Ben onderweg naar mijn carpool manquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
wat een rust ineens.. tis dat nah?
piet! yesse! JNA, dean, roycoo.. waar zijn jullie...?
iddquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
zit lekker veel smaak in die klont.. wel zout..
je blijft maar net zolang hier als ik!quote:Op maandag 28 april 2008 16:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ben onderweg naar mijn carpool man
5 mei ik ook jaquote:Op maandag 28 april 2008 16:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Komt de baas van m'n stage net zeggen dat ik vrijdag vrij krijg...
en 5 mei ook
Moet je ook schijt aan hebben mén! Heb ook verlofdagje vrijdag.. Als je gaat werken ben je niet slimmmmm mén, heel Nederland ligt dan bijna op z'n gat!quote:Op maandag 28 april 2008 16:00 schreef jna het volgende:
[..]
Ja zo reageerde ik niet![]()
Anders neem ik gewoon een verlofdag. ik heb schijttttttttt
Haha dat doe ik ook vaak! En ik drink ook eerst de boullion en eet dan de noodles en croutons eruitquote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
Ben ik de enige als ik het stiekem veel lekkerder vind om die dikke klonte cup-a-soup onderin de beker op te eten, dan de rest van de soep??
Drink altijd eerst de soep en eet dan dan de klontquote:Op maandag 28 april 2008 16:11 schreef nicomart het volgende:
Ben ik de enige als ik het stiekem veel lekkerder vind om die dikke klonte cup-a-soup onderin de beker op te eten, dan de rest van de soep??
Ik voel me alleen gelatenquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
Ik doe het andersom.. eerst de noodles en croutons en dan pas de boullionquote:Op maandag 28 april 2008 16:19 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha dat doe ik ook vaak! En ik drink ook eerst de boullion en eet dan de noodles en croutons eruit. Nu heb ik zin in cup a soup maar dat hebben we hier niet...
Hierquote:Op maandag 28 april 2008 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
wat een rust ineens.. tis dat nah?
Doe lekker beidequote:Op maandag 28 april 2008 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
je blijft maar net zolang hier als ik!
Eh echt?quote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Yesse post net reactie 302 in een topic! Verborgen modje?
Deed ik pas ook nog in deze reeksquote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik kijk net, en ik heb geen idee waar je dat vandaan haaltquote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef G.Fawkes het volgende:
coowl!quote:
Jij had 301quote:
Danny en Yvonne in disguisequote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
Gelijktijdige post ofzo?
Check de posts boven mij. Ik heb gewoon gelijkquote:Op maandag 28 april 2008 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik kijk net, en ik heb geen idee waar je dat vandaan haalt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |