Ja, een stel %*&"^&** criminelen in Engeland. Als ik het dan toch moet kwijtraken, dan doneer ik het toch liever aan een goed doel.quote:Op woensdag 30 april 2008 09:23 schreef SCH het volgende:
Misschien heb je iemand wel heel erg gelukkig gemaakt Eilanden.
Ik ga zo maar eens aan het werk want jullie willen ook op Koninginnedag radio luisteren natuurlijk
Gewoon werken vanavond. Zal wel gratis geld zijn, denk niet dat ik iets te doen krijg...quote:Op woensdag 30 april 2008 10:25 schreef Eilanden het volgende:
Anyway... iedereen een Happy Queens Day!
Gaan de Hoolers nog wat speciaals doen?
Is er niets meer te achterhalen?quote:Op woensdag 30 april 2008 10:18 schreef Eilanden het volgende:
Ja, een stel %*&"^&** criminelen in Engeland. Als ik het dan toch moet kwijtraken, dan doneer ik het toch liever aan een goed doel.
Nog wel kunnen slapen, maar om te zeggen dat ik lekker geslapen heb, mwoah niet echt...
De afdeling Fraude van de bank gaat het vanaf vrijdag onderzoeken. Als er inderdaad sprake is van skimming of aanverwante fraude, dan is er grote kans dat ik het geld terugkrijg. Ik kan in ieder geval bewijzen dat op de momenten dat het geld opgenomen is, ik in Nederland was.quote:
Gezellige drukte of wat vreemde incidenten?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:20 schreef sjimz het volgende:
En weer terug van een enerverend dagje werken op het Leidse
Check je topic voor wat Caribbean tipsquote:Op woensdag 30 april 2008 17:02 schreef Bluezz het volgende:
In the mean time, weet jij nog wat lekkere aanvullingen voor onze Gazpacho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |