Wat is er met de voetbalbond van onze oosterburen?quote:Op maandag 28 april 2008 21:57 schreef Grulez het volgende:
dfb
Jammer het is echt leukquote:
quote:
Snap ik maar ze spelen in de klasse waar ik ook altijd speelde dus het meeste is herkenbaar tot en met de clubs en het kratje bier in de kleedkamerquote:Op maandag 28 april 2008 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan,
Maar ja ik verkies muziek luisteren toch meestal boven de TV, Ookal is het geweldige TV.
Er is dus geen programma waar ik voor "thuis blijf"
Okee, dan kan ik me voorstellen dat je dus wel kijkt.quote:Op maandag 28 april 2008 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snap ik maar ze spelen in de klasse waar ik ook altijd speelde dus het meeste is herkenbaar tot en met de clubs en het kratje bier in de kleedkamer
Nou nu Borisz er is kan ik veilig gaan slapenquote:
Waarmee?quote:
Even op je naam geklikt. Je hebt daadwerkelijk nog nooit hier gepostquote:
thx!quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:10 schreef tha_dark het volgende:
Ow wacht! Ik was vergeten dat dat voor jou morgen is
Komt best goed joh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
De zon schijnt
Straks wordt de fietsexcursie nog leuk! Het moet niet gekker worden! Laat ik dit niet te hard zeggen.
er komt alweer regen aan, dus maak je geen zorgen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
De zon schijnt
Straks wordt de fietsexcursie nog leuk! Het moet niet gekker worden! Laat ik dit niet te hard zeggen.
Ik kom er regelmatig om me even af te zonderen van de rest. Hoezo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:39 schreef SCH het volgende:
Heeft iemand de laatste tijd nog wel eens in ons keldertje gekeken?
Geef die code eens terugquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kom er regelmatig om me even af te zonderen van de rest. Hoezo?
het is een sikh!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
Hilarisch, met dansende Arabier en al.
Murphy's Quiz Nightquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:22 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Danny Buijs.
Wat voor quiz was het Sandman?
Ik zie het. Ben daar wel benieuwd naar...quote:
Wordt de harhaling voor mijquote:
jaquote:Op dinsdag 29 april 2008 19:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Aangrijpend onderwerp trouwens even.
Heel leuk. Knappe vent heb jequote:
Die gast was echt zo goedquote:Op dinsdag 29 april 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
Hilarisch, met dansende Arabier en al.
Vader die zijn verhaal vertelt, en ook in het land, nadat zijn zoon is vermoord om drugs.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:01 schreef Grulez het volgende:
Pff wat een commentaar... vet belangrijke en bovenal mooie goal en hij reageert zo onderkoeld als wat.
Nah niet helemaal. Maar je moet bij de NOS dan ook voor Barcelona zijn he, vandaar...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snoeks is dan ook de meest overgewaardeerde commentator die de NOS heeft.
Alleen als je er zelf inligt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft in mijn bed geslapen, wil je me aanraken
Ik heb een ongelofelijke hekel aan Snoeksquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah niet helemaal. Maar je moet bij de NOS dan ook voor Barcelona zijn he, vandaar...
Grueter, Vermeulen en Roelfs hoor ik persoonlijk liever dan Evert en Snoeks.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:39 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de beste commentatoren van de NOS volgens jullie ? Ten Napel, Grueter, Reitsma, Vermeulen etc ?
En dan wel de mensen van nu noemen.
Volgende keer meteen in het juiste topic he met je kaartemocoonsquote:
Tja heb een hoop vensters open enzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgende keer meteen in het juiste topic he met je kaartemocoons
Niet meer dan logisch. Is het overigens de Spaanse TV of de Catalaanse TV?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:13 schreef Ole het volgende:
het spaanse commentaar wordt wat nerveus..
Spanje kennen ze niet in Catalonie. Het zelfde geldt voor Baskenland etcquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Is het overigens de Spaanse TV of de Catalaanse TV?
Mij zal het worst wezen, maar menig Catalaan niet.
Weet ik. Baskenland is meer bekend door de aanslagen, maar een tegen een echte Catalaan moet je inderdaad ook niet zeggen dat hij/zij uit Spanje komt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Spanje kennen ze niet in Catalonie. Het zelfde geldt voor Baskenland etc
Daarom doet Spanje het altijd slecht op eindtoernooien
het is spaans hoor ik netquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Is het overigens de Spaanse TV of de Catalaanse TV?
Mij zal het worst wezen, maar menig Catalaan niet.
Dus geen Olé door de straten van Barçaquote:
Yup!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus geen Olé door de straten van Barça
Dadelijk natuurlijk wel Óle
heb je het nu over je panini-plaatjes ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef Againzender het volgende:
Mis ik gewoon de tweede 147 van het WK
ik heb het over iemand die z'n 157.000 pond kan gaan verdelen met een anderquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je het nu over je panini-plaatjes ?
Jammer voor je (en de vele ander Barça fans). Maar goed ik had eigenlijk niet verwacht dat Barça de finale zou halen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:58 schreef RayMania het volgende:
Hallo allen! Diep bedroeft, Barça eruit.
dat ben je vast niet zelf....al hoop ik dat best voor je !quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het over iemand die z'n 157.000 pond kan gaan verdelen met een ander
Kut door wie ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef Againzender het volgende:
Mis ik gewoon de tweede 147 van het WK
Ik haatte dat. Ik luisterde naar echte muziek....met gitaren enzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Bjoro het volgende:
kwam trouwens op internet een aantal Grandmixen van Ben Liebrand tegen...maar ff gedownload
Wat een jeugdsentiment zeg ! Zit nu die van 1986 te luisteren ...prachtig !
Zoals Angel of Death van Slayer?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haatte dat. Ik luisterde naar echte muziek....met gitaren enzo
Jezusmina, heb me weer dood zitten ergeren vanavond maar dacht altijd dat hij zo gewaardeerd werd. Je moet Evert toch stom vinden? Frank zat er aan de lopende band naast vanavond.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snoeks is dan ook de meest overgewaardeerde commentator die de NOS heeft.
maar jij was in 86 stoer...en ik zo'n guppie van 16 die met het populaire gedoe mee wilde doen !quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haatte dat. Ik luisterde naar echte muziek....met gitaren enzo
Ik zat meer in de garagerock. Heb Slayer pas later leren waarderenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, heb me weer dood zitten ergeren vanavond maar dacht altijd dat hij zo gewaardeerd werd. Je moet Evert toch stom vinden? Frank zat er aan de lopende band naast vanavond.
Ik was 24 en was geen trendvolger iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij was in 86 stoer...en ik zo'n guppie van 16 die met het populaire gedoe mee wilde doen !
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat meer in de garagerock. Heb Slayer pas later leren waarderen
Tijd dat de NOS dat hele zooitje gaat vervangen. Vind alleen Philip Kooke redelijk van degene die er nu zitten. Franks Snoeks is inderdaad de ergste, gevolgd door Zevert.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, heb me weer dood zitten ergeren vanavond maar dacht altijd dat hij zo gewaardeerd werd. Je moet Evert toch stom vinden? Frank zat er aan de lopende band naast vanavond.
Evertquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat de NOS dat hele zooitje gaat vervangen. Vind alleen Philip Kooke redelijk van degene die er nu zitten. Franks Snoeks is inderdaad de ergste, gevolgd door Zevert.
Ik ben het 100 % met je on eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat de NOS dat hele zooitje gaat vervangen. Vind alleen Philip Kooke redelijk van degene die er nu zitten. Franks Snoeks is inderdaad de ergste, gevolgd door Zevert.
Leo Driessen is vreselijk, ik erger mij zelfs aan zijn pro-Ajax commentaar. Tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Evert
Maar het is allemaal minder erg dan bij RTL, van Leo Driessen krijg je toch spontaan buikloop.
Kanquote:
Ik vind Leo Driessen geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leo Driessen is vreselijk, ik erger mij zelfs aan zijn pro-Ajax commentaar. Tenenkrommend slecht.
Waar zijn de tijden van Theo Reitsma en Hugo Walker.
Het is meer de trend dat commentatoren tegenwoordig denken meteen een soort definitieve mening te moeten klaarhebben. Ze weten precies of het een overtreding was, een pingel enz.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leo Driessen is vreselijk, ik erger mij zelfs aan zijn pro-Ajax commentaar. Tenenkrommend slecht.
Waar zijn de tijden van Theo Reitsma en Hugo Walker.
Het wel een penalty natuurlijk, maar dat hoefde niet 80x gemeld te worden inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is meer de trend dat commentatoren tegenwoordig denken meteen een soort definitieve mening te moeten klaarhebben. Ze weten precies of het een overtreding was, een pingel enz.
Zoals Leo Driessen zondag maar bleef volhouden dat Roda perse die penalty had moeten hebben. Van die stemmingmakerij. Moeten ze gewoon niet doen.
Damn, nee. Wat kut zeg, Eilanden. Gelukkig als je alles weer terug kan krijgen, maar zwaar klote.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Mijn Koninginnedag is in ieder geval onvergetelijkMijn kaart is waarschijnlijk geskimd en kwam er vandaag achter dat de afgelopen dagen in Engeland voor 2500 euro van mijn bankrekening is afgehaald
![]()
De bank gaat er achteraan en ik zal het geld ongetwijfeld terugkrijgen, maar het is natuurlijk wel zwaar ^*£^&£%%^&***!!
Ik ben zo'n dag of 12 geleden in Engeland geweest voor mijn werk, maar heb daar mijn bankpas niet gebruikt, wel mijn creditcard die aan mijn bankrekening is verbonden. Maar die heb ik notabene op Heathrow gebruikt en niet op een of andere vage plek. Wellicht dat het op die wijze is gebeurd, anders kan ik het niet verklaren.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Damn, nee. Wat kut zeg, Eilanden. Gelukkig als je alles weer terug kan krijgen, maar zwaar klote.
Waarom hè, waarom moeten er mensen op deze wereld zijn om het voor de rest te verzieken.
Iets met Koninginnedag en Oranje.quote:Op woensdag 30 april 2008 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ray, waarom ben je rood?
Is smurfin ongesteld?
Of mijn kleureninstellingen zijn kut of dat is helemaal geen echt Oranjequote:
Vaduz heeft iedereen te veel wortels toe gediendquote:Op woensdag 30 april 2008 00:30 schreef tha_dark het volgende:
Ray, waarom ben je rood?
Is smurfin ongesteld?
tja...zeg dan nog maar eens welterustenquote:Op woensdag 30 april 2008 00:26 schreef Eilanden het volgende:
Mijn Koninginnedag is in ieder geval onvergetelijkMijn kaart is waarschijnlijk geskimd en kwam er vandaag achter dat de afgelopen dagen in Engeland voor 2500 euro van mijn bankrekening is afgehaald
![]()
De bank gaat er achteraan en ik zal het geld ongetwijfeld terugkrijgen, maar het is natuurlijk wel zwaar ^*£^&£%%^&***!!
Sterktequote:Op woensdag 30 april 2008 00:39 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden gaat maar proberen te slapen
Sleepze!
Doe ik nu toch ?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:27 schreef tha_dark het volgende:
Moeten jullie trouwens niet Koniginnenacht vieren?
Ja, een stel %*&"^&** criminelen in Engeland. Als ik het dan toch moet kwijtraken, dan doneer ik het toch liever aan een goed doel.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:23 schreef SCH het volgende:
Misschien heb je iemand wel heel erg gelukkig gemaakt Eilanden.
Ik ga zo maar eens aan het werk want jullie willen ook op Koninginnedag radio luisteren natuurlijk
Gewoon werken vanavond. Zal wel gratis geld zijn, denk niet dat ik iets te doen krijg...quote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Eilanden het volgende:
Anyway... iedereen een Happy Queens Day!
Gaan de Hoolers nog wat speciaals doen?
Is er niets meer te achterhalen?quote:Op woensdag 30 april 2008 10:18 schreef Eilanden het volgende:
Ja, een stel %*&"^&** criminelen in Engeland. Als ik het dan toch moet kwijtraken, dan doneer ik het toch liever aan een goed doel.
Nog wel kunnen slapen, maar om te zeggen dat ik lekker geslapen heb, mwoah niet echt...
De afdeling Fraude van de bank gaat het vanaf vrijdag onderzoeken. Als er inderdaad sprake is van skimming of aanverwante fraude, dan is er grote kans dat ik het geld terugkrijg. Ik kan in ieder geval bewijzen dat op de momenten dat het geld opgenomen is, ik in Nederland was.quote:
Gezellige drukte of wat vreemde incidenten?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
En weer terug van een enerverend dagje werken op het Leidse
Check je topic voor wat Caribbean tipsquote:Op woensdag 30 april 2008 17:02 schreef Bluezz het volgende:
In the mean time, weet jij nog wat lekkere aanvullingen voor onze Gazpacho
Gezellige drukte vanaf 12 uur. Daarvoor was het een saaie bedoeling.quote:Op woensdag 30 april 2008 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gezellige drukte of wat vreemde incidenten?
Je bent er vroeg bij.quote:
Hey kleine blauwe. Leuke dag gehad?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
Ey Ray!
Staat je leuk zo'n Oranje kleur!
Alvast voor het EK forum of alleen vanwege K-dag?
Vaduz heeft hem te veel wortels gegevenquote:Op woensdag 30 april 2008 19:43 schreef sjimz het volgende:
Ey Ray!
Staat je leuk zo'n Oranje kleur!
Alvast voor het EK forum of alleen vanwege K-dag?
Jawel, was wel kapot toen ik wakker werdquote:Op woensdag 30 april 2008 19:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hey kleine blauwe. Leuke dag gehad?
Voor Koninginnedag.
Neuquote:Op woensdag 30 april 2008 19:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb voor vanavond een borrel afgesproken bij vrienden... golfer is niet amused, is er voetbal vanavond?
Mijn keukensletjequote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Eilanden het volgende:
Anyway... iedereen een Happy Queens Day!
Gaan de Hoolers nog wat speciaals doen?
Heb je gewonnen Bos ?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa doet vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten. Vandaag was er een playbackshow. Ik ben daar ook naar toe geweest en daarna zijn we samen tapas wezen eten. Dat was erg lekker.
quote:
Jeetje, was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 30 april 2008 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Het gaat hier om echt verstandelijk gehandicapten, daar val ik niet onder en dien je ook niet mee te spotten
helaas exit, werd 40ste. Liep met mijn 77 tegen azen aan.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:41 schreef borisz het volgende:
Na een uurtje pokeren zijn er nog 48 mensen over en heb zelf ongeveer gemiddeld aantal chips.
Mijn ma doet ook vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten. Zal ze altijd normaal benaderen. Dus ook met een grapje zo af en toe.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Begrijp ik en dat waardeer ik ook wel,![]()
![]()
maar ik persoonlijk kan er niet om lachen. Als anderen dat doen prima, maar mij niet gezien. Komt misschien ook door mijn serieuze visie op het leven en doordat ik wat dichter bij verstandelijk gehandicapten staan dan de meesten hier.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:54 schreef tha_dark het volgende:
Biertje bos?
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ma doet ook vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten. Zal ze altijd normaal benaderen. Dus ook met een grapje zo af en toe.
quote:En jouw serieuze visie op het leven siert je. Ik moet er soms wel om lachen![]()
Zo ben ik nu eenmaalquote:
Ik heb twee linker handen anders had ik idd wel een keldertje getimmerd.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zei die vent in Oostenrijk nou ook
Dat zie ik nog wel eens gebeuren: Drama in Zaltbommel; man bewaart Chinees in diepvries.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb twee linker handen anders had ik idd wel een keldertje getimmerd.
Fu Jong Hayquote:Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel eens gebeuren: Drama in Zaltbommel; man bewaart Chinees in diepvries.
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Er bleken 14 pekingeenden zwanger.
Ik was even bij een tante (ze is bijna 80). Daar stond het op, anders had ik er niet naar gekeken.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:09 schreef Grulez het volgende:
Hele dag de koningin genegerd, maar zo toch nog maar ff kijken...
Ja ik ben ook voor Man U in de finale. Dat zou ik sowieso zijn geweest. Maar als LIverpool in de finale zou hebben gestaan had ik het ze de titel niet misgunt. Chelsea gun ik het gewoon niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:11 schreef Againzender het volgende:
maar niet voldoende....
nou ja, hup manure dan maar
Arme Docquote:
Waarom? Het zijn toch 2 geweldige ploegen met geweldige spelers? Jammer dat ze beide uit Engeland komen maar voor de rest prima toch.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:51 schreef tong80 het volgende:
En arme voetballiefhebber. Wat een kutfinale
Je moet niks.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:00 schreef tong80 het volgende:
Dat heb ik met het feit dat we Heerenveen zo leuk moeten vinden. Is voor mij ook het buitenland
Waarom? Het kan best een aardige finale worden. Ik heb helemaal niets met Chelsea of Man U, maar hoop wel op een leuke matchquote:Op woensdag 30 april 2008 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme Doc
En arme voetballiefhebber. Wat een kutfinale
Dan is hij al een paar minuten te laatquote:Op donderdag 1 mei 2008 09:20 schreef borisz het volgende:
Ray kennende zou dat 9.09 moeten gebeuren
komt in de loop van de dag wel![]()
Misschien is dat ook wel omdat het EK forum gaat openen!quote:Op donderdag 1 mei 2008 09:23 schreef borisz het volgende:
Trouwens hoeveel wortels heeft Vaduz iedereen gevoerd ? Hoop mensen zien nog oranje.
Ray is normaalgesproken al lang onlinequote:Op donderdag 1 mei 2008 09:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat men wacht tot het openen vandaag als alle modjes op het forum zijn. Dus even wachten op Blight en Ray dus. En die andere mod natuurlijk niet te vergeten
Ik hou het vandaag op een fietsritje van zo'n minuut of 10quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:53 schreef SCH het volgende:
De laatste oranje tompouce
Zo douchen en pomebledenpakje aantrekken en helemaal naar dat verre Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |