OA tochquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef OA het volgende:
Ik kan de OP niet vinden.... komt er zo aan....
quote:Top 10 Posters
1 eer-ik - 26657
2 MPG - 25091
3 OA - 22836
1 eer-ik - 96
2 MPG - 95
3 OA - 93
Ik heb vlak voor de vakantie alle bladwijzers geordend en nu kon ik zo snel de link naar de wiki niet vinden...quote:
Ah. Die staat hier standaard open op een van de tabsquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vlak voor de vakantie alle bladwijzers geordend en nu kon ik zo snel de link naar de wiki niet vinden...
Goeiequote:
quote:
Fanatiekquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Die staat hier standaard open op een van de tabs
Op naar de 900quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:33 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, hier zijn jullie verder gegaan
Pheñoquote:
inderdaadjesquote:Op dinsdag 29 april 200815:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op naar de 900 [afbeelding]
doe je niet slecht.. of juist wel.quote:Op dinsdag 29 april 200815:36 schreef Pheno het volgende:
5 daagse weekend, ik had al een 9 daagse [afbeelding]
Hoezo "aan het worden"?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheño
Werkschuw tuig aan het worden?
Langharig werkschuw tuigquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Pheño
Werkschuw tuig aan het worden?
Je server schoonmaken?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen ook maar naar de kapper gaan. Vandaag het huis op orde gemaakt (op keuken en server na) dus morgen mezelf even
*proestquote:
Mooie platen weerquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:06 schreef OA het volgende:
Het was niet alleen maar lekker weer tijdens de vakantie, getuige deze foto's...![]()
Pistoia:
[ link | afbeelding ]
Volterra:
[ link | afbeelding ]
Siena:
[ link | afbeelding ]
Whehequote:
Strak planquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen ook maar naar de kapper gaan. Vandaag het huis op orde gemaakt (op keuken en server na) dus morgen mezelf even
Zeker. Moten we wel nog effe doorkoffiënquote:
Op Koninginnedag naar de kapper?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Ja. Ontstoffen, oude files opschonen, updates draaien, etc.quote:
Ik heb geen plannen om te stoppenquote:
Jazeker. Haar oranje laten vervenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Op Koninginnedag naar de kapper?
Ik ook nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen om te stoppen
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag Bart,
Je cijfer voor de herkansing van het tentamen ontwikkelingspsychologie is een: 8,0.
Mooi, want dat was mijn 60ste studiepunt, en dat ik nu mijn P heb. Gelukkigheid
Goed idee, ik kan geen updates draaien want ik heb een illigale Windowsquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Ontstoffen, oude files opschonen, updates draaien, etc.
quote:
en dat zonder één enkel boek aan te schaffen, boeken zijn overrated.quote:
sterk argument om door te gaanquote:Op dinsdag 29 april 200815:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb geen plannen om te stoppen [afbeelding]
felisquote:Op dinsdag 29 april 200815:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag Bart,
Je cijfer voor de herkansing van het tentamen ontwikkelingspsychologie is een: 8,0.
Mooi, want dat was mijn 60ste studiepunt, en dat ik nu mijn P heb. Gelukkigheid [afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 april 200815:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
en dat zonder één enkel boek aan te schaffen, boeken zijn overrated.
Ja, stof en zo.quote:
Dank je wel!quote:
Best wel matig eigenlijk, de eerste twee jaar doorkomen zonder één enkel boek.quote:
En dat is de enige software die jij hebt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:53 schreef JortK het volgende:
[..]
Goed idee, ik kan geen updates draaien want ik heb een illigale Windows
Goed bezigquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag Bart,
Toppertjequote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag Bart,
Blijkbaar welquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:01 schreef OA het volgende:
[..]
En dat is de enige software die jij hebt?
Feli!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag Bart,
Ach ja..quote:Op dinsdag 29 april 200815:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dank je wel! [afbeelding]
[..]
Best wel matig eigenlijk, de eerste twee jaar doorkomen zonder één enkel boek. [afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
Updates? Nah, freebsd, no need for updates.Ding kan wua software ook niet smerig worden.
Sole purpose: to serve mankind.
Die is ook goedquote:
Ohhh!quote:Op dinsdag 29 april 200816:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik werk tot 21.00uur.
quote:
Ik heb al de hele dag weekendquote:
quote:
Ja, hee, jij hebt net vakantie gehadquote:
Note the PIquote:
mot je pomper?quote:
Op oog!quote:
Vakantiegangert!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:03 schreef OA het volgende:
Ik moet trouwens even een opsomming maken...
Januari: dagje Brussel
Februari: 4 dagen Parijs
Maart: weekendje Limburg
April: 2 weken Toscane
Mei t/m december:
quote:
quote:
Allen dankquote:
Ik ben al 4 dagen thuis.quote:
Niet vaak volgens mij.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:19 schreef OA het volgende:
Is buzzer hier nog wel eens te vinden?
Bijna niet meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:19 schreef OA het volgende:
Is buzzer hier nog wel eens te vinden?
Al uuuuuuuuuuuuuuuren.quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:44 schreef DaMart het volgende:
Ah, hier zijn jullie!
Ik ben nog steeds niet huisquote:
De zon schijnt hierquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:04 schreef JortK het volgende:
Gaan mensen trouwens nog iets doen vanavond met dit bagger weer?
De zon schijntquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
De zon schijnt hier.
Maar ik ga wel tv kijken of zo.
Ja in Chinaquote:
quote:
Ja!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:10 schreef Sander170 het volgende:
Wat, je uitgaans-nacht vannacht?
Kan niet missen, maar goed. Dame naast me, bedtijd.quote:
Oke veel plezier met je object.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan niet missen, maar goed. Dame naast me, bedtijd.
Doe eens hiernaartoe sturen danquote:
Van harte geMPGefeliciteerdquote:Op woensdag 30 april 2008 08:55 schreef MPG het volgende:
Goedemorgen deze zonnige koninginnemorgen. Vandaag is een feestdag omdat een echte koningin jarig is. oMa PG is vandaag namelijk jarig. Dat betekent koffie met vlaai, tussen het bezoeken van de LAN, waar ik me nu klaar voor maak, door.
Als de wolken de goeie kant op gaan, komt dat vanzelf goed.quote:
Bij een van mn vrienden. Tot en met zondag zitten we daarquote:Op woensdag 30 april 2008 08:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als de wolken de goeie kant op gaan, komt dat vanzelf goed.
Waar ga je LANnen?
Dankjequote:
Dankje, dat gaat wel goedkomenquote:En succes met LANnen, hopelijk heeft het oefenen geholpen.
Dankjequote:
Viel Spass Mquote:Op woensdag 30 april 2008 09:15 schreef MPG het volgende:
ZO. Ik ga mn spullen inpakken, en dan in de MPGmobiel laden. Tot later![]()
Mogguh, oranje gastquote:
Pheño, werkschuw tuig. Al bij de kapper geweest?quote:Op woensdag 30 april 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu.
daar moest ik nog naartoe vandaagquote:Op woensdag 30 april 200810:00 schreef Pheno het volgende:
Nee. Ik ben ook kapperschuw.
Vandaag Appie Heijn tot 20.00uurquote:Op woensdag 30 april 2008 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb gehoord dat de supermarkten wel open zijn, maar of dit vandaag of morgen is durf ik niet te zeggen..
Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag dan dus naar de kapper. De AH is gewoon open vandaag.
Ik moet ook nog sla halen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halen
Dat is wel zo prettig.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Ik wil slapenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Hehe ik ook, maar ik heb vrij lichte gordijnen dus had het gewoon warm net van de zonquote:
Wat let je?quote:
Werkwerkwerkquote:
Zondequote:
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal...quote:
quote:
quote:
quote:
maar je was wel oranje eerder vanochtendquote:Op woensdag 30 april 200811:26 schreef OA het volgende:
[..]
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal... [afbeelding]
Mensen met een dubbele tag hebben geen kleur en tag meer en ik heb ook geen oranje kleur meer.... [afbeelding] [afbeelding]
Mogge [afbeelding]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.quote:Op woensdag 30 april 200811:42 schreef JortK het volgende:
Het gaat wel lekker snel omdat iedereen als een verzopen kat buiten staat [afbeelding]
Haring etenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.
quote:
Wat!?!?quote:
Wat is't m'n jong?quote:
Naast de dame van vannacht?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?quote:
Best wel jaquote:
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?.
Whehequote:Ik moet trouwens maar even FIFA 2008 gaan oefenen voor komend weekend, voordat ik weer elke wedstrijd met 5 doelpunten verschil verlies![]()
.
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vretenquote:
Tof!quote:
Nog 4 uur. Zo goed?quote:
Als je ooit in Zandvoort bent en je hebt je laptop bij je, mag jij me ook inmaken!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheen
[..]
Whehe
Zalmquote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vreten?
Omdat het Koninginnedag is hier in de stad... en als het gratis is zijn er altijd veel Nederlanders. Ik doe dus lekker mee.. heb al precies een jaar geen haring opnamelijkquote:Op woensdag 30 april 200812:16 schreef JortK het volgende:
waarom haring?
Q-day in Indonesie?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Omdat het Koninginnedag is hier in de stad... en als het gratis is zijn er altijd veel Nederlanders. Ik doe dus lekker mee.. heb al precies een jaar geen haring opnamelijk
tuurlijk, zitten duizenden Nederlanders overal en nergens hier.. dus er zijn er vast wel die het leuk vinden een avondje op kosten van de staat aan de tap te hangen. En ik zeg ook geen nee natuurlijk laten we wel wezenquote:
Toedeloequote:Op woensdag 30 april 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga een hapje eten en nog wat boodschappen doen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga een hapje eten en nog wat boodschappen doen.
Lief.quote:
1tje maar?quote:
Ja.quote:
HHHHHHHHHHHHHHHHounietquote:
Ik was al om kwart voor zeven wakkerquote:
Zestienuurnegenenveertigminutenentwaalfseconden.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:42 schreef Houniet het volgende:
Oh dat is kut. Tot hoelaat moet je werken dan?
Ik breng dr net wegquote:
Die van mij staat op balkon, de plantenbakken op te fleuren!quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Die van mij staat op balkon, de plantenbakken op te fleuren!
Neequote:Op woensdag 30 april 2008 13:56 schreef Houniet het volgende:
Gaan jullie nog wat doen vandaag ofwat?
Nijmegen ?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:00 schreef Houniet het volgende:
Ik weet het nog niet man. Het wordt kutweer en ik heb nergens zin in. Vanavond misschien de stad in, maar er is ook een gruwlijke voetbalwedstrijd. En ik wil naar Nijmegen maar daar wilt niemand anders heen
.
DUS.
Ja man daar is een soort bal, met House muziekquote:
Zal wel uitverkocht zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man daar is een soort bal, met House muziek.
I know I knowquote:Op woensdag 30 april 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man daar is een soort bal, met House muziek.
Nee hoor, in de Matrixx proppen ze iedereen er inquote:Op woensdag 30 april 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal wel uitverkocht zijn
Er is verkoop aan de deurquote:Op woensdag 30 april 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal wel uitverkocht zijn
Te druk om te dansen?quote:
Te druk is klotequote:
quote:
Nee hoor, vorige keer dat ik er was ging ik ellebogen geven, mensen ging vanzelf ruim om me heen lopenquote:
Ik zie het nadeel niet?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Nijmegen...nah, daar woon ik al.
WTF woon jij daarquote:Op woensdag 30 april 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Heul nietquote:Op woensdag 30 april 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:26 schreef JortK het volgende:
Nee hoor, vorige keer dat ik er was ging ik ellebogen geven, mensen ging vanzelf ruim om me heen lopen
Stelletje linkse hoeren in de raadquote:
Ik weigerquote:Op woensdag 30 april 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
http://media.rtl.nl/webcast/538_event_hq.asx
Ik zie alleen een dom reclamefilmpjequote:Op woensdag 30 april 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
http://media.rtl.nl/webcast/538_event_hq.asx
Eng he?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:48 schreef JortK het volgende:
Tempo ligt trouwens nog best hoog voor Koninginnedag![]()
Nuttigquote:Op woensdag 30 april 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
Goed.
Verder met automatische top500 post shizzle
Krezip = Crapquote:
Juu.quote:
Wat moet je daar in godsnaam mee danquote:Op woensdag 30 april 2008 15:02 schreef JortK het volgende:
?
Verzoekjes vanuit de raad van koffiebestuurquote:Op woensdag 30 april 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat moet je daar in godsnaam mee dan?
En nu is ze klaar!quote:Op woensdag 30 april 2008 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Die van mij staat op balkon, de plantenbakken op te fleuren!
Ben je nou al wakker?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben je nou al wakker? [X] Check.
Gedouched?
ontbeten? [X] Check.
Aangekleedtdt?
Ah, ok.quote:
Zometeen naar huis.quote:
Wat moet ik daar doen dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:13 schreef JortK het volgende:
en dan vanavond naar Nijmegen papier of dat niet?![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan?
Ga je mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |