Waar zegt hij dat dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sjohnies die gelijk het kamper alarm gaan loeien.
Lees nou eens hij zegt toch dat het een thema feest was.
OMG die jas en pet kunnen echt nietquote:
Hij ziet er niet stoer uit,quote:Op maandag 23 juni 2008 08:11 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Sjohnies die gelijk het kamper alarm gaan loeien.
Lees nou eens hij zegt toch dat het een thema feest was.
Lijkt me dat dat de bedoeling was of hij heeft inderdaad een zwaar verneukte smaak maar dat is onwaarschijnlijk.quote:
Al die kamperopmerkingen gingen over Adsum, niet over MouzurX. Lezen...quote:Op maandag 23 juni 2008 16:42 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat de bedoeling was of hij heeft inderdaad een zwaar verneukte smaak maar dat is onwaarschijnlijk.
quote:Op maandag 23 juni 2008 16:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Al die kamperopmerkingen gingen over Adsum, niet over MouzurX. Lezen...
Omdat ik niet met die kwijlers wil mee gaan: je zonnebril is te grootquote:
Nee. Het kan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat ik niet met die kwijlers wil mee gaan: je zonnebril is te groot
Soms wel, soms nietquote:
Mja toch vind ik het zonder bril er leuker uit zien... iema d in de ogen kijken is toch leuker dan naar zon zonnebrilquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet
er zijn ook vrouwen die die laskap niet afzetten omdat je dan hun luie linkeroog kunt zien. Dan kan het dus niet.
Hier niet het geval.
Verkapte kijk-mij-eens-romantisch-zijn postquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mja toch vind ik het zonder bril er leuker uit zien... iemand in de ogen kijken is toch leuker dan naar zon zonnebril
Romantisch ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verkapte kijk-mij-eens-romantisch-zijn post
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Romantisch ?![]()
Ik bedoelde in het algemeen he
D_A je moet je scheren ...![]()
aaah, goodlooking DA!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Foto's
[ afbeelding ]
Moe, gaar, maar wel een P-uitreiking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |