Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag dan dus naar de kapper. De AH is gewoon open vandaag.
Ik moet ook nog sla halen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halen
Dat is wel zo prettig.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Ik wil slapenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Hehe ik ook, maar ik heb vrij lichte gordijnen dus had het gewoon warm net van de zonquote:
Wat let je?quote:
Werkwerkwerkquote:
Zondequote:
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal...quote:
quote:
quote:
quote:
maar je was wel oranje eerder vanochtendquote:Op woensdag 30 april 200811:26 schreef OA het volgende:
[..]
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal... [afbeelding]
Mensen met een dubbele tag hebben geen kleur en tag meer en ik heb ook geen oranje kleur meer.... [afbeelding] [afbeelding]
Mogge [afbeelding]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.quote:Op woensdag 30 april 200811:42 schreef JortK het volgende:
Het gaat wel lekker snel omdat iedereen als een verzopen kat buiten staat [afbeelding]
Haring etenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.
quote:
Wat!?!?quote:
Wat is't m'n jong?quote:
Naast de dame van vannacht?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?quote:
Best wel jaquote:
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?.
Whehequote:Ik moet trouwens maar even FIFA 2008 gaan oefenen voor komend weekend, voordat ik weer elke wedstrijd met 5 doelpunten verschil verlies![]()
.
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vretenquote:
Tof!quote:
Nog 4 uur. Zo goed?quote:
Als je ooit in Zandvoort bent en je hebt je laptop bij je, mag jij me ook inmaken!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheen
[..]
Whehe
Zalmquote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vreten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |