Als je nou nog meer kledingstukken van haar had afgepakt, was ze naakt, hihi.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met de, voor mij veeel te kleine, jas en zonnebril van een klasgenote na de laatste SE, toen we met een paar op een terras zaten.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je nou nog meer kledingstukken van haar had afgepakt, was ze naakt, hihi.
Ik vind het een leuke foto!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met de, voor mij veeel te kleine, jas en zonnebril van een klasgenote na de laatste SE, toen we met een paar op een terras zaten.
Da's Zwitserland, overduidelijk toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef rena het volgende:
Ik denk dat hij wil dat we vragen in welk land hij is. Vanwege de beeldige architectuur op de achtergrond
Whehe, rechtsboven is net een mannelijke frederiqskequote:Op maandag 5 mei 2008 00:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
*doet een check bij mstr*
Je hebt gelijk:
[ afbeelding ]
Zolang je je ook niet op mij affapt vind ik het best.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, rechtsboven is net een mannelijke frederiqske
Ik fap alleen op LEKKERE mannenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Zolang je je ook niet op mij affapt vind ik het best.
Leer nou eens van de topics die worden aangemaaktquote:
Je hebt zelf ook jezusdikke shades op je neus in dit topic. Overigens is het tof om boos een raketje te eten, kijk maar:quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leer nou eens van de topics die worden aangemaakt![]()
Die dingen zijn lelijk, ze staan voor geen meter en een normale zonnebril "beschermt" je ook wel...
Sowieso je hoeft je niet te "beschermen" het is alleen maar slechter voor je wanneer je na een tijdje je zonnebril af doet
Ja maar dat was voor de grapquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook jezusdikke shades op je neus in dit topic. Overigens is het tof om boos een raketje te eten, kijk maar:
[ afbeelding ]
Leer nou eens van mij. Hoe vaker het wordt gezegd dat ik het niet moet doe, doe ik het juist. Ik ben nou eenmaal eigenwijs. Al ben ik de enige die m'n zonnebril tof vind, so be it.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leer nou eens van de topics die worden aangemaakt![]()
Die dingen zijn lelijk, ze staan voor geen meter en een normale zonnebril "beschermt" je ook wel...
Sowieso je hoeft je niet te "beschermen" het is alleen maar slechter voor je wanneer je na een tijdje je zonnebril af doet
hoezo, ze is gewoon verlegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:46 schreef MouzurX het volgende:
Iemand hier heeft zich niet goed ingesmeerd
Haar keel/borst/schouder ziet er toch een beetje verbrand uit hoorquote:
heb je t over mij ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Haar keel/borst/schouder ziet er toch een beetje verbrand uit hoor
wij hadden het over jou jaquote:
beide nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef DANILXL het volgende:
[..]
wij hadden het over jou ja
of je verbrand of verlegen was
*fapfap*quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:00 schreef MouzurX het volgende:
Oef op die bovenste zie je er vreemd uit![]()
2de is wel leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook de intentie.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:59 schreef rena het volgende:
Stoer hoor.
Lekker weer voor een sjaal wel.quote:Op maandag 12 mei 2008 23:46 schreef bodde het volgende:
was ff snel voor een vriendin gedaan wou me nieuwe kleren zien!![]()
[ afbeelding ]
En toch schijnt de zon naar binnen swaquote:Op maandag 12 mei 2008 23:56 schreef bodde het volgende:
hijs btw al wel 3 weken oud toen t nog niet zulk lekker weer was
Palestijnse sjaaltjesquote:Op maandag 12 mei 2008 23:46 schreef bodde het volgende:
[ afbeelding ]
ik wou net zeggen, ur doin it wrong!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
In me pak jwt![]()
[ afbeelding ]
overigens niet mijn brommer die er naast staat![]()
zie ik daar getuite lipjes ?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker moeilijk kijken.
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 19:33 schreef Jasza het volgende:
Speciaal voor me grote vriend Eric:
[ afbeelding ]
Ow ja zeer herkenbaar ben je ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
In me pak jwt![]()
[ afbeelding ]
overigens niet mijn brommer die er naast staat![]()
arrafath techno sjaal, bahquote:Op maandag 12 mei 2008 23:46 schreef bodde het volgende:
[ afbeelding ]
was een zure dag...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Je had wel wat meer kunnen lachen voor oma!
iddquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Je had wel wat meer kunnen lachen voor oma!
nondeju!!quote:
Welkom dan maar hèquote:Op zondag 18 mei 2008 19:44 schreef LunaLavender het volgende:
Hoi ^^ Ik ben nieuw ofzo, dus ik dacht, post een foto. Niet de recenste of de beste, maar ach.
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dorienwe9.jpg
Gebruik tinypic.com en [img]link[/img]quote:Op zondag 18 mei 2008 19:44 schreef LunaLavender het volgende:
Hoi ^^ Ik ben nieuw ofzo, dus ik dacht, post een foto. Niet de recenste of de beste, maar ach.
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dorienwe9.jpg
D_A,, ik heb altijd het idee dat ik naar dezelfde foto zit te kijken als je er 1 postquote:Op zondag 18 mei 2008 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Welkom dan maar hè
[ afbeelding ]
Net, gaar, zondag, etc.
Ja idd ik heb dit ook wel een beetje, lolquote:Op zondag 18 mei 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
D_A,, ik heb altijd het idee dat ik naar dezelfde foto zit te kijken als je er 1 post
Ja ik woon op 14m2. En mijn webcam doet altijd prima fotomateriaal afgeven.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
D_A,, ik heb altijd het idee dat ik naar dezelfde foto zit te kijken als je er 1 post
Iets smaller en je zou een enorme nerd zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mamma die een vermoeide D_A in een C4+ vastlegt.
Water verlept je haar, daarnaast bril die van het zweet en regen afzakt. Ja, echt nerdstyle.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iets smaller en je zou een enorme nerd zijn
Beetje attitude?quote:
Het Grolsch gevoelquote:
Wat was je excuus? Dat jullie shirts zo goed matchen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef ssebass het volgende:
Nou zal ik dan ook maar een foto'tje plaatsen
[ afbeelding ]
quote:
Hooligan?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een maat in de achtertuin.
Almere.. Was wel weer een geslaagd feestjequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:08 schreef Loofus het volgende:
Dat dacht ik al! Waar is hier? Zwolle toevallig?
Jij stopt ook vanalles in je mond hequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Lekker zo'n toetsenbord
[ afbeelding ]
Beetje flauw, maar wil hem toch even maken:quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jij stopt ook vanalles in je mond he
Bierflesjes zijn mijn favorietquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jij stopt ook vanalles in je mond he
Haha ja dat merkte ik ook toen ik de foto later terug zag. Daarom vind ik het wel echt een relaxte foto.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat was je excuus? Dat jullie shirts zo goed matchen ?
Nou hoho, je weet niet waar zn rechterhand naartoe gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:09 schreef Loofus het volgende:
Beetje jammer dat je beide handen in je zakken hebt...
Hihi, jij lijkt op de ex van m;n beste vriendinquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef ssebass het volgende:
Nou zal ik dan ook maar een foto'tje plaatsen
[ afbeelding ]
Ik had het denk ik juist wel gewetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou hoho, je weet niet waar zn rechterhand naartoe gaat
Uh oh oh. Hmm nee volgens mij ken ik je niet, dus ik zit veiligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, jij lijkt op de ex van m;n beste vriendin
Blijft toch censuur hier op fok he. Ik moet er rekening mee houden dat dit een puber en tiener topic isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:45 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ik had het denk ik juist wel gewetenMaar in dit geval...
quote:
Wow!quote:
Ik wacht ook..?! Graag gedaan trouwens!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef liiszle het volgende:
dankje dankje.
en jeeutje Miss S toch, dan mag je hier heeeeul niet meer posten!
waar zijn al jou mooie fotos?
Oh nee dat maakt mij dan waarschijnlijk de oudste in dit topicquote:
leuke foto, mooie jongenquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:11 schreef moby92 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet helemaal waar ik me moet voorstellen, dus doe ik het maar hier met een foto erbij!
Ik ben Moby92, woon in Breda en doe aan hockey, snowboarding en fitness. Ik werk bij de Albert Hein en ben 16 jaar. Ik ga elke zaterdag uit en hou erg van bier, met name Hoegaarden witbier en al helemaal Hertog Jan (karakter!). Ik zit op het VWO in de 4e klas en hoop dat ik dit jaar overga!
Foto:
[ afbeelding ]
De foto is al een beetje oud, is januari denk ik ofzo.. maar ik zal een nieuwe maken een dezer dagen
Ik kan wel fobo's lezen hoor.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 21:45 schreef IQM het volgende:
[..]
Je kent me niet eens, lamzak, dus niet zo stoer doen.
Jared - The Pretenderquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:17 schreef IQM het volgende:
[..]
En wat doet je dan denken dat ik homo ben?
"Homo universalis"?
Die kunnen niet tippen aan jouw strandshoot, erg mooiquote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:34 schreef liiszle het volgende:
dankje dankje.
en jeeutje Miss S toch, dan mag je hier heeeeul niet meer posten!
waar zijn al jou mooie fotos?
*belt naar astro tvquote:Op woensdag 28 mei 2008 16:42 schreef liiszle het volgende:
mn favo bezigheid, slapen op t strand
[ afbeelding ]
Volgens mij is de hoek groter!quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:51 schreef MouzurX het volgende:
[..]
*belt naar astro tv
Gaan er veel reacties komen op deze foto van liiszle?
"even naar de sterren kijken hoor ... ja ze staan in hoek van 50 graden dus zeker weten"
![]()
Zo kijk ik altijd naar mijn pappaquote:
Het zijn er maar 8! (die je daar zietquote:
Want in totaal heb je er .. ? En waar allemaalquote:Op donderdag 29 mei 2008 10:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het zijn er maar 8! (die je daar ziet)
Hey gouda daar heb ik heel lang geleden ook nog gehockeydquote:Op donderdag 29 mei 2008 21:17 schreef Agorias het volgende:
zeg frederiqueske was jij vorige zaterdag op de hockeyclub in gouda? met de kampioenswedstrijd van gouda tegen westland?
10, de andere 2 zitten in m;n andere oor ;pquote:Op donderdag 29 mei 2008 15:28 schreef Loofus het volgende:
[..]
Want in totaal heb je er .. ? En waar allemaal?
Ah te gek, houd je nu niets achter voor ons?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 10:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10, de andere 2 zitten in m;n andere oor ;p
Nope.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:40 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ah te gek, houd je nu niets achter voor ons?
Sorry een wat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nope.
Binnekort nog een microdermal erbij. ^^
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:58 schreef JRK. het volgende:
Laat ik dit topic is opvrolijken met mijn geile hoofd.
[ afbeelding ]
Haay.![]()
Lis, krijgen we nu elke dag hier 1 foto te zien van uit je vakantie album?quote:
misschien welquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:14 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Lis, krijgen we nu elke dag hier 1 foto te zien van uit je vakantie album?![]()
niet dat dat erg is hoor![]()
Cammenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:58 schreef JRK. het volgende:
[ afbeelding ]
Haay.![]()
Kut. Je hebt me door.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:14 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, ik ken je types, en nu w88 tot ik je bel he!
Vergeet het maar!
Hey man jij lijkt op Danny Koevermans, relaxtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hier een redelijk recente foto van vandaagNaar de kapper geweest.... en nieuwe koptelefoon
Misschien niet mooiste maar prachtig geluidje komt eruit
![]()
[ afbeelding ]
Hoi.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:58 schreef JRK. het volgende:
[ afbeelding ]
Haay.![]()
Alleen maar omdat ik kort haar heb, niets meer denk kquote:Op zondag 1 juni 2008 01:59 schreef Loofus het volgende:
[..]
Hey man jij lijkt op Danny Koevermans, relaxt![]()
!
Nou, nee gewoon je uitdrukking en gelaatquote:Op zondag 1 juni 2008 21:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik kort haar heb, niets meer denk k
Wow staat je goed die jurk! Mooie fotoquote:
Thanksquote:Op maandag 2 juni 2008 00:01 schreef Loofus het volgende:
[..]
[..]
Wow staat je goed die jurk! Mooie foto
Doe je kraagje in je jasje en je overhemd wat verder dicht en zet die goude ketting op marktplaats want dat kan echt niet meer.quote:
Het gaat toch om zn horloge joooohquote:Op maandag 2 juni 2008 17:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Doe je kraagje in je jasje en je overhemd wat verder dicht en zet die goude ketting op marktplaats want dat kan echt niet meer.
Maar best een leuke foto.
Zie ook men fobo, pic met langer haar... Vind ik zelf mooier, maar dit is fijner met warm weer / motor rijdenquote:Op maandag 2 juni 2008 00:01 schreef Loofus het volgende:
[..]
Nou, nee gewoon je uitdrukking en gelaat
A
[..]
Wow staat je goed die jurk! Mooie foto
Inderdaad ja, heb jou gemist hier!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:36 schreef Frederiqueske het volgende:
nou voor het slapen gaan dan nog maar ffkens wat foto's van de hockey haha teamavond en wedstrijd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor de wedstrijd![]()
[ afbeelding ]
En dan ook maar ff gelijk een actie foto haha, met de haarband om![]()
[ afbeelding ]
En een moment van rust, onverwachts haha![]()
maar jaaa, dat was het weer haha, tot de volgende reeks maar weer
Een misvormd hartjespiegeldingesgeval achter jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zeiken over dat Feyenoord graag.
Die foto is wel heul erg Sugababe verantwoordquote:
Welk?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 juni 2008 22:36 schreef Frederiqueske het volgende:
[ afbeelding ]
Microdermal, en die ik heb ik nu dus.quote:
Allright!!! Dus deze heb je ook iets lager?? Ik snap je niet, hier hoord beeldmateriaal bij. Ziet er wel ... anders uitquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Microdermal, en die ik heb ik nu dus.
[ afbeelding ]
en zo;n ding heb ik dus tussen m;n tieten.
Heb er ook nog aan gedacht om zo'n ding er tussen te doen, maar hoorde dat ze er vrij snel uit kunnen groeien. Jij geen last van ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Microdermal, en die ik heb ik nu dus.
[ afbeelding ]
en zo;n ding heb ik dus tussen m;n tieten.
Dat ben ik niet. Ik heb er maar 1 en daar blijft ;t voorlopig ook bij. ^^quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef Loofus het volgende:
[..]
Allright!!! Dus deze heb je ook iets lager?? Ik snap je niet, hier hoord beeldmateriaal bij. Ziet er wel ... anders uit. Wie bedenkt zoiets
![]()
Verder ben ik heel positiet, staat je goed![]()
surface groeit snel uit, bij micro dermal is dat minder dan 10% wat uitgroeit.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:09 schreef lauwert het volgende:
[..]
Heb er ook nog aan gedacht om zo'n ding er tussen te doen, maar hoorde dat ze er vrij snel uit kunnen groeien. Jij geen last van ?
Die spiegel is van me zusje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Een misvormd hartjespiegeldingesgeval achter je![]()
![]()
Nét verhuistquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:15 schreef ssebass het volgende:
om slowchatten tegen te gaan zal ik maar weer een plaatje neerkwakken:
[ afbeelding ]
Hey je gaat toch niet mijn tafel afkraken hequote:
Off topicquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:54 schreef ssebass het volgende:
[..]
Hey je gaat toch niet mijn tafel afkraken heNee we hadden gewoon geen zin om er een te regelen. Sterker nog we hadden ook een half jaar geen bedden. Airmatresses all the way!
Leuk tenue!quote:Op maandag 2 juni 2008 22:36 schreef Frederiqueske het volgende:
nou voor het slapen gaan dan nog maar ffkens wat foto's van de hockey haha teamavond en wedstrijd![]()
[ afbeelding ]
maar jaaa, dat was het weer haha, tot de volgende reeks maar weer
Warm op je kamer?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:15 schreef ssebass het volgende:
om slowchatten tegen te gaan zal ik maar weer een plaatje neerkwakken:
[ [..]]
Shh, dat zijn z'n gewone klerenquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Nu moeten wij zeker vragen wat voor een apenpak jij aanhebt?
Hij zegt toch: gekregen van een vriend uit guinea....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:43 schreef Sanderrrr het volgende:
Nu moeten wij zeker vragen wat voor een apenpak jij aanhebt?
Indeed.quote:
Nog geneukt?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:45 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Als maffiosi naar het examenfeest![]()
Hoezo ?quote:
Nee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo ?Zie ik er niet geweldig uit ?
![]()
quote:
quote:
Ik zou je zo doen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo ?Zie ik er niet geweldig uit ?
![]()
De manier waarop hij z'n overhemd en pak draagt zegt ook genoeg...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Kun je aan dat goud wel zien ja.
Staat hem voor geen meter trouwens
Waar zegt hij dat dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sjohnies die gelijk het kamper alarm gaan loeien.
Lees nou eens hij zegt toch dat het een thema feest was.
OMG die jas en pet kunnen echt nietquote:
Hij ziet er niet stoer uit,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sjohnies die gelijk het kamper alarm gaan loeien.
Lees nou eens hij zegt toch dat het een thema feest was.
Lijkt me dat dat de bedoeling was of hij heeft inderdaad een zwaar verneukte smaak maar dat is onwaarschijnlijk.quote:
Al die kamperopmerkingen gingen over Adsum, niet over MouzurX. Lezen...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat de bedoeling was of hij heeft inderdaad een zwaar verneukte smaak maar dat is onwaarschijnlijk.
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al die kamperopmerkingen gingen over Adsum, niet over MouzurX. Lezen...
Omdat ik niet met die kwijlers wil mee gaan: je zonnebril is te grootquote:
Nee. Het kan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat ik niet met die kwijlers wil mee gaan: je zonnebril is te groot
Soms wel, soms nietquote:
Mja toch vind ik het zonder bril er leuker uit zien... iema d in de ogen kijken is toch leuker dan naar zon zonnebrilquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet
er zijn ook vrouwen die die laskap niet afzetten omdat je dan hun luie linkeroog kunt zien. Dan kan het dus niet.
Hier niet het geval.
Verkapte kijk-mij-eens-romantisch-zijn postquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja toch vind ik het zonder bril er leuker uit zien... iemand in de ogen kijken is toch leuker dan naar zon zonnebril
Romantisch ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-romantisch-zijn post
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Romantisch ?![]()
Ik bedoelde in het algemeen he
D_A je moet je scheren ...![]()
aaah, goodlooking DA!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
Moe, gaar, maar wel een P-uitreiking.
Dank je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |