Mogguh, net uit mijn bed gekropen en ik ga de trap verder aftimmeren. Ik wil je wel een gratis tip geven Patrick:quote:Op woensdag 30 april 2008 23:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed werk, je kan hier ook langskomen gezien je productiviteit.![]()
[..]
quote:Op woensdag 30 april 2008 23:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ga graag, maar er komt visite.![]()
Truste.![]()
Kud, klap net de laptop van vriendinnetje dicht met een bluetooth stick op het randje boven de F toetsen.
Krak zei het schermpje.![]()
Morgen heel vroeg weer de kraamverzorgster aan deur. [ afbeelding ]
Krijgt zeker verder geen reactiesquote:
Ik heb de websites bekeken, en een wensenlijstje opgesteld.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:04 schreef RobDrop het volgende:
Mogguh, net uit mijn bed gekropen en ik ga de trap verder aftimmeren. Ik wil je wel een gratis tip geven Patrick:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/splash/
www.hornbach.nl
www.helpmijnmanisklusser.nl![]()
Mailde later dat hij mij vanavond dan wel zag .. in Noord Brabant.quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:31 schreef Roderick2085 het volgende:
Krijgt zeker verder geen reacties
Maar goed, kan voor jou natuurlijk positief zijn
Kansloos.quote:weet niet of je dit een normaal bod vind op dei kuipdelen van Triumph ??????????? Je kunt duidelijk niet lezen volgens mij, want voor 150 euro trap ik het nog liever aan goort.
Tjek de voorraad hier --> http://www.themotorcyclecompany.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:03 schreef Patrick281 het volgende:
SP3 hebben ze ook.![]()
[ afbeelding ]Ziet er heel apart uit, en exclusief met het voordeel dat je gewoon naar de Hondadealer om de hoek voor onderhoud kunt gaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was zelf een paar weken geleden wezen rondkijken bij Piet Kruis, die had nog een aantal Bimota's staan en flink wat MV's waaronder hele aparte.
-Here we are now entertain us, put on your red shoes and dance the blues-
-Als je Kashmir (LedZep) draait, en hij begint erover dat het een slechte cover van Puff Daddy is, mag je hem een doodschop verkopen...-
quote:Op donderdag 1 mei 2008 11:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik heb de websites bekeken, en een wensenlijstje opgesteld.![]()
Jij hebt een lekker ritme te pakken, dus ik zie je later wel. Kunnen we het ff doornemen.![]()
[..]
Mailde later dat hij mij vanavond dan wel zag .. in Noord Brabant.
Ben vannacht door mijn rug gegaan, moest er drie keer uit voor de baby. Daarna beetje verkeerd gelegen.![]()
Kan even zeker niet op een Gixxer zitten.![]()
Andere leuke verkopers.![]()
[..]
Kansloos.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:42 schreef Roderick2085 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] GS is verkocht [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:08 schreef RobDrop het volgende:Ziet er heel apart uit, en exclusief met het voordeel dat je gewoon naar de Hondadealer om de hoek voor onderhoud kunt gaan!![]()
Ik was zelf een paar weken geleden wezen rondkijken bij Piet Kruis, die had nog een aantal Bimota's staan en flink wat MV's waaronder hele aparte.
quote:
Heb je ze echt gezien?!quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:03 schreef -XX- het volgende:
En dan rijden OPM en Cageon in de regen op zandvoort!!
Regen rijden heeft wel wat trouwens.
Net terug van zandvoort. Bokke koud!
Pak was 10 kilo zwaarder geworden.
wij hadden haar gezienquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:16 schreef Patrick281 het volgende:
Heb je ze echt gezien?!![]()
En regent het daar.![]()
onverwachts maar toch een keer gemeet uiteindelijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:58 schreef -XX- het volgende:
Echt wel zonde....
Als het nou lekker weer was had ik zeker langer gebleven...
Het "kroegje" op zandvoort zat ook helemaal vol dus dat was ook geen optie meer..
Inderdaad!quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
onverwachts maar toch een keer gemeet uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Dus je hebt de egards van de harde kern overgebracht.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wij hadden haar geziendus ff gemeet idd
Krijg je het vanzelf warm van.quote:pokkeweeren idd bokkekoud
geen pretje als je dan voor het eerst se zirkwie op mag
achter een toffe marshal leo aan idd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus je hebt de egards van de harde kern overgebracht.
-XX- is nu een vrouw.![]()
[..]
Krijg je het vanzelf warm van.![]()
Maar verder wel gaaf?? Achter een marshall aan?
was te koud voorquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:14 schreef Patrick281 het volgende:
Dus je hebt de egards van de harde kern overgebracht.
-XX- is nu een vrouw.
ik had het de hele dag al koud, en dan met regen erbij..nee ik vond het eigenlijk niet echt lekker, maar tegelijkertijd wel gaaf om erop geweest te zijn. Marshall was OKquote:Krijg je het vanzelf warm van.![]()
Maar verder wel gaaf?? Achter een marshall aan?
betwijfel ik.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:35 schreef Patrick281 het volgende:
En hoe is het met de bandjes? Wel op temperatuur gekomen?
b0h zie dat circuit nat zijnquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ondanks het rukweer, toch de moeiteverslagje komt evt later, nu ff met deze doen
[ afbeelding ]
onze eerste zirkwiesessie van 2008
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |