quote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Eilanden het volgende:
Anyway... iedereen een Happy Queens Day!
Gaan de Hoolers nog wat speciaals doen?
Heb je gewonnen Bos ?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pa doet vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten. Vandaag was er een playbackshow. Ik ben daar ook naar toe geweest en daarna zijn we samen tapas wezen eten. Dat was erg lekker.
quote:
Jeetje, was maar een grapje hoorquote:Op woensdag 30 april 2008 20:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Het gaat hier om echt verstandelijk gehandicapten, daar val ik niet onder en dien je ook niet mee te spotten
helaas exit, werd 40ste. Liep met mijn 77 tegen azen aan.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:41 schreef borisz het volgende:
Na een uurtje pokeren zijn er nog 48 mensen over en heb zelf ongeveer gemiddeld aantal chips.
Mijn ma doet ook vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten. Zal ze altijd normaal benaderen. Dus ook met een grapje zo af en toe.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:52 schreef Bos81 het volgende:
Begrijp ik en dat waardeer ik ook wel,![]()
![]()
maar ik persoonlijk kan er niet om lachen. Als anderen dat doen prima, maar mij niet gezien. Komt misschien ook door mijn serieuze visie op het leven en doordat ik wat dichter bij verstandelijk gehandicapten staan dan de meesten hier.
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:54 schreef tha_dark het volgende:
Biertje bos?
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn ma doet ook vrijwilligerswerk met verstandelijk gehandicapten. Zal ze altijd normaal benaderen. Dus ook met een grapje zo af en toe.
quote:En jouw serieuze visie op het leven siert je. Ik moet er soms wel om lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |