quote:
Ja!quote:Op woensdag 30 april 2008 04:10 schreef Sander170 het volgende:
Wat, je uitgaans-nacht vannacht?
Kan niet missen, maar goed. Dame naast me, bedtijd.quote:
Oke veel plezier met je object.quote:Op woensdag 30 april 2008 04:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan niet missen, maar goed. Dame naast me, bedtijd.
Doe eens hiernaartoe sturen danquote:
Van harte geMPGefeliciteerdquote:Op woensdag 30 april 2008 08:55 schreef MPG het volgende:
Goedemorgen deze zonnige koninginnemorgen. Vandaag is een feestdag omdat een echte koningin jarig is. oMa PG is vandaag namelijk jarig. Dat betekent koffie met vlaai, tussen het bezoeken van de LAN, waar ik me nu klaar voor maak, door.
Als de wolken de goeie kant op gaan, komt dat vanzelf goed.quote:
Bij een van mn vrienden. Tot en met zondag zitten we daarquote:Op woensdag 30 april 2008 08:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als de wolken de goeie kant op gaan, komt dat vanzelf goed.
Waar ga je LANnen?
Dankjequote:
Dankje, dat gaat wel goedkomenquote:En succes met LANnen, hopelijk heeft het oefenen geholpen.
Dankjequote:
Viel Spass Mquote:Op woensdag 30 april 2008 09:15 schreef MPG het volgende:
ZO. Ik ga mn spullen inpakken, en dan in de MPGmobiel laden. Tot later![]()
Mogguh, oranje gastquote:
Pheņo, werkschuw tuig. Al bij de kapper geweest?quote:Op woensdag 30 april 2008 09:50 schreef Pheno het volgende:
Ohio gozaimasu.
daar moest ik nog naartoe vandaagquote:Op woensdag 30 april 200810:00 schreef Pheno het volgende:
Nee. Ik ben ook kapperschuw.
Vandaag Appie Heijn tot 20.00uurquote:Op woensdag 30 april 2008 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb gehoord dat de supermarkten wel open zijn, maar of dit vandaag of morgen is durf ik niet te zeggen..
Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:59 schreef Pheno het volgende:
Vrijdag dan dus naar de kapper. De AH is gewoon open vandaag.
Ik moet ook nog sla halen.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Das mooi, kan ik nog ff konijnenvoer gaan halen
Dat is wel zo prettig.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Ik wil slapenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Hehe ik ook, maar ik heb vrij lichte gordijnen dus had het gewoon warm net van de zonquote:
Wat let je?quote:
Werkwerkwerkquote:
Zondequote:
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal...quote:
quote:
quote:
quote:
maar je was wel oranje eerder vanochtendquote:Op woensdag 30 april 200811:26 schreef OA het volgende:
[..]
Die oranje kleur werkt zeg maar niet helemaal optimaal... [afbeelding]
Mensen met een dubbele tag hebben geen kleur en tag meer en ik heb ook geen oranje kleur meer.... [afbeelding] [afbeelding]
Mogge [afbeelding]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.quote:Op woensdag 30 april 200811:42 schreef JortK het volgende:
Het gaat wel lekker snel omdat iedereen als een verzopen kat buiten staat [afbeelding]
Haring etenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... hier schijnt het zonnetje. maar overmorgen is het pas gratis haring eten en wijn drinken.
quote:
Wat!?!?quote:
Wat is't m'n jong?quote:
Naast de dame van vannacht?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik ontwaak.
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?quote:
Best wel jaquote:
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Beter je best doen dan! Is Muck er niet om je tegenspelers af te leiden?.
Whehequote:Ik moet trouwens maar even FIFA 2008 gaan oefenen voor komend weekend, voordat ik weer elke wedstrijd met 5 doelpunten verschil verlies![]()
.
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vretenquote:
Tof!quote:
Nog 4 uur. Zo goed?quote:
Als je ooit in Zandvoort bent en je hebt je laptop bij je, mag jij me ook inmaken!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck moet vandaag toeteren. Morgen komt ze hierheen
[..]
Whehe
Zalmquote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Eensch. Je gaat toch geen rauwe vis vreten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |