Ow ja zeer herkenbaar ben je ookquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
In me pak jwt![]()
[ afbeelding ]
overigens niet mijn brommer die er naast staat![]()
arrafath techno sjaal, bahquote:Op maandag 12 mei 2008 23:46 schreef bodde het volgende:
was ff snel voor een vriendin gedaan wou me nieuwe kleren zien!![]()
[ afbeelding ]
was een zure dag...quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Je had wel wat meer kunnen lachen voor oma!
iddquote:Op donderdag 15 mei 2008 15:10 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Je had wel wat meer kunnen lachen voor oma!
nondeju!!quote:
Welkom dan maar hèquote:Op zondag 18 mei 2008 19:44 schreef LunaLavender het volgende:
Hoi ^^ Ik ben nieuw ofzo, dus ik dacht, post een foto. Niet de recenste of de beste, maar ach.
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dorienwe9.jpg
Gebruik tinypic.com en [img]link[/img]quote:Op zondag 18 mei 2008 19:44 schreef LunaLavender het volgende:
Hoi ^^ Ik ben nieuw ofzo, dus ik dacht, post een foto. Niet de recenste of de beste, maar ach.
http://img98.imageshack.us/my.php?image=dorienwe9.jpg
D_A,, ik heb altijd het idee dat ik naar dezelfde foto zit te kijken als je er 1 postquote:Op zondag 18 mei 2008 20:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Welkom dan maar hè
[ afbeelding ]
Net, gaar, zondag, etc.
Ja idd ik heb dit ook wel een beetje, lolquote:Op zondag 18 mei 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
D_A,, ik heb altijd het idee dat ik naar dezelfde foto zit te kijken als je er 1 post
Ja ik woon op 14m2. En mijn webcam doet altijd prima fotomateriaal afgeven.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
D_A,, ik heb altijd het idee dat ik naar dezelfde foto zit te kijken als je er 1 post
Iets smaller en je zou een enorme nerd zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mamma die een vermoeide D_A in een C4+ vastlegt.
Water verlept je haar, daarnaast bril die van het zweet en regen afzakt. Ja, echt nerdstyle.quote:Op zondag 18 mei 2008 21:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Iets smaller en je zou een enorme nerd zijn
Beetje attitude?quote:
Het Grolsch gevoelquote:
Wat was je excuus? Dat jullie shirts zo goed matchen ?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef ssebass het volgende:
Nou zal ik dan ook maar een foto'tje plaatsen
[ afbeelding ]
quote:
Hooligan?quote:Op maandag 19 mei 2008 22:01 schreef Fredo55 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij een maat in de achtertuin.
Almere.. Was wel weer een geslaagd feestjequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:08 schreef Loofus het volgende:
Dat dacht ik al! Waar is hier? Zwolle toevallig?
Jij stopt ook vanalles in je mond hequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Lekker zo'n toetsenbord
[ afbeelding ]
Beetje flauw, maar wil hem toch even maken:quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jij stopt ook vanalles in je mond he
Bierflesjes zijn mijn favorietquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jij stopt ook vanalles in je mond he
Haha ja dat merkte ik ook toen ik de foto later terug zag. Daarom vind ik het wel echt een relaxte foto.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat was je excuus? Dat jullie shirts zo goed matchen ?
Nou hoho, je weet niet waar zn rechterhand naartoe gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:09 schreef Loofus het volgende:
Beetje jammer dat je beide handen in je zakken hebt...
Hihi, jij lijkt op de ex van m;n beste vriendinquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef ssebass het volgende:
Nou zal ik dan ook maar een foto'tje plaatsen
[ afbeelding ]
Ik had het denk ik juist wel gewetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou hoho, je weet niet waar zn rechterhand naartoe gaat
Uh oh oh. Hmm nee volgens mij ken ik je niet, dus ik zit veiligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, jij lijkt op de ex van m;n beste vriendin
Blijft toch censuur hier op fok he. Ik moet er rekening mee houden dat dit een puber en tiener topic isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:45 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ik had het denk ik juist wel gewetenMaar in dit geval...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |