop ken ik niet meer.. Ik heb nu al zo vaak een teleurstelling gekregen dat ik het vertik gewoon elke maand te gaan voelen wat ik voel, en daar hoop van te krijgen. Daar heb ik gewoon geen zin meer in en vind het onnodig voor mezelf..
Als het zo is, is het toch wel zo

En ik weet 100% zeker dat ik mama ga worden hoor! Dat heb ik altijd al gewild, en dat zal me lukken, of het nou mijn biologische kindje wordt of niet!
  zondag 18 mei 2008 @ 13:08:05 #181
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58741339
Ik krijg geen hoop van wat ik voel maar van het vertrouwen dat het eens gaat lukken.
Tuurlijk wegen de kwaaltjes daar in mee maar ik laat me er niet meer zo gek door maken als voorheen.
Ik zie het wel...

Ben blij dat je ook de moed niet opgeeft!
  zondag 18 mei 2008 @ 17:07:50 #182
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58745583
Ik snap niks meer van mijn lijf. Het enige waar ik aan merk dat ik ongestel moet worden is een mega vreetkik de avond ervoor. Die is tot nog toe niet geweest. Verder doen zo afen toe mijn borsten zeer, zijn er dagen zoals vandaag dat ik om het uur naar de wc ga. Ik wacht nog een dag of 3, 4 voor ik een test ga kopen.
oude bekende ;)
pi_58748665
Hallo

Ik ben op 5 mei gestopt met de pil mag ik hier meekletsen en lezen?
We gaan voor de tweede we hebben een dochtertje van 3.
Ik heb in februarie de spiraal laten verwijderen en we zouden in juli met de pil stoppen maar we konden niet meer wachten.
pi_58748695
Het is weer spannend hier, zeg!
  maandag 19 mei 2008 @ 09:44:07 #185
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58756624
@2h2h: Welkom!! Hopen dat er snel een mooi 2e kindje mag komen!

@wachtff: ja, je lichaam kan je flink in verwarring brengen. heeeeel vervelend, ik weet er alles van.

@Koningin: had helemaal gemist dat de er waren, gek wordt je er van toch ?!

Voor mij is vandaag week 5 ingegaan. Dag 28 van de cyclus, maar ik wacht nog zeker tot het weekend voor dat ik ga testen, want een cyclus van 35 dagen komt ook wel eens voor bij me. Ik lijk weer van alles te voelen, maar ik trap er niet meer in eerst 2 strepen en tot die tijd ga ik er vanuit dat de gewoon komen.
pi_58764854
quote:
Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef wachtff het volgende:
Ik snap niks meer van mijn lijf. Het enige waar ik aan merk dat ik ongestel moet worden is een mega vreetkik de avond ervoor. Die is tot nog toe niet geweest. Verder doen zo afen toe mijn borsten zeer, zijn er dagen zoals vandaag dat ik om het uur naar de wc ga. Ik wacht nog een dag of 3, 4 voor ik een test ga kopen.
Spannend!
pi_58765723
oeh, er zitten hier wat dames op hete kolen. Ik duim voor jullie!!
Ik heb weer eens en heftige menstruatie, trouwens sinds ik met de pil ben gestopt is het erger geworden.

2h2h welkom! Lees ik het nou goed dat je én de pil slikte én een spiraaltje had??
pi_58766016
* Vlindur denkt eerder: spiraal er uit, pil er in,

Welkom 2h2! Spannend!

Voor al die andere wachtenden: ik duim voor jullie!
  maandag 19 mei 2008 @ 18:49:58 #189
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58766084
Ongeduldig als ik ben heb ik net een test gedaan (nod is de 23ste) en hij is licht positief!
Ik ga rond mijn nod nog een keer testen en hoop dan dat hij duidelijker is en dat het niet zoals de vorige keer verkeerd gaat!
Meeeeen wat is dit spannend! Heb mijn vriend meteen naar de test laten kijken want hij moest echt bevestigen dat er een streepje stond haha!
Maar omdat ik dit al eerder meegemaakt heb ga ik deze keer niet te hard hopen en juichen...eerst maar kijken of het blijft plakken!

2h2h welkom hier! Dat je maar snel weer weg mag zijn!

Happy...dan gaan we van het weekend samen testen!
w8ff jij houd het ook spannend he!
pi_58766121
Fruppel aaaaaah
Wat een zenuwen!

Wel voor vrijdag nog testen, want zaterdag ga ik op vakantie en dan wil ik het wel graag weten
  maandag 19 mei 2008 @ 18:54:47 #191
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58766160
2h2h, welkom en succes!
Ik heb vanmiddag maar een test gekocht... nu nog beslissen of ik dat vandaag nog ga doen of morgen. Officieel is vandaag mijn NOD, nog niks gemerkt, ook niet van de meestal vage pms verschijnselen die ik heb. Ik hou jullie op de hoogte
oude bekende ;)
  maandag 19 mei 2008 @ 18:56:36 #192
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58766196
ooh vergeet ik fruppel helemaal!
oude bekende ;)
pi_58766232
Fruppel!!!!

Spannend!!!!!!!!
pi_58766238
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Koningin het volgende:

Wel voor vrijdag nog testen, want zaterdag ga ik op vakantie en dan wil ik het wel graag weten

Testeeeeeeen Wachtff!! Ik duim voor je hoor
edit:Natuurlijk ook voor Fruppel, wat spannend maak jij het!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:13:11 #195
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58766458
Queenie ik ga vrijdag weer testen want dan is mijn NOD dag!
Ik ben er wel een beetje hyperig van....het zou wel leuk zijn zeg dan ben ik nog net binnen het jaar zwanger!
Maar ja zoals ik al zei net, het is niet de eerste keer dat ik vage postieve testen heb en de vorige keer eindigde het in ellende dus ik wacht af!

Kom op w8 ff! TESTEN
pi_58766555
Spannend dames!
pi_58766719
Maak eens een foto frup!! Oooooh wat spannend!! Hart zit in mijn keel meid! Gaat goedkomen!!!!!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:30:03 #198
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58766722
Zo toch mooi zijn als we met z'n allen positief testen deze week

Ik heb sinds vanmiddag last van vage misselijkheidsvlagen en krampjes/kleine steekjes in de baarmoederstreek. Maar ja, kan ook duiden op mijn ongi.... gek word ik ervan... zucht....
pi_58766811
Da kan nie.. Ik kan deze week wel posi testen voor de ovulatie hihi.

Frustrerend he dat lijf dat maar niet laat weten wat er aan de hand is?
Zucht meiden.. Ik wil zo graag!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:43:36 #200
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58766948
Foto maken wil niet lukken, zo met het blote oog kun je het streepje wel zien maar op de foto nauwelijks!
Ik hoop maar dat hij vrijdag duidelijker is...anders ga ik toch aan deze testen twijfelen

Happy ik heb ook last van vlagen van misselijkheid....echt naar in mijn maag soms maar het houd niet lang aan gelukkig.
Kramp in mijn buik heb ik ook, en ik ben nogsteeds erg moe :S
Oeioei!

Again test jij dan posi voor je ovulatie! Dat is ook een goede test en daarna test je posi voor n beeb!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:46:08 #201
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58766986
Hahahaha, Again, nee meis jammer dat we niet allemaal dezelfde NOD hebben, maar zo kunnen we wel met elkaar meeleven. En een positieve 0-test is een goed begin toch??

Ik hoop het zo, kan aan bijna aan niets anders denken

Fruppel, was het 2e streepje net zo licht als de vorige keer? Of duidelijker?
pi_58766995
Welke testen gebruik je Fruppel?
pi_58767026
Fruppel ik duim mee, spannend!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:49:58 #204
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58767038
Ik ga nooit meer zonder condoom vrijen....

oude bekende ;)
pi_58767062
Wauw!! Gefeliciteerd!! Dat ging snel!!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:51:39 #206
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58767064
Waaaahhhhh.... wacht ff ....... het is een beetje een vage foto, maar duidelijk 2 strepen ! Dat was inderdaad maar ff wachten
  maandag 19 mei 2008 @ 19:51:49 #207
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58767071
naja , na de bevalling....
Husb was gepikeerd, "ik heb er niet eens mijn best voor gedaan" Zomaar in een keer raak!
oude bekende ;)
  maandag 19 mei 2008 @ 19:53:27 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58767104
Fruppel! Wat spannend!
Maarreh... als hij nou net licht positief was... is hij dan niet morgen goed geconcetreerd gewoon normaal positief! Vrijdag is nog zo heel ver weg!

En voor wachtff is het ook al spannend!
  maandag 19 mei 2008 @ 19:54:42 #209
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58767132
BE je moet ff je scherm verversen....
oude bekende ;)
pi_58767189
Gefeliciteeeeeerd wachtff!!!

Wat leuk!!
Onthul je al wie je bent hier of voorlopig nog niet?
  maandag 19 mei 2008 @ 20:03:12 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58767288
Ik had hem idd te lang openstaan!
Wat leuk! Gefeliciteerd!
  maandag 19 mei 2008 @ 20:11:24 #212
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58767378
Ik heb getest met een kruidvat test maar lees op internet her en der dat deze niet zo betrouwbaar lijken te zijn? Iemand ervaring ermee??
Streepje is redelijk te vergelijken met de vorige keer maar dat was toen 3 dagen na mijn NOD en dit is er nu 4 dagen voor...ik heb dus goede hoop!
Toen had ik met Kruidvat en CB getest.

BE ik heb geen andere test in huis en ik wil toch echt wat meer richting mijn NOD pas weer testen...durf niet haha ben bang voor weer diezelfde teleursteling.

Wacht FF Gefeliciteerd wat heerlijk snel zeg! Ga je jezelf nu bekend maken??
  Jubileum moderator maandag 19 mei 2008 @ 20:17:27 #213
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_58767467
Wachtff gefeliciteerd
Eva ♥ en Iris ♥
pi_58767566
Wachtff van harte pm me nu maar ff wie je bent

Fruppel spannend!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_58767622
WachtFF, ik zie een 2e streepje doorschemeren, van harte
pi_58767628
Oehh Frups, wat spannend!

Wachtff gefeliciteerd! Een brusje voor....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 19 mei 2008 @ 20:27:04 #217
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58767638
Ik wachtff tot familie het weet, we vertellen het nog niet meteen
oude bekende ;)
  maandag 19 mei 2008 @ 20:30:24 #218
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58767695
Je mag me wel PMen hoor ik ben zoo nieuwsgierig wie je bent haha!
pi_58767734
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:30 schreef Fruppel het volgende:
Ik weet het
maar zeg niets

[ Bericht 1% gewijzigd door DustinHenderson op 19-05-2008 20:40:11 ]
pi_58767806
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:30 schreef Fruppel het volgende:
En als jij het weet pm je mij dan ff

Maar wacht ff gefeliciteerd Lekker snel
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_58767807
@wachtff, gefeliciteerd!!!! wat super snel zeg!!!!

@Fruppel, wat onwijs spannend!!! Ik hoop het ZOO voor je
pi_58767906
Wachtff gefeliciteerd!

Fruppel, ik heb ook met kruidvat test getest. En die klopte dus.
  maandag 19 mei 2008 @ 20:59:04 #223
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58768068
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:33 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik weet het
maar zeg niets
Ik ook maar ook ik zeg niets!
pi_58768133
quote:
Op maandag 19 mei 2008 20:59 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ik ook maar ook ik zeg niets!
Ik wil het ook weten!
  maandag 19 mei 2008 @ 21:09:36 #225
94046 PM-girl
pi_58768231
WachtFF, wat leuk! Proficiat!
*
  maandag 19 mei 2008 @ 22:19:40 #226
640 snoopy
peanuts
pi_58769585
wachtff, gefeliciteerd

ik weet het ook ik weet het ook
  maandag 19 mei 2008 @ 22:26:20 #227
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_58769718
Gefeliciteerd, wachtff!!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 19 mei 2008 @ 22:34:44 #228
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_58769871
Gefeliciteerd WachtFF!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Moderator maandag 19 mei 2008 @ 22:36:58 #229
5428 crew  miss_sly
pi_58769933
wachtff gefeliciteerd

Fruppel, ik duim voor je Spannend hoor!
  maandag 19 mei 2008 @ 22:48:53 #230
100412 mefke79
komt goed!
pi_58770210
Fruppel spannend! Ik had voor NOD een predictor (licht positief) en op NOD de CB (enorm niet te missen positief). Wat ook wel wil helpen: urine opvangen en dan pas stickje erin, overheen plassen was bij mij geen succes. Ik ga voor je duimen!
Wachtff: gefeliciteerd!

De rest van de meiden: kop op, ik voel een streepjesregen aankomen!
  maandag 19 mei 2008 @ 23:22:32 #231
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58771008
wachtff gefeliciteerd!!
En de rest van de dames hier alvast een voor "good luck"
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58774573
Spannend Frups, ik ga weer heel hard voor je duimen hoor

gefeliciteerd wachtff
  dinsdag 20 mei 2008 @ 08:51:58 #233
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_58775036
Wachtff van harte gefeliciteerd!

(mag ik nu ook weten wie je bent? Ik ben natuurlijk retenieuwsgierig, helemaal omdat iedereen dacht dat ik het was.)
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_58775575
quote:
Op maandag 19 mei 2008 18:45 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur denkt eerder: spiraal er uit, pil er in,

Welkom 2h2! Spannend!

Voor al die andere wachtenden: ik duim voor jullie!
Ik heb in februarie de spiraal laten verwijderen en ben begonnen met de pil omdat we in juli op vakantie gaan en ik niet tijdens de vakantie ongi wil worden en je met spiraal nooit weet wanneer je word.

we zouden voor de vakantie met de pil stoppen maar konden niet wachten. dus we zijn op 8 mei al gestopt.

WACHTFF GEFELICITEERD MEID !!!!
pi_58775603
WachtFF, gefelicteerd! Oooooh.... zó blij ben ik voor jullie!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:17:54 #236
114177 Diaan73
pi_58776294
WachtFF van harte gefeliciteerd....super!! en ik ben ook wel heel niewsgierig wie je bent... pm-en mag

Fruppel, spannend hoor
Make love, not war ☮
pi_58776349
Jaaaa!!! Wachtff! Zwanger! Wat snel!

Ik wil ook weten wie je bent! mn PM staat open! ;D
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 10:23:54 #238
5428 crew  miss_sly
pi_58776384
Nou, als iedereen het dan gewoon vraagt, do eik mee: ik wil het ook wel weten, wachtff
pi_58776543
Ik wil het ook weten!!!

Wachtff, gefeliciteerd!!
Dat effe is wel erg van toepassing geweest
pi_58780624
Wachtff gefeliciteerd!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:16:51 #241
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58781872
wachtff wordt vast een mooi spruitje
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_58782037
Ik kom nog een keer zeggen hoe leuk in het vind voor wachtFF Dat alles maar voorspoedig mag gaan en dat je maar snel uit de kast mag komen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:58:29 #243
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58782507
Wat een lieve reacties allemaal! Ik wacht nog even met mij melden in Z&G, dat wil ik graag onder mijn originele nick doen
oude bekende ;)
pi_58784120
Dat zou wel leuk zijn ja!

Ik ben weer ongesteld >:(
*vloekerdevloek* De pillen hebben dus geen kloot geholpen. Want van 8-5 tm 11-5 had ik ook al een lekkage. En nu dus weer. Om moedeloos van te worden.

* Vlindur brult naar dr lichaam; Ga nou es regelmatig ongesteld worden!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:36:48 #245
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58784467
Ahhh ik haat zwangerschapstesten haha! Vanmiddag getest met een Etos test maar daar moest ik wel heel hard mijn best doen om er een streepje in te zien.
Ik ga dus echt gewoon wachten tot na mijn NOD en dan zie ik het wel. Hoe dan ook twijfel ik wel een beetje aan de geloofwaardigheid van Kruidvat testen!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:41:38 #246
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58784586
Vlindur, wat vervelend nou! Om gek van te worden toch? En nu? Weer naar de HA?

wachtff... gezellig hoor! Hopenlijk kunnen we dan met een groepje naar Z&G. Ik ben ook aan het duimen voor Fruppel en mijn lichaam is ook lekker bezig, naast vlagen van misselijkheid, krampjes, bezoekjes aan het toilet, heb ik sinds vanmiddag een vreselijk smaak in mijn mond. Bah!!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:44:00 #247
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58784634
Happy, ik herken die vieze smaak maar al te goed...niet van deze ronde overigens maar wel van de vorige keer (die toen dus op neits uitliep)!
Volgens mij ben JIJ gewoon hardstikke zwanger! Kan je niet alvast testen
pi_58784881
Happy, ik wacht het nog ff een maand af.
Misschien is deze ronde wel met meer bloed gepaard dan normaal. Maar als het de zelfde slijmerige bende is zoals voorheen dan weet ik het ook niet meer hoor.
Goddomme. Ik ben maart vorig jaar al gestopt! . Ik vind het toch echt wel tijd hoor. Iig voor een regelmatige cyclus!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:59:17 #249
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58784994
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Fruppel het volgende:
Happy, ik herken die vieze smaak maar al te goed...niet van deze ronde overigens maar wel van de vorige keer (die toen dus op neits uitliep)!
Volgens mij ben JIJ gewoon hardstikke zwanger! Kan je niet alvast testen
Hahahaha, nou ik stond in de apotheek na mijn werk, maar na 10 min. stond ik nog achter 6 mensen, dus ben balend maar weer vertrokken, morgen maar weer proberen. Als het goed zit, dan kan ik nog wel een dag wachten

@Vlindur; je zou ook eens een doorverwijzing naar een gyn kunnen vragen? Gewoon om alles eens na te laten kijken?

Ik had trouwens vandaag een brief van het zkh dat afspraak verlaat is met de gyn van 11-7 naar 17-7... wel ja, nog een week langer, maar hopenlijk is het helemaal niet nodig voor de rede waarvoor we gaan
pi_58785702
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef happyme28 het volgende:

[..]
@Vlindur; je zou ook eens een doorverwijzing naar een gyn kunnen vragen? Gewoon om alles eens na te laten kijken?
Ja, maar elke keer vind ik dat ik nog wel een maandje kan wachten.. Het is gewoon zo stom.

Ik ga wel vet duimen voor je hoor!! Streepjes regen!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:56:33 #251
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58786084
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hahahaha, nou ik stond in de apotheek na mijn werk, maar na 10 min. stond ik nog achter 6 mensen, dus ben balend maar weer vertrokken, morgen maar weer proberen. Als het goed zit, dan kan ik nog wel een dag wachten
Ja maar nee ik kan niet wachten haha, je had gewoon in die rij moeten blijven staan!!
Moeten we nu tot morgenavond wachten??
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:12:04 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58786397
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ja maar nee ik kan niet wachten haha, je had gewoon in die rij moeten blijven staan!!
Moeten we nu tot morgenavond wachten??
Hahahaha, uhhzz ja sorry, Apotheek is nu dicht hihi, als er morgen geen duivels zijn en ik voel me nog steeds zo belabberd, dan ga ik morgen wel testen
pi_58791799
uuh ik schijn hier iets kwijt te kunnen over een 2e streepje toch?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:59:03 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58791986
Als je erop aan het wachten bent ja.
Als je er al een hebt mag je je gelijk melden in Zwangerschap en geboorte deel 378
pi_58792086
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Als je erop aan het wachten bent ja.
Als je er al een hebt mag je je gelijk melden in Zwangerschap en geboorte deel 378
Uuuh en als je vriendin net een test heeft gedaan? en het 2e streepje tevoorschijn is gekomen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:04:09 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58792117
Door naar Z&G dus, dit is om 'te wachten' als je dan binnen komt stormen met 'Ik heb een 2e streepje' is niet zo leuk. In Z&G zullen we allemaal voor je jubelen.
Gefeliciteerd iig!
pi_58795345
Wachtff!! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!
pi_58795889
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Door naar Z&G dus, dit is om 'te wachten' als je dan binnen komt stormen met 'Ik heb een 2e streepje' is niet zo leuk. In Z&G zullen we allemaal voor je jubelen.
Gefeliciteerd iig!
Wat fijn dat je dat zegt BE.. Wordt toch regelmatig gedaan idd!
Maar toch gefeli admiraal

Hoe is het wachtff? beetje bekomen van de schrik?

Fruppieeeeeeeee testen!
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:16:16 #259
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58796076
Admiraal gefeliciteerd en snel verhuizen inderdaad !

Again heb vanmorgen weer getest maar het is en blijft te vaag, moet echt goed kijken maar het is wel een heel heel licht streepje, weet van eerdere negatieve testen maar al te goed dat er dan echt niets verscheen en nu is er "iets".
Hoe dan ook vind ik het niet duidelijk genoeg om te gaan juichen dus ik wacht af tot vrijdag en dan zien we het wel weer!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:36:43 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58796440
Wat spannend Fruppel. Ik hoop dat hij vrijdag dan toch echt duidelijk is!

Ik heb vorige maand nog getest en die was negatief en er was ook echt geen spoor van een vaag streepje hoor... Dus dit klinkt wel erg goed.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:01:30 #261
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58796965
Ik vind het maar verwarrend allemaal, een bijna geen streepje maar toch wel iets en wisselende lichamelijke klachtjes maar toch geen duidelijkheid!
Vind het ook heel erg eng om teveel hoop te hebben, ben zo bang dat het toch weer op niets uitloopt en ik dan helemaal voor niets heb lopen hopen en hyperen.
Ik hoop ook dat vrijdag meer duidelijkheid geeft!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:05:14 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58797024
Ja, ik kan het me voorstellen dat je het heel eng vindt hoor. Je wil jezelf toch een beetje sparen voor weer een evt. teleurstelling...
Ik ga heel hard duimen hoor!
pi_58797027
Ik heb ook eens een negatieve test gehad en dan kun je echt geen streepje zien.
Dus een vaag streepje wil wel iets zeggen.
Maar ik zou net als jij er niet op hopen, totdat het echt een vette streep is........spannend.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:14:54 #264
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58797248
dat is het ook, ik wil mezelf beschermen tegen verdriet en teleurstellingen.
De vorige keer dat ik op 3 testen een vaag tweede streepje had is het uitgelopen op een hele zware menstruatie (vroege miskraam?).
Daarom wil ik nu echt een duidelijkere streep hebben voordat ik durf te denken dat ik misschien wel zwanger ben!
Vandaag komen als het goed is de bestelde zwangerschapstesten binnen...scheelde in boel in prijs dus heb me er maar aan gewaagd.
Ben benieuwd wat die me voor uitslag gaan brengen vrijdag
pi_58797408
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:01 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het maar verwarrend allemaal, een bijna geen streepje maar toch wel iets en wisselende lichamelijke klachtjes maar toch geen duidelijkheid!
Vind het ook heel erg eng om teveel hoop te hebben, ben zo bang dat het toch weer op niets uitloopt en ik dan helemaal voor niets heb lopen hopen en hyperen.
Ik hoop ook dat vrijdag meer duidelijkheid geeft!
De regel is toch “een streep is een streep”?
Maar ik wacht nog even tot vrijdag met je (hopelijk) feliciteren, want ik kan je angst ook wel heel goed begrijpen hoor!

Tot die tijd duim ik gewoon heel hard voor je!!!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:28:42 #266
114177 Diaan73
pi_58797573
Misschien gek en ligt het aan mij, maar ik snap eigenlijk niet dat je voor je NOD al gaat testen. Een dag voor je NOD kan ik me nog wel voorstellen, maar een paar dagen ervoor.... misschien komt het ook omdat ik teveel ervaring heb met negatieve testen en de langst mogelijke termijn wil afwachten. Ik heb het gevoel dat dit je nog veel onrustiger maakt.... helemaal omdat het de vorige x ook zo'n tegenvaller was.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je vrijdag een hele mooie vette streep hebt!!!
Make love, not war ☮
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:30:42 #267
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58797613
Tja nou ja eigenlijk wel maar dit is echt GEEN overtuigende streep, krijg hem niet eens goed op de foto om te laten zien
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:52 #268
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58797699
Aangezien mijn cyclus erg rommelig is geweest de afgelopen paar maanden weet ik niet 100% zeker of mijn NOD vrijdag is, dat is namelijk de dag genomen vanaf mijn langste cyclus.
Als ik uitga van het gemiddelde dan was mijn NOD gisteren....vandaar dat ik dus nieuwsgierig was en getest had!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:42:53 #269
114177 Diaan73
pi_58797841
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:34 schreef Fruppel het volgende:
Aangezien mijn cyclus erg rommelig is geweest de afgelopen paar maanden weet ik niet 100% zeker of mijn NOD vrijdag is, dat is namelijk de dag genomen vanaf mijn langste cyclus.
Als ik uitga van het gemiddelde dan was mijn NOD gisteren....vandaar dat ik dus nieuwsgierig was en getest had!
Okay op die fiets... nu snap ik het.... Het komt ook vast ook omdat ik zelf een bloedje hekel heb aan testen en het zo weinig mogelijk probeer te doen haha. Vanavond MvM, vind ik al eng, stel je voor dat je dan ineens een negatieve test hebt
Make love, not war ☮
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:55:12 #270
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58798080
Ik heb de "angst" voor het testen niet, ik pies met alle gemak over dat stokkie haha.
Maar kan me goed voorstellen dat dat op een gegeven moment anders word!

Veel succes en plezier vanavond met MvM! natuurlijk heb je niet ineens een negatieve test!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:02:27 #271
114177 Diaan73
pi_58798228
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb de "angst" voor het testen niet, ik pies met alle gemak over dat stokkie haha.
Maar kan me goed voorstellen dat dat op een gegeven moment anders word!

Veel succes en plezier vanavond met MvM! natuurlijk heb je niet ineens een negatieve test!
Dankjewel!!
Make love, not war ☮
pi_58798277
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]
Vanavond MvM, vind ik al eng, stel je voor dat je dan ineens een negatieve test hebt
Hihihi, herkenbaar Succes

heb wel al contact met ze gehad, maar moet afspraak nog maken
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:24:10 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58798740
Voorzichtige meld :|

Helleu allemaal. Ik zal me even kort voorstellen, studente, 24 jaar, woon samen met mn vriend in een twee kamer app. (met balkon op het zuiden ) en ik denk dat er een ander niet goed zit, of wel goed, t is maar net hoe je het bekijkt. Ik word in ieder geval helemaal gek van mezelf, weet niet meer waar ik het heb.

Verhaal:
ik slik de pil, in de eerste week na mn menstruatie (ont.bloeding) flink ziek geweest met buikgriep en alles erop en eraan. Wel seks gehad in die week, als ik het zo terug tel dan hebben we in elk geval seks gehad op de 10e/11e en 13e dag van de 'cyclus' mocht er iets vrij zijn gekomen. Op dag 14 kreeg ik ineens een enorme doorbraakbloeding die toch echt nog wel het meeste weg had van een normale menstruatie (hoewel iets lichter) en ook een dag of zes duurde. En sindsdien rommelt het. In het begin nog nergens last van, maar nu sinds een dag of twee (vanaf dag 19 cyclus zeg maar) last van vlagen van misselijk gevoel, nergens trek in, koffie geeft me een instant-misselijk gevoel. voelt heel weeïg in mn buik zeg maar, als een soort golf die erdoorheen gaat. Verder ben ik ook sinds een dag of twee verschrikkelijk moe, zo moe dat ik helemaal uitgeblust ben als ik thuis kom rond vier uur en dan eerst een uurtje ga liggen. :$ terwijl ik wel goed slaap verder. En als laatste rommelen mijn darmen (? denk ik) en lijkt het wel alsof het rondje om mijn tepel heen groter wordt (maar dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden :p maar vriendlief zag dit ook).

Uiteraard ga ik hier niet zitten vragen of ik 'nu zwanger kan zijn', ik wacht geduldig tot ik kan gaan testen enzo, maar dat is dus pas over een goeie week. En ik hou het echt niet meer :p

overigens is een kindje meer dan welkom hoor, de planning was aanvankelijk om in januari ongeveer te gaan beginnen met proberen, dus mocht het iets eerder komen, dan is dat ook niet erg.

pfoe, nou goed, dat was het verhaal. hihi
ik ga testen op 31 mei of 1 juni ongeveer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:31:31 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58798904
Ik vraag me altijd af hoe mensen toch sex kunnen hebben als ze zo ziek zijn. Mijn hoofd staat dan echt wel ergens anders naar.

Succes met afwachten! Spannend hoor!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:35:01 #275
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58798994
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat spannend Fruppel. Ik hoop dat hij vrijdag dan toch echt duidelijk is!

Ik heb vorige maand nog getest en die was negatief en er was ook echt geen spoor van een vaag streepje hoor... Dus dit klinkt wel erg goed.
BE!! Gaan jullie voor een brusje voor Sasha ?

Koningin, ik vind je avatar echt briljant!

Fruppel, ik hoop echt met je mee dat je zwanger bent en de komende 8,5 -9 maand blijft!
Huuphuup, klinkt goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:38:12 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58799063
hahaha, ja, nu ik het zo terug lees staat het er een beetje raar inderdaad...
dan maar zo --> eerst ziek, dan sex :p t was niet helemaal gelijktijdig ofzo

trouwens, misschien stomme vraag, maar waar vind ik hier die smileys enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58799295
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:16 schreef Fruppel het volgende:
Admiraal gefeliciteerd en snel verhuizen inderdaad !

Again heb vanmorgen weer getest maar het is en blijft te vaag, moet echt goed kijken maar het is wel een heel heel licht streepje, weet van eerdere negatieve testen maar al te goed dat er dan echt niets verscheen en nu is er "iets".
Hoe dan ook vind ik het niet duidelijk genoeg om te gaan juichen dus ik wacht af tot vrijdag en dan zien we het wel weer!!
Mijn huisarts zei de vorige keer als is het een vaag streepje het is een blijft een streepje dat betekent dat je nog niet veel van het zwangerschaps hormoon hebt aangemaakt maar dat je zeker zwanger bent !!

Mijn streepje was ook heeeel vaag maar heb wel een dochtertje van 3 rondlopen !!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:27:38 #278
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58800072
Fruppel eenstreep is echt een streep. die van mij was ook niet zo heel donker maar er was wel degelijk een streep. Je kan alleen een valse negatieve test hebben, geen valse positieve

Huuphuup dat klinkt als zwanger, sterkte met wachten tot je kunt testen.

Diaan dank voor het melden van mvm

Ow mijn moeder is inmiddels op de hoogte, nu de rest nog.
oude bekende ;)
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:32:52 #279
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58800191
huuphuup je hebt pm.
oude bekende ;)
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:11:07 #280
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58800902
Jeetje wat is het spannend hier! Fruppel, was het maar pas vrijdag hè! Ik duim voor je hoor!

Hier nog geen nieuws. Misselijkheid is vanmorgen minder geweest, maar wel nog steeds plasdrang, vieze smaak en kramp rond mijn baarmoeder. Maar die kramp lijkt veel op menstruatiekramp terwijl het gister meer lichte steekjes waren. Vaag allemaal toch..

Ik durf eigenlijk niet zo goed te testen want ik ben bang dat het te vroeg is, maar aan de andere kant voel ik wel van alles. Meer dan ik ooit gevoeld heb in al die maanden. Daarbij weet ik ook niet precies wanneer mijn NOD is aangezien ik een nogal vage, lichte menstruatie had afgelopen maand.

Hij begon op 18 april met hele licht bloed verlies, toen het weekend heel licht en toen maandag, dinsdag en woensdag wat meer verlies en het heeft licht aangehouden tot zaterdag. Als ik reken vanaf 18 april zit ik nu op dag 34, maar gerekend vanaf dinsdag zit ik nu op 30 dagen en dat zou wel erg vroeg zijn om te testen want mijn gemiddelde cyclus is toch wel 32/33 dagen en soms zelfs 35 dagen.

Ok, erg lang verhaal, maar ik blijf maar twijfelen wat ik nu zal doen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:22:04 #281
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58801122
Wachtff wat leuk dat je meteen de familie aan het inlichten bent!
Ik weet niet of ik het al meteen zou gaan vertellen eigenlijk!

Dat een streep een streep is geloof ik niet meer helemaal stiekem
pi_58801392
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap een week voor mijn NOD getest omdat ik gewoon zeker wist dat ik zwanger was iedereen verklaarde me voor gek maar de streep kon niet duidelijker.

Terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap 5 dagen overtijd was en het streepje bijna moest zoeken.
Zo raar hoe dat kan verschillen !!
pi_58801527
wachtff: dikke proficiat!

Frups want ongelofelijk spannend! Ik heb trouwens elke dag getest sins het allereerste vage streepje (werd alleen maar duidelijker) tot de vette streep. Wel 's ochtends . Kruidvattest was bij mij sneller positief dan die speciale extra gevoelige testen die ik gekocht had. Ik duim heel, heel erg voor je! En nu je zo'n pakketje testjes toegekregen hebt: gewoon lekker elke dag over zo'n staafje piesen joh ! Tot die streep dik genoeg is .
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:10:55 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58805334
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

BE!! Gaan jullie voor een brusje voor Sasha ?
Nee... dit was een beetje heel fout gerotzooi zonder goeie voorbehoedmiddelen.
Er is zelfs een map aan te pas gekomen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:11:55 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58805353
huuphuup, de smileys staan (als het goed is) helemaal onderaan je scherm.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:37:58 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58805873
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
huuphuup, de smileys staan (als het goed is) helemaal onderaan je scherm.
ja, ik heb ze gevonden

ik kom net mn bed weer uit. Nu al drie of vier dagen zo rond vier uur smiddags dat ik finaal in elkaar stort en mn bedje op zoek en door vriendlief weer om een uur of half zes ongeveer gewekt wordt (honger ). Normaal gesproken slaap ik vrij licht en kom ik moeilijk in slaap als ik niet moe ben, maar ik merk nu dat ik echt al die keren als een blok in slaap val en erg diep slaap. Het helpt wel for the time being, maar s avonds tegen 11 uur ben ik toch wel weer blij dat ik weer mn bedje in mag. Typisch

De misselijkheid heeft zich nu een beetje verplaatst. In plaats van door mn buik te golven voelt het nu alsof er iets blijft steken achterin mn keel. Het is niet zo dat ik er bijkans van overgeef, maar toch wel duidelijk aanwezig. Pfff, wat moet ik hier nu weer mee.
Ergens hoop ik maar dat er een tweede streepje komt, want anders moet ik de oorzaak ergens anders gaan zoeken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58807776
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee... dit was een beetje heel fout gerotzooi zonder goeie voorbehoedmiddelen.
Er is zelfs een map aan te pas gekomen.
Een map ? Ik krijg in 1x een partij fantasie.....
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:20:56 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58808711
Ik plaats ook even een tvp-tje, want ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter de map. Kan me er nou niets bij voorstellen. Was 'ie van leer? Of plastic?

Alle anderen, heel veel succes met de streepjes! En een streep is echt een streep hoor - maakt niet uit hoe vaag.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58808869
Bedoelt ze niet gewoon een morning after pil
Maar goed, a dirty mind is a joy forever
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:33:30 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58808927
Tja....denk het ook eigenlijk nu je het zegt. Sta je dan. Met je dirty mind en een bek vol tanden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58816976
Ik dacht ool aan iets van een schrijfmap ofzo......
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:40:57 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58817014

Mss had ik hoofdletters moeten gebruiken.
Maar idd, juttertje snapt het... de morning after.
pi_58819568
Hahahaa ik dacht ook al eerst een map ???

Nou ik ben vandaag bij de huisarts geweest en moet stoppen met mijn medicijnen tegen de migraine omdat het de bloedsomloop in mijn baarmoeder en moederkoek vermiderd en dus niet goed is als ik zwanger wil worden of ben.

Ik heb om de drie weken migraine als ik die pillen niet slik dus dat was wel rot nieuws.
Nu afwachten hoevaak het nu terug komt en hopen dat het snel raak is want tijdens de eerste zwangerschap had ik nergens last van !!
pi_58819617
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef 2h2h het volgende:
Hahahaa ik dacht ook al eerst een map ???

Nou ik ben vandaag bij de huisarts geweest en moet stoppen met mijn medicijnen tegen de migraine omdat het de bloedsomloop in mijn baarmoeder en moederkoek vermiderd en dus niet goed is als ik zwanger wil worden of ben.

Ik heb om de drie weken migraine als ik die pillen niet slik dus dat was wel rot nieuws.
Nu afwachten hoevaak het nu terug komt en hopen dat het snel raak is want tijdens de eerste zwangerschap had ik nergens last van !!
Jeetje dat is vaak zeg! Ik heb "gelukkig" heel af en toe migraine. Maar ik mag de medicijnen ook neit meer gebruiken die ik heb. Mag alleen amar paracetamol en heb zetpillen tegen de misselijkheid...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_58820993
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:40 schreef Brighteyes het volgende:

Mss had ik hoofdletters moeten gebruiken.
Maar idd, juttertje snapt het... de morning after.
pi_58821447
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

Jeetje dat is vaak zeg! Ik heb "gelukkig" heel af en toe migraine. Maar ik mag de medicijnen ook neit meer gebruiken die ik heb. Mag alleen amar paracetamol en heb zetpillen tegen de misselijkheid...
de medicijnen die ik slik als ik migraine heb mag ik nog gebruiken maar ik slik iedere dag medicijnen en dan krijg ik geen migraine meer en die mag ik niet meer heb het nu bijna 4 maanden niet meer gehad doordat ik iedere dag die medicijnen slikte.

Zal dus wel tegenvallen als het nu weer terug komt
pi_58821936
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:14 schreef 2h2h het volgende:

[..]

de medicijnen die ik slik als ik migraine heb mag ik nog gebruiken maar ik slik iedere dag medicijnen en dan krijg ik geen migraine meer en die mag ik niet meer heb het nu bijna 4 maanden niet meer gehad doordat ik iedere dag die medicijnen slikte.

Zal dus wel tegenvallen als het nu weer terug komt
hè bah wat vervelend voor je
hopen dan maar dat je je redelijk okay blijft voelen en dat de migraine een beetje uitblijft!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58822117
huuphuup, wanneer ging jij nou testen?
pi_58822236
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachten dus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58822275
how, haha, die was niet zo heftig bedoelt ziet er wel heul dramatisch uit.

maar goed, doordat voor mijn gevoel die hele cyclus een beetje in de war zit ga ik maar gewoon dan testen, lijkt me dat er dan het meest kans is op resultaat. Maar het wachten valt me zo erg tegen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58822500
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef huuphuup het volgende:
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachten dus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
Ok, volgende week pas dus. Voordat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik me overigens hetzelfde als jij je nu voelt, zo ontzettend vreselijk moe, niet normaal. Dus...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')