Nice!quote:Op zondag 27 april 2008 20:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kort verslagje, pics zeggen meer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat Geerd hier nou doet...
[ afbeelding ]
ready..
[ afbeelding ]
volgens mij mag je daar niet in jongens
zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
snelheid&hellingshoek is OK==> Cageon na gister links ook rechts nu op de grond gezet
[ afbeelding ]
afgelopen week was mijn grondspeling binnen
[ afbeelding ]
duurt heel wat langer voor mijn stepjes aan de grond zitten![]()
vandaag op KBG mijn knie tegen de tank aangehouden, ga niet na elke rit nwe sliders aanschaffenextra speling resulteerde in een nieuwe tak van sport: dembersliden
wat wel de grens is te noemen denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook Geerd reed de tourende andere supersport zoek
[ afbeelding ]
....resultaat: stepje&rempedaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wederom geslaagd![]()
van KK alleen vids available
quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik heb ook nog wat foto's van sbk.
Veel kwamen met de motor!!
Best gezellig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:30 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En hoe is het om eens buiten het durp te goan kiek'n
Is je motor de deur uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef Rib-i het volgende:
Hola
Goede pics en filmpje
I wish I had the timeand bike
Koop toch een GSX1100ES voor 350 Euroquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:30 schreef stinkie het volgende:
Wacht nog steeds op antwoord van zowel verkoper FZ als FZR
Nee, nog nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Best gezellig.
Wat spot mijn oog nu?
[..]
Is je motor de deur uit.
Noooh..![]()
Aight!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:47 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nee, nog niet
Er moet wel iets anders komen, weet alleen nog niet wat
Uhm...nou neequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
Aight!
Koop een dikke vette SZR!
Of een TRXin het paars!
[ afbeelding ]
Heb ik ff mazzel gehadquote:DE STEEG - De politie heeft zondagavond rond kwart over acht de rijbewijzen van twee motorrijders ingevorderd. Twee mannen van 42 en 43 jaar uit Zevenaar werden betrapt op hun hoge snelheid op de A348 ter hoogte van Rheden. De hoogst gemeten snelheid betrof 174 km/uur waar 120 km/uur is toegestaan. Het rijbewijs van beide motorrijders werd ingevorderd. Justitie beslist over de teruggave.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
Heb ik ff mazzel gehadPrecies jah, een beetje cruise-snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
2u eerder reed ik toch echt een stukkie sneller, wou op tijd zijn en zulksquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:45 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Precies jah, een beetje cruise-snelheid![]()
Kan helaas nog niet rijden nog twee weekjesquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de revalidatie, kan je rijden
Koffie staat klaar
Die zijn ook zo voorbij, kun je dan ook direct rijden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Kan helaas nog niet rijden nog twee weekjes![]()
Jepquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:57 schreef Cageon het volgende:
[..]
Die zijn ook zo voorbij, kun je dan ook direct rijden?
Tja, vraag me wel eens af of ik ooit zo door de bocht gaquote:
quote:
Ahu, maar fysiek bedoelde ik dat meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Jepalleen mn akra er weer onder schroeven en gaan
Aan je moto zal het iig niet liggen volgens mijquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:03 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, vraag me wel eens af of ik ooit zo door de bocht ga
Nee paar rondjes is leuk dan vind ik t ook wel weer best geweest.quote:Daar komt bij dat ik KB niet echt boeiend vind
quote:
Jij hebt zo je eigen onnavolgbare techniek.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
Ja hoor, alleen ga ik voorlopig niet zo door de bocht
Dat denk ik ook niet neequote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef Cageon het volgende:
[..]
Aan je moto zal het iig niet liggen volgens mij
Tja, alleen kom ik daar de bocht niet mee doorquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Tnx moslim. [ afbeelding ]
[..]
Jij hebt zo je eigen onnavolgbare techniek.
En wie betaalt de benzine?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
Ik ben lekker met de motor naar het werk gegaan![]()
Fag! [WP]quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:53 schreef Cageon het volgende:Veul spiegelen en auto's in kijken.![]()
Misschien een Blade proberen.quote:
je komt er wel mee uit.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:25 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Tja, alleen kom ik daar de bocht niet mee door
Kom jij eerst nou maar is uit de kast met die falende homo detector van je.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En wie betaalt de benzine?![]()
![]()
[..]
Fag! [WP]
Kan mn motor er niet tussen vinden, stond op de eerste rij als 1 van de eerstequote:Op dinsdag 29 april 2008 09:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nice!![]()
Ik heb ook nog wat foto's van sbk.
Veel kwamen met de motor!!
[ afbeelding ]
Niet al te zuivere foto's...maar toch.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een geluiden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goeiemorgen.![]()
Jullie gaan te snel met de topics.![]()
1 mei nog fokkers te spotten op zandvoort?![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef Snelwagen het volgende:
Mn uitlaten zijn binnen gekomen, zo ff ophalen
WifeBeater zegt het altijd.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:28 schreef Cageon het volgende:
Kom jij eerst nou maar is uit de kast met die falende homo detector van je.
dan is de verhoging van de max snelheid niet nodig, als dat wel nodig is zijn er teveel rechte stukkenquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
WifeBeater zegt het altijd.![]()
En 179 km/u is idd een eitje, met woon~werk probeer ik alleen in de bochten met gas er op te rijden.
Maar rechtuit is 120~140 al spiegelend heel standaard.
Vorig jaar op de A7 nog 240 km/u zitten cruisen.
Zelfs met de Trophy niet echt om bang van te worden.
Tijd voor nieuwe verkeersvoorwaarden voor bewezen motorrijders.
Misschien is een reservaat iets.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:29 schreef Den_Haag het volgende:
shit, het regent weer. hopelijk wordt het zo weer droog
Nee hoor, maar uit mezelf zou ik het niet zo heel snel doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]alsof jullie het erg vinden
true true, wel leuke afsluiter, aan de andere kant van NL, moeten we alleen nog ff terugquote:alleen KB-en is idd erg saaiwe doen het vaak ook als afsluiter
daar heb je je mattiez voorquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:37 schreef Cageon het volgende:
Nee hoor, maar uit mezelf zou ik het niet zo heel snel doen.![]()
nouja drom had ik gepland in de buurt van Apeldoorn uit te komen, om KBA te pakkenquote:true true, wel leuke afsluiter, aan de andere kant van NL, moeten we alleen nog ff terug![]()
![]()
![]()
Volgende keer rijden we gewoon weer de "langzame" route terug wmb. Foute planning on my side.
ahu ahuquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
daar heb je je mattiez voor
Improviseren ehquote:[..]
nouja drom had ik gepland in de buurt van Apeldoorn uit te komen, om KBA te pakkenmaar de route werd helemaal niks dus ben ik maar uitgeweken naar KBG
quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:43 schreef Cageon het volgende:
ahu ahu![]()
Ga om met de verkeerde mensen, ze laten me slechte dingen doen![]()
![]()
![]()
anders zochten we nu nog naar de route op Geerd zen kaartquote:Improviseren eh
Een Michelin Macadam slijt niet niet zo snel.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:54 schreef Cageon het volgende:
Om terug te komen op onze banden discussie dat we het nogal triest vinden dat onze banden zo snel slijten
Info over de PP2CT en max lean-angle 51.2 graden
deze heeft 3 sterren voor t circuit
de MPP 2 sterretjes
de MPR2CT geen een
mss dat de MPS een idee is
Maar ik heb werkelijk geen idee waar we een fatsoenlijk antwoord vandaan kunnen halen.
Denk dat Michelin direct zegt ja euh MPP/MPP2CT of zelfs race
dat maakt toch niks uit zolang de stepjes niet aan de grond zittenquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Cageon het volgende:
Aan de andere kant twijfel ik wel van de hellingshoek van de MPR2CT, dat zal waarschijnlijk nooit zoveel zijn als de MPP(2ct)?
Gawaine was zelfs op de oude BT020 onnavolgbaar zo heb ik vernomen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat maakt toch niks uit zolang de stepjes niet aan de grond zitten![]()
MPRace voor zirkwie, MPRoad 2CT voor se roadGawaine gaat er ook hard genoeg mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger had ik nog een rubbermeter op mijn werk liggen. Even langs de dealer en meten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:22 schreef Cageon het volgende:
wat betreft die sterren, dat vat ik ook nog wel, maarja wil eigenlijk weten of die MPR2CT band net zo zacht is (op de wangen dus) als de MPP(2ct in t midden)
Want das goed zat... maarja van michelin krijg ik daar geen fatsoenlijk antwoord op natuurlijk.![]()
Iedere circuitdag nieuwe banden is ook niet grappig. Hoezo geen geld, Pilot Race, daar loop je op leeg!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:38 schreef Cageon het volgende:
zeg ook niet dat je er niet hard mee kan![]()
Maargoed ik heb geen geld voor een ander setje wielen voorlopig dus MPRace zit er voorlopig niet in tenzij ik bijna niet op de weg ga rijden
Jajaquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vroeger had ik nog een rubbermeter op mijn werk liggen.
ik ws ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:50 schreef Cageon het volgende:
mjeh fuckit
dan misschien toch maar weer MPP erop gooien ivm de circuit dagen
Toch welquote:
Foto'squote:Op dinsdag 29 april 2008 12:57 schreef Snelwagen het volgende:
Mn uitlaten zijn binnen gekomen, zo ff ophalen
Komt morgen wel ofzo, vandaag nog ff ermee gereden. Zelfs met DB killers is het geluid al eigenlijk iets teveel van het goedequote:
ga jij je ff lekker bezig houden met auto's verbouwen en slopen ofzoquote:
avond, moet jij niet weet ik veel waar bier drinken ofzo?quote:
Ach.... zo lang 't leuk isquote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja hoor, alleen ga ik voorlopig niet zo door de bocht
Dat begint morgenquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:14 schreef Cageon het volgende:
[..]
avond, moet jij niet weet ik veel waar bier drinken ofzo?
Hmmm vanaaf is er ook al genoeg gelegenheid voor volgens mijquote:
Wa kost datquote:Op dinsdag 29 april 2008 15:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een Michelin Macadam slijt niet niet zo snel.![]()
Pilot Sport was de voorloper van de Pilot Sport, inmiddels uitgegroeid tot een band speciaal voor dikke kanonnen. Vroeger vooral bekend om het trage opwarmen en daardoor glijden.![]()
En MPR2CT heeft uit marketingtechnisch oogpunt geen sterren.
Die zien ze alleen als een sportieve toerband.![]()
Slijten is daar niet aan de orde.
True... true.... Hoewel 't hier aardig doods is in de "stad".quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
Hmmm vanaaf is er ook al genoeg gelegenheid voor volgens mij
prijs indicaties MPR2CTquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zo'n MPR²CTmoet natuurlijk wel zo goedkoop mogelijk he
yeah hier ookquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:40 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ergens tussen de 300 en 350 E... Spaarvarken heeft zojuist een nieuw doel gekregen
Benzine is bijna goedkoperquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
yeah hier ook
hoi hoi voor goede achterbanden (die onder je neus verslijten waar je bij staat)
Dat is idd geen duurzame investering.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:41 schreef Cageon het volgende:
yeah hier ook
hoi hoi voor goede achterbanden (die onder je neus verslijten waar je bij staat)
quote:Dunlop introduceert de nieuwe Hypersport-band Sportmax D208 RR
De opvolger van de alom geprezen D207 RaceReplica die u kunt plaatsen tussen de D208 en D208 GP. Verbeteringen zijn een verbeterde stuur en handeling- karakteristiek als ook een extreem korte opwarmtijd. Een compound mix uit de race wereld en van straat gebruik staan voor extreme grip bij droge en natte rijbaan zonder inboeten op de rijeigenschappen.
De voorband beschikt over 2 aramide lagen die vervorming van het drukvlak minimaliseert en excellente rem en stuureigenschappen tot gevolg heeft. De vorm van de band is direct afgeleid van de D208GP.
De achterband is met hoog silica aandeel en JLB aramide gorde gebaseerd op een radiaal karkas. Deze constructie draagt bij tot minimale interne wrijving zo ook optimale grip en handling bij in totaal 93% positiefprofiel aandeel en bereikt daarmee bijna de waarden van de D208 GP.
Die moet je er ook nog eens bij optellen.quote:
zolang je niet radiaal en dat andere combineert is t volgens mij niet erg, geloof ik.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:31 schreef Snelwagen het volgende:
Kmoet ook een nieuwe achterband op mn motor hebben, ligt nu voor en achter een metzeler m3 om d8 ik. Alleen die voorband is uiteraard nog prima, maar is het wel verstandig om voor met een ander type band te gaan rijden dan achter?
quote:Primeurtest Bridgestone BT-021
“ ‘t Is zwart en ’t plakt.” Veel meer hoef je volgens sommigen niet over banden te vertellen. Die omschrijving is echter al te eenvoudig, want banden zijn niet alleen de enige contactpunten tussen je motorfiets en de openbare weg, het zijn ook technisch hoogstaande producten. Het gedrag van een motorfiets wordt in zeer grote mate bepaald door de banden die er op liggen. Zelfs de beste motor met een optimale veerafstelling gedraagt zich als een rotding als er slechte of verkeerde banden op liggen. Met hun nieuwste product, de BT-021, tonen ze bij Bridgestone tot wat ze allemaal in staat zijn.
Met de BT-021 mikt Bridgestone op de grootste klantengroep: de sport-toering rijders. Die zorgden er ook al voor dat de BT-020 een gigantisch succes werd. Niet verwonderlijk, want de band combineerde als geen andere grip met een goed stuurgedrag en een uitstekende duurzaamheid. De BT-021 overtreft zijn voorganger op alle vlakken. Bridgestone bestempelt zijn nieuwste rubbers als ‘luxury touring’. De band moet uitblinken op het vlak van stabiliteit, grip, comfort en duurzaamheid. Demotorsite.be trok naar Sardinië om op de slingerbanen aldaar te testen hoe dat nu écht zit met de BT-021.
Bridgestone had een indrukwekkende verzameling van 46 motorfietsen naar het Italiaanse eiland verscheept. We reden met een Triumph Tiger, Ducati Multistrada, Honda CB1000F, Yamaha MT-01, Kawasaki Versys, Suzuki GSR, BMW R1200R en BMW R1200RT. We moeten toegeven dat de BT-021 anders is dan alle andere sport-toering banden waarmee we al reden. De stuureigenschappen van de voorband neigen meer naar die van een pure sportband. Alle motoren sturen immers merkbaar lichter met de nieuwe Bridgestones en als je een motorfiets hebt die op zich al licht stuurt (de Honda Hornet bijvoorbeeld), dan moet je in het begin er echt op letten dat je niet teveel nadruk op het insturen legt. Maar het is met dat insturen zoals met zoveel goede dingen: je went er heel snel aan. Voor het overige was de grip zo goed dat we zelfs kneedown door de bochten nog altijd niet aan het schuiven gingen. De kilometers die je met die nieuwe rubbers kunt afhaspelen, zijn moeilijk na te gaan in een dergelijke test. Gelukkig hebben we er al een setje gemonteerd op de langeduurtest van de collega’s van Motoren & Toerisme en die hebben er nu toch al dik 8.000 kilometer mee gereden en de BT-021 is nog lang niet aan het einde van zijn latijn. Dus de belofte dat de BT-021 zeker 15 procent meer kilometers aankan dan zijn voorganger, zal kloppen.
Bridgestone heeft met de SACT technologie (Straight And Cornering Technology) een harder (en dus duurzamer) contactvlak in het midden van de band en een zachtere compound (met dus meer grip) aan de kanten. Ze passen dit principe al sinds 1985 (!) toe. De BT-021 is ook het eerste type dat zowel op de voor-als achterband een nulgradengordel krijgt. Dat is vooral goed voor de stabiliteit en de schokabsorptie. Jammer voor ons, maar gelukkig voor de BT-021 kregen we daar in Sardinië ook nog een boel regen, hagel én sneeuw over onze hoofden. Zo komt het dat we weten dat de band niet alleen op droge, maar ook op natte ondergrond zeer goed presteert. De BT-021 is beschikbaar in de meeste populaire maten en ligt nu al bij je motordealer of bandenboer.
Uhu, radiaal?quote:Op woensdag 30 april 2008 00:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
zolang je niet radiaal en dat andere combineert is t volgens mij niet erg, geloof ik.
Rij nu ook met MPP achter en MPP2CT voor. maar dat is natuurlijk gering verschil.
t carcas ja.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Uhu, radiaal?![]()
Mn banden lopen gewoon in lijn met mn motor en staan er niet radiaal op ofzo. Maaruh je bedoeld het binnenwerk (carcas ofzo) denk ik?
Kzal eens kijken hoe dat is bij mijn banden
Owkee naisquote:
Das wel radiaal toch..... Mja loodrecht erop zou je zeggen 90 graden maarjaquote:* Dry grip and reference overall performance both on road and on racetrack, thanks to the new compound development
* Progressive handling behaviour guaranteed by the Metzeler patented 0° steel belt and the Multiradius technology development
* Tread pattern design and differentiated compound between front and rear ensuring high wet safety feeling and extended mileage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |