niet te laatquote:Op woensdag 30 april 2008 11:58 schreef Cageon het volgende:
Ok, hoelaat wou je vertrekken bij de mac dan?
en gaan er nog meer van hier naar motorday?
Acht de kans wel klein dat er iemand niet op komt dagen voor die track-time/bike-attack![]()
mwah grotendeels rijd je toch op het middenvlak dus compromis banden zijn voorlopig zo slecht nog nietquote:Op woensdag 30 april 2008 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je had opgelet komen Diablo's juist het beste uit de bus met de rijstijl die jullie voor ogen hebben.
[ afbeelding ]
Ik wil niet schermen met testresultaten, maar Powers zijn echt compromis banden.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:56 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ze rijden niet voor niks aan de verkeerde kant![]()
Makster is met recht de allerlangzaamste MC rijder.quote:vooral de ervaring met MPP werkt goed jamakster gezien op die fantastische conti's, zelf ooit dunlops onder de ZXR400 gehad..
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:59 schreef Rib-i het volgende:
Komt door die Kut Harley van de achterbuurman
Mijn laptop trilt door die kutbak
Diablo's hebben massief rubber op de vlakken.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:02 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mwah grotendeels rijd je toch op het middenvlak dus compromis banden zijn voorlopig zo slecht nog niet
Hmmmmmmquote:Op woensdag 30 april 2008 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Diablo's hebben massief rubber op de vlakken.![]()
hmm OK, mjah voorlopig maar hequote:Op woensdag 30 april 2008 12:04 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Diablo's hebben massief rubber op de vlakken.![]()
Heb je ook geen last meer van cuppen.
Maar in de regen is het wat spannender.![]()
Ach, het is de combinatie motor + banden + berijder. Ik rij overal opquote:Op woensdag 30 april 2008 11:59 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je had opgelet komen Diablo's juist het beste uit de bus met de rijstijl die jullie voor ogen hebben.
[ afbeelding ]
Ik wil niet schermen met testresultaten, maar Powers zijn echt compromis banden.
De MPP's plakken zelfs aan je vingers, jeweets!quote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ach, het is de combinatie motor + banden + berijder. Ik rij overal op![]()
Hele goede ervaring met Metzelers overigensBT's moet je eerst een beetje warm rijden maar daarna ... Als het aan de weg moet plakken, moet je BT's pakken
als altijd, komt goedquote:Op woensdag 30 april 2008 12:07 schreef Cageon het volgende:
@OPM, mjeh lekker duidelijk
Ik ga niet weg vnaaf dus voor mij is't no problemo.![]()
Geen motorquote:Op woensdag 30 april 2008 12:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij al plannen voor morgen
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
Ik zag dat de 1200 Nighstar wel heel erg betaalbaar is.
Maar ze hebben er geen MPP voor, dus dan koop ik hem maar niet.
quote:Op woensdag 30 april 2008 12:13 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Geen motor
Enige motor die hierin de buurt nog te huur was was een Honda Shadow
Ik hoop het, morgen heb ik een drukke (schoon-)familiedag, had gehoopt er gedeeltelijk onderuit te komen door een motor te hurenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]gaat dat veranderen op korte termijn
anders met blik komen
motorday.nl @ zandvoortquote:Op woensdag 30 april 2008 12:22 schreef Geerd het volgende:
Zijn der plannen morgen?
zeker doenquote:Op woensdag 30 april 2008 12:27 schreef Rib-i het volgende:
Ik hoop het, morgen heb ik een drukke (schoon-)familiedag, had gehoopt er gedeeltelijk onderuit te komen door een motor te huren
Heb je helemaal gelijk inquote:
Roderick is 1,98... iig volgens m'n paspoortquote:Op woensdag 30 april 2008 11:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als Roderick 2 meter is![]()
Meeting komt nog wel, met deze uitlaten durf ik me weer te vertonen in het openbaar, en aangezien de meeting hier nogwel redelijk in de buurt zijn is het doable
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan kan de FOK MC Basketbal team opgericht worden
[ afbeelding ]
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeelt
Ik geef me op als reservequote:Op woensdag 30 april 2008 11:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
yeah, dan gaan wij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
regelen
[..]
haph phunquote:Op woensdag 30 april 2008 12:38 schreef Rib-i het volgende:
Mensen, ik ga even de koningin feliciteren en haar schoondochter een beurt geven
heb erg de neiging om weer een "dochter opmerking" te maken. Maar durf niet meerquote:Op woensdag 30 april 2008 12:38 schreef Rib-i het volgende:
Mensen, ik ga even de koningin feliciteren en haar schoondochter een beurt geven
Als reserve inschrijven, kans acht ik klein dat we t circuit ook op gaan. Zullen er maar weinig zijn die niet zullen op komen dagen denk ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:50 schreef Geerd het volgende:
Gaan jullie ook rijden daar dan op het circuit?
Hoezo dat, ga je er van uit dat we dan niet meer terug kunnen rijden?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:54 schreef Geerd het volgende:
Oke, anders was een aanhanger misschien wel handig geweest.
True.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:06 schreef Cageon het volgende:
Hmmmmmm
Wou dat je ff kon proefrijden met wat setjes banden
Zo'n 5k km ofzo.
Niet goed geld terug garantie ed.
Alwaar de Bandit total down ging?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
hmm OK, mjah voorlopig maar he
trouwens tijdens Alpen vakantie gezien wat je in de regen kunt blijven doen met die MPP's
Het zijn er tweequote:Op woensdag 30 april 2008 13:21 schreef Patrick281 het volgende:
Wat zou dit ventje van 18 voor band gemonteerd hebben.![]()
[ afbeelding ]
Ook wel cuppen genoemd, het onregelmatig slijten/hakken van de band/profiel.quote:
Alweer iemand die niet het potentieel van een MPP er uit haalt.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:35 schreef ikookhier het volgende:
Het zijn er tweeen gaat maar 30
kansloze segwaymobiel
dat was dan gelukkig op droog wegdekquote:Op woensdag 30 april 2008 13:25 schreef Patrick281 het volgende:
Alwaar de Bandit total down ging?![]()
Nee, dat is flauw. Regen en MPP.
Ondanks alle verhalen is Michelin wel degelijk mijn favoriet .@compromis
Legendarisch.quote:Op woensdag 30 april 2008 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat was dan gelukkig op droog wegdekbij nat wegdek ging El P. harder dan menigeen zich op het droge verplaatst
Daar heb ik liever actie.quote:
richtlijn van tijd van vertrek morgen?quote:
quote:
Mja kijk ik nog ff naarquote:Op woensdag 30 april 2008 15:32 schreef Cageon het volgende:
very nice hoor
Jammer van de standaard idd. Btje vreemd.
Je hebt niet toevallig materiaal over?
Km of 20 hiervandaan volgens mij, staphorst toch?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:01 schreef Rib-i het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
Artikel is al een paar keer langsgeweest
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 30 april 2008 16:03 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Km of 20 hiervandaan volgens mij, staphorst toch?
quote:Motorrijder glijdt door de radar
Gepubliceerd op dinsdag 29 april 2008
DRIEBERGEN (ANP) - De politie heeft afgelopen zondag tijdens een controle op de A28 bij Staphorst een motorrijder geflitst die al glijdend met een snelheid van 137 kilometer per uur de radarpost passeerde. Dat heeft het Korps landelijke politiediensten dinsdag bekendgemaakt.
De 50-jarige motorrijder uit Amstelveen kneep bij het zien van de radarcontrole vol in zijn voorrem en kwam daarbij ten val en gleed langs de camera. De man hield aan zijn schuiver slechts een gebroken pols en een beschadigde hand over.
whahaquote:Op woensdag 30 april 2008 16:01 schreef Rib-i het volgende:
Actiefoto
[ afbeelding ]
Artikel is al een paar keer langsgeweest
ow dat artikel had ik nog niet gezien, waar heb je dat vandaan joh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |