Voorzichtige meld :|
Helleu allemaal. Ik zal me even kort voorstellen, studente, 24 jaar, woon samen met mn vriend in een twee kamer app. (met balkon op het zuiden

) en ik denk dat er een ander niet goed zit, of wel goed, t is maar net hoe je het bekijkt. Ik word in ieder geval helemaal gek van mezelf, weet niet meer waar ik het heb.
Verhaal:
ik slik de pil, in de eerste week na mn menstruatie (ont.bloeding) flink ziek geweest met buikgriep en alles erop en eraan. Wel seks gehad in die week, als ik het zo terug tel dan hebben we in elk geval seks gehad op de 10e/11e en 13e dag van de 'cyclus' mocht er iets vrij zijn gekomen. Op dag 14 kreeg ik ineens een enorme doorbraakbloeding die toch echt nog wel het meeste weg had van een normale menstruatie (hoewel iets lichter) en ook een dag of zes duurde. En sindsdien rommelt het. In het begin nog nergens last van, maar nu sinds een dag of twee (vanaf dag 19 cyclus zeg maar) last van vlagen van misselijk gevoel, nergens trek in, koffie geeft me een instant-misselijk gevoel. voelt heel weeïg in mn buik zeg maar, als een soort golf die erdoorheen gaat. Verder ben ik ook sinds een dag of twee verschrikkelijk moe, zo moe dat ik helemaal uitgeblust ben als ik thuis kom rond vier uur en dan eerst een uurtje ga liggen. :$ terwijl ik wel goed slaap verder. En als laatste rommelen mijn darmen (? denk ik) en lijkt het wel alsof het rondje om mijn tepel heen groter wordt (maar dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden :p maar vriendlief zag dit ook).
Uiteraard ga ik hier niet zitten vragen of ik 'nu zwanger kan zijn', ik wacht geduldig tot ik kan gaan testen enzo, maar dat is dus pas over een goeie week. En ik hou het echt niet meer :p
overigens is een kindje meer dan welkom hoor, de planning was aanvankelijk om in januari ongeveer te gaan beginnen met proberen, dus mocht het iets eerder komen, dan is dat ook niet erg.

pfoe, nou goed, dat was het verhaal. hihi
ik ga testen op 31 mei of 1 juni ongeveer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回