Truequote:
OMG een 650cc motor en dan als advies dit krijgenquote:Voor motorfietsen tot 400cc heeft Bridgestone de BT-090 ontwikkeld. Geperfectioneerd met Bridgestone's nieuwste racetechnologie is de BT-090 uitermate geschikt voor het rijden op de limiet op zowel straat als circuit. Het speciale karkas zorgt voor een uitstekende feedback in bochten. De nieuwe compound en het verbeterde profiel bieden een nog verder verbeterde grip en handling bij zowel droog als nat weer. Samen met de uitstekende anti-shimmy prestaties en een betere rechtuitstabiliteit bij hoge snelheden verzekert de BT-090 een vloeiende rit. Compound: High grip compound voor motoren tot 400 cc. Geeft een enorme grip van start tot finish, grotendeels onafhankelijk van de temperatuur. Profiel: Het nieuwe profiel optimaliseert zowel de verticale als horizontale stijfheid van de band. Minder groeven aan de rand van de band voor meer grip en controle in de bocht en meer groeven op het midden van het loopvlak voor een betere prestatie op nat wegdek. Karkas en profiel: Grotere stijfheid van de hiel van de band zorgt voor toename van de grip in bochten, verbeterde rechtuitstabiliteit bij hoge snelheden en extra anti-shimmy voor betere prestaties op de weg. Constructie: Mono Spiral Belt in de achterband.
Michelin en Bridgestone moeten ook weer niet teveel steun krijgen in motorland.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:56 schreef Cageon het volgende:
WB, tbh ben ik een beetje huiverig om van band te switchen voor ik t circuit op ga.
Dit ben ik gewend en het kan maar zo zijn dat de dunlop of niet bevalt of gewoon totaal anders aanvoelt.
Oftewel -> Fucked @ circuit, voornamelijk tussen mijn oren op dat moment, maar dat zou zonde van de circuit dag zijn, lijkt me. Maar zal het zeker onthouden.
En ja durf niet zo goed van band te wisselen eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is een combi waar Michelin volledig achter staat.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:40 schreef Cageon het volgende:
zolang je niet radiaal en dat andere combineert is t volgens mij niet erg, geloof ik.
Rij nu ook met MPP achter en MPP2CT voor. maar dat is natuurlijk gering verschil.
Ik heb MPP voor en MPR2CT achter. A much bigger difference.
En aangezien Triumphie altijd last van onderstuur had een goede keuze.
Denk ik.
1 pitter.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:07 schreef Snelwagen het volgende:
Kijken wat bridgestone adviseert:
OMG een 650cc motor en dan als advies dit krijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die kmers is wel aantrekkelijk als je de prijzen ziet van de bandenquote:Op woensdag 30 april 2008 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Michelin en Bridgestone moeten ook weer niet teveel steun krijgen in motorland.
Voor het je weet is er een soort van monopolie.![]()
En is het niet leuker om -voor Nederland- met iets apartere band te rijden?
Er is veel meer moois te koop.
Dus vooral Dunlop, Continental, Metzeler, Pirelli, Yokohama monteren en de concurrentiestrijd aanwoekeren.
Dan blij ik wel Michelin monteren.
I get your feeling.![]()
MPRCT2 is trouwens ook lekker.
En je hebt 50% meer kilometers.![]()
Precies, dan ligt t aan mezelf.quote:Maar met MPP kan je dit jaar tenminste niet je banden de schuld geven.![]()
onderstuur, wtf?quote:[..]
Dat is een combi waar Michelin volledig achter staat.
quote:Denk ik.![]()
[..]
1 pitter.
niet fucken met een 1 cillinder eh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 30 april 2008 09:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Michelin en Bridgestone moeten ook weer niet teveel steun krijgen in motorland.
Voor het je weet is er een soort van monopolie.![]()
En is het niet leuker om -voor Nederland- met iets apartere band te rijden?
Er is veel meer moois te koop.
Dus vooral Dunlop, Continental, Metzeler, Pirelli, Yokohama monteren en de concurrentiestrijd aanwoekeren.
Dan blij ik wel Michelin monteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat is een combi waar Michelin volledig achter staat.
Denk ik.![]()
[..]
1 pitter.
Ik ben anders niet zo overtuigd van Continetal Dunlops.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of het is de vering ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ben anders niet zo overtuigd van Continetal Dunlops.of het is de vering ....
Kan ook aan t type dunlop liggen, t is een sportmax en daar zijn nog een hele hoop verschillende in te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:19 schreef Cageon het volgende:
die kmers is wel aantrekkelijk als je de prijzen ziet van de bandenIk zie me nog wel een keertje Dunlop D208RR kopen.
quote:Precies, dan ligt t aan mezelf.![]()
Op iedere snelheid. Ook die van mij.quote:onderstuur, wtf?
op welke snelheden?![]()
Positief bedoeld, KTMétjes wegen gelukkig niet zoveel.quote:niet fucken met een 1 cillinder eh!
Ik weet dan weer niet of Snelwagen een fat dude is.![]()
![]()
![]()
quote:Glijdende motorrijder geflitst
AMSTERDAM - Een motorrijder heeft dinsdag op de A28 bij Staphorst glijdend een snelheidsovertreding gemaakt. De 50-jarige Amstelvener zag een radarcontrole langs de kant van de weg staan en kneep vol in de remmen.
Hij kwam daarbij ten val, maar gleed met een vaart van 137 kilometer per uur voorbij de radar.
De man hield aan zijn valpartij een polsfractuur en een beschadigde hand over. Hij is met een ziekenauto overgebracht naar het Sofiaziekenhuis in Zwolle. Met zijn valpartij ontloopt de motorrijder zijn bekeuring niet. De man kan binnenkort een snelheidsboete tegemoet zien.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik ben anders niet zo overtuigd van Continetal Dunlops.of het is de vering ....
Ik ben niet zo gek op het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn verschillende typen man.![]()
![]()
Volgend seizoen misschienquote:Op woensdag 30 april 2008 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Ik zie me nog wel een keertje Dunlop D208RR kopen.
Heb t nooit ondervonden, ja toen ik over t randje ging zondagquote:[..]![]()
[..]
Op iedere snelheid. Ook die van mij.
geen fat dude, wel een grote dudequote:[..]
Positief bedoeld, KTMétjes wegen gelukkig niet zoveel.
Ik weet dan weer niet of Snelwagen een fat dude is.![]()
Jij gaat door voor de Pilot Power Race. Ik weet.quote:Normaal denk je een motor de hoek om.quote:Heb t nooit ondervonden, ja toen ik over t randje ging zondag
Als dat zelfs op legale snelheden niet lukt zonder flink aandringen, en je dan nog overal de buitenkant van de bocht dreigt op te zoeken, dan is er wat aan de hand.
En @illegale snelheden is het meer een combi van middelpuntvliegende kracht en goed gas geven/lastwisselkrachten.Maar de Trophy was gewoon helemaal in de war.
Zoiets als Roderick?quote:geen fat dude, wel een grote dude
Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.![]()
![]()
Ja, nu nog een sponsor vindenquote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jij gaat door voor de Pilot Power Race. Ik weet. [ afbeelding ]ah, mooi nergens last van hier.quote:[..]
Normaal denk je een motor de hoek om.
Als dat zelfs op legale snelheden niet lukt zonder flink aandringen, en je dan nog overal de buitenkant van de bocht dreigt op te zoeken, dan is er wat aan de hand.
En @illegale snelheden is het meer een combi van middelpuntvliegende kracht en goed gas geven/lastwisselkrachten.Maar de Trophy was gewoon helemaal in de war.
zoiets ja, maar dan iets forser *GOK IK* van de pics te zien.quote:[..]
Zoiets als Roderick?
Heb snelwagen ook niet zo heel vaak gezienVraag me af waar dat aan ligtquote:Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.
Aha! je leest niet meer bijquote:![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op woensdag 30 april 2008 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo gek op het weer.![]()
Er zijn verschillende typen man.![]()
![]()
![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download![]()
Morgen![]()
leuke bandendiscussieconti's en dunlops hebben geen goede reviews gehad in vergelijk met BT's&MP's..dus die komen er zeker niet onder bij mij
![]()
![]()
fzr wil vraagprijs voor dat ding
Verder zoeken of FZ mailen
keuzes, keuzes keuzes.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
gaan we nog meeten deez weekquote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.was er niet ergens een motodag morgen
![]()
![]()
zandvoort...quote:Op woensdag 30 april 2008 11:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
gaan we nog meeten deez weekwas er niet ergens een motodag morgen
bron?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
leuke bandendiscussieconti's en dunlops hebben geen goede reviews gehad in vergelijk met BT's&MP's..dus die komen er zeker niet onder bij mij
Als Roderick 2 meter isquote:Op woensdag 30 april 2008 10:55 schreef Patrick281 het volgende:
Zoiets als Roderick?
Heb iedere meeter 'gemeet' sinds 2003. Alleen Cageon en Snelwagen niet.
![]()
Meeting komt nog wel, met deze uitlaten durf ik me weer te vertonen in het openbaar, en aangezien de meeting hier nogwel redelijk in de buurt zijn is het doableSome say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!![]()
www.motorday.nlquote:
judge for yourself
We hadden t ook op kunnen nemen tegen barry veneman ofzo
we hadden voor 25 euro een sessie kunnen doenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:32 schreef Cageon het volgende:
[..]
www.motorday.nl
judge for yourself
We hadden t ook op kunnen nemen tegen barry veneman ofzo![]()
![]()
Wat jij zegtquote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
Het enige snelle aan dunlop zijn de speedballs![]()
![]()
OMGquote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat jij zegt
Het enige snelle aan dunlop zijn de speedballs
[ afbeelding ]
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
Hij komt nog wel terug op zijn keuzequote:Op woensdag 30 april 2008 11:25 schreef stinkie het volgende:
fzr wil vraagprijs voor dat ding
Verder zoeken of FZ mailen
keuzes, keuzes keuzes.
Alleen niet meer bij jou![]()
![]()
yea i knowquote:Op woensdag 30 april 2008 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
we hadden voor 25 euro een sessie kunnen doen
een ruk sessie in mijn geval waarschijnlijk
Kan wel als reserve opgeven, als je er toch heen gaat.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat jij zegt
[ afbeelding ]
Dan kan de FOK MC Basketbal team opgericht wordenquote:
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeelt![]()
![]()
yeah, dan gaan wijquote:Op woensdag 30 april 2008 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan kan de FOK MC Basketbal team opgericht worden
[ afbeelding ]![]()
regelenquote:
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeelt
zal wel meevallenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:43 schreef Cageon het volgende:
[..]
yea i know
een ruk sessie in mijn geval waarschijnlijk
Kan wel als reserve opgeven, als je er toch heen gaat.![]()
[..]maarre..shauw we
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan kan de FOK MC Basketbal team opgericht worden
[ afbeelding ]
Ondanks de vele meters is het de kleine man die de orders uitdeeltmén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
![]()
![]()
als we dr gaan meeten wil ik me dr best als reserve op geven bike attack of track time, maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal wel meevallenmaarre..shauw we
quote:[..]mén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
De enige die mij nu overboden heeft is weer zo'n oppurtunist die overal op biedquote:Op woensdag 30 april 2008 11:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij komt nog wel terug op zijn keuze
Alleen niet meer bij jou
Nou ja, hij had 'm vandaag kwijt kunnen zijn. We zien over 3 weken nog wel een keer.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Scheelt nogal waar je ze leest. Alle merken zouden al lang 'dood' zijn als ze zo slecht waren.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
Ik denk dat in Engeland 60% op Dunlop en Continental rijdt.
quote:
Ik leef alleen op de wereld.quote:Ja dat weet ik ook wel![]()
Dan werkt de marketing goed bij je.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tis niet de 1e bandendiscussie hiero
Een eigen mening is ook wat waard.
![]()
Continental heH.
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Rib-i het volgende:
Wat jij zegt
![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:mén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
Stop
Blitse motor man!![]()
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal wel meevallenmaarre..shauw we
[..]mén ik keek echt 1 meter omhoog bij dit topoverleg
Topoverleg ja![]()
![]()
ze rijden niet voor niks aan de verkeerde kantquote:Op woensdag 30 april 2008 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
Scheelt nogal waar je ze leest. Alle merken zouden al lang 'dood' zijn als ze zo slecht waren.
Ik denk dat in Engeland 60% op Dunlop en Continental rijdt.
vooral de ervaring met MPP werkt goed jaquote:Dan werkt de marketing goed bij je.Een eigen mening is ook wat waard.
![]()
makster gezien op die fantastische conti's, zelf ooit dunlops onder de ZXR400 gehad..
![]()
![]()
Ok, hoelaat wou je vertrekken bij de mac dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 11:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
@Cageon ik vind het bestniet te laat maken vanavond..
en gaan er nog meer van hier naar motorday?
Acht de kans wel klein dat er iemand niet op komt dagen voor die track-time/bike-attack
Als je had opgelet komen Diablo's juist het beste uit de bus met de rijstijl die jullie voor ogen hebben.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen![]()
Ik wil niet schermen met testresultaten, maar Powers zijn echt compromis banden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: