Again, ik snap je helemaal hoor! Het lijkt een behoorlijke stap. Ik probeer er luchtig over te zijn, zo van 'joh, baat het niet dan schaadt het niet' en je kunt het maar beter nu weten, dan 'verspil je in ieder geval geen tijd'. Anyway, moest toch even slikken toen ik ging bellen vanmorgen, maar ben er nu heel blij mee dat ik de stap gezet heb.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:12 schreef Again het volgende:
Wat lief Reinhilde!
Ik heb eigenlijk niet veel te melden. Wacht weer op de duivels, ben er weinig mee bezig momenteel. Hebben alleen for fun gefuckt haha. Dus zal wel niet op de goede dagen geweest zijn, maar we zien wel.
Deze maand ben ik écht een jaar bezig (actief dan) en vind de stap naar de HA nog steeds heel eng..
Hm om dát nou als reden op te geven om blij als meisje te zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:11 schreef Vlindur het volgende:
Mannen hebben piemels, wij lekker niet! Ik ben blij dat ik een meisje ben
quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:16 schreef Again het volgende:
[..]
Hm om dát nou als reden op te geven om blij als meisje te zijn?![]()
En het 'leuke' is. Ze zullen eerst hem gaan onderzoekenquote:Op woensdag 7 mei 2008 15:20 schreef Again het volgende:
Hé push niet zo
Ik weet niet. Ik neem sowieso mijn vriend mee.. Die ontkomt er niet aan, gna gna![]()
Ja op zich wel, maar heb het wel van me af gezet en zie tegen die tijd wel. Ik verbaas mezelf hoe rustig ik er onder ben. Denk dat de 'paniek' pas komt als er iets gevonden wordt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:07 schreef Vlindur het volgende:
Happy: Oh, nou ja, als je het niet zo erg vind.. Vind je het spannend?
Ja die wel, die worden gewoon via de HA gedaan. Da's wel spannend inderdaad maar ik probeer er zo licht mogelijk over te doen hahaquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef juttertje het volgende:
@Happyme, de zwemmers kunnen ze dus wel gelijk doen?
toch wel spannend hoor!
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:08 schreef owlet het volgende:
(de streepjesregen heeft zich gewoon naar een ander topic verplaatst)
quote:Op maandag 12 mei 2008 23:25 schreef wachtff het volgende:
Ik kon vanmiddag geen beslissing maken of ik nou wel een stukje wilde fietsen of niet. Uiteindelijk ff om niks gehuild bij husb. Nog een dag of zes, pfffff, wachtFF noem ik mijzelf dan ook nog
Ik ook Koningin, nog minimaal 1 week wachten. Ik haaaaaaat wachtenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:53 schreef Koningin het volgende:
Ik zit in mijn wachtdagen...maar ik voel niets, helemaal niets. Geen kwaaltjes of wat dan ook. Weer erg vreemd. Rustig wachten dus.
Ik minder als een week (theoretisch gezien dan).quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook Koningin, nog minimaal 1 week wachten. Ik haaaaaaat wachten![]()
Trouwens, weet iemand misschien hoe lang je moet wachten op de uitslag als de zwemmers worden gecheckt? Het wordt volgende week dubbel spannend![]()
Bij ons wat dat een drietal dagen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook Koningin, nog minimaal 1 week wachten. Ik haaaaaaat wachten![]()
Trouwens, weet iemand misschien hoe lang je moet wachten op de uitslag als de zwemmers worden gecheckt? Het wordt volgende week dubbel spannend![]()
Ik ook niet hoor, maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik minder als een week (theoretisch gezien dan).
Maar ik verwacht niets.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:27 schreef Vlindur het volgende:
Balen koningin..
Voor Fruppel en Happy is het spannend!
Again, hoe gaat het bij jou?
Hier geen nieuws. Heb geen idee hoe het zit, vind het allemaal wel best, we zien wel hoe het loopt.
Vandaag eerst lekker mn verjaardag vieren. Alle vlaggen die uithangen zijn voor mij!!
Dukke tut dames!
Spannend!quote:Op zondag 18 mei 2008 17:07 schreef wachtff het volgende:
Ik snap niks meer van mijn lijf. Het enige waar ik aan merk dat ik ongestel moet worden is een mega vreetkik de avond ervoor. Die is tot nog toe niet geweest. Verder doen zo afen toe mijn borsten zeer, zijn er dagen zoals vandaag dat ik om het uur naar de wc ga. Ik wacht nog een dag of 3, 4 voor ik een test ga kopen.
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:52 schreef Koningin het volgende:
Wel voor vrijdag nog testen, want zaterdag ga ik op vakantie en dan wil ik het wel graag weten
Ik weet hetquote:Op maandag 19 mei 2008 20:30 schreef Fruppel het volgende:
Je mag me wel PMen hoorik ben zoo nieuwsgierig wie je bent haha!
En als jij het weet pm je mij dan ffquote:Op maandag 19 mei 2008 20:30 schreef Fruppel het volgende:
Je mag me wel PMen hoorik ben zoo nieuwsgierig wie je bent haha!
Ik heb in februarie de spiraal laten verwijderen en ben begonnen met de pil omdat we in juli op vakantie gaan en ik niet tijdens de vakantie ongi wil worden en je met spiraal nooit weet wanneer je word.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:45 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur denkt eerder: spiraal er uit, pil er in,
Welkom 2h2! Spannend!
Voor al die andere wachtenden: ik duim voor jullie!
Hahahaha, nou ik stond in de apotheek na mijn werk, maar na 10 min. stond ik nog achter 6 mensen, dus ben balend maar weer vertrokken, morgen maar weer proberen. Als het goed zit, dan kan ik nog wel een dag wachtenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:44 schreef Fruppel het volgende:
Happy, ik herken die vieze smaak maar al te goed...niet van deze ronde overigens maar wel van de vorige keer (die toen dus op neits uitliep)!
Volgens mij ben JIJ gewoon hardstikke zwanger! Kan je niet alvast testen
Ja, maar elke keer vind ik dat ik nog wel een maandje kan wachten.. Het is gewoon zo stom.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
@Vlindur; je zou ook eens een doorverwijzing naar een gyn kunnen vragen? Gewoon om alles eens na te laten kijken?
Ja maar nee ik kan niet wachten haha, je had gewoon in die rij moeten blijven staan!!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ik stond in de apotheek na mijn werk, maar na 10 min. stond ik nog achter 6 mensen, dus ben balend maar weer vertrokken, morgen maar weer proberen. Als het goed zit, dan kan ik nog wel een dag wachten
Hahahaha, uhhzz ja sorry, Apotheek is nu dicht hihi, als er morgen geen duivels zijn en ik voel me nog steeds zo belabberd, dan ga ik morgen wel testenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Ja maar nee ik kan niet wachten haha, je had gewoon in die rij moeten blijven staan!!
Moeten we nu tot morgenavond wachten??
Uuuh en als je vriendin net een test heeft gedaan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Als je erop aan het wachten bent ja.
Als je er al een hebt mag je je gelijk melden in Zwangerschap en geboorte deel 378
Wat fijn dat je dat zegt BE.. Wordt toch regelmatig gedaan idd!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Door naar Z&G dus, dit is om 'te wachten' als je dan binnen komt stormen met 'Ik heb een 2e streepje' is niet zo leuk.In Z&G zullen we allemaal voor je jubelen.
Gefeliciteerd iig!
De regel is toch “een streep is een streep”?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:01 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het maar verwarrend allemaal, een bijna geen streepje maar toch wel iets en wisselende lichamelijke klachtjes maar toch geen duidelijkheid!
Vind het ook heel erg eng om teveel hoop te hebben, ben zo bang dat het toch weer op niets uitloopt en ik dan helemaal voor niets heb lopen hopen en hyperen.
Ik hoop ook dat vrijdag meer duidelijkheid geeft!
Okay op die fiets... nu snap ik het....quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:34 schreef Fruppel het volgende:
Aangezien mijn cyclus erg rommelig is geweest de afgelopen paar maanden weet ik niet 100% zeker of mijn NOD vrijdag is, dat is namelijk de dag genomen vanaf mijn langste cyclus.
Als ik uitga van het gemiddelde dan was mijn NOD gisteren....vandaar dat ik dus nieuwsgierig was en getest had!
Dankjewel!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb de "angst" voor het testen niet, ik pies met alle gemak over dat stokkie haha.
Maar kan me goed voorstellen dat dat op een gegeven moment anders word!
Veel succes en plezier vanavond met MvM! natuurlijk heb je niet ineens een negatieve test!
Hihihi, herkenbaarquote:Op woensdag 21 mei 2008 10:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vanavond MvM, vind ik al eng, stel je voor dat je dan ineens een negatieve test hebt
BE!!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat spannend Fruppel. Ik hoop dat hij vrijdag dan toch echt duidelijk is!
Ik heb vorige maand nog getest en die was negatief en er was ook echt geen spoor van een vaag streepje hoor... Dus dit klinkt wel erg goed.
Mijn huisarts zei de vorige keer als is het een vaag streepje het is een blijft een streepje dat betekent dat je nog niet veel van het zwangerschaps hormoon hebt aangemaakt maar dat je zeker zwanger bent !!quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:16 schreef Fruppel het volgende:
Admiraal gefeliciteerd en snel verhuizen inderdaad!
Again heb vanmorgen weer getest maar het is en blijft te vaag, moet echt goed kijken maar het is wel een heel heel licht streepje, weet van eerdere negatieve testen maar al te goed dat er dan echt niets verscheen en nu is er "iets".
Hoe dan ook vind ik het niet duidelijk genoeg om te gaan juichen dus ik wacht af tot vrijdag en dan zien we het wel weer!!
quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
BE!!Gaan jullie voor een brusje voor
Sasha
?
ja, ik heb ze gevondenquote:Op woensdag 21 mei 2008 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
huuphuup, de smileys staan (als het goed is) helemaal onderaan je scherm.
Een map ? Ik krijg in 1x een partij fantasie.....quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nee... dit was een beetje heel fout gerotzooi zonder goeie voorbehoedmiddelen.
Er is zelfs een map aan te pas gekomen.![]()
Jeetje dat is vaak zeg! Ik heb "gelukkig" heel af en toe migraine. Maar ik mag de medicijnen ook neit meer gebruiken die ik heb. Mag alleen amar paracetamol en heb zetpillen tegen de misselijkheid...quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef 2h2h het volgende:
Hahahaa ik dacht ook al eerst een map ???
Nou ik ben vandaag bij de huisarts geweest en moet stoppen met mijn medicijnen tegen de migraine omdat het de bloedsomloop in mijn baarmoeder en moederkoek vermiderd en dus niet goed is als ik zwanger wil worden of ben.
Ik heb om de drie weken migraine als ik die pillen niet slik dus dat was wel rot nieuws.
Nu afwachten hoevaak het nu terug komt en hopen dat het snel raak is want tijdens de eerste zwangerschap had ik nergens last van !!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mss had ik hoofdletters moeten gebruiken.
Maar idd, juttertje snapt het... de morning after.
de medicijnen die ik slik als ik migraine heb mag ik nog gebruiken maar ik slik iedere dag medicijnen en dan krijg ik geen migraine meer en die mag ik niet meer heb het nu bijna 4 maanden niet meer gehad doordat ik iedere dag die medicijnen slikte.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jeetje dat is vaak zeg! Ik heb "gelukkig" heel af en toe migraine. Maar ik mag de medicijnen ook neit meer gebruiken die ik heb. Mag alleen amar paracetamol en heb zetpillen tegen de misselijkheid...
hè bah wat vervelend voor jequote:Op donderdag 22 mei 2008 12:14 schreef 2h2h het volgende:
[..]
de medicijnen die ik slik als ik migraine heb mag ik nog gebruiken maar ik slik iedere dag medicijnen en dan krijg ik geen migraine meer en die mag ik niet meer heb het nu bijna 4 maanden niet meer gehad doordat ik iedere dag die medicijnen slikte.
Zal dus wel tegenvallen als het nu weer terug komt
Ok, volgende week pas dus. Voordat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik me overigens hetzelfde als jij je nu voelt, zo ontzettend vreselijk moe, niet normaal. Dus...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:48 schreef huuphuup het volgende:
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachtendus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |