Ik heb zitten geilen op Yvonne of Dannyquote:
Halfje bruin halen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:29 schreef Bootje84 het volgende:
waar is piet dan..?
Halloooooo ik ben gewoon mezelf hoor.quote:Op maandag 28 april 2008 16:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb zitten geilen op Yvonne of Danny
Dannyquote:
quote:
Omdat jij mij Danny noemtquote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]![]()
Die is laag! En waarom Balkenende?
Ahh. Het is al goed. G.Fawkes zal je niet meer pestenquote:Op maandag 28 april 2008 16:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Omdat jij mij Danny noemtEn twijfelt aan mijn mij zijn
Snoesje van me, wind je daar toch eens niet zo over op!quote:Op maandag 28 april 2008 16:37 schreef Yesse het volgende:
Irritante banner van parship.nl .. Liefje en schat snap ik nog maar.. snoesjemoet dat?
Liever een 'snoesje'-ad, dan:quote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Snoesje van me, wind je daar toch eens niet zo over op!
quote:
mzzlquote:
quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh. Het is al goed. G.Fawkes zal je niet meer pesten
*geeft Yesse een aai over de bol
Ja maar dat is net zoals "poepie" of "chocolaatje" ofzo. Mensen noemen elkaar echt de meest misselijkmakende dingen.. En dan ook constant.. "jaaa dat doen wij al jaren? He tijgertje?" "Ja honneponbroekiewoekie van me, wij zijn als twee handen op een buik"quote:
quote:Op maandag 28 april 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
Ja maar dat is net zoals "poepie" of "chocolaatje" ofzo. Mensen noemen elkaar echt de meest misselijkmakende dingen.. En dan ook constant.. "jaaa dat doen wij al jaren? He tijgertje?" "Ja honneponbroekiewoekie van me, wij zijn als twee handen op een buik"
haha moest lachenquote:Op maandag 28 april 2008 16:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar dat is net zoals "poepie" of "chocolaatje" ofzo. Mensen noemen elkaar echt de meest misselijkmakende dingen.. En dan ook constant.. "jaaa dat doen wij al jaren? He tijgertje?" "Ja honneponbroekiewoekie van me, wij zijn als twee handen op een buik"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |