Dan zal je het wat tegenvallen de nieuwe indy. ze hebben zoveel mogelijk jaren80 techniek gebruikt. Maar DieHard 4 was ook oldskool dus het zal wel meevallen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:17 schreef Hulkio het volgende:
Raiders of the Lost Ark (Steven Spielberg, 1981)
Voordat de nieuwe in de bios komt eerst de andere drie delen nog maar een keer kijken. Dit eerste deel heb ik al vele malen gezien, maar het blijft een prima avonturen film met helaas wel behoorlijk gedateerde effecten. Het verhaal mag geen naam hebben en is dan ook ondergeschikt, het vermaak is zeker aanwezig in de vorm van humor aktie en een sterke score. Op naar het volgende deel! 8,0
Had je van de week naar JFK moeten kijken dat is zo veel beter. Vantange Point was erg standaard en een over ijverige bodyguard.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:36 schreef Bisoutje het volgende:
Vantage Point
Deze film was echt heel erg goed! Het stuk waarbij die president neer wordt geschoten wordt steeds overnieuw gespeeld, maar dan steeds vanuit andere personen die er bij betrokken zijn. Echt heel goed, want zo krijg je dus een compleet inzicht van de hele situatie![]()
Je vindt het ook niet zo heel goed dusquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De ondertitels waren niet veel beter.:')
Die is wel vrij tragisch inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:30 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
De ondertitels waren niet veel beter.:')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 5.5 / imdb 6.4Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mèn ik heb weer zin om Ferris te gaan kijken, gewoon heerlijk die film. Dat is toch wel een van de must sees van de jaren 80. Dat is gewoon by far de beste teencomedy.
cijfer 4 / imdb 4.6
[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 02-05-2008 10:09:50 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Ik had dus al iets over het einde gehoord en dat weerhoudt me dus ervan om de film te kijken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:54 schreef Kinga het volgende:
Match Point (2005)
Zeer aardige film, alleen dat eindeTe absurd en out of chararcter.
Ik ben wel benieuwd, maar nog steeds huiverig om de film te kijken. Wat mij betreft was The girl next door een van de meest huiveringwekkende films die ik ooit heb gezien (niet helemaal kunnen afkijken) dus deze versie zal weinig anders zijn.quote:An American Crime (2007)
@Scanman
Ik vond the girl next door toch schokkender dan deze. Hoewel ik Ellen Page veel beter vond in de rol van Sylvia Likens. Ik zag haar voor het eerst niet als het sarcastische tomboy type, maar echt een lief onschuldig meisje. Het einde is wel creepy, anders dan the girl next door... maar dat moet je zelf maar zien
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 03:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had dus al iets over het einde gehoord en dat weerhoudt me dus ervan om de film te kijken.
[..]
Ik ben wel benieuwd, maar nog steeds huiverig om de film te kijken. Wat mij betreft was The girl next door een van de meest huiveringwekkende films die ik ooit heb gezien (niet helemaal kunnen afkijken) dus deze versie zal weinig anders zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:07 schreef Viking84 het volgende:
The Queen
Zeer onderhoudende film over het Britse koningshuis ten tijde van het ongeluk van Diana.
De hele film heb ik me geërgerd aan Elizabeth (maar nog meer aan prins Philip en de Queen Mother), maar op het einde kon ik zelfs wat compassie voor haar opbrengen. De hoofdpersonen waren zeer goed gecast, ik had vooral bij Helen Millen echt het idee dat ik naar de koningin zat te kijken.
Cijfer IMDB: 7,6 / Mijn cijfer: 7,5
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
wat vind je qua natuur niet mooi dan?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:46 schreef RuneRose het volgende:
Toen vond ik er ook niet zo heel veel aan, jammergenoeg. Maar niet zo vervelend als deze keer. Ik hoor trouwens iedereen dat de film vol zit met prachtige beelden. Maar dat valt toch allemaal wel mee??
Het eerste deel van Cronica de una Fuga was niet zo sterk, een typisch stukje verdwijning. Maar het tweede deel was behoorlijk sterk. Echter Eve dönüs, dat vergelijkbare thematiek heeft, maar dan in Turkije is een stuk sterker.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:54 schreef Mainport het volgende:
Je bent wel coulant voor Cronica de una Fuga en Naissance des Pieuvres.
Ah, die heeft Sibel Kekilli. Zij scoort altijd extra punten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het eerste deel van Cronica de una Fuga was niet zo sterk, een typisch stukje verdwijning. Maar het tweede deel was behoorlijk sterk. Echter Eve dönüs, dat vergelijkbare thematiek heeft, maar dan in Turkije is een stuk sterker.
Naissance des Pieuvres vond ik lekker fris. Misschien scoort de film bij mij hoog omdat ik met weinig verwachting de bioscoop inging.
Die natuur is zonder deze film ook mooi. Ik heb vrijwel niets gezien dat ik bijzonder in beeld gebracht vond. Hoe je bij dat tweede komt is me een raadsel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat vind je qua natuur niet mooi dan?
Natuur staat los van hoe een land geregeerd wordt. En overigens zijn US Nat. Parken erg clean. Geen rotzooi in de bosjes. Dat is in Nederland wel anders in onze bossen struikel je over de Taxi-drinkjes pakjes of zoals tegenwoordig diepe kuilen met ijzeren pinnen.
Ok.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:46 schreef Mainport het volgende:
Nou, ik heb het boek ook gelezen, en kan niet zeggen dat ik het een goede verfilming vind.
ze draagt zeer zeker niet haar keuze van kleding. Maar ja de jaren 60 was sowieso fout qua mode. Er komt niets in beeld als je dat bedoelt. En qua verminking moet je aan je eigen verbeelding laten. Het is duidelijk dat de film daar niet op wil scoren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef Mainport het volgende:
Hoe zit het met het skingehalte van Ellen Page, lambiekje?
De parken waar ik in Amerika ben geweest was er geen vuil op de grond. Wat dus hier in nederland wel is om de meter wel iets van plastic en blikjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die natuur is zonder deze film ook mooi. Ik heb vrijwel niets gezien dat ik bijzonder in beeld gebracht vond. Hoe je bij dat tweede komt is me een raadsel.
Ellen Page lijkt me niet het type dat ooit een blootscene gaat doen. Ze lijkt me meer het feministische type.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ze draagt zeer zeker niet haar keuze van kleding. Maar ja de jaren 60 was sowieso fout qua mode. Er komt niets in beeld als je dat bedoelt. En qua verminking moet je aan je eigen verbeelding laten. Het is duidelijk dat de film daar niet op wil scoren.
Ja, en? Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De parken waar ik in Amerika ben geweest was er geen vuil op de grond. Wat dus hier in nederland wel is om de meter wel iets van plastic en blikjes.
In de trailer van 1 van haar nieuwe films is ze toch wel geregeld zonder kleren te zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ellen Page lijkt me niet het type dat ooit een blootscene gaat doen. Ze lijkt me meer het feministische type.
Ik denk dat ze stiekrm ook wel genoot van haar best wel foute - wie heeft er nog een rechtzaak nodig om iemand te veroordelen - rol in 'Hard candy'.
Ah ja ik ook was gisteren op TVquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Schindler's List
Ook ik heb gister deze film gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Karina het volgende:
10.000 BC
Cavevrouw wordt meegenomen door een bende slavenhandelaren. Caveman gaat er natuurlijk achteraan, tot aan de Pyramides in Egypte.
De film viel me erg tegen, ik had er veel meer van verwacht. De mammoeten zagen er wel aardig uit, maar bijvoorbeeld de "stampede" bij de pyramide was nogal nep. Eigenlijk had ik gedacht dat er meer "cavemen" in zou zitten, mannen in grotten met berenvellen om, dat soort dingen. Nu was het eigenlijk gewoon een cliche verhaaltje, man zoekt vrouw die ontvoerd is en vindt haar uiteindelijk terug.
Ze waren ook wel erg snel weer terug vanaf Egypte naar huis.
Het heeft daarentegen wel een positieve invloed op onze spelling.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
Het is wel duidelijk wat voor zeer slechte invloed onderwijs is op onze psyche.
Hahaha.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het heeft daarentegen wel een positieve invloed op onze spelling.
Je bedoelt gewoon een puberale klootviool?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
En aangezien mensen wel weten wat voor poster ik ben ben (buiten TV), ik ben dus iemand die totale disrespect heeft voor autoriteit en mezelf niet wil conformeren aan een groep. En gewoon zaken voor mijzelf duidelijk heb. Ook al zegt een miljard mensen dat er vliegtuigen gebruikt zijn tijdens 911. Ik van mening dat het quatsch is en dat iedereen stupide en niet-zelfnadekend is. Het heeft me altijd al verbaasd hoe en groep kan reageren opzaken. En dat was al vroeg (jaar of 6)met een team samenstellen met gym.
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:07 schreef Falco het volgende:
Waarom reageert iedereen op die lelijke topickaap?
quote:Op zondag 18 november 2007 22:25 schreef Mike het volgende:
Pretentieus...dat is ontzettend op deze film van toepassing. Ik zei tegen degene met wie ik naar deze film was na een half uurtje 'Wat een pretentieuze crap' en helaas werd het daarna niet beter. Er zitten best aardige beelden in deze film en de muziek is af en toe erg mooi, maar van het verhaal is niks te volgen. Uiteindelijk werd het daarom een erg lange zit en heb ik werkelijk geen idee waar deze film over ging.
Bedankt Coppola, voor je meesterwerken in de jaren 70, maar ga nu maar met pensioen.
Hoe meer mensen het pretentieus noemen, hoe meer ik hem wil zien. Zodra iemand die term gebruikt vertrouw ik de insteek van de kijker al niet meer.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:20 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Youth Without Youth (2007)
Pretentieuze magisch-realistische pseudo-filosofie, die zo nodig door moet gaan voor artistiek. Als het script al nog niet erg genoeg is, dan is het wel de manier waarop praktisch alle acteurs praten. Het is net of ze zeggen 'wat ongelooflijk kut, en nu heb ik ook nog eens teksten waar ik geen zak mee kan'.
Om Mike maar even te quoten:
[..]
Nee gewoon mensen wakkermaken. We zijn als westerse beschaving in zeer diepe hybernatie (winterslaap). En de mainstreammedia doet zijn taak, het aan de kaak stellen van zaken, zeer slecht. Eigenlijk is het gewoon staatspropaganda gevoed met reclame-inkomsten. Er is gewoon een 1984-wereld in de maak en niemand die het ziet (en wil zien). Men is veelste druk bezig met het zoveelste achterlijke joystick of spel voor zijn WII of kijkt naar zwaar overbetaalde schwalbemongolen uit Oegstbezië. Brood en spelen, de mensen domhouden.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:04 schreef Seborik het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon een puberale klootviool?
Uiteraard is iedereen die de film kijkt en hem vervolgens kut vindt een zelfgenoegzame vooringenomen klootzak die niet heeft opgelet bij (wetenschaps)filosofie die eens flink in z'n hol had moeten worden genomen door Feyerabend en dus geen kloot van de film kan begrijpen. Dat maakt het echter niet minder pijnlijk dat Coppola Youth Without Youth heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:11 schreef JelleS het volgende:
[..]
Hoe meer mensen het pretentieus noemen, hoe meer ik hem wil zien. Zodra iemand die term gebruikt vertrouw ik de insteek van de kijker al niet meer.
Als je nu nog Idiocracy had gezegd.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:35 schreef Lambiekje het volgende:
Films met een boodschap als Children of Men, Matrix 1, V for Vendetta, Equilibrium, Robocop wordt gezien als leuke fantasy-verhalen. Maar eigenlijk is het een spiegel van de bittere waarheid.
Waarom zou ik 9 euro voor een kaartje betalen om een film te zien die ik bij voorbaat al met de verkeerde insteek inga? Ik ging er naartoe om hopelijk verrast te worden door de nieuwe film van Coppola. Dat viel dus erg tegen. Het is geloof ik de enige keer dat ik het woord 'pretentieus' bij een film genoemd heb. Gewoon, omdat-ie zo over kwam.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:11 schreef JelleS het volgende:
Hoe meer mensen het pretentieus noemen, hoe meer ik hem wil zien. Zodra iemand die term gebruikt vertrouw ik de insteek van de kijker al niet meer.
En ja, ook daar zit meer waarheid in dan ons lief is. Maar volgens my heb ik al dat eens door laten schemeren.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als je nu nog Idiocracy had gezegd.
Dat kan heel goed natuurlijk. Zal me ook niets verbazen als ik de film ook niks vind. Maar pretentieus is zo'n lastige term, dat kan je maar heel zelden gebruiken. En meestal wordt het gebruikt door filmcritici die de intentie van de maker niet begrijpen of kunnen waarderen, en het daardoor maar pretentieus noemen. Het pretentieus noemen doet Coppola af als een arrogante, zelfvoldane wannabe kunstenaar. En dat wil ik toch nog niet gelovenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:02 schreef Mike het volgende:
[..]
Waarom zou ik 9 euro voor een kaartje betalen om een film te zien die ik bij voorbaat al met de verkeerde insteek inga? Ik ging er naartoe om hopelijk verrast te worden door de nieuwe film van Coppola. Dat viel dus erg tegen. Het is geloof ik de enige keer dat ik het woord 'pretentieus' bij een film genoemd heb. Gewoon, omdat-ie zo over kwam.
Ik heb 'm even aangepast.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:17 schreef JelleS het volgende:
Maar pretentieus is zo'n lastige term, dat kan je maar heel zelden gebruiken. En meestal wordt het gebruikt door voor filmcritici die de intentie van de maker niet wel begrijpen of kunnen waarderen, en het daardoor maar pretentieus noemen overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 03-05-2008 22:20:06 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dat gaat dan wel weer heel ver met method-acting.quote:imdb: trivia
According to the "Making of My Left Foot" segment on the Special Edition DVD, Daniel Day-Lewis broke two ribs during filming from assuming the hunched-over position in his wheelchair for weeks of filming. He also would refuse to come out of character. On visits to the set canteen, other people would have to help him with food. On one visit from his English agent, Day-Lewis again refused to come out of character as Christy Brown, and his frustrated agent took off.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het heeft daarentegen wel een positieve invloed op onze spelling.
Ja denk ik dus ook, wat een weirde en pijnlijke film om te kijken.quote:Op zondag 4 mei 2008 00:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Teeth. Wtf ik weet echt niet wat ik hier nu van moet vinden.
Misdadigers worden in de watten gelegd. En Nederland is de gevangenis een 5-sterren staatshotel. Veel betere voorzieningen dat een gemiddeld gezin met kinderen heeft. En als je vrij komt heb je voorrang op een baan en huis. Als slachtoffer krijg je een trap na in ons Bananenrepubliek. Nee misdaad loont.quote:Op zondag 4 mei 2008 05:03 schreef bob1234 het volgende:
An american crime
Hij is minder schokkend dan de girl next door maar wel meer waarheidsgetrouw
Maar wow dit echt een zieke en nare film, en dan voor te stellen dat het in het echt nog zo 10 keer erger was wat ze met dat meisje deden. En dan na 20 jaar alweer vrij7/10
Leuk mythologsch vagina dentata verhaaltje toch...quote:Op zondag 4 mei 2008 00:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Teeth. Wtf ik weet echt niet wat ik hier nu van moet vinden.
Nu nog Volle Maan en Snowfever bekijkenquote:Op zondag 4 mei 2008 09:49 schreef Falco het volgende:
Costa!
Er wordt altijd wat badinerend gedaan over de Nederlandse film. Daar ben ik het niet altijd mee eens, ik zie namelijk wel de joligheden in van wat naakt, bizarre dialogen en cheesy momenten die vele Nederlandse films rijk zijn. Oke, ten opzichte van pakweg Denemarken of Polen legt Nederland het wel af op filmgebied, maar met de films van eigen bodem kan ik ook wel vaak genieten. Ze hebben meestal toch wel een leuk onschuldig sfeertje...
Ik dacht daarom ook dat het allemaal wel meeviel met hoe erg Costa! zou zijn... Niet dus! Dit is echt zo ontzettend trerurig. De karakters dartelen alle kanten op in dit vehikel, waarbij een liefdesrelatie-verhaallijntje tussen Georgina Verbaan en Daan Schuurmans gecombineerd wordt met een vete tussen twee Spaanse discotheken. Twee dieptepunten uit de film: Georgina Verbaan die een puistje uitdrukt (het pus komt op de spiegel terecht) en Katja Schuurman die het heeft over leuke jongens uit Markelo, een schaamteloze referentie naar de geboorteplaats van regisseur Johan Nijenhuis. Cijfer: 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laten we Pista! vooral niet vergeten.quote:Op zondag 4 mei 2008 10:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nu nog Volle Maan en Snowfever bekijken
![]()
quote:Op zondag 4 mei 2008 10:41 schreef RuneRose het volgende:
Lambiekje, wat ben jij toch een vervelende draak. Kan je je niet film-gerelateerde meningen niet ergens anders gaan spuien. Of gewoon helemaal je mond dichthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engels sprekende Hitler & Nazi'squote:Op zondag 4 mei 2008 13:13 schreef Paaskonijn het volgende:
Gister Hitler: Rise of Evil gezien op tv
Is eigenlijk een miniserie maar alles achter elkaar was het net een film
Dat is wel jammer ja. Zou in het Duits zoveel mooier zijn.quote:
Dat zou ik niet doen na deze film. Der Untergang zuigt opzich best wel ergquote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was jammer maar voor de rest was het wel een goede film. Vanavond Der Untergang kijken.
Briljante film met een geweldige hoofdrol van Bruno Ganz.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat was jammer maar voor de rest was het wel een goede film. Vanavond Der Untergang kijken.
Eigenlijk zou je dan ook Triumph des Willens moeten kijken.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?quote:Op zondag 4 mei 2008 17:20 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zou ik niet doen na deze film. Der Untergang zuigt opzich best wel erg
Waarom ?!quote:Op zondag 4 mei 2008 10:58 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ferris Bueller Day's off 6/10 --> Oude film, ik had m nog nooit gezien. Viel me tegen
Ook lekker RTL geen ondertitelingquote:Op zondag 4 mei 2008 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?
jezus christus stomme kutnerd tyft een eind op met je domme kutcomments op elke filmreactie van iemand hierquote:Op zondag 4 mei 2008 19:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom .. omdat Hitler een mens blijkt te zijn?
Lijkt me een nodeloze persoonlijke aanval?quote:Op zondag 4 mei 2008 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
jezus christus stomme kutnerd tyft een eind op met je domme kutcomments op elke filmreactie van iemand hier
Je moet dan ook gewoon Olympia kijken. Dat is het echte meesterwerk van Fraulein Riefenstahl. Vooral esthetisch gezien dan. Triumph des Willens is nog wel aardig, eerst door de historische achtergrond, daarna door de visuele kunde. Maar je moet natuurlijk ook niet echt een documentaire verwachten maar gewoon een registratie.quote:Op zondag 4 mei 2008 19:46 schreef Doff het volgende:
Triumph des Willens is zonder twijfel de saaiste documentaire die ik ooit heb gezien. Komt geen einde aan. Der Untergang vond ik wel aardig, maar vooral dankzij het acteerwerk, het verhaal kon me gek genoeg niet zo boeien.
Weet men wel dat Bush nu gewoon een op een toespraken gebruikt. History repeats...quote:Op maandag 5 mei 2008 00:37 schreef JelleS het volgende:
[..]
Je moet dan ook gewoon Olympia kijken. Dat is het echte meesterwerk van Fraulein Riefenstahl. Vooral esthetisch gezien dan. Triumph des Willens is nog wel aardig, eerst door de historische achtergrond, daarna door de visuele kunde. Maar je moet natuurlijk ook niet echt een documentaire verwachten maar gewoon een registratie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |