Zo ben ik nu eenmaalquote:
Ik heb twee linker handen anders had ik idd wel een keldertje getimmerd.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, dat zei die vent in Oostenrijk nou ook
Dat zie ik nog wel eens gebeuren: Drama in Zaltbommel; man bewaart Chinees in diepvries.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb twee linker handen anders had ik idd wel een keldertje getimmerd.
Fu Jong Hayquote:Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel eens gebeuren: Drama in Zaltbommel; man bewaart Chinees in diepvries.
quote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Er bleken 14 pekingeenden zwanger.
Ik was even bij een tante (ze is bijna 80). Daar stond het op, anders had ik er niet naar gekeken.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:09 schreef Grulez het volgende:
Hele dag de koningin genegerd, maar zo toch nog maar ff kijken...
Ja ik ben ook voor Man U in de finale. Dat zou ik sowieso zijn geweest. Maar als LIverpool in de finale zou hebben gestaan had ik het ze de titel niet misgunt. Chelsea gun ik het gewoon niet.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:11 schreef Againzender het volgende:
maar niet voldoende....
nou ja, hup manure dan maar
Arme Docquote:
Waarom? Het zijn toch 2 geweldige ploegen met geweldige spelers? Jammer dat ze beide uit Engeland komen maar voor de rest prima toch.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:51 schreef tong80 het volgende:
En arme voetballiefhebber. Wat een kutfinale
Je moet niks.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:00 schreef tong80 het volgende:
Dat heb ik met het feit dat we Heerenveen zo leuk moeten vinden. Is voor mij ook het buitenland
Waarom? Het kan best een aardige finale worden. Ik heb helemaal niets met Chelsea of Man U, maar hoop wel op een leuke matchquote:Op woensdag 30 april 2008 23:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arme Doc
En arme voetballiefhebber. Wat een kutfinale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |