quote:Op maandag 12 mei 2008 10:54 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ingrid, kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Hopen dat het snel helemaal over is en dat het niet vaker terug gaat komen tijdens je zwangerschap
Mamietje, 12 mei is ook een mooie datumIk hoop dat je je kleintje snel in je armen kunt sluiten want de hele tijd ertegen aan hikken lijkt me ook echt niet leuk
Freecell gefeliciteerd nog
Hier gister ook een relaxed dagje gehad, we waren zaterdag al bij schoonmams geweest om te bbqén, dus gister alleen even naar mijn eigen moeder.
Mijn vingers beginnen nu ook echt dik te worden van het vocht en de vorm van mijn enkels begint langzaamaan te verdwijnen hihi, ach ja
Vanmiddag gaan we met wat vrienden naar een markt, ik ben benieuwd hoelang ik dat volhoud in de warmtte en drukktte. Ging veel liever lekker naar t strand, maar helaas is dat wel een uur of 2,5 rijden.
Diaan.....quote:Op maandag 12 mei 2008 12:44 schreef Diaan73 het volgende:
Mammietje, hoe gaat het vandaag met je?
Oeh! Tof is dat hè? Als het dan onverwacht tóch gaat!quote:Op maandag 12 mei 2008 13:17 schreef dutchie het volgende:
[..]
vriendin van ons had de moed allang op gegeven en hebben 2 jaar geleden een zoontje uit China geadopteerd. nu 8 jaar nadat ze voor het eerst probeerde zwanger te worden is ze plotseling gewoon stiekum geheel onverwacht al 13 weken zwanger. kippenvel.....moest ik even kwijt.
Dutchiequote:Op maandag 12 mei 2008 13:17 schreef dutchie het volgende:
[..]
Diaan.....
Ik heb volgens mij grof iets gemist als ik kijk naar je onderschrift.![]()
![]()
Wat geweldig, wat ontroerend, wat mooi!
Van harte meid vanuit de grond van mijn hart!![]()
![]()
![]()
![]()
vriendin van ons had de moed allang op gegeven en hebben 2 jaar geleden een zoontje uit China geadopteerd. nu 8 jaar nadat ze voor het eerst probeerde zwanger te worden is ze plotseling gewoon stiekum geheel onverwacht al 13 weken zwanger. kippenvel.....moest ik even kwijt.
Wauw! Gaaf voor je vriendinquote:Op maandag 12 mei 2008 13:17 schreef dutchie het volgende:
[..]
Heejjj... jij beschrijft precies wat ik vorige week een paar dagen voelde... een soort misselijkheid en zenuwachtig gevoel door je bekkenbodem!quote:Op maandag 12 mei 2008 21:41 schreef LovelyLady het volgende:
Hier last van fikse harde buiken vandaag en van oefenweeen? Lijkt me een beetje vroeg maar het voelt alsof er een vlaag misselijkheid door je buik waait en dan weer wegvloeid. Heel vreemd maar het zal wel ter voortbereiding zijn op de bevalling.
Het is een familieuitje van de schoonfamilie wat vorig jaar al geregeld is (en al een jaar van te voren geboekt isquote:Op maandag 12 mei 2008 23:03 schreef Mammietje het volgende:
LIewella, ik snap het verhaal niet helemaal, maar ik zal er wel iets van gemist hebben. Vind het wat vreemd dat je schoonfamilie bedenkt dat je ouders maar in een ander hotel moeten?!De 2e gedachte die bij me opkwam, het is mei, en nu al gezeik van de kerst?!
(Kan me voorstellen dat je er mee zit, spanningen aan je kraambed wil je inderdaad niet!
) Onze beide ouders hebben (in woord althans!!!
) altijd gezegd dat het geen verplichting moet zijn en aangezien Randy oudejaarsdag jarig is (en je nog geen week later dus weer met dezelfde kliek om tafel zit) hebben we afgelopen kerst besloten niets met familie te doen. Kwam ook mede door beroerde reacties op mijn zwangerschap overigens.
Heerlijk vond ik het!!!
![]()
Ik doe niks! Ga jij maar eerst, hoor! Succes in het MCA!quote:Op maandag 12 mei 2008 23:07 schreef Mammietje het volgende:Grijssssssss... waar zit je en vooral, wat ben je aan het doen?!
Je gaat me toch niet sneaky toch nog voor he?!
![]()
aangepastquote:Op maandag 12 mei 2008 12:29 schreef DolleMina het volgende:
Er staat een schrijffoutje bij Lunastar (meijsje). Het valt me nu pas op, toen ik het vorige topic opende is het me niet opgevallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop