Sil, wat heb je nou gedaan!

Beetje voordringen

Maar absoluut gefeliciteerd met jullie dochter (en kleindochter)!!!
En dat is idd al een flinke meid voor zo vroeg! En wat een mooie naam!!!
Geniet er maar lekker van!!!

En schrik, tjah te vroeg kan dus ook, sinds 2 dagen houd ik mezelf al nauwlettend in de gaten en heb ik zoiets van meid nu niet meer teveel doen, want anders wek je misschien wel wat op. En al zitten denken van woensdag bij de vk en dan te horen krijgen van je hebt al zoveel cm ontsluiting, maar wat mijn gedachte was is dus warempel voor sil waarheid geworden

(Ik voelde eergisteravond het trekken onder in m'n buik, menstruatieachtige pijn en elke keer weer een beetje opkomend, en dan weer afzakkend. Verlies meer vocht, en sinds gisteravond zijn de druppeltjes vocht uit de boezem vermengd met een wat geligere substantie, dus dan ga je toch dingen denken

Maar ik ga het gewoon netjes uitzingen tot de 38 weken zowieso is mijn voornemen

Maar dus wel nu meer van me rust genieten en niet zoals gister ook nog eens de auto wassen

).
Ik heb van het weekend m'n vriend ook geprobeerd bewust te maken van heej te vroeg kan ook, hoe is het als de kleine nu komt en we hebben een aantal dingen in huis nog niet af? Aankomend weekend zou dan alles grotendeels klaar moeten zijn, zou goed moeten komen, maar ik hou er nooit zo van op het laatste moment (ik was in december al bezig tegen de heren van heej, babykamer, die was begin april dan klaar dankzij backup van m'n stiefmoeder om de heren er de noodzaak ervan te laten inzien, maar ondertussen zijn we nog met dingen bezig zoals de slaapkamer terwijl ik steeds minder kan doen

).
Ohw en merkbaar dat de kleine minder ruimte heeft en ik meer voel; heb weinig gehik gevoeld in de zwangerschap, paar keer met 19 weken, afentoe nog eens tussendoor, en nu inene gisteravond en ook nog eens vannacht. En langdurig ook

Lovelylady, gefeliciteerd met je verjaardag!!!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae