Als je nou nog meer kledingstukken van haar had afgepakt, was ze naakt, hihi.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met de, voor mij veeel te kleine, jas en zonnebril van een klasgenote na de laatste SE, toen we met een paar op een terras zaten.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je nou nog meer kledingstukken van haar had afgepakt, was ze naakt, hihi.
Ik vind het een leuke foto!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:21 schreef MouzurX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik met de, voor mij veeel te kleine, jas en zonnebril van een klasgenote na de laatste SE, toen we met een paar op een terras zaten.
Da's Zwitserland, overduidelijk toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:01 schreef rena het volgende:
Ik denk dat hij wil dat we vragen in welk land hij is. Vanwege de beeldige architectuur op de achtergrond
Whehe, rechtsboven is net een mannelijke frederiqskequote:Op maandag 5 mei 2008 00:52 schreef Blaxje het volgende:
[..]
*doet een check bij mstr*
Je hebt gelijk:
[ afbeelding ]
Zolang je je ook niet op mij affapt vind ik het best.quote:Op maandag 5 mei 2008 09:10 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Whehe, rechtsboven is net een mannelijke frederiqske
Ik fap alleen op LEKKERE mannenquote:Op maandag 5 mei 2008 09:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Zolang je je ook niet op mij affapt vind ik het best.
Leer nou eens van de topics die worden aangemaaktquote:
Je hebt zelf ook jezusdikke shades op je neus in dit topic. Overigens is het tof om boos een raketje te eten, kijk maar:quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leer nou eens van de topics die worden aangemaakt![]()
Die dingen zijn lelijk, ze staan voor geen meter en een normale zonnebril "beschermt" je ook wel...
Sowieso je hoeft je niet te "beschermen" het is alleen maar slechter voor je wanneer je na een tijdje je zonnebril af doet
Ja maar dat was voor de grapquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:03 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook jezusdikke shades op je neus in dit topic. Overigens is het tof om boos een raketje te eten, kijk maar:
[ afbeelding ]
Leer nou eens van mij. Hoe vaker het wordt gezegd dat ik het niet moet doe, doe ik het juist. Ik ben nou eenmaal eigenwijs. Al ben ik de enige die m'n zonnebril tof vind, so be it.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Leer nou eens van de topics die worden aangemaakt![]()
Die dingen zijn lelijk, ze staan voor geen meter en een normale zonnebril "beschermt" je ook wel...
Sowieso je hoeft je niet te "beschermen" het is alleen maar slechter voor je wanneer je na een tijdje je zonnebril af doet
hoezo, ze is gewoon verlegenquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:46 schreef MouzurX het volgende:
Iemand hier heeft zich niet goed ingesmeerd
Haar keel/borst/schouder ziet er toch een beetje verbrand uit hoorquote:
heb je t over mij ?quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Haar keel/borst/schouder ziet er toch een beetje verbrand uit hoor
wij hadden het over jou jaquote:
beide nietquote:Op donderdag 8 mei 2008 21:44 schreef DANILXL het volgende:
[..]
wij hadden het over jou ja
of je verbrand of verlegen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |