freecell, kan me voorstellen dat je geschrokken bent! En Tara? Goed dat je meteen gebeld hebt, dan heb je iig een geruster hart!
Ik ben er nu ongeveer wel overheen om steeds voor bloed te checken, alhoewel ik nog steeds automatisch kijk bij afvegen, beetje een tik geworden

(En ik heb dus niet een dergelijke hoeveelheid bloed verloren, alleen 2 keer een miniscuul rood vliesje gezien in het begin, waar je echt goed bij moest kijken om het uberhaupt te zien).
Mrien, ik vind het juist heerlijk het verbouwen en tutten rondom huis

Al doe ikzelf niet echt heel veel, alleen de dingen die niet te zwaar zijn, en aanwijzingen geven

Hoop alleen dat alles op tijd klaar is en ik niet voortijdig ga bevallen en de kraamverzorgster in de troep komt

(Naja troep is het niet echt, maar ik wil het dan helemaal spik en span en alles klaar). Dat is dan m'n enige zorg, verder geniet ik van het prutsen en tutten

En ohwjee, wennie is idd ook al zo ongeveer aan de beurt, betekend dus dat ik dan echt in de top 10 kom!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae