Nice!quote:Op zondag 27 april 2008 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kort verslagje, pics zeggen meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Geerd hier nou doet...
[ afbeelding ]
ready..
[ afbeelding ]
volgens mij mag je daar niet in jongens
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
snelheid&hellingshoek is OK==> Cageon na gister links ook rechts nu op de grond gezet
[ afbeelding ]
afgelopen week was mijn grondspeling binnen
[ afbeelding ]
duurt heel wat langer voor mijn stepjes aan de grond zitten![]()
vandaag op KBG mijn knie tegen de tank aangehouden, ga niet na elke rit nwe sliders aanschaffenextra speling resulteerde in een nieuwe tak van sport: dembersliden
wat wel de grens is te noemen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook Geerd reed de tourende andere supersport zoek
[ afbeelding ]
....resultaat: stepje&rempedaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wederom geslaagd![]()
van KK alleen vids available
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik heb ook nog wat foto's van sbk.
Veel kwamen met de motor!!
Best gezellig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En hoe is het om eens buiten het durp te goan kiek'n
Is je motor de deur uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Goede pics en filmpje
I wish I had the timeand bike
Koop toch een GSX1100ES voor 350 Euroquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:30 schreef stinkie het volgende:
Wacht nog steeds op antwoord van zowel verkoper FZ als FZR
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Best gezellig.
Wat spot mijn oog nu?
[..]
Is je motor de deur uit.
Noooh..![]()
Aight!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Er moet wel iets anders komen, weet alleen nog niet wat
Uhm...nou neequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aight!
Koop een dikke vette SZR!
Of een TRXin het paars!
[ afbeelding ]
Heb ik ff mazzel gehadquote:DE STEEG - De politie heeft zondagavond rond kwart over acht de rijbewijzen van twee motorrijders ingevorderd. Twee mannen van 42 en 43 jaar uit Zevenaar werden betrapt op hun hoge snelheid op de A348 ter hoogte van Rheden. De hoogst gemeten snelheid betrof 174 km/uur waar 120 km/uur is toegestaan. Het rijbewijs van beide motorrijders werd ingevorderd. Justitie beslist over de teruggave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heb ik ff mazzel gehadPrecies jah, een beetje cruise-snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
2u eerder reed ik toch echt een stukkie sneller, wou op tijd zijn en zulksquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Precies jah, een beetje cruise-snelheid![]()
Kan helaas nog niet rijden nog twee weekjesquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de revalidatie, kan je rijden
Koffie staat klaar
Die zijn ook zo voorbij, kun je dan ook direct rijden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan helaas nog niet rijden nog twee weekjes![]()
Jepquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Die zijn ook zo voorbij, kun je dan ook direct rijden?
Tja, vraag me wel eens af of ik ooit zo door de bocht gaquote:
quote:
Ahu, maar fysiek bedoelde ik dat meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jepalleen mn akra er weer onder schroeven en gaan
Aan je moto zal het iig niet liggen volgens mijquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, vraag me wel eens af of ik ooit zo door de bocht ga
Nee paar rondjes is leuk dan vind ik t ook wel weer best geweest.quote:Daar komt bij dat ik KB niet echt boeiend vind
quote:
Jij hebt zo je eigen onnavolgbare techniek.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Ja hoor, alleen ga ik voorlopig niet zo door de bocht
Dat denk ik ook niet neequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Aan je moto zal het iig niet liggen volgens mij
Tja, alleen kom ik daar de bocht niet mee doorquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Tnx moslim. [ afbeelding ]
[..]
Jij hebt zo je eigen onnavolgbare techniek.
En wie betaalt de benzine?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben lekker met de motor naar het werk gegaan![]()
Fag! [WP]quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:53 schreef Cageon het volgende:Veul spiegelen en auto's in kijken.![]()
Misschien een Blade proberen.quote:
je komt er wel mee uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, alleen kom ik daar de bocht niet mee door
Kom jij eerst nou maar is uit de kast met die falende homo detector van je.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wie betaalt de benzine?![]()
![]()
[..]
Fag! [WP]
Kan mn motor er niet tussen vinden, stond op de eerste rij als 1 van de eerstequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik heb ook nog wat foto's van sbk.
Veel kwamen met de motor!!
[ afbeelding ]
Niet al te zuivere foto's...maar toch.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geluiden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.![]()
Jullie gaan te snel met de topics.![]()
1 mei nog fokkers te spotten op zandvoort?![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef Snelwagen het volgende:
Mn uitlaten zijn binnen gekomen, zo ff ophalen
WifeBeater zegt het altijd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:28 schreef Cageon het volgende:
Kom jij eerst nou maar is uit de kast met die falende homo detector van je.
dan is de verhoging van de max snelheid niet nodig, als dat wel nodig is zijn er teveel rechte stukkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
WifeBeater zegt het altijd.![]()
En 179 km/u is idd een eitje, met woon~werk probeer ik alleen in de bochten met gas er op te rijden.
Maar rechtuit is 120~140 al spiegelend heel standaard.
Vorig jaar op de A7 nog 240 km/u zitten cruisen.
Zelfs met de Trophy niet echt om bang van te worden.
Tijd voor nieuwe verkeersvoorwaarden voor bewezen motorrijders.
Misschien is een reservaat iets.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
shit, het regent weer. hopelijk wordt het zo weer droog
Nee hoor, maar uit mezelf zou ik het niet zo heel snel doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]alsof jullie het erg vinden
true true, wel leuke afsluiter, aan de andere kant van NL, moeten we alleen nog ff terugquote:alleen KB-en is idd erg saaiwe doen het vaak ook als afsluiter
daar heb je je mattiez voorquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:37 schreef Cageon het volgende:
Nee hoor, maar uit mezelf zou ik het niet zo heel snel doen.![]()
nouja drom had ik gepland in de buurt van Apeldoorn uit te komen, om KBA te pakkenquote:true true, wel leuke afsluiter, aan de andere kant van NL, moeten we alleen nog ff terug![]()
![]()
![]()
Volgende keer rijden we gewoon weer de "langzame" route terug wmb. Foute planning on my side.
ahu ahuquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar heb je je mattiez voor
Improviseren ehquote:[..]
nouja drom had ik gepland in de buurt van Apeldoorn uit te komen, om KBA te pakkenmaar de route werd helemaal niks dus ben ik maar uitgeweken naar KBG
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:43 schreef Cageon het volgende:
ahu ahu![]()
Ga om met de verkeerde mensen, ze laten me slechte dingen doen![]()
![]()
![]()
anders zochten we nu nog naar de route op Geerd zen kaartquote:Improviseren eh
Een Michelin Macadam slijt niet niet zo snel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:54 schreef Cageon het volgende:
Om terug te komen op onze banden discussie dat we het nogal triest vinden dat onze banden zo snel slijten
Info over de PP2CT en max lean-angle 51.2 graden
deze heeft 3 sterren voor t circuit
de MPP 2 sterretjes
de MPR2CT geen een
mss dat de MPS een idee is
Maar ik heb werkelijk geen idee waar we een fatsoenlijk antwoord vandaan kunnen halen.
Denk dat Michelin direct zegt ja euh MPP/MPP2CT of zelfs race
dat maakt toch niks uit zolang de stepjes niet aan de grond zittenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Cageon het volgende:
Aan de andere kant twijfel ik wel van de hellingshoek van de MPR2CT, dat zal waarschijnlijk nooit zoveel zijn als de MPP(2ct)?
Gawaine was zelfs op de oude BT020 onnavolgbaar zo heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat maakt toch niks uit zolang de stepjes niet aan de grond zitten![]()
MPRace voor zirkwie, MPRoad 2CT voor se roadGawaine gaat er ook hard genoeg mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger had ik nog een rubbermeter op mijn werk liggen. Even langs de dealer en meten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Cageon het volgende:
wat betreft die sterren, dat vat ik ook nog wel, maarja wil eigenlijk weten of die MPR2CT band net zo zacht is (op de wangen dus) als de MPP(2ct in t midden)
Want das goed zat... maarja van michelin krijg ik daar geen fatsoenlijk antwoord op natuurlijk.![]()
Iedere circuitdag nieuwe banden is ook niet grappig. Hoezo geen geld, Pilot Race, daar loop je op leeg!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:38 schreef Cageon het volgende:
zeg ook niet dat je er niet hard mee kan![]()
Maargoed ik heb geen geld voor een ander setje wielen voorlopig dus MPRace zit er voorlopig niet in tenzij ik bijna niet op de weg ga rijden
Jajaquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog een rubbermeter op mijn werk liggen.
ik ws ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Cageon het volgende:
mjeh fuckit
dan misschien toch maar weer MPP erop gooien ivm de circuit dagen
Toch welquote:
Foto'squote:Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef Snelwagen het volgende:
Mn uitlaten zijn binnen gekomen, zo ff ophalen
Komt morgen wel ofzo, vandaag nog ff ermee gereden. Zelfs met DB killers is het geluid al eigenlijk iets teveel van het goedequote:
ga jij je ff lekker bezig houden met auto's verbouwen en slopen ofzoquote:
avond, moet jij niet weet ik veel waar bier drinken ofzo?quote:
Ach.... zo lang 't leuk isquote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ga ik voorlopig niet zo door de bocht
Dat begint morgenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
avond, moet jij niet weet ik veel waar bier drinken ofzo?
Hmmm vanaaf is er ook al genoeg gelegenheid voor volgens mijquote:
Wa kost datquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een Michelin Macadam slijt niet niet zo snel.![]()
Pilot Sport was de voorloper van de Pilot Sport, inmiddels uitgegroeid tot een band speciaal voor dikke kanonnen. Vroeger vooral bekend om het trage opwarmen en daardoor glijden.![]()
En MPR2CT heeft uit marketingtechnisch oogpunt geen sterren.
Die zien ze alleen als een sportieve toerband.![]()
Slijten is daar niet aan de orde.
True... true.... Hoewel 't hier aardig doods is in de "stad".quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hmmm vanaaf is er ook al genoeg gelegenheid voor volgens mij
prijs indicaties MPR2CTquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo'n MPR²CTmoet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk he
yeah hier ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ergens tussen de 300 en 350 E... Spaarvarken heeft zojuist een nieuw doel gekregen
Benzine is bijna goedkoperquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
yeah hier ook
hoi hoi voor goede achterbanden (die onder je neus verslijten waar je bij staat)
Dat is idd geen duurzame investering.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:41 schreef Cageon het volgende:
yeah hier ook
hoi hoi voor goede achterbanden (die onder je neus verslijten waar je bij staat)
quote:Dunlop introduceert de nieuwe Hypersport-band Sportmax D208 RR
De opvolger van de alom geprezen D207 RaceReplica die u kunt plaatsen tussen de D208 en D208 GP. Verbeteringen zijn een verbeterde stuur en handeling- karakteristiek als ook een extreem korte opwarmtijd. Een compound mix uit de race wereld en van straat gebruik staan voor extreme grip bij droge en natte rijbaan zonder inboeten op de rijeigenschappen.
De voorband beschikt over 2 aramide lagen die vervorming van het drukvlak minimaliseert en excellente rem en stuureigenschappen tot gevolg heeft. De vorm van de band is direct afgeleid van de D208GP.
De achterband is met hoog silica aandeel en JLB aramide gorde gebaseerd op een radiaal karkas. Deze constructie draagt bij tot minimale interne wrijving zo ook optimale grip en handling bij in totaal 93% positiefprofiel aandeel en bereikt daarmee bijna de waarden van de D208 GP.
Die moet je er ook nog eens bij optellen.quote:
zolang je niet radiaal en dat andere combineert is t volgens mij niet erg, geloof ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:31 schreef Snelwagen het volgende:
Kmoet ook een nieuwe achterband op mn motor hebben, ligt nu voor en achter een metzeler m3 om d8 ik. Alleen die voorband is uiteraard nog prima, maar is het wel verstandig om voor met een ander type band te gaan rijden dan achter?
quote:Primeurtest Bridgestone BT-021
“ ‘t Is zwart en ’t plakt.” Veel meer hoef je volgens sommigen niet over banden te vertellen. Die omschrijving is echter al te eenvoudig, want banden zijn niet alleen de enige contactpunten tussen je motorfiets en de openbare weg, het zijn ook technisch hoogstaande producten. Het gedrag van een motorfiets wordt in zeer grote mate bepaald door de banden die er op liggen. Zelfs de beste motor met een optimale veerafstelling gedraagt zich als een rotding als er slechte of verkeerde banden op liggen. Met hun nieuwste product, de BT-021, tonen ze bij Bridgestone tot wat ze allemaal in staat zijn.
Met de BT-021 mikt Bridgestone op de grootste klantengroep: de sport-toering rijders. Die zorgden er ook al voor dat de BT-020 een gigantisch succes werd. Niet verwonderlijk, want de band combineerde als geen andere grip met een goed stuurgedrag en een uitstekende duurzaamheid. De BT-021 overtreft zijn voorganger op alle vlakken. Bridgestone bestempelt zijn nieuwste rubbers als ‘luxury touring’. De band moet uitblinken op het vlak van stabiliteit, grip, comfort en duurzaamheid. Demotorsite.be trok naar Sardinië om op de slingerbanen aldaar te testen hoe dat nu écht zit met de BT-021.
Bridgestone had een indrukwekkende verzameling van 46 motorfietsen naar het Italiaanse eiland verscheept. We reden met een Triumph Tiger, Ducati Multistrada, Honda CB1000F, Yamaha MT-01, Kawasaki Versys, Suzuki GSR, BMW R1200R en BMW R1200RT. We moeten toegeven dat de BT-021 anders is dan alle andere sport-toering banden waarmee we al reden. De stuureigenschappen van de voorband neigen meer naar die van een pure sportband. Alle motoren sturen immers merkbaar lichter met de nieuwe Bridgestones en als je een motorfiets hebt die op zich al licht stuurt (de Honda Hornet bijvoorbeeld), dan moet je in het begin er echt op letten dat je niet teveel nadruk op het insturen legt. Maar het is met dat insturen zoals met zoveel goede dingen: je went er heel snel aan. Voor het overige was de grip zo goed dat we zelfs kneedown door de bochten nog altijd niet aan het schuiven gingen. De kilometers die je met die nieuwe rubbers kunt afhaspelen, zijn moeilijk na te gaan in een dergelijke test. Gelukkig hebben we er al een setje gemonteerd op de langeduurtest van de collega’s van Motoren & Toerisme en die hebben er nu toch al dik 8.000 kilometer mee gereden en de BT-021 is nog lang niet aan het einde van zijn latijn. Dus de belofte dat de BT-021 zeker 15 procent meer kilometers aankan dan zijn voorganger, zal kloppen.
Bridgestone heeft met de SACT technologie (Straight And Cornering Technology) een harder (en dus duurzamer) contactvlak in het midden van de band en een zachtere compound (met dus meer grip) aan de kanten. Ze passen dit principe al sinds 1985 (!) toe. De BT-021 is ook het eerste type dat zowel op de voor-als achterband een nulgradengordel krijgt. Dat is vooral goed voor de stabiliteit en de schokabsorptie. Jammer voor ons, maar gelukkig voor de BT-021 kregen we daar in Sardinië ook nog een boel regen, hagel én sneeuw over onze hoofden. Zo komt het dat we weten dat de band niet alleen op droge, maar ook op natte ondergrond zeer goed presteert. De BT-021 is beschikbaar in de meeste populaire maten en ligt nu al bij je motordealer of bandenboer.
Uhu, radiaal?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
zolang je niet radiaal en dat andere combineert is t volgens mij niet erg, geloof ik.
Rij nu ook met MPP achter en MPP2CT voor. maar dat is natuurlijk gering verschil.
t carcas ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Uhu, radiaal?![]()
Mn banden lopen gewoon in lijn met mn motor en staan er niet radiaal op ofzo. Maaruh je bedoeld het binnenwerk (carcas ofzo) denk ik?
Kzal eens kijken hoe dat is bij mijn banden
Owkee naisquote:
Das wel radiaal toch..... Mja loodrecht erop zou je zeggen 90 graden maarjaquote:* Dry grip and reference overall performance both on road and on racetrack, thanks to the new compound development
* Progressive handling behaviour guaranteed by the Metzeler patented 0° steel belt and the Multiradius technology development
* Tread pattern design and differentiated compound between front and rear ensuring high wet safety feeling and extended mileage
Truequote:
OMG een 650cc motor en dan als advies dit krijgenquote:Voor motorfietsen tot 400cc heeft Bridgestone de BT-090 ontwikkeld. Geperfectioneerd met Bridgestone's nieuwste racetechnologie is de BT-090 uitermate geschikt voor het rijden op de limiet op zowel straat als circuit. Het speciale karkas zorgt voor een uitstekende feedback in bochten. De nieuwe compound en het verbeterde profiel bieden een nog verder verbeterde grip en handling bij zowel droog als nat weer. Samen met de uitstekende anti-shimmy prestaties en een betere rechtuitstabiliteit bij hoge snelheden verzekert de BT-090 een vloeiende rit. Compound: High grip compound voor motoren tot 400 cc. Geeft een enorme grip van start tot finish, grotendeels onafhankelijk van de temperatuur. Profiel: Het nieuwe profiel optimaliseert zowel de verticale als horizontale stijfheid van de band. Minder groeven aan de rand van de band voor meer grip en controle in de bocht en meer groeven op het midden van het loopvlak voor een betere prestatie op nat wegdek. Karkas en profiel: Grotere stijfheid van de hiel van de band zorgt voor toename van de grip in bochten, verbeterde rechtuitstabiliteit bij hoge snelheden en extra anti-shimmy voor betere prestaties op de weg. Constructie: Mono Spiral Belt in de achterband.
Michelin en Bridgestone moeten ook weer niet teveel steun krijgen in motorland.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:56 schreef Cageon het volgende:
WB, tbh ben ik een beetje huiverig om van band te switchen voor ik t circuit op ga.
Dit ben ik gewend en het kan maar zo zijn dat de dunlop of niet bevalt of gewoon totaal anders aanvoelt.
Oftewel -> Fucked @ circuit, voornamelijk tussen mijn oren op dat moment, maar dat zou zonde van de circuit dag zijn, lijkt me. Maar zal het zeker onthouden.
En ja durf niet zo goed van band te wisselen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een combi waar Michelin volledig achter staat.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:40 schreef Cageon het volgende:
zolang je niet radiaal en dat andere combineert is t volgens mij niet erg, geloof ik.
Rij nu ook met MPP achter en MPP2CT voor. maar dat is natuurlijk gering verschil.
Ik heb MPP voor en MPR2CT achter. A much bigger difference.
En aangezien Triumphie altijd last van onderstuur had een goede keuze.
Denk ik.
1 pitter.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:07 schreef Snelwagen het volgende:
Kijken wat bridgestone adviseert:
OMG een 650cc motor en dan als advies dit krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kmers is wel aantrekkelijk als je de prijzen ziet van de bandenquote:Op woensdag 30 april 2008 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Michelin en Bridgestone moeten ook weer niet teveel steun krijgen in motorland.
Voor het je weet is er een soort van monopolie.![]()
En is het niet leuker om -voor Nederland- met iets apartere band te rijden?
Er is veel meer moois te koop.
Dus vooral Dunlop, Continental, Metzeler, Pirelli, Yokohama monteren en de concurrentiestrijd aanwoekeren.
Dan blij ik wel Michelin monteren.
I get your feeling.![]()
MPRCT2 is trouwens ook lekker.
En je hebt 50% meer kilometers.![]()
Precies, dan ligt t aan mezelf.quote:Maar met MPP kan je dit jaar tenminste niet je banden de schuld geven.![]()
onderstuur, wtf?quote:[..]
Dat is een combi waar Michelin volledig achter staat.
quote:Denk ik.![]()
[..]
1 pitter.
niet fucken met een 1 cillinder eh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Michelin en Bridgestone moeten ook weer niet teveel steun krijgen in motorland.
Voor het je weet is er een soort van monopolie.![]()
En is het niet leuker om -voor Nederland- met iets apartere band te rijden?
Er is veel meer moois te koop.
Dus vooral Dunlop, Continental, Metzeler, Pirelli, Yokohama monteren en de concurrentiestrijd aanwoekeren.
Dan blij ik wel Michelin monteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is een combi waar Michelin volledig achter staat.
Denk ik.![]()
[..]
1 pitter.
Ik ben anders niet zo overtuigd van Continetal Dunlops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of het is de vering ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ben anders niet zo overtuigd van Continetal Dunlops.of het is de vering ....
Kan ook aan t type dunlop liggen, t is een sportmax en daar zijn nog een hele hoop verschillende in te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef Cageon het volgende:
die kmers is wel aantrekkelijk als je de prijzen ziet van de bandenIk zie me nog wel een keertje Dunlop D208RR kopen.
quote:Precies, dan ligt t aan mezelf.![]()
Op iedere snelheid. Ook die van mij.quote:onderstuur, wtf?
op welke snelheden?![]()
Positief bedoeld, KTMétjes wegen gelukkig niet zoveel.quote:niet fucken met een 1 cillinder eh!
Ik weet dan weer niet of Snelwagen een fat dude is.![]()
![]()
![]()
quote:Glijdende motorrijder geflitst
AMSTERDAM - Een motorrijder heeft dinsdag op de A28 bij Staphorst glijdend een snelheidsovertreding gemaakt. De 50-jarige Amstelvener zag een radarcontrole langs de kant van de weg staan en kneep vol in de remmen.
Hij kwam daarbij ten val, maar gleed met een vaart van 137 kilometer per uur voorbij de radar.
De man hield aan zijn valpartij een polsfractuur en een beschadigde hand over. Hij is met een ziekenauto overgebracht naar het Sofiaziekenhuis in Zwolle. Met zijn valpartij ontloopt de motorrijder zijn bekeuring niet. De man kan binnenkort een snelheidsboete tegemoet zien.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik ben anders niet zo overtuigd van Continetal Dunlops.of het is de vering ....
Ik ben niet zo gek op het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn verschillende typen man.![]()
![]()
Volgend seizoen misschienquote:Op woensdag 30 april 2008 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik zie me nog wel een keertje Dunlop D208RR kopen.
Heb t nooit ondervonden, ja toen ik over t randje ging zondagquote:[..]![]()
[..]
Op iedere snelheid. Ook die van mij.
geen fat dude, wel een grote dudequote:[..]
Positief bedoeld, KTMétjes wegen gelukkig niet zoveel.
Ik weet dan weer niet of Snelwagen een fat dude is.![]()
Jij gaat door voor de Pilot Power Race. Ik weet.quote:Normaal denk je een motor de hoek om.quote:Heb t nooit ondervonden, ja toen ik over t randje ging zondag
Als dat zelfs op legale snelheden niet lukt zonder flink aandringen, en je dan nog overal de buitenkant van de bocht dreigt op te zoeken, dan is er wat aan de hand.
En @illegale snelheden is het meer een combi van middelpuntvliegende kracht en goed gas geven/lastwisselkrachten.Maar de Trophy was gewoon helemaal in de war.
Zoiets als Roderick?quote:geen fat dude, wel een grote dude
Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.![]()
![]()
Ja, nu nog een sponsor vindenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de Pilot Power Race. Ik weet. [ afbeelding ]ah, mooi nergens last van hier.quote:[..]
Normaal denk je een motor de hoek om.
Als dat zelfs op legale snelheden niet lukt zonder flink aandringen, en je dan nog overal de buitenkant van de bocht dreigt op te zoeken, dan is er wat aan de hand.
En @illegale snelheden is het meer een combi van middelpuntvliegende kracht en goed gas geven/lastwisselkrachten.Maar de Trophy was gewoon helemaal in de war.
zoiets ja, maar dan iets forser *GOK IK* van de pics te zien.quote:[..]
Zoiets als Roderick?
Heb snelwagen ook niet zo heel vaak gezienVraag me af waar dat aan ligtquote:Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.
Aha! je leest niet meer bijquote:![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 30 april 2008 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op het weer.![]()
Er zijn verschillende typen man.![]()
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Morgen![]()
leuke bandendiscussieconti's en dunlops hebben geen goede reviews gehad in vergelijk met BT's&MP's..dus die komen er zeker niet onder bij mij
![]()
![]()
fzr wil vraagprijs voor dat ding
Verder zoeken of FZ mailen
keuzes, keuzes keuzes.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
gaan we nog meeten deez weekquote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.was er niet ergens een motodag morgen
![]()
![]()
zandvoort...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaan we nog meeten deez weekwas er niet ergens een motodag morgen
bron?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
leuke bandendiscussieconti's en dunlops hebben geen goede reviews gehad in vergelijk met BT's&MP's..dus die komen er zeker niet onder bij mij
Als Roderick 2 meter isquote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
Zoiets als Roderick?
Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.
![]()
Meeting komt nog wel, met deze uitlaten durf ik me weer te vertonen in het openbaar, en aangezien de meeting hier nogwel redelijk in de buurt zijn is het doableSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
www.motorday.nlquote:
judge for yourself
We hadden t ook op kunnen nemen tegen barry veneman ofzo
we hadden voor 25 euro een sessie kunnen doenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
www.motorday.nl
judge for yourself
We hadden t ook op kunnen nemen tegen barry veneman ofzo![]()
![]()
Wat jij zegtquote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
Het enige snelle aan dunlop zijn de speedballs![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat jij zegt
Het enige snelle aan dunlop zijn de speedballs
[ afbeelding ]
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Hij komt nog wel terug op zijn keuzequote:Op woensdag 30 april 2008 11:25 schreef stinkie het volgende:
fzr wil vraagprijs voor dat ding
Verder zoeken of FZ mailen
keuzes, keuzes keuzes.
Alleen niet meer bij jou![]()
![]()
yea i knowquote:Op woensdag 30 april 2008 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hadden voor 25 euro een sessie kunnen doen
een ruk sessie in mijn geval waarschijnlijk
Kan wel als reserve opgeven, als je er toch heen gaat.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat jij zegt
[ afbeelding ]
Dan kan de FOK MC Basketbal team opgericht wordenquote:
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeelt![]()
![]()
yeah, dan gaan wijquote:Op woensdag 30 april 2008 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan kan de FOK MC Basketbal team opgericht worden
[ afbeelding ]![]()
regelenquote:
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeelt
zal wel meevallenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
yea i know
een ruk sessie in mijn geval waarschijnlijk
Kan wel als reserve opgeven, als je er toch heen gaat.![]()
[..]maarre..shauw we
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeeltmén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
![]()
![]()
als we dr gaan meeten wil ik me dr best als reserve op geven bike attack of track time, maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal wel meevallenmaarre..shauw we
quote:[..]mén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
De enige die mij nu overboden heeft is weer zo'n oppurtunist die overal op biedquote:Op woensdag 30 april 2008 11:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij komt nog wel terug op zijn keuze
Alleen niet meer bij jou
Nou ja, hij had 'm vandaag kwijt kunnen zijn. We zien over 3 weken nog wel een keer.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Scheelt nogal waar je ze leest. Alle merken zouden al lang 'dood' zijn als ze zo slecht waren.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
Ik denk dat in Engeland 60% op Dunlop en Continental rijdt.
quote:
Ik leef alleen op de wereld.quote:Ja dat weet ik ook wel![]()
Dan werkt de marketing goed bij je.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis niet de 1e bandendiscussie hiero
Een eigen mening is ook wat waard.
![]()
Continental heH.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Rib-i het volgende:
Wat jij zegt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:mén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal wel meevallenmaarre..shauw we
[..]mén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
Topoverleg ja![]()
![]()
ze rijden niet voor niks aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 30 april 2008 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
Scheelt nogal waar je ze leest. Alle merken zouden al lang 'dood' zijn als ze zo slecht waren.
Ik denk dat in Engeland 60% op Dunlop en Continental rijdt.
vooral de ervaring met MPP werkt goed jaquote:Dan werkt de marketing goed bij je.Een eigen mening is ook wat waard.
![]()
makster gezien op die fantastische conti's, zelf ooit dunlops onder de ZXR400 gehad..
![]()
![]()
Ok, hoelaat wou je vertrekken bij de mac dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Cageon ik vind het bestniet te laat maken vanavond..
en gaan er nog meer van hier naar motorday?
Acht de kans wel klein dat er iemand niet op komt dagen voor die track-time/bike-attack
Als je had opgelet komen Diablo's juist het beste uit de bus met de rijstijl die jullie voor ogen hebben.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
Ik wil niet schermen met testresultaten, maar Powers zijn echt compromis banden.![]()
![]()
ja die Diablo's verdwijnen waarschijnlijk ook onder je kont vandaan. net als de MPP
supercorsa's / diablos zijn wel interessant idd, maarja..Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
niet te laatquote:Op woensdag 30 april 2008 11:58 schreef Cageon het volgende:
Ok, hoelaat wou je vertrekken bij de mac dan?
en gaan er nog meer van hier naar motorday?
Acht de kans wel klein dat er iemand niet op komt dagen voor die track-time/bike-attack![]()
niet te vroeg
mwah grotendeels rijd je toch op het middenvlak dus compromis banden zijn voorlopig zo slecht nog nietquote:Op woensdag 30 april 2008 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je had opgelet komen Diablo's juist het beste uit de bus met de rijstijl die jullie voor ogen hebben.
[ afbeelding ]
Ik wil niet schermen met testresultaten, maar Powers zijn echt compromis banden.![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze rijden niet voor niks aan de verkeerde kant
Makster is met recht de allerlangzaamste MC rijder.quote:vooral de ervaring met MPP werkt goed jamakster gezien op die fantastische conti's, zelf ooit dunlops onder de ZXR400 gehad..
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:59 schreef Rib-i het volgende:
Komt door die Kut Harley van de achterbuurman
Mijn laptop trilt door die kutbak
![]()
Ik zag dat de 1200 Nighstar wel heel erg betaalbaar is.
Maar ze hebben er geen MPP voor, dus dan koop ik hem maar niet.![]()
![]()
Diablo's hebben massief rubber op de vlakken.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah grotendeels rijd je toch op het middenvlak dus compromis banden zijn voorlopig zo slecht nog niet
![]()
Heb je ook geen last meer van cuppen.
Maar in de regen is het wat spannender.![]()
![]()
![]()
Hmmmmmmquote:Op woensdag 30 april 2008 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Diablo's hebben massief rubber op de vlakken.![]()
Wou dat je ff kon proefrijden met wat setjes banden
Zo'n 5k km ofzo.
Niet goed geld terug garantie ed.
hmm OK, mjah voorlopig maar hequote:Op woensdag 30 april 2008 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Diablo's hebben massief rubber op de vlakken.![]()
Heb je ook geen last meer van cuppen.
Maar in de regen is het wat spannender.![]()
trouwens tijdens Alpen vakantie gezien wat je in de regen kunt blijven doen met die MPP's![]()
![]()
@OPM, mjeh lekker duidelijk
Ik ga niet weg vnaaf dus voor mij is't no problemo.
Ach, het is de combinatie motor + banden + berijder. Ik rij overal opquote:Op woensdag 30 april 2008 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je had opgelet komen Diablo's juist het beste uit de bus met de rijstijl die jullie voor ogen hebben.
[ afbeelding ]
Hele goede ervaring met Metzelers overigensBT's moet je eerst een beetje warm rijden maar daarna ... Als het aan de weg moet plakken, moet je BT's pakken
![]()
![]()
De MPP's plakken zelfs aan je vingers, jeweets!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, het is de combinatie motor + banden + berijder. Ik rij overal op![]()
Hele goede ervaring met Metzelers overigensBT's moet je eerst een beetje warm rijden maar daarna ... Als het aan de weg moet plakken, moet je BT's pakken
als altijd, komt goedquote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Cageon het volgende:
@OPM, mjeh lekker duidelijk
Ik ga niet weg vnaaf dus voor mij is't no problemo.![]()
![]()
![]()
Geen motorquote:Op woensdag 30 april 2008 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij al plannen voor morgen
Enige motor die hierin de buurt nog te huur was was een Honda Shadow![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat de 1200 Nighstar wel heel erg betaalbaar is.
Maar ze hebben er geen MPP voor, dus dan koop ik hem maar niet.
Zou ik ook niet doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geen motor
Enige motor die hierin de buurt nog te huur was was een Honda Shadowgaat dat veranderen op korte termijn
anders met blik komen
![]()
![]()
Ik hoop het, morgen heb ik een drukke (schoon-)familiedag, had gehoopt er gedeeltelijk onderuit te komen door een motor te hurenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]gaat dat veranderen op korte termijn
anders met blik komen
![]()
![]()
motorday.nl @ zandvoortquote:Op woensdag 30 april 2008 12:22 schreef Geerd het volgende:
Zijn der plannen morgen?
OPM, Cageon, ....?Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
zeker doenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoop het, morgen heb ik een drukke (schoon-)familiedag, had gehoopt er gedeeltelijk onderuit te komen door een motor te huren![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je helemaal gelijk inquote:Roderick is 1,98... iig volgens m'n paspoortquote:Op woensdag 30 april 2008 11:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als Roderick 2 meter is![]()
Meeting komt nog wel, met deze uitlaten durf ik me weer te vertonen in het openbaar, en aangezien de meeting hier nogwel redelijk in de buurt zijn is het doable
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeelt
Ik geef me op als reservequote:Op woensdag 30 april 2008 11:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
yeah, dan gaan wij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
regelen
[..]
![]()
![]()
haph phunquote:Op woensdag 30 april 2008 12:38 schreef Rib-i het volgende:
Mensen, ik ga even de koningin feliciteren en haar schoondochter een beurt geven![]()
![]()
![]()
heb erg de neiging om weer een "dochter opmerking" te maken. Maar durf niet meerquote:Op woensdag 30 april 2008 12:38 schreef Rib-i het volgende:
Mensen, ik ga even de koningin feliciteren en haar schoondochter een beurt geven
Als reserve inschrijven, kans acht ik klein dat we t circuit ook op gaan. Zullen er maar weinig zijn die niet zullen op komen dagen denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:50 schreef Geerd het volgende:
Gaan jullie ook rijden daar dan op het circuit?Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Hoezo dat, ga je er van uit dat we dan niet meer terug kunnen rijden?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:54 schreef Geerd het volgende:
Oke, anders was een aanhanger misschien wel handig geweest.
True.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:06 schreef Cageon het volgende:
Hmmmmmm
Wou dat je ff kon proefrijden met wat setjes banden
Zo'n 5k km ofzo.
Niet goed geld terug garantie ed.
Diablo's op de TL1000R..
MPP..
Bij die laatste zie je duidelijk het cuppen waar Michelin zo bekend om staat.
Heeft de Pirelli geen last van. De nieuwe Bridgestone's doen dat ook goed volgens Hyperpro.Alwaar de Bandit total down ging?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm OK, mjah voorlopig maar he
trouwens tijdens Alpen vakantie gezien wat je in de regen kunt blijven doen met die MPP's
![]()
Nee, dat is flauw. Regen en MPP.
Ondanks alle verhalen is Michelin wel degelijk mijn favoriet .@compromis
![]()
Het zijn er tweequote:Op woensdag 30 april 2008 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
Wat zou dit ventje van 18 voor band gemonteerd hebben.![]()
[ afbeelding ]
en gaat maar 30
kansloze segwaymobiel
Ook wel cuppen genoemd, het onregelmatig slijten/hakken van de band/profiel.quote:
Zie ook het laagje (oud profiel) rubber OP de zijkant van de band.![]()
Pics zijn van mijn TLR in 2006.
Alweer iemand die niet het potentieel van een MPP er uit haalt.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:35 schreef ikookhier het volgende:
Het zijn er tweeen gaat maar 30
kansloze segwaymobiel
![]()
![]()
dat was dan gelukkig op droog wegdekquote:Op woensdag 30 april 2008 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Alwaar de Bandit total down ging?![]()
Nee, dat is flauw. Regen en MPP.
Ondanks alle verhalen is Michelin wel degelijk mijn favoriet .@compromis
bij nat wegdek ging El P. harder dan menigeen zich op het droge verplaatst
![]()
![]()
Legendarisch.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat was dan gelukkig op droog wegdekbij nat wegdek ging El P. harder dan menigeen zich op het droge verplaatst
![]()
![]()
Op het hoogtepunt gestopt.
Daar heb ik liever actie.quote:![]()
![]()
richtlijn van tijd van vertrek morgen?quote:
Hier mn nieuwe uitlaat systeem
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:![]()
Bruut toch![]()
Owkee hier wat betere foto's:
En hier het probleempje:
Standaard komt ertegenSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
very nice hoor
Jammer van de standaard idd. Btje vreemd.
Je hebt niet toevallig materiaal over?
Mja kijk ik nog ff naarquote:Op woensdag 30 april 2008 15:32 schreef Cageon het volgende:
very nice hoor
Jammer van de standaard idd. Btje vreemd.
Je hebt niet toevallig materiaal over?
Stop
Blitse motor man!![]()
Km of 20 hiervandaan volgens mij, staphorst toch?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:01 schreef Rib-i het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
Artikel is al een paar keer langsgeweest
Stop
Blitse motor man!![]()
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 30 april 2008 16:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Km of 20 hiervandaan volgens mij, staphorst toch?quote:Motorrijder glijdt door de radar
Gepubliceerd op dinsdag 29 april 2008
DRIEBERGEN (ANP) - De politie heeft afgelopen zondag tijdens een controle op de A28 bij Staphorst een motorrijder geflitst die al glijdend met een snelheid van 137 kilometer per uur de radarpost passeerde. Dat heeft het Korps landelijke politiediensten dinsdag bekendgemaakt.
De 50-jarige motorrijder uit Amstelveen kneep bij het zien van de radarcontrole vol in zijn voorrem en kwam daarbij ten val en gleed langs de camera. De man hield aan zijn schuiver slechts een gebroken pols en een beschadigde hand over.![]()
whahaquote:Op woensdag 30 april 2008 16:01 schreef Rib-i het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
ow dat artikel had ik nog niet gezien, waar heb je dat vandaan joh?quote:
Stop
Blitse motor man!![]()
geniaal piccyquote:Op woensdag 30 april 2008 16:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed hè, man zit net in zijn 37-voudige schroef![]()
dat ze die vrij hebben gegeven
Mischien dat BazzieK, onze inside copquote:Op woensdag 30 april 2008 16:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
geniaal piccy![]()
dat ze die vrij hebben gegevener iets mee te maken heeft gehad
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mischien dat BazzieK, onze inside cop [ afbeelding ] er iets mee te maken heeft gehad
welke mail? :Squote:
Kan niet bij mijn werk e-mail...Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Ziet er mooi uit! Echte Akra afwerking.quote:
@Standaard, WB heeft een vierkant chromen bloklje met een rubber dopje op de uitlaatbocht.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:11 schreef Snelwagen het volgende:
ow dat artikel had ik nog niet gezien, waar heb je dat vandaan joh?
![]()
![]()
zo DB killers van zolder getrokken
Zodat ze er op kunnen voor Zolder (en morgen mogelijk)
Maar moet nog ff kleine boutjes/moertjes regelen morgen anders dan kan ik ze niet monteren
Ik spot net een super, supergave betaalbare SS motor met alles er op en aan, weinig kilometers, digitaal dashboard, MPP2CT, valblokken, sportdemper, originele demper, wubble bubble ruitje of zoietsquote:Op woensdag 30 april 2008 17:21 schreef Cageon het volgende:
Maar moet nog ff kleine boutjes/moertjes regelen morgen anders dan kan ik ze niet monteren
,
en alle orginele delen erbij.
Die moet ik vanavond zien.![]()
![]()
moet zo weer wegquote:Op woensdag 30 april 2008 17:21 schreef Cageon het volgende:
Maar moet nog ff kleine boutjes/moertjes regelen morgen anders dan kan ik ze niet monterenvanaaf ff MSN :/
![]()
nicequote:Op woensdag 30 april 2008 17:30 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik spot net een super, supergave betaalbare SS motor met alles er op en aan, weinig kilometers, digitaal dashboard, MPP2CT, valblokken, sportdemper, originele demper, wubble bubble ruitje of zoiets,
en alle orginele delen erbij. [ afbeelding ]
Die moet ik vanavond zien. [ afbeelding ]
WIl pics zien.![]()
@OPM, komt goed. No worries enzo
Top secret.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendinnetje heeft er geen problemen mee als ik vanavond ga kijken. De rest van de week vind ze wat minder.
De eigenaar is alleen uitgerekend vanavond niet thuis.![]()
![]()
leuk leuk, ruitje btje not done![]()
en lijkt me iets aan de lompe kant, wel leuk fietsje
HIGH Mount uitlaat zou beter zijn volgens mij
Ik ben een beetje blind. Heb eigenlijk nog niet goed gekeken.quote:![]()
![]()
Er staat nog een GSX-R1000 op mijn netvlies die een bepaalde doordraaier letterlijk doorvloog.![]()
Rijder is dan veel later wel gecrasht. Dat is weer minder. Maar daar denken we niet aan.![]()
Leuk boodschappenlijstje.
quote:Zeer mooie en goed onderhouden Gixxer 1000 bj 2002
24000 km's. gekocht bij, en laten onderhouden door suzukidealer.
inclusief:
-Gear indicator
-Standaarddemper PLUS sportdemper.
-Double bubble getint ruitje PLUS origineel.
-Afdekkap duozitje PLUS duo zadel.
-Crash protectors (gelukkig nooit gebruikt :-) )
-Goede pilot power 2ct's eronder.
-Alle originele delen.Lomp = groothoekeffect.quote:en lijkt me iets aan de lompe kant, wel leuk fietsje
HIGH Mount uitlaat zou beter zijn volgens mij
![]()
![]()
Maarre .. lomp.. dat zegt een TL1000R eigenaar?![]()
High mount is niet leuk voor de duo. Niet dat het standaard al lekker zit.![]()
![]()
Zie er goed uitquote:Op woensdag 30 april 2008 15:31 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Bruut toch![]()
Owkee hier wat betere foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier het probleempje:
[ afbeelding ]
Standaard komt ertegen
Sound file is onderweg neem ik aan
quote:Op woensdag 30 april 2008 16:01 schreef Rib-i het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
juh true that.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje blind. Heb eigenlijk nog niet goed gekeken.![]()
![]()
Er staat nog een GSX-R1000 op mijn netvlies die een bepaalde doordraaier letterlijk doorvloog.![]()
Rijder is dan veel later wel gecrasht. Dat is weer minder. Maar daar denken we niet aan.![]()
Leuk boodschappenlijstje.![]()
[..]Niks lomp aanquote:[..]
Lomp = groothoekeffect.![]()
![]()
Maarre .. lomp.. dat zegt een TL1000R eigenaar?![]()
Wel veel mooier voor t uiterlijk, vind ik persoonlijkquote:High mount is niet leuk voor de duo. Niet dat het standaard al lekker zit.
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Top secret.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendinnetje heeft er geen problemen mee als ik vanavond ga kijken. De rest van de week vind ze wat minder.
De eigenaar is alleen uitgerekend vanavond niet thuis.
You are suffering from true love!quote:![]()
Ook niks mis mee.![]()
Maar het kuipwerk en kontje van de TLR staat onder discussie bij derden.![]()
![]()
![]()
blijft een 4-in-lijn met maar 1 demper.
Nee weet het dondersgoed. T is een lompe fiets. Kan er niets aan doen.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
You are suffering from true love!![]()
Ook niks mis mee.![]()
Maar het kuipwerk en kontje van de TLR staat onder discussie bij derden.![]()
[ afbeelding ]
Maar mijn eerste (echte) ervaring met een pure SS.
die ik ook zal koesteren.![]()
Denk dat een waardige opvolger lastig te vinden is. (RC8? Ducati begin ik liever niet aan)
[ Bericht 5% gewijzigd door Cageon op 30-04-2008 19:09:47 ]Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Morguh buurman!quote:Op woensdag 30 april 2008 19:08 schreef Den_Haag het volgende:
Avond!Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Meer hoeft ook niet. High mount op die TLR gezien?quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 18:33 schreef Cageon het volgende:
Nee weet het dondersgoed. T is een lompe fiets. Kan er niets aan doen.
Maar mijn eerste (echte) ervaring met een pure SS.
die ik ook zal koesteren.![]()
Hart om de riem stekende, met de TLR reed ik zó 220 op het rechte stuk van Zandvoort en deed maar ff ruim voor de bocht gas dicht. Daar zat nog héél wat meer in. Met de beide Triumphs doe ik al moeite voor 200.![]()
En de Trophy heeft niet zulke goede remmen, dus de laatste keer deed ik daar ook maar ff gas dicht.
Maar ook al 20 km/u minder snel dan voorheen.
It needs sintered brake pads and steel hoses.
Ducati.quote:Denk dat een waardige opvolger lastig te vinden is. (RC8? Ducati begin ik liever niet aan)
Honda VTR SP3.![]()
Smaak verandert soms, wellicht ga je toch ineens voor een brute naked.
Of minder ver valt de appel van de boom bij de KTM 950SM.![]()
Afgelopen weken 1200 km met de Trophy gedaan.
Voelde ook vaak compleet ideaal, twin achtige brute power onderin, trekt zó bruut door tot illegaal Rpm.![]()
![]()
Nou de afwerking van Akra is wel een stuk beterz hoorquote:Op woensdag 30 april 2008 17:01 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit! Echte Akra afwerking.
@Standaard, WB heeft een vierkant chromen bloklje met een rubber dopje op de uitlaatbocht.
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Mja dat past er niet tussen hoor, ik kijk nog ff hoe ik dat op ga lossen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
ja.. dat loopt niet mooi met de kap meequote:Op woensdag 30 april 2008 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Meer hoeft ook niet. High mount op die TLR gezien?
quote:[..]
Hart om de riem stekende, met de TLR reed ik zó 220 op het rechte stuk van Zandvoort en deed maar ff ruim voor de bocht gas dicht. Daar zat nog héél wat meer in. Met de beide Triumphs doe ik al moeite voor 200.![]()
En de Trophy heeft niet zulke goede remmen, dus de laatste keer deed ik daar ook maar ff gas dicht.
Maar ook al 20 km/u minder snel dan voorheen.
It needs sintered brake pads and steel hoses.![]()
Ben benieuwd wat dat word.
SP3quote:[..]
Ducati.
Honda VTR SP3.![]()
![]()
die ken ik heul niewas altijd al voor een naked, maarja daar iswas weinig bruuts voor te vinden, helemaal in mijn prijsklasse.quote:Smaak verandert soms, wellicht ga je toch ineens voor een brute naked.de hypermotards zijn zeer zeker geylquote:Of minder ver valt de appel van de boom bij de KTM 950SM.![]()
Klinkt ook najsquote:Afgelopen weken 1200 km met de Trophy gedaan.
Voelde ook vaak compleet ideaal, twin achtige brute power onderin, trekt zó bruut door tot illegaal Rpm.
quote:Op woensdag 30 april 2008 17:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Top secret.
Mooie Bike, goede prijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vriendinnetje heeft er geen problemen mee als ik vanavond ga kijken. De rest van de week vind ze wat minder.
De eigenaar is alleen uitgerekend vanavond niet thuis.![]()
Morgen afspraak maken![]()
![]()
![]()
die heb ik ook zie nstaan idd, op TL1000.nl
wrom niet voor jou?
Ik kan er zelfs op rijden
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:27 schreef Cageon het volgende:
die heb ik ook zie nstaan idd, op TL1000.nl
wrom niet voor jou?
Ik kan er zelfs op rijden
Naakt![]()
![]()
quote:
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!![]()
net te hoogquote:
Heb ik al eens willen kopen. Proefritje gemaakt en bij een vriend op de brug gezet
Zaten afgebroken onderdelen onder het plastic en blok had een lekkage
Eigenlijk hetzelfde als wat ik nu heb![]()
![]()
Zal ze ook lekker boeien bij die racemotor.
Check de open koppeling.
quote:SP3![]()
die ken ik heul nie![]()
Staat na aankoop qua geometrie 3 cm hogerquote:Klinkt ook najs![]()
achter, de platte banden en zachte + defecte vering zijn vervangen. Ergens is het nu wel echt mijn motor geworden.
![]()
Aan de andere kant heb ik geen zin in het extra onderhoud.
Maar een paar lichte wielen met brakings er op zijn ook niet te versmaden..
Mijn TLR was van 2001, dan ga ik geen 1999 model kopen.quote:
Maar vet is íe zeker.quote:![]()
![]()
Schaam je niet, ik heb nog nooit iemand op een GSX1100ES met zoveel stijl over de Lekdijk zien rijden.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:53 schreef Rib-i het volgende:
Het doet zeer
Als ik de TLS had gekocht, dan had ik tenminste in stijl pech
![]()
En zoveel olielekkage ook niet.![]()
![]()
Ik moet het object ook niet als Motor verkopen maar als een 100PK mobiele nevelmachinequote:Op woensdag 30 april 2008 20:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Schaam je niet, ik heb nog nooit iemand op een GSX1100ES met zoveel stijl over de Lekdijk zien rijden.![]()
En zoveel olielekkage ook niet.
Dan is 350 euro niet veel![]()
![]()
En toch, een beetje handigerd heeft het ding in 3 dagen gemaaktHeb je weer een goede motor met genoeg power om je een bocht door te trekken
Ik heb alleen geen 3 dagen![]()
![]()
Stoere TL1000S 'Widowmaker'Streetfighter voor El Rib-i.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Stoere TL1000S 'Widowmaker'Streetfighter voor El Rib-i.
[ afbeelding ]Wat een hoop strontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ey doe jij is ff kalm anders kun je nog langer revalideren.quote:Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:33 schreef Patrick281 het volgende:
Stoere TL1000S 'Widowmaker'Streetfighter voor El Rib-i.
[ afbeelding ]Als er iets is wat ik echt spuuglelijk vind is het zon soort koplamp, zo fokking pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar sowieso die motor
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:41 schreef Cageon het volgende:
ey doe jij is ff kalm anders kun je nog langer revalideren.
Leuke prijspakker voor de krappe beurs.![]()
En verdorie, is er een GSX-R1000 in de buurt, leuke prijs, is het ding rood.![]()
![]()
ehm...quote:Op woensdag 30 april 2008 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Leuke prijspakker voor de krappe beurs.![]()
En verdorie, is er een GSX-R1000 in de buurt, leuke prijs, is het ding rood.quote:Dit merk heeft jaren lang voor Suzuki de motorblokken gebouwd , en dat is goed te zien.
Hij lijkt namelijk sterk op de SV 650 , maar is dan qua prijs een stuk aantrekkelijker.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
ey doe jij is ff kalm anders kun je nog langer revalideren.
focus jij je maar op de modjes
Nergens voor nodig, vermaak om de verveling tegen te gaanquote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, vermaak om de verveling tegen te gaan
Kan de Triumph ook nog pimpen met racing yellow stuurkuip en zitje.
Of zwart.
Ook gezien, een vijf jaar nieuwer Trophy 1200 motorblok voor 500 euro.
Alleen die is teruggetuned naar 98 pk.
Ook gezien, een aantal jaren nieuwer Daytona 1200 motorblok voor 500 euro.
En die is standaard 22 pk meer, namelijk 147 pk.![]()
![]()
seriously. Je hebt t maar moeilijk met kiezen
Dat ding is wel purno hoorquote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
Benelli Tornado is ook een optie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft u ze ook met de betrouwbaarheid van een Soesoeki?
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:14 schreef Patrick281 het volgende:
Benelli Tornado is ook een optie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heeft u ze ook met de betrouwbaarheid van een Soesoeki?
Er zijn veel opties.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Cageon het volgende:
seriously. Je hebt t maar moeilijk met kiezen
Vind rond de 5000 euro voor nieuw plezier wel genoeg om uit te geven.![]()
Aan de andere kant is de Trophy gewoon goed genoeg, maar ouder, en soms wat weerbarstig met starten.
(frisse blokupgrade is een serieuze optie, maar komt wel even wat bij kijken aan carb/CDI/inbouwen/afstellen en hoe fris is het dan op het moment van draaien...........)
De Benelli is pure passie en uit de knip te betalen, maar alle ellende daarna ws niet.
En je gaat er ook geen woon~werk mee rijden.
Heb net nog even bij wat dealers in de buurt naar het aanbod gekeken.
Kan er dan direct langswippen op de scoot. 2 vliegen in 1 klapje.
Maar er is tot dusver niks lekkers, zo ff bij http://www.ultimatemotors.nl/ kijken.
Eerst plassen ergens anders zeiken. [/too much info]![]()
![]()
Intro werk hier, en de T595 was idd de reden om even een kijkje te nemen via Bikenet.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:36 schreef Cageon het volgende:
mss toch nog een plus puntje
daytona t 595
Al kon/kan dit model met niet echt bekoren.![]()
![]()
Teeveepee van de klussert!De trap zit erin, ik ben net klaar met douchen en ben ontiegelijk gaar!
Oftewel ik ga lekker mijn bed opzoeken.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-![]()
intro werkt welquote:Op woensdag 30 april 2008 22:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Intro werk hier, en de T595 was idd de reden om even een kijkje te nemen via Bikenet.
Al kon/kan dit model met niet echt bekoren.
Maar vind t niks
intro's zijn sowieso ghey.
verplicht een filmpje moeten kijken voor je de site op kan. (Ja of t weg te clicken)Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Goed werk, je kan hier ook langskomen gezien je productiviteit.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:53 schreef RobDrop het volgende:
Teeveepee van de klussert!De trap zit erin, ik ben net klaar met douchen en ben ontiegelijk gaar!
Oftewel ik ga lekker mijn bed opzoeken.
Aha gha gha .. ik was weggelopen @site openen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:54 schreef Cageon het volgende:
intro werkt wel
Maar vind t niks
intro's zijn sowieso ghey.
verplicht een filmpje moeten kijken voor je de site op kan. (Ja of t weg te clicken)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed werk, je kan hier ook langskomen gezien je productiviteit.![]()
[..]
Aha gha gha .. ik was weggelopen @site openen.![]()
Morgen zijn OPM en ik nog @ motorday. Nog meer gegadigden?
Ik sta er tussen 05:30 - 06:00 alweer naast (t bed)
truste
Ik ga graag, maar er komt visite.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:41 schreef Cageon het volgende:
Morgen zijn OPM en ik nog @ motorday. Nog meer gegadigden?
Ik sta er tussen 05:30 - 06:00 alweer naast (t bed)
truste![]()
![]()
Truste.![]()
Kud, klap net de laptop van vriendinnetje dicht met een bluetooth stick op het randje boven de F toetsen.
Krak zei het schermpje.![]()
Morgen heel vroeg weer de kraamverzorgster aan deur.![]()
![]()
![]()
![]()
Mailtje van de Gixxerquote:Waar woon je? Misschien kan ik hem wel bij je komen showen dan van de week?![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga graag, maar er komt visite.![]()
Truste.![]()
Kud, klap net de laptop van vriendinnetje dicht met een bluetooth stick op het randje boven de F toetsen.
Morgen heel vroeg weer de kraamverzorgster aan deur. [ afbeelding ]
Mogguh, net uit mijn bed gekropen en ik ga de trap verder aftimmeren. Ik wil je wel een gratis tip geven Patrick:quote:Op woensdag 30 april 2008 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed werk, je kan hier ook langskomen gezien je productiviteit.![]()
[..]
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/splash/
www.hornbach.nl
www.helpmijnmanisklusser.nl![]()
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga graag, maar er komt visite.![]()
Truste.![]()
Morgen heel vroeg weer de kraamverzorgster aan deur. [ afbeelding ]
Krijgt zeker verder geen reactiesquote:
Maar goed, kan voor jou natuurlijk positief zijn![]()
![]()
Ik heb de websites bekeken, en een wensenlijstje opgesteld.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:04 schreef RobDrop het volgende:
Mogguh, net uit mijn bed gekropen en ik ga de trap verder aftimmeren. Ik wil je wel een gratis tip geven Patrick:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/splash/
www.hornbach.nl
www.helpmijnmanisklusser.nl![]()
![]()
Jij hebt een lekker ritme te pakken, dus ik zie je later wel. Kunnen we het ff doornemen.
Mailde later dat hij mij vanavond dan wel zag .. in Noord Brabant.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:31 schreef Roderick2085 het volgende:
Krijgt zeker verder geen reacties
Maar goed, kan voor jou natuurlijk positief zijn
Ben vannacht door mijn rug gegaan, moest er drie keer uit voor de baby. Daarna beetje verkeerd gelegen.![]()
Kan even zeker niet op een Gixxer zitten.![]()
Andere leuke verkopers.
Kansloos.quote:weet niet of je dit een normaal bod vind op dei kuipdelen van Triumph ??????????? Je kunt duidelijk niet lezen volgens mij, want voor 150 euro trap ik het nog liever aan goort.![]()
![]()
Tjek de voorraad hier --> http://www.themotorcyclecompany.nlquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SP3 hebben ze ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
SP3 hebben ze ook.![]()
[ afbeelding ]Ziet er heel apart uit, en exclusief met het voordeel dat je gewoon naar de Hondadealer om de hoek voor onderhoud kunt gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was zelf een paar weken geleden wezen rondkijken bij Piet Kruis, die had nog een aantal Bimota's staan en flink wat MV's waaronder hele aparte.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb de websites bekeken, en een wensenlijstje opgesteld.![]()
Jij hebt een lekker ritme te pakken, dus ik zie je later wel. Kunnen we het ff doornemen.![]()
[..]
Mailde later dat hij mij vanavond dan wel zag .. in Noord Brabant.
Ben vannacht door mijn rug gegaan, moest er drie keer uit voor de baby. Daarna beetje verkeerd gelegen.![]()
Kan even zeker niet op een Gixxer zitten.![]()
Andere leuke verkopers.![]()
[..]
Kansloos.
Wat had je geboden Verkeerde vraag
Wat was de vraagprijs
[ Bericht 4% gewijzigd door Roderick2085 op 01-05-2008 13:42:44 ]![]()
En dan rijden OPM en Cageon in de regen op zandvoort!!
Regen rijden heeft wel wat trouwens.
Net terug van zandvoort. Bokke koud!
Pak was 10 kilo zwaarder geworden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] GS is verkocht [ afbeelding ]![]()
Haha, congrats.![]()
[ Bericht 52% gewijzigd door -XX- op 01-05-2008 15:41:50 ]Sowieso schrijf je zo.![]()
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:08 schreef RobDrop het volgende:Ziet er heel apart uit, en exclusief met het voordeel dat je gewoon naar de Hondadealer om de hoek voor onderhoud kunt gaan!![]()
Ik was zelf een paar weken geleden wezen rondkijken bij Piet Kruis, die had nog een aantal Bimota's staan en flink wat MV's waaronder hele aparte.
![]()
Die andere zaak van die Mondial is officieel importeur en enig overgebleven verkooppunt.
WB heeft vroeger een Bimota gehad, blok is dan wel standaard, maar de rest is toch niet zo leuk als je wat moet vervangen. Heb toen wat zaken met Finland gedaan.
Ik mis hem nu al.
Heb je ze echt gezien?!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:03 schreef -XX- het volgende:
En dan rijden OPM en Cageon in de regen op zandvoort!!
Regen rijden heeft wel wat trouwens.
Net terug van zandvoort. Bokke koud!
Pak was 10 kilo zwaarder geworden.
![]()
En regent het daar.![]()
![]()
![]()
Hejwij hadden haar gezienquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je ze echt gezien?!![]()
En regent het daar.![]()
dus ff gemeet idd
pokkeweeren idd bokkekoud
geen pretje als je dan voor het eerst se zirkwie op mag
[ Bericht 0% gewijzigd door One_Punch_Mickey op 01-05-2008 16:57:51 ]![]()
Echt wel zonde....
Als het nou lekker weer was had ik zeker langer gebleven...
Het "kroegje" op zandvoort zat ook helemaal vol dus dat was ook geen optie meer..
Sowieso schrijf je zo.![]()
onverwachts maar toch een keer gemeet uiteindelijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:58 schreef -XX- het volgende:
Echt wel zonde....
Als het nou lekker weer was had ik zeker langer gebleven...
Het "kroegje" op zandvoort zat ook helemaal vol dus dat was ook geen optie meer..![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onverwachts maar toch een keer gemeet uiteindelijk![]()
Nog wel lekker gereden ondanks de regen?Sowieso schrijf je zo.![]()
woesaah lekker gereden op t circuit.
Nat asfalt op de openbare weg is beter te doen![]()
Wel leuk, btje spelen met t gas de bocht uit acceleren
Heb ook nog een kneedown gedaan vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
Dus je hebt de egards van de harde kern overgebracht.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij hadden haar geziendus ff gemeet idd
-XX- is nu een vrouw.
Krijg je het vanzelf warm van.quote:pokkeweeren idd bokkekoud
geen pretje als je dan voor het eerst se zirkwie op mag
![]()
Maar verder wel gaaf?? Achter een marshall aan?
![]()
![]()
achter een toffe marshal leo aan idd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je hebt de egards van de harde kern overgebracht.
-XX- is nu een vrouw.![]()
[..]
Krijg je het vanzelf warm van.![]()
Aardige vent en vond dat we t goed deden.![]()
was te koud voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
Dus je hebt de egards van de harde kern overgebracht.
-XX- is nu een vrouw.bij de MM doen we het nog es over
ik had het de hele dag al koud, en dan met regen erbij..nee ik vond het eigenlijk niet echt lekker, maar tegelijkertijd wel gaaf om erop geweest te zijn. Marshall was OKquote:Krijg je het vanzelf warm van.![]()
uitleg van te voren enzo, onderweg draaide hij zich om, om een duim op te steken
(deed ie ook bij Cageon
)
![]()
ondanks het rukweer, toch de moeiteverslagje komt evt later, nu ff met deze doen
onze eerste zirkwiesessie van 2008![]()
![]()
betwijfel ik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:35 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe is het met de bandjes? Wel op temperatuur gekomen?
Die krijg je niet op temperatuur als t zo spekglad is.
Echt niet normaal, bij normaal trekkende motor door de bocht bij een hellingshoek van -10![]()
voelde je alles al af en toe elke bocht glijdenMotorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
b0h zie dat circuit nat zijnquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ondanks het rukweer, toch de moeiteverslagje komt evt later, nu ff met deze doen
[ afbeelding ]
onze eerste zirkwiesessie van 2008
, das mooi klote'n
Stop
Blitse motor man!![]()
Daar staat Zandvoort bekend om, veel te veel koekblikken die de baan verzieken.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:37 schreef Cageon het volgende:
betwijfel ik.
Die krijg je niet op temperatuur als t zo spekglad is.
Echt niet normaal, bij normaal trekkende motor door de bocht bij een hellingshoek van -10![]()
voelde je alles al af en toe glijden
Vooral de Audi S kan verraderlijk zijn.(die korte rechts, scherp links bocht)
Hier verder --> Fok! Motorclub [SC Deel 831] Motorday Zandvoort
[ Bericht 7% gewijzigd door Patrick281 op 01-05-2008 18:21:35 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: