quote:Op maandag 28 april 2008 15:57 schreef jna het volgende:
Komt de baas van m'n stage net zeggen dat we vrijdag gewoon open zijn...
Even een dipje?quote:
ja en?quote:Op maandag 28 april 2008 15:57 schreef jna het volgende:
Ja zo reageerde ik nietquote:
Zoals het hoortquote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef jna het volgende:
Anders neem ik gewoon een verlofdag. ik heb schijttttttttt
En daar had je niet op gerekend? Nou ja, dan ben ik niet de enige die nog aan het werk is danquote:Op maandag 28 april 2008 15:57 schreef jna het volgende:
Geef mij zo´n baas! En ik al happy zijn dat ik donderdag vrij ben, eigenlijk ben ik bekochtquote:
Wat zei je? "Mooi, dan neem ik een vrije dag op!"quote:Op maandag 28 april 2008 15:57 schreef jna het volgende:
zit lekker veel smaak in die klont.. wel zout..quote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
Ben ik de enige als ik het stiekem veel lekkerder vind om die dikke klonte cup-a-soup onderin de beker op te eten, dan de rest van de soep??
Komt de baas van m'n stage net zeggen dat ik vrijdag vrij krijg...quote:Op maandag 28 april 2008 15:57 schreef jna het volgende:
dont gimme thatquote:Op maandag 28 april 2008 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Komt de baas van m'n stage net zeggen dat ik vrijdag vrij krijg...
en 5 mei ook
Ben onderweg naar mijn carpool manquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
wat een rust ineens.. tis dat nah?
piet! yesse! JNA, dean, roycoo.. waar zijn jullie...?
iddquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zit lekker veel smaak in die klont.. wel zout..
je blijft maar net zolang hier als ik!quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben onderweg naar mijn carpool man
5 mei ik ook jaquote:Op maandag 28 april 2008 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Komt de baas van m'n stage net zeggen dat ik vrijdag vrij krijg...
en 5 mei ook
Moet je ook schijt aan hebben mén! Heb ook verlofdagje vrijdag.. Als je gaat werken ben je niet slimmmmm mén, heel Nederland ligt dan bijna op z'n gat!quote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zo reageerde ik niet![]()
Anders neem ik gewoon een verlofdag. ik heb schijttttttttt
Haha dat doe ik ook vaak! En ik drink ook eerst de boullion en eet dan de noodles en croutons eruitquote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
Ben ik de enige als ik het stiekem veel lekkerder vind om die dikke klonte cup-a-soup onderin de beker op te eten, dan de rest van de soep??
Drink altijd eerst de soep en eet dan dan de klontquote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
Ik voel me alleen gelatenquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
Ik doe het andersom.. eerst de noodles en croutons en dan pas de boullionquote:Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook vaak! En ik drink ook eerst de boullion en eet dan de noodles en croutons eruit. Nu heb ik zin in cup a soup maar dat hebben we hier niet...
Hierquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
wat een rust ineens.. tis dat nah?
Doe lekker beidequote:Op maandag 28 april 2008 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je blijft maar net zolang hier als ik!
Eh echt?quote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Yesse post net reactie 302 in een topic! Verborgen modje?
Deed ik pas ook nog in deze reeksquote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kijk net, en ik heb geen idee waar je dat vandaan haaltquote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
coowl!quote:
Jij had 301quote:
Danny en Yvonne in disguisequote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
Gelijktijdige post ofzo?
Check de posts boven mij. Ik heb gewoon gelijkquote:Op maandag 28 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk net, en ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt
Ik heb zitten geilen op Yvonne of Dannyquote:
Halfje bruin halen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
waar is piet dan..?
Halloooooo ik ben gewoon mezelf hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 16:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb zitten geilen op Yvonne of Danny
Dannyquote:
quote:
Omdat jij mij Danny noemtquote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]![]()
Die is laag! En waarom Balkenende?
Ahh. Het is al goed. G.Fawkes zal je niet meer pestenquote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat jij mij Danny noemtEn twijfelt aan mijn mij zijn
Snoesje van me, wind je daar toch eens niet zo over op!quote:Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
Irritante banner van parship.nl .. Liefje en schat snap ik nog maar.. snoesjemoet dat?
Liever een 'snoesje'-ad, dan:quote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Snoesje van me, wind je daar toch eens niet zo over op!
quote:
mzzlquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh. Het is al goed. G.Fawkes zal je niet meer pesten
*geeft Yesse een aai over de bol
Ja maar dat is net zoals "poepie" of "chocolaatje" ofzo. Mensen noemen elkaar echt de meest misselijkmakende dingen.. En dan ook constant.. "jaaa dat doen wij al jaren? He tijgertje?" "Ja honneponbroekiewoekie van me, wij zijn als twee handen op een buik"quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
Ja maar dat is net zoals "poepie" of "chocolaatje" ofzo. Mensen noemen elkaar echt de meest misselijkmakende dingen.. En dan ook constant.. "jaaa dat doen wij al jaren? He tijgertje?" "Ja honneponbroekiewoekie van me, wij zijn als twee handen op een buik"
haha moest lachenquote:Op maandag 28 april 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dat is net zoals "poepie" of "chocolaatje" ofzo. Mensen noemen elkaar echt de meest misselijkmakende dingen.. En dan ook constant.. "jaaa dat doen wij al jaren? He tijgertje?" "Ja honneponbroekiewoekie van me, wij zijn als twee handen op een buik"
quote:Op maandag 28 april 2008 16:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha moest lachen! Maar soms idd, tenenkrommend
!
Ben weg
Zwijndrecht - Vlaardingen, en jij was?quote:Op maandag 28 april 2008 17:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
en dan ruilen we zo ongeveer van locatie
Rotterdam - Alblasserdam.. niet exact hetzelfde, maar we gaan in tegengestelde richting ongeveerquote:Op maandag 28 april 2008 17:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zwijndrecht - Vlaardingen, en jij was?
Haha ja inderdaadquote:Op maandag 28 april 2008 17:10 schreef nicomart het volgende:
[..]
Rotterdam - Alblasserdam.. niet exact hetzelfde, maar we gaan in tegengestelde richting ongeveer
Joh.. Dat er uberhaupt mensen willen wonenquote:Op maandag 28 april 2008 17:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadEen collega van me woont daar ook
De klok die blijft maar tikken dus we komen er wel!quote:Op maandag 28 april 2008 17:20 schreef Yesse het volgende:
Nog 10, 10 minuten voordat ik stop, voor ik kap voor ik nok
ja gefeliciteerd nog hequote:Op maandag 28 april 2008 17:22 schreef Yesse het volgende:Huldiging Feyenoord rustig verlopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 april 2008 17:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja gefeliciteerd nog he
En gelukkig maar dat het weer eens rustig is verlopen. Jammer dat het gister nog even mis is gegaan, maar goed. Ik hoop zo dat de mensen het nog eens gaan leren.
Ja gelukkig viel het mee. Maar bedoel het is eigenlijk te gek voor woorden dat zo'n klein relletje 'normaal' wordt gevonden. Maar goed.. Dat ga ik in mijn eentje toch niet oplossen met zo'n post hierquote:Op maandag 28 april 2008 17:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar relletjes heb je altijd wel. Het viel gisteren nog mee..
jouW lieverdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |