quote:Op maandag 19 mei 2008 06:39 schreef Silmarwen het volgende:
Goedemorgen dames, en enkele heren!
Allereert bedankt voor de felicitaties.
Gisteren was me een dagje wel. De nacht ervoor hhad ik al rugpijn en 's middags trok deze door naar mijn zj, bik en liezen. Een lange golvende pijn, niets van wat ik me had voorgesteld bij weeen. toh maar even langs de huisarts en daar werd de urine gecontroleerd, die prima was. Mijn bloeddruk was behoorlijk hoog en ze besloot toch mij og even naar de gynaecoloog te sturen. ik werd aan de weeenmonitor gelegd en er werd boed geprikt. Weeen werden er echter niet geconstateerd en dus toucheerde de gynaecoloog me. Wat bleek, ik had al 4 cm ontsluiting e de pijn die ik voelde waren rugweeen. Wat zijn die kut zeg, je kunt puffen wat je wil, maar de pijn gaat niet weg.
Ten mede de gynaecoloog dt ik over een uur al een keizersnede zou krijgen en plotelig vroeg ik me af of ik aan het dromen was, alles ging zo snel.
Om 22:27 werdonze dochter gebreb, 5 weken te vroeg maar toch al 3300 gram!
Haar naam is Yade April wat je uitspreekt als djeed eepril.
ik moet tot iig donderdag in het ziekenhis blijven, maar alles aat erg goed!
Slik, komt nou wel heel dichtbij!quote:De aanstaande papa's en mama's :
22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
17 juni 2008: KD-fotografie
18 juni 2008: Mrien
Whaha, kan me voorstellen dat het nu wel heel dicht bij komt inderdaad!quote:Op maandag 19 mei 2008 10:33 schreef mrien het volgende:
[..]
Slik, komt nou wel heel dichtbij!
Kijk net in m'n mailbox, krijg ik de 36 weken mailing, dan kijk je ook even 2x van, owja, 36 weken alweer![]()
Kijk je op je tickertje, is de baby die de hele tijd mee schoof naar rechts, in het laatste vakje beland![]()
Kijk je in de babykamer, staan daar allemaal spulletjes voor baby te wachten (kamer is nu bijna af, alleen kledingkast nog, nieuw rolgordijn en wat leuks aan de muur)
In principe kan het natuurlijk nog maximaal 6 weken duren, maar aangezien dit kleintje nog steeds een eigenwijsje is qua ligging, wordt dat waarschijnlijk dus wel eerder...
Morgen naar de VK!
Sowieso is het gewoon fijn als het af isquote:Op maandag 19 mei 2008 10:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Whaha, kan me voorstellen dat het nu wel heel dicht bij komt inderdaad!
Ik heb nu ook zoiets van': langzamerhand toch eens aan dat kamertje beginnen, voor mijn buik echt in de weg zit!
Ik heb uit nijd -omdat het mij te lang duurde voor mijn wederhelft het deed- met 39 weken nog een IKEA kastje in elkaar geramd en ik heb het ook keurig tot 40 weken en 3 dagen uitgehouden hoor. Maak jezelf niet te ongerustquote:Op maandag 19 mei 2008 11:43 schreef Llewella het volgende:
En schrik, tjah te vroeg kan dus ook, sinds 2 dagen houd ik mezelf al nauwlettend in de gaten en heb ik zoiets van meid nu niet meer teveel doen, want anders wek je misschien wel wat op. Maar dus wel nu meer van me rust genieten en niet zoals gister ook nog eens de auto wassen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop