Het eerste deel van Cronica de una Fuga was niet zo sterk, een typisch stukje verdwijning. Maar het tweede deel was behoorlijk sterk. Echter Eve dönüs, dat vergelijkbare thematiek heeft, maar dan in Turkije is een stuk sterker.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:54 schreef Mainport het volgende:
Je bent wel coulant voor Cronica de una Fuga en Naissance des Pieuvres.
Ah, die heeft Sibel Kekilli. Zij scoort altijd extra punten.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 15:22 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Het eerste deel van Cronica de una Fuga was niet zo sterk, een typisch stukje verdwijning. Maar het tweede deel was behoorlijk sterk. Echter Eve dönüs, dat vergelijkbare thematiek heeft, maar dan in Turkije is een stuk sterker.
Naissance des Pieuvres vond ik lekker fris. Misschien scoort de film bij mij hoog omdat ik met weinig verwachting de bioscoop inging.
Die natuur is zonder deze film ook mooi. Ik heb vrijwel niets gezien dat ik bijzonder in beeld gebracht vond. Hoe je bij dat tweede komt is me een raadsel.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
wat vind je qua natuur niet mooi dan?
Natuur staat los van hoe een land geregeerd wordt. En overigens zijn US Nat. Parken erg clean. Geen rotzooi in de bosjes. Dat is in Nederland wel anders in onze bossen struikel je over de Taxi-drinkjes pakjes of zoals tegenwoordig diepe kuilen met ijzeren pinnen.
Ok.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:46 schreef Mainport het volgende:
Nou, ik heb het boek ook gelezen, en kan niet zeggen dat ik het een goede verfilming vind.
ze draagt zeer zeker niet haar keuze van kleding. Maar ja de jaren 60 was sowieso fout qua mode. Er komt niets in beeld als je dat bedoelt. En qua verminking moet je aan je eigen verbeelding laten. Het is duidelijk dat de film daar niet op wil scoren.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:47 schreef Mainport het volgende:
Hoe zit het met het skingehalte van Ellen Page, lambiekje?
De parken waar ik in Amerika ben geweest was er geen vuil op de grond. Wat dus hier in nederland wel is om de meter wel iets van plastic en blikjes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Die natuur is zonder deze film ook mooi. Ik heb vrijwel niets gezien dat ik bijzonder in beeld gebracht vond. Hoe je bij dat tweede komt is me een raadsel.
Ellen Page lijkt me niet het type dat ooit een blootscene gaat doen. Ze lijkt me meer het feministische type.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ze draagt zeer zeker niet haar keuze van kleding. Maar ja de jaren 60 was sowieso fout qua mode. Er komt niets in beeld als je dat bedoelt. En qua verminking moet je aan je eigen verbeelding laten. Het is duidelijk dat de film daar niet op wil scoren.
Ja, en? Wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 02:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De parken waar ik in Amerika ben geweest was er geen vuil op de grond. Wat dus hier in nederland wel is om de meter wel iets van plastic en blikjes.
In de trailer van 1 van haar nieuwe films is ze toch wel geregeld zonder kleren te zien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 03:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ellen Page lijkt me niet het type dat ooit een blootscene gaat doen. Ze lijkt me meer het feministische type.
Ik denk dat ze stiekrm ook wel genoot van haar best wel foute - wie heeft er nog een rechtzaak nodig om iemand te veroordelen - rol in 'Hard candy'.
Ah ja ik ook was gisteren op TVquote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:20 schreef Paaskonijn het volgende:
Schindler's List
Ook ik heb gister deze film gezien.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 14:24 schreef Karina het volgende:
10.000 BC
Cavevrouw wordt meegenomen door een bende slavenhandelaren. Caveman gaat er natuurlijk achteraan, tot aan de Pyramides in Egypte.
De film viel me erg tegen, ik had er veel meer van verwacht. De mammoeten zagen er wel aardig uit, maar bijvoorbeeld de "stampede" bij de pyramide was nogal nep. Eigenlijk had ik gedacht dat er meer "cavemen" in zou zitten, mannen in grotten met berenvellen om, dat soort dingen. Nu was het eigenlijk gewoon een cliche verhaaltje, man zoekt vrouw die ontvoerd is en vindt haar uiteindelijk terug.
Ze waren ook wel erg snel weer terug vanaf Egypte naar huis.
Het heeft daarentegen wel een positieve invloed op onze spelling.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
Het is wel duidelijk wat voor zeer slechte invloed onderwijs is op onze psyche.
Hahaha.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 16:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het heeft daarentegen wel een positieve invloed op onze spelling.
Je bedoelt gewoon een puberale klootviool?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:37 schreef Lambiekje het volgende:
En aangezien mensen wel weten wat voor poster ik ben ben (buiten TV), ik ben dus iemand die totale disrespect heeft voor autoriteit en mezelf niet wil conformeren aan een groep. En gewoon zaken voor mijzelf duidelijk heb. Ook al zegt een miljard mensen dat er vliegtuigen gebruikt zijn tijdens 911. Ik van mening dat het quatsch is en dat iedereen stupide en niet-zelfnadekend is. Het heeft me altijd al verbaasd hoe en groep kan reageren opzaken. En dat was al vroeg (jaar of 6)met een team samenstellen met gym.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |