abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:56:33 #251
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58786084
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 17:59 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Hahahaha, nou ik stond in de apotheek na mijn werk, maar na 10 min. stond ik nog achter 6 mensen, dus ben balend maar weer vertrokken, morgen maar weer proberen. Als het goed zit, dan kan ik nog wel een dag wachten
Ja maar nee ik kan niet wachten haha, je had gewoon in die rij moeten blijven staan!!
Moeten we nu tot morgenavond wachten??
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:12:04 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58786397
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 18:56 schreef Fruppel het volgende:

[..]

Ja maar nee ik kan niet wachten haha, je had gewoon in die rij moeten blijven staan!!
Moeten we nu tot morgenavond wachten??
Hahahaha, uhhzz ja sorry, Apotheek is nu dicht hihi, als er morgen geen duivels zijn en ik voel me nog steeds zo belabberd, dan ga ik morgen wel testen
pi_58791799
uuh ik schijn hier iets kwijt te kunnen over een 2e streepje toch?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:59:03 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58791986
Als je erop aan het wachten bent ja.
Als je er al een hebt mag je je gelijk melden in Zwangerschap en geboorte deel 378
pi_58792086
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
Als je erop aan het wachten bent ja.
Als je er al een hebt mag je je gelijk melden in Zwangerschap en geboorte deel 378
Uuuh en als je vriendin net een test heeft gedaan? en het 2e streepje tevoorschijn is gekomen
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:04:09 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58792117
Door naar Z&G dus, dit is om 'te wachten' als je dan binnen komt stormen met 'Ik heb een 2e streepje' is niet zo leuk. In Z&G zullen we allemaal voor je jubelen.
Gefeliciteerd iig!
pi_58795345
Wachtff!! Wat leuk!! Gefeliciteerd!!!
pi_58795889
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 23:04 schreef Brighteyes het volgende:
Door naar Z&G dus, dit is om 'te wachten' als je dan binnen komt stormen met 'Ik heb een 2e streepje' is niet zo leuk. In Z&G zullen we allemaal voor je jubelen.
Gefeliciteerd iig!
Wat fijn dat je dat zegt BE.. Wordt toch regelmatig gedaan idd!
Maar toch gefeli admiraal

Hoe is het wachtff? beetje bekomen van de schrik?

Fruppieeeeeeeee testen!
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:16:16 #259
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58796076
Admiraal gefeliciteerd en snel verhuizen inderdaad !

Again heb vanmorgen weer getest maar het is en blijft te vaag, moet echt goed kijken maar het is wel een heel heel licht streepje, weet van eerdere negatieve testen maar al te goed dat er dan echt niets verscheen en nu is er "iets".
Hoe dan ook vind ik het niet duidelijk genoeg om te gaan juichen dus ik wacht af tot vrijdag en dan zien we het wel weer!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:36:43 #260
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58796440
Wat spannend Fruppel. Ik hoop dat hij vrijdag dan toch echt duidelijk is!

Ik heb vorige maand nog getest en die was negatief en er was ook echt geen spoor van een vaag streepje hoor... Dus dit klinkt wel erg goed.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:01:30 #261
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58796965
Ik vind het maar verwarrend allemaal, een bijna geen streepje maar toch wel iets en wisselende lichamelijke klachtjes maar toch geen duidelijkheid!
Vind het ook heel erg eng om teveel hoop te hebben, ben zo bang dat het toch weer op niets uitloopt en ik dan helemaal voor niets heb lopen hopen en hyperen.
Ik hoop ook dat vrijdag meer duidelijkheid geeft!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:05:14 #262
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58797024
Ja, ik kan het me voorstellen dat je het heel eng vindt hoor. Je wil jezelf toch een beetje sparen voor weer een evt. teleurstelling...
Ik ga heel hard duimen hoor!
pi_58797027
Ik heb ook eens een negatieve test gehad en dan kun je echt geen streepje zien.
Dus een vaag streepje wil wel iets zeggen.
Maar ik zou net als jij er niet op hopen, totdat het echt een vette streep is........spannend.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:14:54 #264
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58797248
dat is het ook, ik wil mezelf beschermen tegen verdriet en teleurstellingen.
De vorige keer dat ik op 3 testen een vaag tweede streepje had is het uitgelopen op een hele zware menstruatie (vroege miskraam?).
Daarom wil ik nu echt een duidelijkere streep hebben voordat ik durf te denken dat ik misschien wel zwanger ben!
Vandaag komen als het goed is de bestelde zwangerschapstesten binnen...scheelde in boel in prijs dus heb me er maar aan gewaagd.
Ben benieuwd wat die me voor uitslag gaan brengen vrijdag
pi_58797408
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:01 schreef Fruppel het volgende:
Ik vind het maar verwarrend allemaal, een bijna geen streepje maar toch wel iets en wisselende lichamelijke klachtjes maar toch geen duidelijkheid!
Vind het ook heel erg eng om teveel hoop te hebben, ben zo bang dat het toch weer op niets uitloopt en ik dan helemaal voor niets heb lopen hopen en hyperen.
Ik hoop ook dat vrijdag meer duidelijkheid geeft!
De regel is toch “een streep is een streep”?
Maar ik wacht nog even tot vrijdag met je (hopelijk) feliciteren, want ik kan je angst ook wel heel goed begrijpen hoor!

Tot die tijd duim ik gewoon heel hard voor je!!!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:28:42 #266
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_58797573
Misschien gek en ligt het aan mij, maar ik snap eigenlijk niet dat je voor je NOD al gaat testen. Een dag voor je NOD kan ik me nog wel voorstellen, maar een paar dagen ervoor.... misschien komt het ook omdat ik teveel ervaring heb met negatieve testen en de langst mogelijke termijn wil afwachten. Ik heb het gevoel dat dit je nog veel onrustiger maakt.... helemaal omdat het de vorige x ook zo'n tegenvaller was.

Ik hoop natuurlijk voor je dat je vrijdag een hele mooie vette streep hebt!!!
Make love, not war ☮
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:30:42 #267
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58797613
Tja nou ja eigenlijk wel maar dit is echt GEEN overtuigende streep, krijg hem niet eens goed op de foto om te laten zien
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:34:52 #268
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58797699
Aangezien mijn cyclus erg rommelig is geweest de afgelopen paar maanden weet ik niet 100% zeker of mijn NOD vrijdag is, dat is namelijk de dag genomen vanaf mijn langste cyclus.
Als ik uitga van het gemiddelde dan was mijn NOD gisteren....vandaar dat ik dus nieuwsgierig was en getest had!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:42:53 #269
114177 Diaan73
pi_58797841
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:34 schreef Fruppel het volgende:
Aangezien mijn cyclus erg rommelig is geweest de afgelopen paar maanden weet ik niet 100% zeker of mijn NOD vrijdag is, dat is namelijk de dag genomen vanaf mijn langste cyclus.
Als ik uitga van het gemiddelde dan was mijn NOD gisteren....vandaar dat ik dus nieuwsgierig was en getest had!
Okay op die fiets... nu snap ik het.... Het komt ook vast ook omdat ik zelf een bloedje hekel heb aan testen en het zo weinig mogelijk probeer te doen haha. Vanavond MvM, vind ik al eng, stel je voor dat je dan ineens een negatieve test hebt
Make love, not war ☮
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:55:12 #270
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58798080
Ik heb de "angst" voor het testen niet, ik pies met alle gemak over dat stokkie haha.
Maar kan me goed voorstellen dat dat op een gegeven moment anders word!

Veel succes en plezier vanavond met MvM! natuurlijk heb je niet ineens een negatieve test!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:02:27 #271
114177 Diaan73
pi_58798228
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:55 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb de "angst" voor het testen niet, ik pies met alle gemak over dat stokkie haha.
Maar kan me goed voorstellen dat dat op een gegeven moment anders word!

Veel succes en plezier vanavond met MvM! natuurlijk heb je niet ineens een negatieve test!
Dankjewel!!
Make love, not war ☮
pi_58798277
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:42 schreef Diaan73 het volgende:

[..]
Vanavond MvM, vind ik al eng, stel je voor dat je dan ineens een negatieve test hebt
Hihihi, herkenbaar Succes

heb wel al contact met ze gehad, maar moet afspraak nog maken
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:24:10 #273
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58798740
Voorzichtige meld :|

Helleu allemaal. Ik zal me even kort voorstellen, studente, 24 jaar, woon samen met mn vriend in een twee kamer app. (met balkon op het zuiden ) en ik denk dat er een ander niet goed zit, of wel goed, t is maar net hoe je het bekijkt. Ik word in ieder geval helemaal gek van mezelf, weet niet meer waar ik het heb.

Verhaal:
ik slik de pil, in de eerste week na mn menstruatie (ont.bloeding) flink ziek geweest met buikgriep en alles erop en eraan. Wel seks gehad in die week, als ik het zo terug tel dan hebben we in elk geval seks gehad op de 10e/11e en 13e dag van de 'cyclus' mocht er iets vrij zijn gekomen. Op dag 14 kreeg ik ineens een enorme doorbraakbloeding die toch echt nog wel het meeste weg had van een normale menstruatie (hoewel iets lichter) en ook een dag of zes duurde. En sindsdien rommelt het. In het begin nog nergens last van, maar nu sinds een dag of twee (vanaf dag 19 cyclus zeg maar) last van vlagen van misselijk gevoel, nergens trek in, koffie geeft me een instant-misselijk gevoel. voelt heel weeïg in mn buik zeg maar, als een soort golf die erdoorheen gaat. Verder ben ik ook sinds een dag of twee verschrikkelijk moe, zo moe dat ik helemaal uitgeblust ben als ik thuis kom rond vier uur en dan eerst een uurtje ga liggen. :$ terwijl ik wel goed slaap verder. En als laatste rommelen mijn darmen (? denk ik) en lijkt het wel alsof het rondje om mijn tepel heen groter wordt (maar dat kan ik me natuurlijk ook inbeelden :p maar vriendlief zag dit ook).

Uiteraard ga ik hier niet zitten vragen of ik 'nu zwanger kan zijn', ik wacht geduldig tot ik kan gaan testen enzo, maar dat is dus pas over een goeie week. En ik hou het echt niet meer :p

overigens is een kindje meer dan welkom hoor, de planning was aanvankelijk om in januari ongeveer te gaan beginnen met proberen, dus mocht het iets eerder komen, dan is dat ook niet erg.

pfoe, nou goed, dat was het verhaal. hihi
ik ga testen op 31 mei of 1 juni ongeveer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:31:31 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58798904
Ik vraag me altijd af hoe mensen toch sex kunnen hebben als ze zo ziek zijn. Mijn hoofd staat dan echt wel ergens anders naar.

Succes met afwachten! Spannend hoor!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:35:01 #275
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58798994
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:36 schreef Brighteyes het volgende:
Wat spannend Fruppel. Ik hoop dat hij vrijdag dan toch echt duidelijk is!

Ik heb vorige maand nog getest en die was negatief en er was ook echt geen spoor van een vaag streepje hoor... Dus dit klinkt wel erg goed.
BE!! Gaan jullie voor een brusje voor Sasha ?

Koningin, ik vind je avatar echt briljant!

Fruppel, ik hoop echt met je mee dat je zwanger bent en de komende 8,5 -9 maand blijft!
Huuphuup, klinkt goed!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:38:12 #276
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58799063
hahaha, ja, nu ik het zo terug lees staat het er een beetje raar inderdaad...
dan maar zo --> eerst ziek, dan sex :p t was niet helemaal gelijktijdig ofzo

trouwens, misschien stomme vraag, maar waar vind ik hier die smileys enzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58799295
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:16 schreef Fruppel het volgende:
Admiraal gefeliciteerd en snel verhuizen inderdaad !

Again heb vanmorgen weer getest maar het is en blijft te vaag, moet echt goed kijken maar het is wel een heel heel licht streepje, weet van eerdere negatieve testen maar al te goed dat er dan echt niets verscheen en nu is er "iets".
Hoe dan ook vind ik het niet duidelijk genoeg om te gaan juichen dus ik wacht af tot vrijdag en dan zien we het wel weer!!
Mijn huisarts zei de vorige keer als is het een vaag streepje het is een blijft een streepje dat betekent dat je nog niet veel van het zwangerschaps hormoon hebt aangemaakt maar dat je zeker zwanger bent !!

Mijn streepje was ook heeeel vaag maar heb wel een dochtertje van 3 rondlopen !!!
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:27:38 #278
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58800072
Fruppel eenstreep is echt een streep. die van mij was ook niet zo heel donker maar er was wel degelijk een streep. Je kan alleen een valse negatieve test hebben, geen valse positieve

Huuphuup dat klinkt als zwanger, sterkte met wachten tot je kunt testen.

Diaan dank voor het melden van mvm

Ow mijn moeder is inmiddels op de hoogte, nu de rest nog.
oude bekende ;)
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:32:52 #279
202206 wachtff
9 maanden...
pi_58800191
huuphuup je hebt pm.
oude bekende ;)
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:11:07 #280
57497 happyme28
I'm so happy
pi_58800902
Jeetje wat is het spannend hier! Fruppel, was het maar pas vrijdag hè! Ik duim voor je hoor!

Hier nog geen nieuws. Misselijkheid is vanmorgen minder geweest, maar wel nog steeds plasdrang, vieze smaak en kramp rond mijn baarmoeder. Maar die kramp lijkt veel op menstruatiekramp terwijl het gister meer lichte steekjes waren. Vaag allemaal toch..

Ik durf eigenlijk niet zo goed te testen want ik ben bang dat het te vroeg is, maar aan de andere kant voel ik wel van alles. Meer dan ik ooit gevoeld heb in al die maanden. Daarbij weet ik ook niet precies wanneer mijn NOD is aangezien ik een nogal vage, lichte menstruatie had afgelopen maand.

Hij begon op 18 april met hele licht bloed verlies, toen het weekend heel licht en toen maandag, dinsdag en woensdag wat meer verlies en het heeft licht aangehouden tot zaterdag. Als ik reken vanaf 18 april zit ik nu op dag 34, maar gerekend vanaf dinsdag zit ik nu op 30 dagen en dat zou wel erg vroeg zijn om te testen want mijn gemiddelde cyclus is toch wel 32/33 dagen en soms zelfs 35 dagen.

Ok, erg lang verhaal, maar ik blijf maar twijfelen wat ik nu zal doen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:22:04 #281
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_58801122
Wachtff wat leuk dat je meteen de familie aan het inlichten bent!
Ik weet niet of ik het al meteen zou gaan vertellen eigenlijk!

Dat een streep een streep is geloof ik niet meer helemaal stiekem
pi_58801392
Ik heb bij mijn tweede zwangerschap een week voor mijn NOD getest omdat ik gewoon zeker wist dat ik zwanger was iedereen verklaarde me voor gek maar de streep kon niet duidelijker.

Terwijl ik bij mijn eerste zwangerschap 5 dagen overtijd was en het streepje bijna moest zoeken.
Zo raar hoe dat kan verschillen !!
pi_58801527
wachtff: dikke proficiat!

Frups want ongelofelijk spannend! Ik heb trouwens elke dag getest sins het allereerste vage streepje (werd alleen maar duidelijker) tot de vette streep. Wel 's ochtends . Kruidvattest was bij mij sneller positief dan die speciale extra gevoelige testen die ik gekocht had. Ik duim heel, heel erg voor je! En nu je zo'n pakketje testjes toegekregen hebt: gewoon lekker elke dag over zo'n staafje piesen joh ! Tot die streep dik genoeg is .
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:10:55 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58805334
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

BE!! Gaan jullie voor een brusje voor Sasha ?
Nee... dit was een beetje heel fout gerotzooi zonder goeie voorbehoedmiddelen.
Er is zelfs een map aan te pas gekomen.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:11:55 #285
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58805353
huuphuup, de smileys staan (als het goed is) helemaal onderaan je scherm.
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:37:58 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_58805873
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:11 schreef Brighteyes het volgende:
huuphuup, de smileys staan (als het goed is) helemaal onderaan je scherm.
ja, ik heb ze gevonden

ik kom net mn bed weer uit. Nu al drie of vier dagen zo rond vier uur smiddags dat ik finaal in elkaar stort en mn bedje op zoek en door vriendlief weer om een uur of half zes ongeveer gewekt wordt (honger ). Normaal gesproken slaap ik vrij licht en kom ik moeilijk in slaap als ik niet moe ben, maar ik merk nu dat ik echt al die keren als een blok in slaap val en erg diep slaap. Het helpt wel for the time being, maar s avonds tegen 11 uur ben ik toch wel weer blij dat ik weer mn bedje in mag. Typisch

De misselijkheid heeft zich nu een beetje verplaatst. In plaats van door mn buik te golven voelt het nu alsof er iets blijft steken achterin mn keel. Het is niet zo dat ik er bijkans van overgeef, maar toch wel duidelijk aanwezig. Pfff, wat moet ik hier nu weer mee.
Ergens hoop ik maar dat er een tweede streepje komt, want anders moet ik de oorzaak ergens anders gaan zoeken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58807776
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 17:10 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee... dit was een beetje heel fout gerotzooi zonder goeie voorbehoedmiddelen.
Er is zelfs een map aan te pas gekomen.
Een map ? Ik krijg in 1x een partij fantasie.....
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:20:56 #288
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58808711
Ik plaats ook even een tvp-tje, want ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter de map. Kan me er nou niets bij voorstellen. Was 'ie van leer? Of plastic?

Alle anderen, heel veel succes met de streepjes! En een streep is echt een streep hoor - maakt niet uit hoe vaag.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58808869
Bedoelt ze niet gewoon een morning after pil
Maar goed, a dirty mind is a joy forever
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:33:30 #290
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58808927
Tja....denk het ook eigenlijk nu je het zegt. Sta je dan. Met je dirty mind en een bek vol tanden.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58816976
Ik dacht ool aan iets van een schrijfmap ofzo......
  donderdag 22 mei 2008 @ 08:40:57 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58817014

Mss had ik hoofdletters moeten gebruiken.
Maar idd, juttertje snapt het... de morning after.
pi_58819568
Hahahaa ik dacht ook al eerst een map ???

Nou ik ben vandaag bij de huisarts geweest en moet stoppen met mijn medicijnen tegen de migraine omdat het de bloedsomloop in mijn baarmoeder en moederkoek vermiderd en dus niet goed is als ik zwanger wil worden of ben.

Ik heb om de drie weken migraine als ik die pillen niet slik dus dat was wel rot nieuws.
Nu afwachten hoevaak het nu terug komt en hopen dat het snel raak is want tijdens de eerste zwangerschap had ik nergens last van !!
pi_58819617
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:01 schreef 2h2h het volgende:
Hahahaa ik dacht ook al eerst een map ???

Nou ik ben vandaag bij de huisarts geweest en moet stoppen met mijn medicijnen tegen de migraine omdat het de bloedsomloop in mijn baarmoeder en moederkoek vermiderd en dus niet goed is als ik zwanger wil worden of ben.

Ik heb om de drie weken migraine als ik die pillen niet slik dus dat was wel rot nieuws.
Nu afwachten hoevaak het nu terug komt en hopen dat het snel raak is want tijdens de eerste zwangerschap had ik nergens last van !!
Jeetje dat is vaak zeg! Ik heb "gelukkig" heel af en toe migraine. Maar ik mag de medicijnen ook neit meer gebruiken die ik heb. Mag alleen amar paracetamol en heb zetpillen tegen de misselijkheid...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_58820993
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 08:40 schreef Brighteyes het volgende:

Mss had ik hoofdletters moeten gebruiken.
Maar idd, juttertje snapt het... de morning after.
pi_58821447
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 11:03 schreef Vicky het volgende:

[..]

Jeetje dat is vaak zeg! Ik heb "gelukkig" heel af en toe migraine. Maar ik mag de medicijnen ook neit meer gebruiken die ik heb. Mag alleen amar paracetamol en heb zetpillen tegen de misselijkheid...
de medicijnen die ik slik als ik migraine heb mag ik nog gebruiken maar ik slik iedere dag medicijnen en dan krijg ik geen migraine meer en die mag ik niet meer heb het nu bijna 4 maanden niet meer gehad doordat ik iedere dag die medicijnen slikte.

Zal dus wel tegenvallen als het nu weer terug komt
pi_58821936
quote:
Op donderdag 22 mei 2008 12:14 schreef 2h2h het volgende:

[..]

de medicijnen die ik slik als ik migraine heb mag ik nog gebruiken maar ik slik iedere dag medicijnen en dan krijg ik geen migraine meer en die mag ik niet meer heb het nu bijna 4 maanden niet meer gehad doordat ik iedere dag die medicijnen slikte.

Zal dus wel tegenvallen als het nu weer terug komt
hè bah wat vervelend voor je
hopen dan maar dat je je redelijk okay blijft voelen en dat de migraine een beetje uitblijft!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58822117
huuphuup, wanneer ging jij nou testen?
pi_58822236
31e mei of de eerste juni.
Mijn NOD is in principe de 29e, maar doordat ik gewoon de pil slikte weet ik niet zo goed hoe en wat enzo ik kan verwachten dus een paar daagjes later leek me wel verstandig (als ik niet inmiddels gewoon ongesteld ben geworden...)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_58822275
how, haha, die was niet zo heftig bedoelt ziet er wel heul dramatisch uit.

maar goed, doordat voor mijn gevoel die hele cyclus een beetje in de war zit ga ik maar gewoon dan testen, lijkt me dat er dan het meest kans is op resultaat. Maar het wachten valt me zo erg tegen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')