Ik ook Koningin, nog minimaal 1 week wachten. Ik haaaaaaat wachtenquote:Op donderdag 15 mei 2008 08:53 schreef Koningin het volgende:
Ik zit in mijn wachtdagen...maar ik voel niets, helemaal niets. Geen kwaaltjes of wat dan ook. Weer erg vreemd. Rustig wachten dus.
Ik minder als een week (theoretisch gezien dan).quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook Koningin, nog minimaal 1 week wachten. Ik haaaaaaat wachten![]()
Trouwens, weet iemand misschien hoe lang je moet wachten op de uitslag als de zwemmers worden gecheckt? Het wordt volgende week dubbel spannend![]()
Bij ons wat dat een drietal dagen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik ook Koningin, nog minimaal 1 week wachten. Ik haaaaaaat wachten![]()
Trouwens, weet iemand misschien hoe lang je moet wachten op de uitslag als de zwemmers worden gecheckt? Het wordt volgende week dubbel spannend![]()
Ik ook niet hoor, maar je weet maar nooitquote:Op donderdag 15 mei 2008 09:21 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik minder als een week (theoretisch gezien dan).
Maar ik verwacht niets.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:27 schreef Vlindur het volgende:
Balen koningin..
Voor Fruppel en Happy is het spannend!
Again, hoe gaat het bij jou?
Hier geen nieuws. Heb geen idee hoe het zit, vind het allemaal wel best, we zien wel hoe het loopt.
Vandaag eerst lekker mn verjaardag vieren. Alle vlaggen die uithangen zijn voor mij!!
Dukke tut dames!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |