abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2008 @ 09:14:47 #1
159416 DolleMina
roept maar wat...
pi_58467087
Vorige topic:
Zwangerschap en geboorte deel 375

De aanstaande papa's en mama's :

22 mei 2008: R81
25 mei 2008: Grijs
27 mei 2008: Mammietje
*** 11 juni 2008: Silmarwen en Knut***
17 juni 2008: KD-fotografie
18 juni 2008: Mrien
27 juni 2008: Bla_Bla_Bla (meisje)
28 juni 2008: Libel
28 juni 2008: Llewella (meisje)
02 juli 2008: Asics
07 juli 2008: Lunastar (meijsje)
***07 juli 2008: LovelyLady en Cryothic***
20 juli 2008: Bright (papa)
05 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
29 november 2008: Igraine
1 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
26 december 2008: Jose81

2009
05 januari 2009: mefke79
08 januari 2009: DolleMina
14 januari 2009: Diaan en Peaceman
15 januari 2009: Juttertje

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

[ Bericht 1% gewijzigd door Lois op 10-05-2008 18:48:19 ]
pi_58467129
De verloskundige klonk ook nog net slaperig gelukkig Dan had ik me wel schuldig gevoeld.
Ik wilde ook écht wel bellen, anders was er minimale kans geweest dat ik weer echt rustig was geweest voor ik op de reguliere uren kon bellen en dat was dinsdag. Dat had ik er niet voor over.

Beeb schopt nu weer vrolijk en dat is ook even een zeer geruststellend gevoel
  zondag 4 mei 2008 @ 09:27:19 #3
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58467135
oh, jakkes wat een schrik free!!

ben benieuwd hoe het met flowerbox is
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58467138
Toch wel even schrikken Freecell, fijn dat je daarna weer gerustgesteld was!

Hoe gaat het eigenlijk met Wennie?

Pff..het gaat hard nu opeens! Nu 33 wkn 4 dgn
Gisteren eindelijk een start gemaakt met de babykamer, het ledikantje staat al in elkaar
Vandaag gaan we verder opruimen op zolder zodat straks ook de commode en de kast in elkaar kunnen...
Wordt tijd ook (in ieder geval voor de hormonale jankbuien), ben de verbouwing gewoon helemaal zat
  zondag 4 mei 2008 @ 09:33:22 #5
105850 Fuente
mamamuts
pi_58467168
Freecell, kan me indenken dat je je rot geschrokken bent!

En Wennie heb ik idd ook al een tijdje niet gezien!

Mrien, kan me indenken dat verbouwen tijdens zwangerschap niet tof is
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 4 mei 2008 @ 09:34:16 #6
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58467176
Ach Freecell, ik heb om precies dezelfde reden (alleen was de bloeding spontaan, we hadden gasten ) de verloskundige tijdens zijn kerstdiner gebeld. Ze zijn wel wat gewend neem ik aan. Maar het is inderdaad schrikken, kan me goed voorstellen dat je niet goed kon slapen meer. Ik heb de eerste week erna steeds gekeken of ik niet weer bloed kwijt raakte.

Mijn enkels zijn weer minder dik en mijn handen doen weer normaal.
  zondag 4 mei 2008 @ 09:39:10 #7
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_58467201
quote:
Op zondag 4 mei 2008 09:33 schreef Fuente het volgende:
Freecell, kan me indenken dat je je rot geschrokken bent!

En Wennie heb ik idd ook al een tijdje niet gezien!

Mrien, kan me indenken dat verbouwen tijdens zwangerschap niet tof is
inderdaad. 'Eén ding' tegelijk zou ik zeggen.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_58467202
Goed nieuws Silmarwen! Opgeblazen lichaamdelen voelen altijd zo raar

Mja, ik check nu ook nog wel regelmatig, maar het was inderdaad het idee van een bloedneus, zomaar drup-drup-drup en ook zo weer over. Geen spoortje meer te zien.
Dus mijn ergste bezorgdheid is nu wel weg, vooral ook omdat beeb lekker aan het trappelen is
  zondag 4 mei 2008 @ 09:48:41 #9
54772 Silmarwen
pi_58467256
Beeb getrappel stelt altijd gerust he.
Best gek, je kunt je nog zo rot en naar voelen, als de baby trappelt ben je gerustgesteld. Je focust je volgens mij nu al meer op het welzijn van je kindje dan je eigen welzijn. Moedergevoelens.
pi_58467460
Jeetje Freecell, dat is ff schrikken zeg! Gelukkig niets ernstigs.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58467502
freecell, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! En Tara? Goed dat je meteen gebeld hebt, dan heb je iig een geruster hart!

Ik ben er nu ongeveer wel overheen om steeds voor bloed te checken, alhoewel ik nog steeds automatisch kijk bij afvegen, beetje een tik geworden (En ik heb dus niet een dergelijke hoeveelheid bloed verloren, alleen 2 keer een miniscuul rood vliesje gezien in het begin, waar je echt goed bij moest kijken om het uberhaupt te zien).

Mrien, ik vind het juist heerlijk het verbouwen en tutten rondom huis Al doe ikzelf niet echt heel veel, alleen de dingen die niet te zwaar zijn, en aanwijzingen geven
Hoop alleen dat alles op tijd klaar is en ik niet voortijdig ga bevallen en de kraamverzorgster in de troep komt (Naja troep is het niet echt, maar ik wil het dan helemaal spik en span en alles klaar). Dat is dan m'n enige zorg, verder geniet ik van het prutsen en tutten

En ohwjee, wennie is idd ook al zo ongeveer aan de beurt, betekend dus dat ik dan echt in de top 10 kom!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  zondag 4 mei 2008 @ 10:19:15 #12
54772 Silmarwen
pi_58467553
Ik denk dat Flowerbox al wel bevallen is ja. :y Je mag toch in ieder geval hopen van wel.
pi_58467570
't is vooral dat alles in huis op een andere plek lijkt te staan en de babykamer nog niet af is
Op zich valt het wel mee wat we aan het doen zijn, maar het zou al af zijn, en dat is dus nog niet zo
Het verbouwen op zich vind ik niet erg, maar het geeft gewoon veel troep en ik mag zelf niet meehelpen, en dat is echt niets voor mij
Maar goed, einde in zicht
  zondag 4 mei 2008 @ 10:31:17 #14
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_58467671
Freecell, gelukkig was er niets ernstigs aan de hand
Ik zou me denk ik ook helemaal rot schrikken als dit zou gebeuren...

mrien, verbouwen, yek... Ben blij voor je dat het einde in zicht is met de verbouwing!
18-11-2008 Maarten Alexander
  zondag 4 mei 2008 @ 11:01:38 #15
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_58467969
freecell, schrikken zeg, gelukkig is alles goed!

mrien, dat is idd niks weet ik uit ervaring.

Hopenlijk is flowerbox aan het genieten van haar kleintje!
pi_58468227
Freecell gelukkig is alles goed!
pi_58468422
Freecell kan me voorstellen dat je geschrokken bent zeg, pfff
Fijn dat alles oke is en de baby lekker trappelt

Verbouwing zou ik nu ook niet aan moeten denken Mrien

Hier begint morgen weer de werkweek, nog 4 weken, maar ben stiekem wel blij als die voorbij zijn!
pi_58469224
Kan me voorstellen dat je blij bent als die weken voorbij zijn!
Hoeveel uur werk je in de week?
Ik ben nu echt heel blij met het verlof, zal er deze week voor het eerst echt wat van merken omdat mijn man (wat klinkt dat vreemd) vorige week ook vrij was, dan voelt het sowieso wat meer als vakantie natuurlijk..
pi_58470658
Ik werk 40 uur in de week, en dan komt er nog ongeveer 1,5 tot 2 uur reistijd per dag bij.
op zich is t niet zo dat ik zwaar werk heb ofzo want ik zit gewoon op kantoor, maar merk dat het smorgens opstaan na een nacht van regelmatig wakker zijn me niet geweldig afgaat en ik ook steeds minder mijn aandacht erbij kan houden een hele dag

ochja, nog ff volhouden
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 mei 2008 @ 18:02:41 #20
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_58475299
quote:
Op zondag 4 mei 2008 10:15 schreef Llewella het volgende:
freecell, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! En Tara?
Ik was heel erg slaperig. De hele avond al hoor, ook hiervoor. Maar na die brul was ik gelijk klaarwakker. Echter, toen ik al mijn krachten bij elkaar gespaard had was de vk al gebeld en freecell alweer gerustgesteld. Dat verlossende woord was voor mijn slaperige hoofd genoeg en ik ben na een knuffel vrij snel in slaap gevallen...

Maar ben wel even geschrokken ja
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 4 mei 2008 @ 19:35:28 #21
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_58476930
Wat eng, freecell. Gelukkig dat het weer gestopt is en dat de vk zei dat het geen kwaad kon.

En hier heeft mijn bekken het vandaag niet zo naar z'n zin. Ik denk dat ik iets te veel gedaan heb vandaag waardoor het nu heel erg scheef lijkt te zitten en zowat elke houding pijnlijk is. Hopelijk trekt het weer bij, anders ga ik maar eens m'n huisarts of een fysio bellen, want ik heb er sinds ik zwanger ben regelmatig last van. Gelukkig niet eerder zo erg als nu.
pi_58478565
Gelukkig dat het niks ergs is Freecell!
Ben benieuwd of Flower al uitgebaard is

Morgen naar het hartje luisteren bij de verloskundige
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_58478829
Freecell, dat was ff schrikken zeg, gelukkig is het loos alarm. toch goed dat je de VK hebt gebeld en dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Jeetje blabla, dat is nog eens een pittig werkweekje... hoe hou je het vol? (nou heb ik zelf ook ooit 40 uur gewerkt maar dat is zolang geleden, ik moet er nu niet meer aan denken)

KD, heb je nog last gehad van die weeënachtige buien of is alles nu weer rustig?

Hier gaat het goed op de jeuk na dan, die zich heeft verplaatst naar me rug, met pukkelachtige uitslag. Ook precies tussen mijn schouderbladen... kan je dus lekker niet bij Dus mag ik morgen weer de dokter bellen. En 'smiddags mag ik weer op controle bij de VK..... pff 31 weken... het gaat nu toch wel hard vind ik
  zondag 4 mei 2008 @ 22:22:53 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58480946
* Brighteyes kijkt even om het hoekje om te zien of er flowerbox nieuws is...

Nee he?
Spannend!
  zondag 4 mei 2008 @ 22:48:58 #25
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_58481564
Vandaag ben ik precies 37 weken! Gelukkig wijst nog niets op een aanstaande bevalling hier, want we zijn er nog niet helemaal klaar voor . Maar als het toch al snel komt, dan valt er wel een mouw aan te passen.
De afgelopen dagen zijn we wel druk geweest met de kinderen te verhuizen, zij slapen nu al een paar nachtjes op hun 'nieuwe' kamer en dat vinden ze gelukkig erg leuk! Verder zijn we druk geweest met het opruimen van de kasten en (andere) kamers en heb ik het babyspul wat we het eerst gebruiken gewassen. Ook heb ik een matrasje voor het wiegje gekocht, dus de baby kan in elk geval ergens slapen .
Hopelijk heeft mijn man morgen nog tijd om onze kamer te behangen (er hoeft maar een klein stukje muur gedaan worden) en te sauzen. Als we dan nog even de laatste spulletjes van Judith van de babykamer afhalen, kunnen er nog een paar babyspullen in (badje bijv.) en dan zijn we klaar. Moet dus deze week nog wel lukken.
Ik merk wel dat mijn man ook wat rustiger aan moet doen, hij is al meer dan een half jaar in de weekeinden (en als het even kan 's avonds) aan het klussen (we hebben de badkamer verbouwd) en dat begint hem nu toch wel wat op te breken. En na de vorige bevalling heb ik gemerkt dat het geen pretje is als je man overspannen is, als er net een baby geboren is . Dus ik slaap (of ben ) liever in een slaapkamer waar nog een stukje behang op moet, dan dat ik met een overspannen man zit...

Ik hoop dat we nu snel wat van flowerbox horen...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')