Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag dan dus naar de kapper. De AH is gewoon open vandaag.
Ik moet ook nog sla halen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halen
Dat is wel zo prettig.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Ik wil slapenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Hehe ik ook, maar ik heb vrij lichte gordijnen dus had het gewoon warm net van de zonquote:
Wat let je?quote:
Werkwerkwerkquote:
Zondequote:
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal...quote:
quote:
quote:
quote:
maar je was wel oranje eerder vanochtendquote:Op woensdag 30 april 200811:26 schreef OA het volgende:
[..]
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal... [afbeelding]
Mensen met een dubbele tag hebben geen kleur en tag meer en ik heb ook geen oranje kleur meer.... [afbeelding] [afbeelding]
Mogge [afbeelding]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.quote:Op woensdag 30 april 200811:42 schreef JortK het volgende:
Het gaat wel lekker snel omdat iedereen als een verzopen kat buiten staat [afbeelding]
Haring etenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.
quote:
Wat!?!?quote:
Wat is't m'n jong?quote:
Naast de dame van vannacht?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?quote:
Best wel jaquote:
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?.
Whehequote:Ik moet trouwens maar even FIFA 2008 gaan oefenen voor komend weekend, voordat ik weer elke wedstrijd met 5 doelpunten verschil verlies![]()
.
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vretenquote:
Tof!quote:
Nog 4 uur. Zo goed?quote:
Als je ooit in Zandvoort bent en je hebt je laptop bij je, mag jij me ook inmaken!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheen
[..]
Whehe
Zalmquote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vreten?
Omdat het Koninginnedag is hier in de stad... en als het gratis is zijn er altijd veel Nederlanders. Ik doe dus lekker mee.. heb al precies een jaar geen haring opnamelijkquote:Op woensdag 30 april 200812:16 schreef JortK het volgende:
waarom haring?
Q-day in Indonesie?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Omdat het Koninginnedag is hier in de stad... en als het gratis is zijn er altijd veel Nederlanders. Ik doe dus lekker mee.. heb al precies een jaar geen haring opnamelijk
tuurlijk, zitten duizenden Nederlanders overal en nergens hier.. dus er zijn er vast wel die het leuk vinden een avondje op kosten van de staat aan de tap te hangen. En ik zeg ook geen nee natuurlijk laten we wel wezenquote:
Toedeloequote:Op woensdag 30 april 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga een hapje eten en nog wat boodschappen doen.
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Goed, ik ga een hapje eten en nog wat boodschappen doen.
Lief.quote:
1tje maar?quote:
Ja.quote:
HHHHHHHHHHHHHHHHounietquote:
Ik was al om kwart voor zeven wakkerquote:
Zestienuurnegenenveertigminutenentwaalfseconden.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:42 schreef Houniet het volgende:
Oh dat is kut. Tot hoelaat moet je werken dan?
Ik breng dr net wegquote:
Die van mij staat op balkon, de plantenbakken op te fleuren!quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Die van mij staat op balkon, de plantenbakken op te fleuren!
Neequote:Op woensdag 30 april 2008 13:56 schreef Houniet het volgende:
Gaan jullie nog wat doen vandaag ofwat?
Nijmegen ?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:00 schreef Houniet het volgende:
Ik weet het nog niet man. Het wordt kutweer en ik heb nergens zin in. Vanavond misschien de stad in, maar er is ook een gruwlijke voetbalwedstrijd. En ik wil naar Nijmegen maar daar wilt niemand anders heen
.
DUS.
Ja man daar is een soort bal, met House muziekquote:
Zal wel uitverkocht zijnquote:Op woensdag 30 april 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man daar is een soort bal, met House muziek.
I know I knowquote:Op woensdag 30 april 2008 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja man daar is een soort bal, met House muziek.
Nee hoor, in de Matrixx proppen ze iedereen er inquote:Op woensdag 30 april 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal wel uitverkocht zijn
Er is verkoop aan de deurquote:Op woensdag 30 april 2008 14:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zal wel uitverkocht zijn
Te druk om te dansen?quote:
Te druk is klotequote:
quote:
Nee hoor, vorige keer dat ik er was ging ik ellebogen geven, mensen ging vanzelf ruim om me heen lopenquote:
Ik zie het nadeel niet?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Nijmegen...nah, daar woon ik al.
WTF woon jij daarquote:Op woensdag 30 april 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
Heul nietquote:Op woensdag 30 april 2008 14:23 schreef Pheno het volgende:
quote:Op woensdag 30 april 2008 14:26 schreef JortK het volgende:
Nee hoor, vorige keer dat ik er was ging ik ellebogen geven, mensen ging vanzelf ruim om me heen lopen
Stelletje linkse hoeren in de raadquote:
Ik weigerquote:Op woensdag 30 april 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
http://media.rtl.nl/webcast/538_event_hq.asx
Ik zie alleen een dom reclamefilmpjequote:Op woensdag 30 april 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
http://media.rtl.nl/webcast/538_event_hq.asx
Eng he?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:48 schreef JortK het volgende:
Tempo ligt trouwens nog best hoog voor Koninginnedag![]()
Nuttigquote:Op woensdag 30 april 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
Goed.
Verder met automatische top500 post shizzle
Krezip = Crapquote:
Juu.quote:
Wat moet je daar in godsnaam mee danquote:Op woensdag 30 april 2008 15:02 schreef JortK het volgende:
?
Verzoekjes vanuit de raad van koffiebestuurquote:Op woensdag 30 april 2008 15:05 schreef Houniet het volgende:
[..]
Wat moet je daar in godsnaam mee dan?
En nu is ze klaar!quote:Op woensdag 30 april 2008 13:55 schreef OA het volgende:
[..]
Die van mij staat op balkon, de plantenbakken op te fleuren!
Ben je nou al wakker?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 15:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ben je nou al wakker? [X] Check.
Gedouched?
ontbeten? [X] Check.
Aangekleedtdt?
Ah, ok.quote:
Zometeen naar huis.quote:
Wat moet ik daar doen dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:13 schreef JortK het volgende:
en dan vanavond naar Nijmegen papier of dat niet?![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat moet ik daar doen dan?
Ga je mee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |