Nah niet helemaal. Maar je moet bij de NOS dan ook voor Barcelona zijn he, vandaar...quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snoeks is dan ook de meest overgewaardeerde commentator die de NOS heeft.
Alleen als je er zelf inligt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:42 schreef Bluezz het volgende:
Hij heeft in mijn bed geslapen, wil je me aanraken
Ik heb een ongelofelijke hekel aan Snoeksquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nah niet helemaal. Maar je moet bij de NOS dan ook voor Barcelona zijn he, vandaar...
Grueter, Vermeulen en Roelfs hoor ik persoonlijk liever dan Evert en Snoeks.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:39 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de beste commentatoren van de NOS volgens jullie ? Ten Napel, Grueter, Reitsma, Vermeulen etc ?
En dan wel de mensen van nu noemen.
Volgende keer meteen in het juiste topic he met je kaartemocoonsquote:
Tja heb een hoop vensters open enzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgende keer meteen in het juiste topic he met je kaartemocoons
Niet meer dan logisch. Is het overigens de Spaanse TV of de Catalaanse TV?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:13 schreef Ole het volgende:
het spaanse commentaar wordt wat nerveus..
Spanje kennen ze niet in Catalonie. Het zelfde geldt voor Baskenland etcquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Is het overigens de Spaanse TV of de Catalaanse TV?
Mij zal het worst wezen, maar menig Catalaan niet.
Weet ik. Baskenland is meer bekend door de aanslagen, maar een tegen een echte Catalaan moet je inderdaad ook niet zeggen dat hij/zij uit Spanje komt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Spanje kennen ze niet in Catalonie. Het zelfde geldt voor Baskenland etc
Daarom doet Spanje het altijd slecht op eindtoernooien
het is spaans hoor ik netquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Is het overigens de Spaanse TV of de Catalaanse TV?
Mij zal het worst wezen, maar menig Catalaan niet.
Dus geen Olé door de straten van Barçaquote:
Yup!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus geen Olé door de straten van Barça
Dadelijk natuurlijk wel Óle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |