Almere.. Was wel weer een geslaagd feestjequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:08 schreef Loofus het volgende:
Dat dacht ik al! Waar is hier? Zwolle toevallig?
Jij stopt ook vanalles in je mond hequote:Op donderdag 22 mei 2008 00:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Lekker zo'n toetsenbord
[ afbeelding ]
Beetje flauw, maar wil hem toch even maken:quote:Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jij stopt ook vanalles in je mond he
Bierflesjes zijn mijn favorietquote:Op donderdag 22 mei 2008 00:21 schreef lauwert het volgende:
[..]
Jij stopt ook vanalles in je mond he
Haha ja dat merkte ik ook toen ik de foto later terug zag. Daarom vind ik het wel echt een relaxte foto.quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat was je excuus? Dat jullie shirts zo goed matchen ?
Nou hoho, je weet niet waar zn rechterhand naartoe gaatquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:09 schreef Loofus het volgende:
Beetje jammer dat je beide handen in je zakken hebt...
Hihi, jij lijkt op de ex van m;n beste vriendinquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef ssebass het volgende:
Nou zal ik dan ook maar een foto'tje plaatsen
[ afbeelding ]
Ik had het denk ik juist wel gewetenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou hoho, je weet niet waar zn rechterhand naartoe gaat
Uh oh oh. Hmm nee volgens mij ken ik je niet, dus ik zit veiligquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hihi, jij lijkt op de ex van m;n beste vriendin
Blijft toch censuur hier op fok he. Ik moet er rekening mee houden dat dit een puber en tiener topic isquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:45 schreef Loofus het volgende:
[..]
Ik had het denk ik juist wel gewetenMaar in dit geval...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |