heb je het nu over je panini-plaatjes ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef Againzender het volgende:
Mis ik gewoon de tweede 147 van het WK
ik heb het over iemand die z'n 157.000 pond kan gaan verdelen met een anderquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb je het nu over je panini-plaatjes ?
Jammer voor je (en de vele ander Barça fans). Maar goed ik had eigenlijk niet verwacht dat Barça de finale zou halen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:58 schreef RayMania het volgende:
Hallo allen! Diep bedroeft, Barça eruit.
dat ben je vast niet zelf....al hoop ik dat best voor je !quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb het over iemand die z'n 157.000 pond kan gaan verdelen met een ander
Kut door wie ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:50 schreef Againzender het volgende:
Mis ik gewoon de tweede 147 van het WK
Ik haatte dat. Ik luisterde naar echte muziek....met gitaren enzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:09 schreef Bjoro het volgende:
kwam trouwens op internet een aantal Grandmixen van Ben Liebrand tegen...maar ff gedownload
Wat een jeugdsentiment zeg ! Zit nu die van 1986 te luisteren ...prachtig !
Zoals Angel of Death van Slayer?quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haatte dat. Ik luisterde naar echte muziek....met gitaren enzo
Jezusmina, heb me weer dood zitten ergeren vanavond maar dacht altijd dat hij zo gewaardeerd werd. Je moet Evert toch stom vinden? Frank zat er aan de lopende band naast vanavond.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snoeks is dan ook de meest overgewaardeerde commentator die de NOS heeft.
maar jij was in 86 stoer...en ik zo'n guppie van 16 die met het populaire gedoe mee wilde doen !quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik haatte dat. Ik luisterde naar echte muziek....met gitaren enzo
Ik zat meer in de garagerock. Heb Slayer pas later leren waarderenquote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, heb me weer dood zitten ergeren vanavond maar dacht altijd dat hij zo gewaardeerd werd. Je moet Evert toch stom vinden? Frank zat er aan de lopende band naast vanavond.
Ik was 24 en was geen trendvolger iddquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar jij was in 86 stoer...en ik zo'n guppie van 16 die met het populaire gedoe mee wilde doen !
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zat meer in de garagerock. Heb Slayer pas later leren waarderen
Tijd dat de NOS dat hele zooitje gaat vervangen. Vind alleen Philip Kooke redelijk van degene die er nu zitten. Franks Snoeks is inderdaad de ergste, gevolgd door Zevert.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezusmina, heb me weer dood zitten ergeren vanavond maar dacht altijd dat hij zo gewaardeerd werd. Je moet Evert toch stom vinden? Frank zat er aan de lopende band naast vanavond.
Evertquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat de NOS dat hele zooitje gaat vervangen. Vind alleen Philip Kooke redelijk van degene die er nu zitten. Franks Snoeks is inderdaad de ergste, gevolgd door Zevert.
Ik ben het 100 % met je on eensquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tijd dat de NOS dat hele zooitje gaat vervangen. Vind alleen Philip Kooke redelijk van degene die er nu zitten. Franks Snoeks is inderdaad de ergste, gevolgd door Zevert.
Leo Driessen is vreselijk, ik erger mij zelfs aan zijn pro-Ajax commentaar. Tenenkrommend slecht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Evert
Maar het is allemaal minder erg dan bij RTL, van Leo Driessen krijg je toch spontaan buikloop.
Kanquote:
Ik vind Leo Driessen geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Leo Driessen is vreselijk, ik erger mij zelfs aan zijn pro-Ajax commentaar. Tenenkrommend slecht.
Waar zijn de tijden van Theo Reitsma en Hugo Walker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |